Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Tervist, probleem siis selline. Kuna vana õhufilter väsis koos korpusega ära vahetas koonusfiltrite vastu. Nüüd on selline tunne nagu segu oleks liiga lahja. Kuna asja liiga palju enne tegemist ei uurinud, siis ei oska öelda kas see on tavaline filtri vahertuse puhul ning karbusside reguleerimine reegel, siis ehk suudab keegi hüva nõu anda. Tasase rutska vajutamisega annab ilusti sõita, probleem tekib just gaasirulli poole ja edasi keeramise peale, jõud kaob ära ja tekib tühi koht. Tooreklapp peal sõita oli olukord veits parem. Tegemist siis 1992 aasta rattaga, tänud!
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Keera karpadelt segu juurde. Teine võimalus on muidugi, et tuleb nõela tõsta vb.
Muidugi saab seda koos ka uurida kui sa tahad , ainult,et laupäeval või pühapäeval siis.
Mina arvan siiski, et saad ise ka hakkama.
Terv
Tel: 58118188
http://www.spinningwheels.pri.ee
Spinning Wheels MCC
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8872
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Esiteks su ratas saab nüüd oluliselt rohkem õhku kätte. Nõelasid võid jah tõsta, pane see seib, mis ümber nõela, samm allapoole.
Kui see ei aita, siis aitavad vast suuremad peadüüsid (või paned standardõhufiltri tagasi ).
Teiseks, sünkroonimine ei puutu asjasse, mitte et see halb oleks, kuid ei ole su probleemiga seotud Sünkida võib alati, kui on tunne, et seda kaua tehtud pole.
Ristol - pilot screw keeramine mõjutab tühikäiku, see ei saa kindlasti midagi muuta, kui ta on vabalthingava õhufiltri külge kruttinud. Ikka nõelad ja düüsid on selle mehe järgmine samm
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Gixxefidel koonused (eriti K&N) ei tööta, isegi mitte uute tüüside ja vabama väljalaskega. See on fakt mida pole siiani veel keegi suutnud ümber lükata. Kõige parem on siiski tava filter.
Villem aka Villu aka Madis

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Piipz kirjutas:Esiteks su ratas saab nüüd oluliselt rohkem õhku kätte. Nõelasid võid jah tõsta, pane see seib, mis ümber nõela, samm allapoole.
Kui see ei aita, siis aitavad vast suuremad peadüüsid (või paned standardõhufiltri tagasi).
Teiseks, sünkroonimine ei puutu asjasse, mitte et see halb oleks, kuid ei ole su probleemiga seotud
Sünkida võib alati, kui on tunne, et seda kaua tehtud pole.
Ristol - pilot screw keeramine mõjutab tühikäiku, see ei saa kindlasti midagi muuta, kui ta on vabalthingava õhufiltri külge kruttinud. Ikka nõelad ja düüsid on selle mehe järgmine samm
Ma ise ka hiljem vaatasin, et natuke eksisin oma vastusega. Tunnistan enda eksimust
Tel: 58118188
http://www.spinningwheels.pri.ee
Spinning Wheels MCC
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Nõelte tõstmine aitab ainult keskmistel pööretel, kõrgetel pööretel jookseb ta siis ikka liiga vaeselt ja lõpuks keerad oma mootori p*rse.
Suuremad düüsid on vaja panna.
Üldiselt on koonusfiltritega täpse segu saamine keeruline ja päris paika saab seda ainult dünamomeetri pingi peal.
Kõige lihtsam on filtrikast tagasi panna.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
ma ütleks selle kohta, et naahui seda koonusfiltrit üldse rattale toppida kui rinkale asja pole. Kevadel Neeme oma kuluosakoolitusel lahkas seda teemat ja tegelikult point oligi selles, et selpuhul peab ka karpat näppima ja ega sealt eriti midagi juurde ei tule. Pane parem vana õhukast tagasi ja osta uus filter.
lisavarustuseks GSR600
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Selle vaidleks vastu. Omasin kunagi 98a gixxeffi ja sellele panin 4x koonus ning asjal oli ka sportpütt peal ja sõitis väga kenasti. *Karpade sisu jäi originaaliks.
Villem kirjutas:Gixxefidel koonused (eriti K&N) ei tööta, isegi mitte uute tüüside ja vabama väljalaskega. See on fakt mida pole siiani veel keegi suutnud ümber lükata. Kõige parem on siiski tava filter.
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Noh, "persetunne" mingis vahemikus, enamasti lõpus, võis ju paremaks minna, aga madalamalt ei pidavat asi käima. Samuti võib "hea" hääl inimest suht palju petta. Kui näiteks vaadata katriders.com foorumit, siis seal ei leidu ühtki, kes oleks koonustega oma gixxefi korralikult tööle saanud. Sealsed mehed/naised on pannud rattad ka dünopinki ning graafik on teatud mõttes ikkagi suht nigel.
Kusjuures, kui panna otsast lõpuni "sport" väljalase, mille leegikad voolavad üle 8% paremini kui originaalis, siis vajab karpa juba uusi düüse (tavaliselt Factory Pro Stage I pidid olema parimad). Küll aga on lihtne ja odav moodus saada leegikad umbes 5% paremini voolama, eemaldades nende algusest keevitusrandid, mis on ikka suht robustsed ja suured. Sellega võin küll omast kogemusest öelda, et andis jõudu juurde. Ka 5 degree ignition advancer teeb alumise otsa paremaks ning küttekulu väheneb veidi.
Villem aka Villu aka Madis

Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Mul tekkisid samad vead peale uue õhufiltri paigaldamist. Tühi koht rulli keeramisel sees. Karpade puhastus ei aidanud.
Panin vana filtri tagasi, viga kadus, tsikkel endine. Normaalne oleks siiski uue filtriga mootor jonksu saada. Ilmselt tõesti õhu kättesaamisega asi seotud, uus filter laseb rohkem läbi. Kas nagu eelpool öeldud - segu rikkamaks läbi nõela tõstmise?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8872
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
sa vist ei lugenud enne päris läbi. Ainult heal juhul nõelte tõstmine aitab. Iga ratas on individuaalne, sellepärast ka Alambe sai probleemideta enda gixxefi tööle.
Kahte ühesugust "setup"-i lihtsalt ei ole. see mis minu rattal töötab, ei pruugi sinu omal toimida.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Jäta karbussid ja filtrikast rahule kui asja õieti ei viitsi teha.
Õige tegevus oleks: Kvaliteetsed koonusfiltrid (K&N, BMC, mitte need mustad kuivad mida paari Euro eest müüakse), Dynojet Stage 3 või Factory Pro Config 30 kit, hea 4-1 sumpa, reguleerimine dünamomeetri pingi abil.
600F'i 33mm (88-89 31mm) Mikunid saab pingi peal kiiremini paika kui 750F'i 36 millised. Erinevalt 750F'st ei muutu 600F'i mootorikarakter ka nii "tipuliseks" lahtiste filtritega.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
ma pakuks , et õige tegevus rahaliselt oleks siin EFF ERRi vastu vahetada ja on minekut nii et tapab.
Muuseas minu vana ratta uus omanik pani samasuguse rattaga , mis stock sisse ja väljalaskega joonele.
Alguses oli minek suht sama aga mingist kiirusest läks vabama hingamisega ratas eest ära.
Ahjaa, nõelu ma siiski tõstsin ühe hamba võrra.
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Teema oligi siis selline, kuna ratas ise suht vana, ning uue filtrikasti tellimisega oleks kolm nädalat läinud, siis leidsin lihtsama lahendusena koonusfiltrid. Paari euroga neid ostma ei hakanud ning oluline aspekt oli veel meelierutav hääl . Õhkjahutusega mootori kohapealt oleks vist tõesti tarvis düüsid ära vahetada. Lahja seguga võib varsti mootor ülekuumeneda ja ka süüteosade tervisega ei julge riskida. Kompetentsust süüteosade ja teiste tuumaseadustega seonduvate asjade näppimiseks mul ei ole, kuid düüside vahetusega saaksin hakkam. Millist düüside komplekti oskate soovitada ja millega arvestama peaksin vahetusel? Ehk oskab ka kodanik Alambe öelda, mis asjad on EFF ja ERR
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
GSX600F (eff) ja GSX-R (err) mõtlesin mina. Millised koonusfiltrid sa soetasid? Kas sellised metallvõrgust? Neid soovitan seespoolt filtriõliga õlitada, siis satub sul tolmu vähem mootorisse ja vbla ei tule ka niipalju õhku. Kui otsustad filtreid õlitada, siis ära õliga üle pinguta ja lase enne õlil korralikult kuivada, muidu imeb mootor töötades selle õli sul minema sealt
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8872
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
ja düüside tellimisega läheb sul ikkagi 3 nädalat
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6792
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 698 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Piipz kirjutas:ja düüside tellimisega läheb sul ikkagi 3 nädalat
Düüsid erinevatele karpadele Wemoto'st 5 päevaga!
Enda masinale tellisin sealt peadüüsid ja raiberi, et vajadusel neid veel suurendada.
OT: mis on selle düüsi ingliskeelne nimetus, mis madalate pöörete juures rolli mängib?
edu
-
- Postitusi: 3230
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Suzuki gsx 600f karburaatorite reguleerimine/sünkronn
Äkist pilot jet.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.