DIY Mootorratta tõstelaud

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
slev
Postitusi: 94
Liitunud: 14 Apr 2021, 02:45
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 20 korda

DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas slev »

Need mootorratturid, kes on suve üle elanud ja ellu jäänud, saavad hakata uueks hooajaks valmistuma.
Talvel tuleks tsikkel pulkadeks lahti võtta. Tegin selleks mootorratta tõstelaua, sest ei taha jälle garaazi põrandal pikutada.
Eeskuju võtsin kahest videost Youtube 1 ja Youtube 2. Esimeses videos on antud kogu kaadervärgi mõõdud. Selline tõstelaud tõstab üles 180 kg kaaluva mootorratta (või kaks sajakilost sõpra).

Peab kohe ütlema, et ise tegemine ei tasu ilmselt rahaliselt ära. Lihtsam on minna Motonet poodi ja osta tõstelaud, mis maksab 500 EUR (link)

Isetehtud tõstelaud läks maksma umbes 300 EUR:
- tungraud Amazonist 100 EUR
- rattad Amazonist 50 EUR
- esiratta transporditugi Moto24st 60 EUR
- puit ja kruvid Bauhausist 100 EUR
- elukindlustus Swedpangast 30 EUR
- Six pack õlut sõpradele, kes olid proovitestimisel raskuseks 8 EUR

Mida õppisin:
- esiratta tugi võiks olla korralik. Ei tasu osta väga odavat, mis reaalsuses kinni ei hoia.
- tõstelaud peaks olema piisavalt pikk, et ei hakkaks esimest otsa alla kaaluma. Youtube 1 videos toodud variant ei tööta!
- tõstelaud peaks olema vähemalt 60 cm lai, et tagaratta pukk mahuks peale
- tungraud peaks olema raamiga ühendatud. Youtube 2 videos toodud variant ei tööta, kus esimene ots on põrandal
- stopperi, mis ei lase tõstelaual all kukkuda, tegin ühest prussist. Teisi variante ma ei usalda
- materjali tuleb osta varuga, sest kehtib meistrimehe vanasõna: Kolm korda mõõda, aga ikka lõikad valesti ...
- tagumised jalad võiksid olla tugevamast puidust, sinna tuleb peamine raskus. Võiks kaaluda tugevdamist metalliga

Kellel on kogemusi?
Manused
4.jpg
1.jpg
Viimati muutis slev, 06 Okt 2024, 15:10, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Selline tükismaad lihtsam ehitada kasutades sama tüübi tõstukit.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
slev
Postitusi: 94
Liitunud: 14 Apr 2021, 02:45
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 20 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas slev »

Jah, aga see on madalam. Minul puudub tegelikult kogemus, kui kõrgel peaks mootorratas olema, et oleks mugav. Minu tõstelaud on nii kõrge, et saaks vajadusel kasutada ka töölauana.Võib-olla piisab ka madalamast tõstelauast. Kõige lihtsam oleks euroalused üksteise otsa laduda ja mootorratas nende peale tõsta.

Keegi võiks teha tõstelaua variandi, kus kasutusel on odav 20 EUR pudel-tungraud. Selle külge tuleks ilmselt keevitada rakised vms, et oleks turvalisem. Keevitamiseks minul võimalused puuduvad.
Viimati muutis slev, 06 Okt 2024, 15:35, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Jah, aga see on madalam.
See kõrgus ja madalus oleneb suuresti pukkidest ja materjalist mida tungi ja laua vahele topid.Aga kui pidevalt kõrgust muudad siis käärtõstuk muidugi etem.Sõltub ka muidugi kas töötad püsti või istudes.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6763
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 692 korda
Tänatud: 455 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Juba müüdud....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 855
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas cossie »

Keegi kunagi rääkis midagi haiglavoodist tõstuki ehitamisest, mis sellest mõttest sai? Peaks kannatama ca 200kg, liigub mootoriga üles-alla. Ainuke jama mis mulle silma jäi (kuna sain see suvi palju haiglas hängida) et voodi ei lasku väga madalale, 60cm maast äkki. Seega peaks võimalusel põrada sisse uputama. Teoreetiliselt peaks neid odavalt ka saama kui kuskil terve haigla uued asemele ostab.....
https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7415
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1095 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

slev kirjutas: 05 Okt 2024, 22:47
Peab kohe ütlema, et ise tegemine ei tasu ilmselt rahaliselt ära.
Kindlasti ei tasu aga samas ei tasu ka mootorratta omamine ega sellega sõit end rahaliselt ära. Sellistel puhkudel on tavaliselt kogemuse see kõige väärtuslikum osa. Ja head kogemused on hindmatud. Üksi minu allolev märkus pole kriitika ja tore on, et keegi viitsib garaazis muud teha, kui õlut juua või seal niidukit hoida.

Minu poolt paar mõtet:
* sama raha eest oleks saanud Amazonist pisut ägedamad rattad, sellised, mis maha lukustades on ülimalt stabiilsed.
* tagajalgade prussi jämedus ilmselt ei mängi rolli, 90*45 pruss kannab kõvasti enam, kui 50 kg (200/2/2=50). Selline, tugevusorteeritud ja sertifikaadiga 1m pikkune männipruss kannab keskpunktis ca 570 kg. enne kui katkeb.
* kõige nõrgemad kohad sinu konstruktsioonis on kinnituspunktid
* ma oleks ise kaalunud elektrilist, lineaarset ajamit, 500mm käiguga 12V ajami, mille tõstejõud on 300kg saad kätte ca 50€ eest. Natuke juhtmeid ja toiteplokk lisaks, ütleme teine 50€. Tõsi, elektriline ajam oleks vajanud metallist kinnitusi raamile ja kogu töö maht oleks olenud natuke suurem. Samas oleks nii üles, kui ka alla liikunud ajamiga ja sujuvalt.
* detalide tegmiseks oleksin ise kasutanud vineeri, lamineerides kaks (või kolm) 15mm plaati kokku, see oleks olnud kõvasti tugevam, kui prusse kasutada. Samas ajamahukam. Samamoodi oleks ma plate teinud vineerist, ilmselt veekindlast, see kannatab kõike, ka õli.
* esiratta toe võib samamoodi vineerist valmistada, ainult ühe külje kinnitused alusele on vaja metallist teha. Samas siiski eeldatakse , et ratas läheb sellise puki peal rihmadega kinni, seega on esiratta hoidja vajalik eelkõige selleks hetkeks, kui ratta alusele veeretad.
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7415
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1095 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

@slev Kuna ma kavatsen ka endale ikka ühel heal päeval sedasorti töölaua teha/hankida siis sinu lahendus jäi mind vaevama (heas, sportlikus mõttes). Kogu konstruktsiooni vaadates tundus mulle, et oleks saanud lihtsamini. Tõsi, oleks olnud vaja kellegi abi, kes suudab paar tükki metalli oma vahel kokkku keevitada. Kuigi jah, häda pärast oleks ka puiduga või poltliidesega kannatanud teha aga parem mitte. Seesama mootorratta tõstuk, mõned kruvid ja õige natuke puitmaterjali on enam-vähem kõik, mis vaja on.

1. Lõikad tõstuki pooleks. Keskpunktist, punaste joonte kohalt (vt. minu visandit allpool). Igaüks saab tavalise, 125mm relakaga selle tehtud.
2. Pikendad lõikepunktide vahe nii pikaks kui vajalik (soovitavalt keevitades vahele ntx 60*40 nelikanttoru, oskaja mehe jaoks ilmselt mitte rohkem, kui 1 h tööd). Ilmselt saab ka poltliitega teha, pildi vaadates ei oska veendunult öelda.
2.1. Stabiilsuse huvides paned keskele ka ühe liigendtoe aga ilmselt saab ka ilma
3. Kruvid peale 20mm vineerplaadi töötasapinnaks (või võtad õhema plaadi ja kruvid 45*70 pussi servadesse ja keskele tugevdueks).
4. Korgid lahti õlle/siidri/vms (mis iganes sinu meelmürgiks on) paned pea viltu ja imetled tulemust.

image.png
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Teema algataja
slev
Postitusi: 94
Liitunud: 14 Apr 2021, 02:45
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 20 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas slev »

@macintosh, sinu mõtted on kõik väga head, ka need, mis eelmises feedis (w)

Youtubis on selle sama tungraua peale ehitatud metallist tõstelaudu küllaga. Metalli hinda ma ei tea.

Ma ei tulnud ise sellel peale, et saaks ka mitu kihti vineeri lamineerida. Mõtlesin osta metallist "prussikingad", et otsi tugevdada.
Viimati muutis slev, 11 Okt 2024, 02:26, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2275
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 248 korda
Tänatud: 611 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas Jesper »

A miks selle väärt riista üldse pooleks lõikama peab? Kui originaalne tõstekõrgus rahuldab, siis poldid laua võrreldes algse plaaniga 90 kraadi alla tõstuki peale ja moos. Vbl lisad alumise raami külge mingid külgmised tugirattad või viid olemasolevad rohkem laiali, et kõrgemat raskuskeset kompenseerida, kuigi kahtlustan, et see pole hädavajalik.

Slev-i konstruktsiooni eelis on lisakõrgus tõstevõime arvelt, x mm tõstuki juures on silma järgi umbes 2x laua tõstet. Selle saavutamiseks relaka ja keevituse abil peaks hoopis neid oranže pulki lõikuma ja pikendama.
Kasutaja avatar

Teema algataja
slev
Postitusi: 94
Liitunud: 14 Apr 2021, 02:45
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 20 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas slev »

Jesper kirjutas: 10 Okt 2024, 17:31
A miks selle väärt riista üldse pooleks lõikama peab?
... sest lõpptulemus saab siis olema selline nagu videos. Seda ei saa siiski kasutada muudel eesmärkidel, töölauana ega voodina, kui õlut liiga palju saab õhtu jooksul :)

link
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas KIBU »

täispuidust garaasitarvikud... Kalamaja, kastiratas, soja late, lumberjack style all thumbs jne tulevad meelde... :mrgreen:

Tegelt tahtsin lisada oma tähelepanekud elust koos tõstelauaga. esiteks, tõstelaud on hea asi aga argipäeval võtab tõstelaud ka palju ruumi, on raske kolakas ja riivab silma. minul seisab laud seina ääres ja üks tsiklitest pargib sellel. pidevalt on tunne, et laud pole vist täitsa alla lastud, koguaeg "võiks olla madalam".
ma saan lauda tõsta suruõhuga, käsitsi saab ka a niimoodi ei viitsi päriselus, enne jääb tõstmata. töö ajal erinevaid kõrgusi kasutan harva, kui käsitsi peaks kõrgust pumpama siis kindlalt ei muudaks kõrgust kordagi. ümber laua peab saama vabalt liikuda. need külje peal tõstukiga variandid on sitad. aga kõige olulisem asi tõstetava töölaua puhul on STABIILSUS! see on ka peamisi näitajaid mis laua hinda kujundab. ükskõik kui ilus ja äge su laud on, kui raam vetrub, kõigub siis on sellega tööd teha mega s**t. lauaplaati üles tõusma ja langema saada koos tsikliga ei ole teab mis keeruline ja sellele keskendudes tundub isetegemine suht lebo. mõtle parem kuidas kogu kupatus ei kõiguks kui laud koos tsikliga üles on tõstetud.
Viimati muutis KIBU, 10 Okt 2024, 20:25, muudetud 1 kord kokku.
5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
slev
Postitusi: 94
Liitunud: 14 Apr 2021, 02:45
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 20 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas slev »

KIBU kirjutas: 10 Okt 2024, 19:48
täispuidust garaasitarvikud... Kalamaja, kastiratas, soja late, lumberjack style all thumbs jne tulevad meelde... :mrgreen:
Praegu sa naerad, aga mina naeran suvel, kui sina lähed tsikliga teenidusse: ootad õlivahetust kaks nädalat ja maksad 200 EUR :ner:
See ei ole küll teemasse, aga mulle tundub, et ükski rehvivahetuse töökoda ei taha näha mootorratturit ja vastupidi.
Viimati muutis slev, 10 Okt 2024, 20:07, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 507
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 47 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

Miks on õlivahetuse jaoks ratas vaja tõstelauale ajada?
...
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas KIBU »

slev kirjutas: 10 Okt 2024, 19:54
KIBU kirjutas: 10 Okt 2024, 19:48
täispuidust garaasitarvikud... Kalamaja, kastiratas, soja late, lumberjack style all thumbs jne tulevad meelde... :mrgreen:
Praegu sa naerad, aga mina naeran suvel, kui sina lähed tsikliga teenidusse: ootad õlivahetust kaks nädalat ja maksad 200 EUR :ner:
See ei ole küll teemasse, aga mulle tundub, et ükski rehvivahetuse töökoda ei taha näha mootorratturit ja vastupidi.
mina olen see kes suvel naerab ja küsib 200 :mrgreen: mitte ei käi teeninduses. mul on tõstelaud.
ise enda tsikli hooldamisse suhtun ma vägagi pooldavalt. minu arust peaks iga mees seda suutma ise teha. ja tõstelaud on ka hea asi. aga kas see peaks 95sest kalibreeritud materjalist olema... :D pole keevitusvõimalust ütled... tööriista rendid on keevitusi täis, võta ja küta. :bsmile:
Viimati muutis KIBU, 10 Okt 2024, 20:37, muudetud 2 korda kokku.
5248653
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas KIBU »

zorten22 kirjutas: 10 Okt 2024, 20:05
Miks on õlivahetuse jaoks ratas vaja tõstelauale ajada?
sest paljudel tsiklistidel on põlved ja seljad tuksis ja põrandapeal tehes on jube piin :D
5248653
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3250
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 372 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas ranel »

slev kirjutas: 10 Okt 2024, 19:54
KIBU kirjutas: 10 Okt 2024, 19:48
täispuidust garaasitarvikud... Kalamaja, kastiratas, soja late, lumberjack style all thumbs jne tulevad meelde... :mrgreen:
Praegu sa naerad, aga mina naeran suvel, kui sina lähed tsikliga teenidusse: ootad õlivahetust kaks nädalat ja maksad 200 EUR :ner:
See ei ole küll teemasse, aga mulle tundub, et ükski rehvivahetuse töökoda ei taha näha mootorratturit ja vastupidi.
Tule, vahetan meeleldi mootorratta rehve.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
slev
Postitusi: 94
Liitunud: 14 Apr 2021, 02:45
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 20 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas slev »

KIBU kirjutas: 10 Okt 2024, 19:48
täispuidust garaasitarvikud... Kalamaja, kastiratas, soja late, lumberjack style all thumbs jne tulevad meelde... :mrgreen:

Tegelt tahtsin lisada oma tähelepanekud elust koos tõstelauaga.
No näed siis, kui palju on sinu tõstelaual puudusi. Mina keeran enda oma poltidest lahti ja tõstan kapi otsa.
Puidust raami saen vajadusel juppideks :-||| ja kütan garaazis ära. Järgmise suurema hoolduse ajal teen uued tükid. Kõik see käib väga kiiresti.
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Päris kallis küte :mrgreen:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7415
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1095 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

franz125 kirjutas: 11 Okt 2024, 07:53
Päris kallis küte :mrgreen:
Vastupidi, väga odav küte on, tasuta on. Sest ta sai selle ühe vana mootorratta tõstuki küljest, mida omanikul enam vaja ei läinud. :ner:
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7415
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1095 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

KIBU kirjutas: 10 Okt 2024, 20:29
pole keevitusvõimalust ütled... tööriista rendid on keevitusi täis, võta ja küta. :bsmile:
Ma kaldun arvama, et siin pole küsimuseks mitte keevitusseadme kättesaamatus vaid oskuste puudumine. Esimese korraga küll midagi mõistlikku kokku ei keevita. Alguses läheb kogu aur õppimiseks ja kui pikas plaanis ei näe sellel oskusel pidevat kasutust siis on puidust lahendus hea küll. Teeb töö ära ja kui vaja pole siis utiliseerimine käib möödaminnes. Vähemalt see on minu vaade asjale.
Aga ma olen ise samas võtmes mõelnud nagu sina, @KIBU oled kogenud, et ühest küljest on hea omada sellist abivahendit aga 99% ajast seisab ta kasutuseta ja on lihtsalt jalus.
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3250
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 372 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas ranel »

Selline abivahend eeldab jah head suurt ruumi. Omal paks villane tekk ning vana diivani padi. Lihtsalt istun põrandal, kui pikemalt tööd teha vaja.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas grahv »

cossie kirjutas: 07 Okt 2024, 08:58
Keegi kunagi rääkis midagi haiglavoodist tõstuki ehitamisest, mis sellest mõttest sai? Peaks kannatama ca 200kg
Tehtud... VTX on üle 300kg...
Raiskavad jah mõttetult palju ruumi sel ajal kui ei kasuta :) Kõikumise vastu aitab turva-toetuse tugi või jalg, mis ei lase tõstukit kogemata alla lasta.

G
20241010_131154.jpg
20241010_131255.jpg
Kasutaja avatar

MustVälk
Postitusi: 340
Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 575 korda
Tänatud: 35 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Madal mehhaaniku tool on olemas. Muidugi hea oleks jalad kuidagi sirgelt panna kuskile. :)
Me oleme budopunktist ostnud paksud lebomatid ja on hea kilbi ees istuda. :)
Tundide viisi ei tee ka õlivahetusi. :)

PS. Ma eelistaks kitsast ja kõrget lauda kuhu saab esiratta kinni panna. :)
https://www.harborfreight.com/1000-lb-s ... 68892.html

PPS. Selline madal mida pikendada ei ole ka seljale hea! Teed palju tööd, et ringi ehitada, aga mugavust juurde ei saa.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6763
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 692 korda
Tänatud: 455 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Nii, tõstate tsikli üles' ja siis hakkate rattaid alt võtma- tõstate tõstukiga tõstuki peal jne.
Mootori eraldamisest ei räägigi...
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Teema algataja
slev
Postitusi: 94
Liitunud: 14 Apr 2021, 02:45
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 20 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas slev »

MustVälk kirjutas: 11 Okt 2024, 16:32

PS. Ma eelistaks kitsast ja kõrget lauda kuhu saab esiratta kinni panna. :)
https://www.harborfreight.com/1000-lb-s ... 68892.html
See tõstelaud on sama kui Motonetis müüdav laud, ainult teise nimega. Kui sa vaatad üleval pool videot "Cheap DIY Motorcycle Lift", siis kohe alguses 0:12 on sellest lauast juttu. Esimene ots vajub raskusega alla ja esiratta hoidik on liiga vilets.

Mul kulub talvel mitu kuud, et kõik hooldused saaks tehtud. Ühe asja teen korda, aga kaks lähevad katki - nii kuni kevadeni :x Pidevalt tuleb oodata varuosi.
Kasutaja avatar

MustVälk
Postitusi: 340
Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 575 korda
Tänatud: 35 korda

Re: DIY Mootorratta tõstelaud

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

slev kirjutas: 11 Okt 2024, 16:57
MustVälk kirjutas: 11 Okt 2024, 16:32

PS. Ma eelistaks kitsast ja kõrget lauda kuhu saab esiratta kinni panna. :)
https://www.harborfreight.com/1000-lb-s ... 68892.html
See tõstelaud on sama kui Motonetis müüdav laud, ainult teise nimega. Kui sa vaatad üleval pool videot "Cheap DIY Motorcycle Lift", siis kohe alguses 0:12 on sellest lauast juttu. Esimene ots vajub raskusega alla ja esiratta hoidik on liiga vilets.

Mul kulub talvel mitu kuud, et kõik hooldused saaks tehtud. Ühe asja teen korda, aga kaks lähevad katki - nii kuni kevadeni :x Pidevalt tuleb oodata varuosi.
Ma ei mõelnud konkreetselt seda, aga lihtsalt mõte kui selline, et võimalikult kitsas laud.
Muidu oled ikka pool küürakil küünitamas üle suure laua. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”