Suzuki GS500
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 585
- Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
- Tsikkel: VN1500 Nomad
- Asukoht: Karksi-Nuia
Suzuki GS500


Üks boonus on veel see, et paljudel GSidel on passi märgitud 25kW tegelt aga on rohkem

Kui midagi GSi kohta küsimist, siis priva ja üks mega kasulik link
www.gstwin.com
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 09 Jaan 2004, 18:35
- Tsikkel: DR650 "Sinine Kits"
- Asukoht: LAITSE
- Kontakt:
varuosi peaks ikka liikuma, kuskil kuulsin, et tsiklkitele tehakse varuosi 15 ja siis edasi võib raskeks minna. Tahho trossi sain motodepoost ja piduriklotsid ka.
üldiselt soovitan osta sellist ratast.
Endal oli ka alguses mõte, et ostan kohe miski 900-... aga siis sain aru et valutum on kohe osta paar padrunit ja.... Enne tuleb sõitma õppida ja siis edasi vaadata.

Re: Suzuki GS500
Tere
Ei hakanud uut teemat tegema aga plaanin samuti gs 500 ostu.
Konkreetselt huvitab see ratas: http://bike.motors24.ee/vehicles/238080 ... -1994.aspx
On keegi äkki tuttav selle rattaga või vaatamas käinud? Ise tsiklitega väga vähe kokku puutunud ja ei oska kõrva/silma järgi kõike öelda.
Vaadatud on motors24 video "mida vaadata kasutatud tsikli ostul" ja loetud mõned teemakohased rtiklid. Äkki keegi oskab veel midagi tarka öelda mida just gs500 puhul peaks vaatama. Eriti hea oleks info konkreetse ratta kohta kui kellegile on tuttav masin
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
- Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
- Asukoht: Võrumaa, Värska
Re: Suzuki GS500
Olen sellisega kunagi sõitnud, kuidagi kerge ja lihtne, hea väiksemale inimesele, naisterahvale. Arvan, et 80-90 kg inimesele jääb nõrgaks, kui just väga rahuliku sõidustiiliga ei ole.
Re: Suzuki GS500
Tahangi esimeseks rattaks rahulikku masinat. Kui aus olla siis tahaks ka ARKi eksamit enda rattaga teha ja natuke enne harjutada. Lihtsalt uurin ratta tausta, sest ratta hinnaga võrdset summat remondi alla ei tahaks kohe panna
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki GS500
GS500 parimaks küljeks on vast eriti töökindel ja lihtsa ehitusega mootor.
Tegemist on "pooliku" vana GS1000 mootoriga.
Aga ega juhitavusel ka viga pole: http://video.google.com/videoplay?docid ... Bw&q=gs500
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
- Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
- Asukoht: Võrumaa, Värska
Re: Suzuki GS500
Kui rahulikku tahad, siis otsi mõni V2 parem. Mul oli tol ajal Honda VT500, V2 mootoriga, see oli rahulik pill. Edasi liikus täpselt sama hästi nagu GS500, aga madalatelt muidugi paremini ja ühtlasemalt, V2 mootorile omaselt. Ridamootor, olgugi ainult 2 silindrit, tahab ikka natuke paarutamist
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki GS500
omal kolmas hooaeg sellise rattaga sõita ja võin öelda seda, et hea linnaratas ja rahulikumaks kulgemiseks kõvakattega maanteel kuni kiiruseni 110- 120 ja seda ka pikemal distantsil. ise olen spidokasse 160 peale saanud, kuid see lõpp läks juba ratta piinamiseks. ja tegelt sellest 34kW võmsusest jääb ikkagi väheks suuremate ( al 600 ccm)bikedega rõõmsamaks koossõitmiseks .samas võin öelda, et möödasõidul eesliikujast meie riigis lubatud kiirustel ei jää hätta ka kuuenda käiguga sõites.
kui arvestada küttekuluks 5l sajale, siis teele ei jää. normaalselt sõites (ilma suuremate kiirenduste, kiirustel mitte eriti üle 110 ja muude igasugu tõmblemisteta) küttekulu kusagil 4 sajale. kruusateel käitub samamoodi, nagu iga teine bike . plastikuid vähe, kuid külge maha pannes suur võimalus ka need vähesed lõhkuda.
tegelt on kõik ikkagi selles kinni, mida oma tsiklilt saada tahad.
kui soovid ökonoomset, odavate ülalpidamiskuludega ja lihtsa ehituse, hea juhitavuse ning suht odavate kuluosadega tsiklit, millega pole plaanis eriti madalalt lendama hakata, ja millega liigud suurema osa asfaldil, siis on gs 500 selleks suurepärane valik.
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki GS500
Osta ratas siis kui sõita saab, ehk oota kevad ära. Seni kaua uuri ja kuula maad ja sa kindlasti mõtled rattavaliku mitu korda ümber.
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
- Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
- Asukoht: Võrumaa, Värska
Re: Suzuki GS500
Mul on just hea meel, et see suvi ükskord läbi hakkab saama, saab tsikliga ka vahel sõita, mitte lämbuda riietes. Vägisi olnud suvi otsa auto peal ja konditsioneeri abiga...
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki GS500
real kirjutas:Mul on just hea meel, et see suvi ükskord läbi hakkab saama, saab tsikliga ka vahel sõita, mitte lämbuda riietes. Vägisi olnud suvi otsa auto peal ja konditsioneeri abiga...
Vale eriala oled valinud, kui konditsioneer peab koguaeg munasid jahutama!
Let the good times roll.
Re: Suzuki GS500
Mina ostsin ka esimeseks sikkliks Gs 500, päris hea on, lihte ehitus, sõidab hästi, kütusekulu ka väike, hea kerge ratas. Nüüd juba esimese hooaja ära sõit ja täitsa rahul Ainult, et võiks jh võimsam olla
Re: Suzuki GS500
Käisin siis ratast vaatamas ja kui kiirendada siis turtsus päris mehiselt. Üldjoontes ratas meeldis aga mis seda turtsumist/poomist võis põhjustada? Ise pakun karburaatorit (küünlad ja õhufilter pidid vahetatud olema) On veel peale karpade mingeid tõenäolisi variante ja kui kalliks umbes võib selline asi maksma minna? Kui on võimalik mingi muu asja rike, siis kuidas seda kontrollida ja teada saada, mis viga?
Re: Suzuki GS500
Arvatavasti karburaatorites asi ongi. Endal oli sama probleem GS500-ga, et hakkas kiirendades pooma ning madalatel pööretel turtsus. Karburaatorid tuleb lasta ära sünkroniseerida. Lasin ise lõppudelõpuks Motodepoos ära teha, kuna enda katsetused vilja ei kandnud. Nüüd liigub palju ühtlasemalt ning ei turtsu üldse. Kui ma ei eksi siis sünkroniseerimise eest küsiti 300.-. Soovitan ka õhufiltri üle vaadata, see pole eriti keeruline, iste pealt maha ja ongi näha. Ratta kohta võin niipalju öelda, et endal neli hooaega sõidetud ja mitte mingeid probleeme pole olnud. Miinuseks on see, et pisikese võitu on (mõõtude poolest) ning suuremate ratastega võidu ajades peab ratast ikka natuke piinama. Aga soovitan soojalt
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki GS500
s2si kirjutas:Käisin siis ratast vaatamas ja kui kiirendada siis turtsus päris mehiselt
sa käisid vale ratast vaatamas, tuld ja vaadand minu ratast.
Re: Suzuki GS500
Võin oma gs500 ka müügiks pakkuda! Ei turtsu ega paugu kiirendustel ilus punane, hinnaks vast äkki 12 000.- Rakveres tel 56688807
Re: Suzuki GS500
Kardinal kirjutas:Võin oma gs500 ka müügiks pakkuda! Ei turtsu ega paugu kiirendustel
ilus punane, hinnaks vast äkki 12 000.- Rakveres tel 56688807
Ja mis aasta väljalaskega tegu on?
Re: Suzuki GS500
Minu isikliku arvamuse kohaselt on gs500 algajale parim valik, ehk ainult honda CB500 oleks parem. GS-i puhul on kindlasti eelisteks kerge kaal, lihtne ja töökindel mootor ja odavad jupid. Max kiiruseks saab sellele 180 isegi kella.
Rehvid on suht peenikesed, mis muidugi on rahakotile rõõmuks. Kindlasti on abiks osta ette klaas, kuna tuul kipub selle ratta puhul hirmsasti vastu rinda puhuma. Viimati Louise kataloogis oli esiklaas 20 euri sellele. Kui 12 kiloga kätte saad, siis on suur tõenäosus see järgmine aasta ilma suure hävinguta maha ka müüa. Vigade puhul kontrolli kindlasti laadimist, see kipub neil pekkis olema. Probleeme on veel olnud pidurikonnaga, mis on iseenesest suht imelihtne parandada. Õnnetuseks ei ole sellel rattal bentsunäidikut ja käigu näidikut, a noh..õige mootorrattur ennast pisiasjadega ei koorma. Üksi kannatab selle rattaga matkata kah, aga kahekesi peal sõites on 120 km/h möödasõit rekkast suht piinarikas. Teede suhtes..no kannatab ikka way rohkem kui ülbed biked. Niiet minu poolt on soovitus, hea ja lollikindel ratas. Aga järgmine hooaeg vahetad ikka ära
lisavarustuseks GSR600
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki GS500
Hitchiker kirjutas:Viimati Louise kataloogis oli esiklaas 20 euri sellele.
Õnnetuseks ei ole sellel rattal bentsunäidikut ja käigu näidikut, Teede suhtes..no kannatab ikka way rohkem kui ülbed biked.
Aga järgmine hooaeg vahetad ikka ära
louisi kataloogi odav puig esiklaas pigem suurendab tuule kohinat kiirusel 80 ja üle, kui tast mingit kasu on, muuda selle kaldenurka kuidas tahad.
bensunäidiku puudumine pole probleem, bensukraanil on 2 asendit, norm ja reserv kuid pärast tankimist ei tohi unusta kraani reservi pealt tagasi tava asendisse keerata. gs 500 reserv 3.5 l ja arvestage siis ise , kui kaugele selle küttekogusega sõita kannatab
ja kruusa kannatab jah veits rohkem kui bike, kuid palju sõltub rehvidest. kuid enduro vastu ei saa kuigi vedrustuse annab suht pehmeks lasta
järgmisel hooajal või veidi varem tahaks kindlasti midagi muud
Re: Suzuki GS500
Tere! Minu suzukil esines ka üks probleem,90-ga sõites pikemat aega hakkab vahepeal jamama,nagu ei saaks kütet kätte,seda järeldan sellest,et PRI asendis on kõik kombes.Oskab keegi hüva nõu anda,mida teha,mida ette võtta??? Ja kas kraani PRI asendis tohib sõita??
-
Teema algataja - Postitusi: 585
- Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
- Tsikkel: VN1500 Nomad
- Asukoht: Karksi-Nuia
Re: Suzuki GS500
Kraan PRI asendis on pidev vaba pealejooks. Selles asendis reeglina ikka ei sõideta. Keera ikka ON (või mõnel juhul FUEL) asendisse. PRI on selleks, et kui näiteks paagi kuivale sõitnud, siis algul keerad sinna ning lased karpad täis uuesti... jne.
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Re: Suzuki GS500
Võid üle kontrollida pealevoolu kraani ühendused. See töötab vaakumiga. samuti võib membraan aja jooksul ära koolenud olla
Re: Suzuki GS500
Stern kirjutas:Võid üle kontrollida pealevoolu kraani ühendused. See töötab vaakumiga. samuti võib membraan aja jooksul ära koolenud olla
Võib tobe küsimus tunduda aga kus kohapealt seda membraani otsida tuleks?? Karburaatorist.
See vahele jätmine hoo pealt ei ole pidev,saab ka korralikult sõita,niimoodi et ei jamaks,aga vahest lihtsalt teeb sedasi.
PRI asendit ma tean,et on pidev pealevool.
Re: Suzuki GS500
Kraani seest leiadki selle. Seal miski kopsik taga, kruvid lahti ja voilaa. Kui nüüd õieti mäletan siis kuskilt karburaatori või mootori juurest tuli voolik sinna kraani, selle ühendus vaata üle.
Re: Suzuki GS500
Soovitaks ka kraanis olevad membraanid-tihenid üle vaadata. Omadest kogemustest - katkine membraan võib jube palju peavalu põhjustada :s
Re: Suzuki GS500
rtf kirjutas:Soovitaks ka kraanis olevad membraanid-tihenid üle vaadata. Omadest kogemustest - katkine membraan võib jube palju peavalu põhjustada :s
Hmmmm.... Väga huvitav,korra võtsin kraani lahti küll,kuid seal oli ainult rõngastihend,muud nagu polnud.
Kas seal oleks pidanud olema: midagi sellist nagu ziguli bensiinipumbas olev membraan või pidigi lihtsalt olema rõngastihend???
Re: Suzuki GS500
Mis kuradi jama te ajate, membraan on karpade peal. GS500-l on neid 2, võtad karpal kaaned pealt maha ja vaatad kas on terved, kui katki on, siis ostad uued..sihuke keemia ongi. Muide kui keegi vajab GS500-le õlifiltrit, siis ma täna avastasin, et mul garages vedeleb üks, võiks paari õlle vastu vahetada küll.
lisavarustuseks GSR600
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.