Diisel ja rikkis DPF
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
- Tsikkel: Honda Blackbird
- Asukoht: lõuna eesti
- Tänanud: 3 korda
Re: Diisel ja rikkis DPF
Kahjuks ei ole autotööstuses asi enam sugugi must-valge. Kogu autotööstus on vägagi Hall. Kõigil on omad õnnestumised ja ebaõnnestumised.
Koostööd tehakse esmapilgul uskumatudes liinides.
näiteks see 1.6HDi mootor on Fordi oma ja kasutatakse paljudel markidel (Mazda; Volvo; Citroen, Peugeot; Ford jne.)
2.0HDi on PSA gruppi toodang ja leidub seda kõigi eelnimetatud markide mootoriruumis.
PSA poolt kasutatav 1.6 bensiini mootor on aga BMW-lt pärit.
Terved autod on praktiliselt samad lihtsalt tehnilises passis on nimi erinev.
Toyota Proace =>Peugeot Expert=>Citroen Jumpy=>Fiat Ducato on nagu ühemuna nelikud erineva nimega lihtsalt.
Renault kangoo ja Mercedes Citan
Sprinter=Crafter
Aygo=C1=107
Autode toitesüsteeme detaile toodavad ainult paar suurt. Bosch, Continental ja Denso. Vahet ju pole millise auto mootori küljes pihusti laguneb.
Kogu auto tööstus on nagu metroo kunagi ei tea kas tunnelis paistab rong või valgus. Enda arust ostad kvaliteetse sakslase aga saad prantsuse mootoriga auto või ostad saksa mootoriga prantslase ja ikka on mootoriga probleemid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.