Diisel ja rikkis DPF
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Diisel ja rikkis DPF
Nonii, ühel Citroen Berlingo diislil (1.6 hdi 66kw 2009) oleks vaja DPF eemaldada.
Eemalduse teenuse leidsin, midagi on vaja veel progeda ka, et tööle jääks, kuid keskajule ei pidavat nad ise ligi saama.
Kas keegi pakub sellist teenust, et pärast lülitab veatulukese ka välja, seda saab ainult originaal diagnostikaseadmega teha ning esindus seda lülitust ei ole nõus tegema.
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Piipz kirjutas:vaja DPF eemaldada.
Miks nii kategooriline kohe? Kõik muud optsioonid kõrvale heidetud mingil põhjusel?
Julgen targutada natuke kuna ise olen ühe sellise saaga läbinud, nii mõnedki valusad arved maksnud ja "ei nii ei saa" targutajatele vastupidise tulemuse ette näidanud.
Ja keda kotib rohkem, keda vähem, lisandub veel väike keskkonnaalane aspekt ka.
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Vapsik kirjutas:Piipz kirjutas:vaja DPF eemaldada.
Miks nii kategooriline kohe? Kõik muud optsioonid kõrvale heidetud mingil põhjusel?
Julgen targutada natuke kuna ise olen ühe sellise saaga läbinud, nii mõnedki valusad arved maksnud ja "ei nii ei saa" targutajatele vastupidise tulemuse ette näidanud.Ja keda kotib rohkem, keda vähem, lisandub veel väike keskkonnaalane aspekt ka.
Eelmise DPF-i saaga ühel tuttaval lõppes eemaldamisega ning ka seda masinat on juba parasjagu näpitud. Kõike lihtsam ja kiireim viis.
Aga tänud Tordile, HKM auto saab hakkama küll.
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Piipz kirjutas:Kõike lihtsam ja kiireim viis.
Seep see ongi et ei pruugi olla. Tegin hullu jama läbi - maksin mõttetutele targutajatele, sõitsin ise jupp aega taksoga. Tulutult. Ja lõpuks sain ikkagi väikse kõrvalise abi ja maksumusega sellise lahenduse mis minu teada sõidab muretult juba pikemat aega ka järgmise omaniku käes. Ja endiselt püüab kübemeid.
Aga ilmselt peavad paljud selle jama kas ise läbi tegema või uskuma nende (mitte just täiesti sõltumatute) osapoolte pasundamist et ei ole mingit lahendust peale selle mida just nemad pakuvad.
Ja mina klõpsin endiselt auto vent ON/OFF nupuga kui mu ees stardib "probleem lahendatud" kalmaar. Iga foori tagant startides paiskab tindipilve tagant välja.
-
- Postitusi: 1826
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Mis sa ajad mõistujuttu? Räägi välja, mida tehti selle väikse kõrvalise abi ja maksumusega.
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Saab puhtaks küll kui on head ained ja saab vahelt välja võtta.
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Vapsik kirjutas:Saab puhtaks küll kui on head ained ja saab vahelt välja võtta.
Küsime igaks juhuks muidugi ka arvamust, enne kui relakaga kallale minnakse. Kui pakutakse puhastamise varianti, et pärast ka kõik tööle jääb, siis loomulikult.
-
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Piipz kirjutas:Vapsik kirjutas:Saab puhtaks küll kui on head ained ja saab vahelt välja võtta.
Küsime igaks juhuks muidugi ka arvamust, enne kui relakaga kallale minnakse. Kui pakutakse puhastamise varianti, et pärast ka kõik tööle jääb, siis loomulikult.
Seda annab kaabliga niiöelda jõuga põletama panna ja ka füüsiliselt puhastada. Kui aga minu autol see saba annab, siis permanentne lahendus on välja visata ja asi mutt, kui see ka välja kodeeritakse, nii et erroreid pilduma ei hakka.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6763
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Enne eemaldamist ja väljaprogemist tasub mõelda(või auto uuele "õnnelikule" maha müüa):
Need kes lasevad oma masinal süsteemi saboteerida peavad arvestama sellega, et suure tõenäosusega hakatakse vähemalt alates 20 mai 2018 kasutama nn. OBD testrit ja siis tuvastatakse pardadiagnostika seadme näidu abil toimunud muudatused. Sama hoiatus sobib teadmiseks võtta ka nendel kes on oma masina regenereeriva katalüsaatori sisu lasknud välja võtta koos pardaarvuti ümberseadistamisega.
edu
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
"permanentne lahendus on välja visata ja asi mutt"
Nojah, kahjuks on see levinud suhtumine. Mutt on sinu autos. Taga sõitvas autos vb nii mutt ei ole.
Aga see selleks. ...ja aita meil leppida asjadega mida me muuta ei saa... või kuidas see kuulus tsitaat oligi. Mul on ON/OFF nupp suht mugava koha peal.
Mina ise arvan et kui keegi jõuga põletamise eest raha tahab siis ma valiks kohe variant B. Ja seal on ka vahe vahel. Bemmi esindus ei saanud ka variant B-ga hakkama. Nädal/paar ja tuluke oli tagasi.
Kui keegi tahab variant B 2.0-i proovida siis võin kaks osapoolt kokku viia. Mul pole siin muud kasu kui puhtam õhk. Kui Tallinnast jutt. PM.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Piipz kirjutas:Vapsik kirjutas:Saab puhtaks küll kui on head ained ja saab vahelt välja võtta.
Küsime igaks juhuks muidugi ka arvamust, enne kui relakaga kallale minnakse. Kui pakutakse puhastamise varianti, et pärast ka kõik tööle jääb, siis loomulikult.
http://www.autoasi.ee/tookoda/autoasi_laagri
Võid kirjutada privase , saab vb pisut ka hinda painutada .
-
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Vapsik kirjutas:Nojah, kahjuks on see levinud suhtumine. Mutt on sinu autos. Taga sõitvas autos vb nii mutt ei ole.
Jep, nii ongi, et muidu korras tehnikaga ja modifitseerimata softiga diiselauto hakkab hirmsal kombel tossama, kui DPF eemaldada. Saad aru ka miks see rajakas sinna alla monteeriti üldse või? Sest et heitgaasinormide järgi maksustatud riikides mingisse eriti kitsasse normi mahtuda. Ma sõidan 15 tuh aastas ja minu jalajälg oleks ka eemaldatud DPF-iga mõnest külamehest pisem, kes aastas 50 tuh oma Transiti nässiga turule sõidab sibulaid müüma.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2669
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Vapsik kirjutas:"permanentne lahendus on välja visata ja asi mutt"
Nojah, kahjuks on see levinud suhtumine. Mutt on sinu autos. Taga sõitvas autos vb nii mutt ei ole.
Aga see selleks. ...ja aita meil leppida asjadega mida me muuta ei saa... või kuidas see kuulus tsitaat oligi. Mul on ON/OFF nupp suht mugava koha peal.Mina ise arvan et kui keegi jõuga põletamise eest raha tahab siis ma valiks kohe variant B. Ja seal on ka vahe vahel. Bemmi esindus ei saanud ka variant B-ga hakkama. Nädal/paar ja tuluke oli tagasi.
Kui keegi tahab variant B 2.0-i proovida siis võin kaks osapoolt kokku viia. Mul pole siin muud kasu kui puhtam õhk. Kui Tallinnast jutt. PM.
Miks peaks kellelegi korda minema mingi "tagasõitsa" teema üldse
Kui autot kasutada peamiselt linnasõidul, siis ei jõua põletusprotsess väga tihti isegi mitte keskele ja filter ummistub. Esindus ei tee muud kui paneb arvutist põletusprotsessi uuesti käima. Aga kui auto kasutusrežiim ei muutu, siis on see esinduses käimine mõtetu kulutus. Surnud kubemefiltriga on alati 2 võimalikku lahendust: odav ja kallis lahendus. Odav= vahelt minema (mitte rellakaga, aga poltidega, sest kunagi hakkavad seda TÜV-is kontrollima) ja ajule öelda et teda ei ole. Kallis = uus panna (ja uus panna ja panna ja panna ...)
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Mul on hea meel et sul on korras diisel. Kahjuks ei tossa ainult transitid ja muu säärane lepingu lõpetamist ootavad aparaadid. Täiesti suhteliselt hiljuti toodetud kallid autod viskavad sulle pahvaka näkku. Igasugu normide pärast tehakse muidugi imenippe ja valskust aga diisli tööpõhimõtte vastu ei saa isegi kui iga päev pihusteid vms vahetad. Kübemed on paratamatud. Sõida oma korras diisliga pikka aega ühtlase tempoga ja siis pane lapakas põhja, kui sul sealt mingitki reostust ei tule siis on sul mingi uus NASA poolt välja töötatud tehnoloogia.
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Maaks kirjutas:Odav= vahelt minema (mitte rellakaga, aga poltidega, sest kunagi hakkavad seda TÜV-is kontrollima) ja ajule öelda et teda ei ole. Kallis = uus panna (ja uus panna ja panna ja panna ...)
Seda siin ju räägitaksegi - sa ilmselt ei lugenud mõttega eelnevat juttu, ei ole A ja B variant ainult. Just sinu kirjeldatut soovitati mulle ka. Ja mina katsetasin igasugu sundpõletamised, esinduse pesemised jms ära. Ja siis tegin nii nagu ise mõtlesin ja mille peale kõik ütlesid et "ei, ei, sellel pole mingit mõtet. see kindlasti ei aita. me proovisime kõike". Aitas küll.
EDIT Üldse ei olnud plaanis teemat ära kaaperdada. Lühidalt uuesti - KUI kellelgi on huvi mis teha kui ilmneb märk et DPF tahab tähelepanu, mul on kontakt kes vb saab aidata selle asja töökorda saamisega mitte väga suure raha eest. KUI on huvi hammas välja tõmmata kui see tuikama hakkas või DPF välja saagida kui kollane tuluke põlema hakkas, ärge mulle kirjutage. On piisavalt spetsialiste kes teilt selle teenuse eest raha võtavad.
-
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Sa räägid umbes sellist juttu, et tulge lõunale, mul on võimas äriettepanek. Ja siis hakkad kohvitablette, tervendavaid mahlu või kodukeemiat müüma.
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Tort kirjutas:Sa räägid umbes sellist juttu, et tulge lõunale, mul on võimas äriettepanek. Ja siis hakkad kohvitablette, tervendavaid mahlu või kodukeemiat müüma.
Millest sa räägid?
-
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Ma räägin sellest, et lao lagedale oma variant B 2.0 või ära kirjuta enam.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
No tegelikult minu arusaamise järgi see DPF on iseenesest huijamine.Asi ju puudutab tegelikult Noxe,et neid ei tekiks peab diislit põletama madalal tembil,sellega kaasneb ohtralt tahma mis kenasti kokku kogutakse koos mitte tekkinud Noxidega.Kui purk täis saab lahmatakse sinna dislat kapaga juurde ja suured tahma kärakad põletatakse kuumal temperatuuril ära ja ongi meil käes ilusti kenasti needsamad Noxid mis enne tekkimata jäid.Aga kuna see tahma põletus protsess ei sattunud saaste mõõtmise ajale siis ongi meil puhas õhk(linnas) Aga mitte maantee peal sest põletusprotsess linnas väga tihti ei teki ja kui tekib siis istud oma tahmava autoga 20 minti kuskil parklas lont tagant väljas.Ehk siis tulemus endine
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Maaks kirjutas:Vapsik kirjutas:"permanentne lahendus on välja visata ja asi mutt"
Nojah, kahjuks on see levinud suhtumine. Mutt on sinu autos. Taga sõitvas autos vb nii mutt ei ole.
Aga see selleks. ...ja aita meil leppida asjadega mida me muuta ei saa... või kuidas see kuulus tsitaat oligi. Mul on ON/OFF nupp suht mugava koha peal.Mina ise arvan et kui keegi jõuga põletamise eest raha tahab siis ma valiks kohe variant B. Ja seal on ka vahe vahel. Bemmi esindus ei saanud ka variant B-ga hakkama. Nädal/paar ja tuluke oli tagasi.
Kui keegi tahab variant B 2.0-i proovida siis võin kaks osapoolt kokku viia. Mul pole siin muud kasu kui puhtam õhk. Kui Tallinnast jutt. PM.
Miks peaks kellelegi korda minema mingi "tagasõitsa" teema üldse
![]()
Kui autot kasutada peamiselt linnasõidul, siis ei jõua põletusprotsess väga tihti isegi mitte keskele ja filter ummistub. Esindus ei tee muud kui paneb arvutist põletusprotsessi uuesti käima. Aga kui auto kasutusrežiim ei muutu, siis on see esinduses käimine mõtetu kulutus. Surnud kubemefiltriga on alati 2 võimalikku lahendust: odav ja kallis lahendus. Odav= vahelt minema (mitte rellakaga, aga poltidega, sest kunagi hakkavad seda TÜV-is kontrollima) ja ajule öelda et teda ei ole. Kallis = uus panna (ja uus panna ja panna ja panna ...)
Esindus ei teegi sellist asja, et kuule sul filter läbi omadega jah, äkki lõikame välja ja progreme välja. Kujutate ette mis jama sellest tuleks, kui ametlik esindus nii teeks? Jääks oma litsensist ilma lihtsalt. Samamoodi igast muud ratsid ja aretused on lubamatud ametlikul diileril, sest nad peavad vastutama oma töö eest.
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
franz125 kirjutas:No tegelikult minu arusaamise järgi see DPF on iseenesest huijamine.Asi ju puudutab tegelikult Noxe,et neid ei tekiks peab diislit põletama madalal tembil,sellega kaasneb ohtralt tahma mis kenasti kokku kogutakse koos mitte tekkinud Noxidega.Kui purk täis saab lahmatakse sinna dislat kapaga juurde ja suured tahma kärakad põletatakse kuumal temperatuuril ära ja ongi meil käes ilusti kenasti needsamad Noxid mis enne tekkimata jäid.Aga kuna see tahma põletus protsess ei sattunud saaste mõõtmise ajale siis ongi meil puhas õhk(linnas) Aga mitte maantee peal sest põletusprotsess linnas väga tihti ei teki ja kui tekib siis istud oma tahmava autoga 20 minti kuskil parklas lont tagant väljas.Ehk siis tulemus endine
Lihtne reegel: Sõidad pidevalt linnas, osta bens, sõidad rohkem maanteed, võta diisel. Diisel ongi rohkem maanteesõiduks mõeldud, mitte foorist foorini jukerdamiseks.
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
aivar424 kirjutas:Esindus ei teegi sellist asja, et kuule sul filter läbi omadega jah, äkki lõikame välja ja progreme välja. Kujutate ette mis jama sellest tuleks, kui ametlik esindus nii teeks? Jääks oma litsensist ilma lihtsalt. Samamoodi igast muud ratsid ja aretused on lubamatud ametlikul diileril, sest nad peavad vastutama oma töö eest.
Oh ei ole ma nii lihtsameelne, et ma seda tööd oleks palunud teha. Või tule kustutamist. Lihtsalt nentisin fakti, et nad saaks aga ei tee.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Vapsik kirjutas:Mul on hea meel et sul on korras diisel. Kahjuks ei tossa ainult transitid ja muu säärane lepingu lõpetamist ootavad aparaadid. Täiesti suhteliselt hiljuti toodetud kallid autod viskavad sulle pahvaka näkku. Igasugu normide pärast tehakse muidugi imenippe ja valskust aga diisli tööpõhimõtte vastu ei saa isegi kui iga päev pihusteid vms vahetad. Kübemed on paratamatud. Sõida oma korras diisliga pikka aega ühtlase tempoga ja siis pane lapakas põhja, kui sul sealt mingitki reostust ei tule siis on sul mingi uus NASA poolt välja töötatud tehnoloogia.
See, kui diisel tagant musta välja viskab räägib pigem sellest, et mootor ei ole korras, mitte et DPF oleks vahelt välja võetud. Loomulikult on kübemefiltriga diisel puhtam, aga korras tavaline diisel ei pea ka tossama nagu vedurikorsten.
Mul krossibussiks MB CDI 316 ja iga ülevaatus ülevaataj imestab, et mootori heitgaasid on nii puhtad ja ja jäävad kõvasti alla lubatud normi.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
aivar424 kirjutas:franz125 kirjutas:No tegelikult minu arusaamise järgi see DPF on iseenesest huijamine.Asi ju puudutab tegelikult Noxe,et neid ei tekiks peab diislit põletama madalal tembil,sellega kaasneb ohtralt tahma mis kenasti kokku kogutakse koos mitte tekkinud Noxidega.Kui purk täis saab lahmatakse sinna dislat kapaga juurde ja suured tahma kärakad põletatakse kuumal temperatuuril ära ja ongi meil käes ilusti kenasti needsamad Noxid mis enne tekkimata jäid.Aga kuna see tahma põletus protsess ei sattunud saaste mõõtmise ajale siis ongi meil puhas õhk(linnas) Aga mitte maantee peal sest põletusprotsess linnas väga tihti ei teki ja kui tekib siis istud oma tahmava autoga 20 minti kuskil parklas lont tagant väljas.Ehk siis tulemus endine
Lihtne reegel: Sõidad pidevalt linnas, osta bens, sõidad rohkem maanteed, võta diisel. Diisel ongi rohkem maanteesõiduks mõeldud, mitte foorist foorini jukerdamiseks.
Pidevalt linna sõites diisel ennast ära tasubki,bensuga võib maanteel ka ökonoomselt tuiata
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Diisel ja rikkis DPF
tavaliselt pihusti prob kui tahmab renault masteril ei saanudki dpf korda võtsin juhtme tagant ära töötas täitsa normaalselt
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2669
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
Piipz kirjutas:aivar424 kirjutas:Esindus ei teegi sellist asja, et kuule sul filter läbi omadega jah, äkki lõikame välja ja progreme välja. Kujutate ette mis jama sellest tuleks, kui ametlik esindus nii teeks? Jääks oma litsensist ilma lihtsalt. Samamoodi igast muud ratsid ja aretused on lubamatud ametlikul diileril, sest nad peavad vastutama oma töö eest.
Oh ei ole ma nii lihtsameelne, et ma seda tööd oleks palunud teha. Või tule kustutamist. Lihtsalt nentisin fakti, et nad saaks aga ei tee.
Infoks veel niipalju, et www.chip.ee peaks kah saama hakkama kui HMK ei saa/ taha tegeleda.
Re: Mis Te siis päev läbi teete e. kes millega aidata saab?
franz125 kirjutas:aivar424 kirjutas:franz125 kirjutas:No tegelikult minu arusaamise järgi see DPF on iseenesest huijamine.Asi ju puudutab tegelikult Noxe,et neid ei tekiks peab diislit põletama madalal tembil,sellega kaasneb ohtralt tahma mis kenasti kokku kogutakse koos mitte tekkinud Noxidega.Kui purk täis saab lahmatakse sinna dislat kapaga juurde ja suured tahma kärakad põletatakse kuumal temperatuuril ära ja ongi meil käes ilusti kenasti needsamad Noxid mis enne tekkimata jäid.Aga kuna see tahma põletus protsess ei sattunud saaste mõõtmise ajale siis ongi meil puhas õhk(linnas) Aga mitte maantee peal sest põletusprotsess linnas väga tihti ei teki ja kui tekib siis istud oma tahmava autoga 20 minti kuskil parklas lont tagant väljas.Ehk siis tulemus endine
Lihtne reegel: Sõidad pidevalt linnas, osta bens, sõidad rohkem maanteed, võta diisel. Diisel ongi rohkem maanteesõiduks mõeldud, mitte foorist foorini jukerdamiseks.
Pidevalt linna sõites diisel ennast ära tasubki,bensuga võib maanteel ka ökonoomselt tuiata
Diisel tahmab ära ennast linnas, sest enamasti jöristatakse 1000-1500 pöördega ja hiljem hakkavad probleemid.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Diisel ja rikkis DPF
Ma sõidan vanade diiselautodega, mille heitgaasid on ilma igasuguste puhastusseadmeteta normikohased. Elu unistus oleks leida mõne Saksa kirikuõpetaja 50 tuhat sõitnud, ideaalses korras 300TD 124 kerega Mersu. Sellega sõidaks vist kuni surmani.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Diisel ja rikkis DPF
mx77 kirjutas:See, kui diisel tagant musta välja viskab räägib pigem sellest, et mootor ei ole korras, mitte et DPF oleks vahelt välja võetud.
See on nüüd küll turumuti jutt. Tore lugeda kuidas pannakse diagnoos ära, nagu oleks ise vigala sass Tee omale autoremonditöökoda ja kliente nagu murdu selliste teadmistega
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.