Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
caribba
Postitusi: 46
Liitunud: 09 Sept 2005, 23:46
Asukoht: viljandi

Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas caribba »

Tervist, probleem siis selline. Kuna vana õhufilter väsis koos korpusega ära vahetas koonusfiltrite vastu. Nüüd on selline tunne nagu segu oleks liiga lahja. Kuna asja liiga palju enne tegemist ei uurinud, siis ei oska öelda kas see on tavaline filtri vahertuse puhul ning karbusside reguleerimine reegel, siis ehk suudab keegi hüva nõu anda. Tasase rutska vajutamisega annab ilusti sõita, probleem tekib just gaasirulli poole ja edasi keeramise peale, jõud kaob ära ja tekib tühi koht. Tooreklapp peal sõita oli olukord veits parem. Tegemist siis 1992 aasta rattaga, tänud!

Aprilia Atlantic--> Suzuki gsx 600f--> Kawasaki ZZR 600--> Kawasaki ZZR 1100

ristol
Postitusi: 83
Liitunud: 23 Veebr 2009, 12:50

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas ristol »

Keera karpadelt segu juurde. Teine võimalus on muidugi, et tuleb nõela tõsta vb.
Muidugi saab seda koos ka uurida kui sa tahad :) , ainult,et laupäeval või pühapäeval siis.
Mina arvan siiski, et saad ise ka hakkama.
Terv

Tellime ja vahendame mootorrataste varuosi
Tel: 58118188
http://www.spinningwheels.pri.ee

Spinning Wheels MCC
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8872
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Esiteks su ratas saab nüüd oluliselt rohkem õhku kätte. Nõelasid võid jah tõsta, pane see seib, mis ümber nõela, samm allapoole.
Kui see ei aita, siis aitavad vast suuremad peadüüsid (või paned standardõhufiltri tagasi :P).

Teiseks, sünkroonimine ei puutu asjasse, mitte et see halb oleks, kuid ei ole su probleemiga seotud :) Sünkida võib alati, kui on tunne, et seda kaua tehtud pole.

Ristol - pilot screw keeramine mõjutab tühikäiku, see ei saa kindlasti midagi muuta, kui ta on vabalthingava õhufiltri külge kruttinud. Ikka nõelad ja düüsid on selle mehe järgmine samm ;)

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas Villem »

Gixxefidel koonused (eriti K&N) ei tööta, isegi mitte uute tüüside ja vabama väljalaskega. See on fakt mida pole siiani veel keegi suutnud ümber lükata. Kõige parem on siiski tava filter.

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)

ristol
Postitusi: 83
Liitunud: 23 Veebr 2009, 12:50

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas ristol »

Piipz kirjutas:

Esiteks su ratas saab nüüd oluliselt rohkem õhku kätte. Nõelasid võid jah tõsta, pane see seib, mis ümber nõela, samm allapoole.
Kui see ei aita, siis aitavad vast suuremad peadüüsid (või paned standardõhufiltri tagasi :P).

Teiseks, sünkroonimine ei puutu asjasse, mitte et see halb oleks, kuid ei ole su probleemiga seotud :) Sünkida võib alati, kui on tunne, et seda kaua tehtud pole.

Ristol - pilot screw keeramine mõjutab tühikäiku, see ei saa kindlasti midagi muuta, kui ta on vabalthingava õhufiltri külge kruttinud. Ikka nõelad ja düüsid on selle mehe järgmine samm ;)

Ma ise ka hiljem vaatasin, et natuke eksisin oma vastusega. Tunnistan enda eksimust :bsmile:

Tellime ja vahendame mootorrataste varuosi
Tel: 58118188
http://www.spinningwheels.pri.ee

Spinning Wheels MCC
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Nõelte tõstmine aitab ainult keskmistel pööretel, kõrgetel pööretel jookseb ta siis ikka liiga vaeselt ja lõpuks keerad oma mootori p*rse.
Suuremad düüsid on vaja panna.
Üldiselt on koonusfiltritega täpse segu saamine keeruline ja päris paika saab seda ainult dünamomeetri pingi peal.
Kõige lihtsam on filtrikast tagasi panna.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

ma ütleks selle kohta, et naahui seda koonusfiltrit üldse rattale toppida kui rinkale asja pole. Kevadel Neeme oma kuluosakoolitusel lahkas seda teemat ja tegelikult point oligi selles, et selpuhul peab ka karpat näppima ja ega sealt eriti midagi juurde ei tule. Pane parem vana õhukast tagasi ja osta uus filter.

Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600

alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas alambe »

Selle vaidleks vastu. Omasin kunagi 98a gixxeffi ja sellele panin 4x koonus ning asjal oli ka sportpütt peal ja sõitis väga kenasti. *Karpade sisu jäi originaaliks.

Villem kirjutas:

Gixxefidel koonused (eriti K&N) ei tööta, isegi mitte uute tüüside ja vabama väljalaskega. See on fakt mida pole siiani veel keegi suutnud ümber lükata. Kõige parem on siiski tava filter.

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas Villem »

Noh, "persetunne" mingis vahemikus, enamasti lõpus, võis ju paremaks minna, aga madalamalt ei pidavat asi käima. Samuti võib "hea" hääl inimest suht palju petta. Kui näiteks vaadata katriders.com foorumit, siis seal ei leidu ühtki, kes oleks koonustega oma gixxefi korralikult tööle saanud. Sealsed mehed/naised on pannud rattad ka dünopinki ning graafik on teatud mõttes ikkagi suht nigel.
Kusjuures, kui panna otsast lõpuni "sport" väljalase, mille leegikad voolavad üle 8% paremini kui originaalis, siis vajab karpa juba uusi düüse (tavaliselt Factory Pro Stage I pidid olema parimad). Küll aga on lihtne ja odav moodus saada leegikad umbes 5% paremini voolama, eemaldades nende algusest keevitusrandid, mis on ikka suht robustsed ja suured. Sellega võin küll omast kogemusest öelda, et andis jõudu juurde. Ka 5 degree ignition advancer teeb alumise otsa paremaks ning küttekulu väheneb veidi.

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)

Vembu

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas Vembu »

Mul tekkisid samad vead peale uue õhufiltri paigaldamist. Tühi koht rulli keeramisel sees. Karpade puhastus ei aidanud.
Panin vana filtri tagasi, viga kadus, tsikkel endine. Normaalne oleks siiski uue filtriga mootor jonksu saada. Ilmselt tõesti õhu kättesaamisega asi seotud, uus filter laseb rohkem läbi. Kas nagu eelpool öeldud - segu rikkamaks läbi nõela tõstmise?

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8872
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas Piipz »

sa vist ei lugenud enne päris läbi. Ainult heal juhul nõelte tõstmine aitab. Iga ratas on individuaalne, sellepärast ka Alambe sai probleemideta enda gixxefi tööle.
Kahte ühesugust "setup"-i lihtsalt ei ole. see mis minu rattal töötab, ei pruugi sinu omal toimida.

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Jäta karbussid ja filtrikast rahule kui asja õieti ei viitsi teha.
Õige tegevus oleks: Kvaliteetsed koonusfiltrid (K&N, BMC, mitte need mustad kuivad mida paari Euro eest müüakse), Dynojet Stage 3 või Factory Pro Config 30 kit, hea 4-1 sumpa, reguleerimine dünamomeetri pingi abil.
600F'i 33mm (88-89 31mm) Mikunid saab pingi peal kiiremini paika kui 750F'i 36 millised. Erinevalt 750F'st ei muutu 600F'i mootorikarakter ka nii "tipuliseks" lahtiste filtritega.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas alambe »

ma pakuks , et õige tegevus rahaliselt oleks siin EFF ERRi vastu vahetada ja on minekut nii et tapab.
Muuseas minu vana ratta uus omanik pani samasuguse rattaga , mis stock sisse ja väljalaskega joonele.
Alguses oli minek suht sama aga mingist kiirusest läks vabama hingamisega ratas eest ära.
Ahjaa, nõelu ma siiski tõstsin ühe hamba võrra.


Teema algataja
caribba
Postitusi: 46
Liitunud: 09 Sept 2005, 23:46
Asukoht: viljandi

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas caribba »

Teema oligi siis selline, kuna ratas ise suht vana, ning uue filtrikasti tellimisega oleks kolm nädalat läinud, siis leidsin lihtsama lahendusena koonusfiltrid. Paari euroga neid ostma ei hakanud ning oluline aspekt oli veel meelierutav hääl :wack: . Õhkjahutusega mootori kohapealt oleks vist tõesti tarvis düüsid ära vahetada. Lahja seguga võib varsti mootor ülekuumeneda ja ka süüteosade tervisega ei julge riskida. Kompetentsust süüteosade ja teiste tuumaseadustega seonduvate asjade näppimiseks mul ei ole, kuid düüside vahetusega saaksin hakkam. Millist düüside komplekti oskate soovitada ja millega arvestama peaksin vahetusel? Ehk oskab ka kodanik Alambe öelda, mis asjad on EFF ja ERR :oops:

Aprilia Atlantic--> Suzuki gsx 600f--> Kawasaki ZZR 600--> Kawasaki ZZR 1100

alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas alambe »

GSX600F (eff) ja GSX-R (err) mõtlesin mina. Millised koonusfiltrid sa soetasid? Kas sellised metallvõrgust? Neid soovitan seespoolt filtriõliga õlitada, siis satub sul tolmu vähem mootorisse ja vbla ei tule ka niipalju õhku. Kui otsustad filtreid õlitada, siis ära õliga üle pinguta ja lase enne õlil korralikult kuivada, muidu imeb mootor töötades selle õli sul minema sealt :)

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8872
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas Piipz »

ja düüside tellimisega läheb sul ikkagi 3 nädalat :P

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6792
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 698 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Piipz kirjutas:

ja düüside tellimisega läheb sul ikkagi 3 nädalat :P

Düüsid erinevatele karpadele Wemoto'st 5 päevaga!

Enda masinale tellisin sealt peadüüsid ja raiberi, et vajadusel neid veel suurendada.

OT: mis on selle düüsi ingliskeelne nimetus, mis madalate pöörete juures rolli mängib?

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3230
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Äkist pilot jet.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”