K: Kawasaki zx6r 2000a käivitus.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
K: Kawasaki zx6r 2000a käivitus.
Kysimus siis selline et kui ratast käivitada siis ilma gaasi keeramatta ei käivitu ja kui tooreklappi kasutada siis ei käivitu üldse.
Kuna mootorrattast väga palju ei tea siis milles võib olla probleem? Ja kuna ratas sai alles soetatud siis plaan ka õli vahetus teha, mis võib selle maksumus olla pärnus?
Re: K: Kawasaki gsx6r 2000a käivitus.
Kas ratas on pikemalt seisnud? Karpade düüsid võivad umbes olla.
Õlivahetuse vast peaks saama sajakonna euroga igal pool ära teha, tõenäoliselt läheb vähemgi. Siin just alles oli sellest juttu - http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... us#p717629. Samad kohad peaks tegema ka diagnostikat ehk oskama ratta korralikult käima panna.
Re: K: Kawasaki gsx6r 2000a käivitus.
voyager kirjutas:Kas ratas on pikemalt seisnud? Karpade düüsid võivad umbes olla.
Õlivahetuse vast peaks saama sajakonna euroga igal pool ära teha, tõenäoliselt läheb vähemgi. Siin just alles oli sellest juttu - http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... us#p717629. Samad kohad peaks tegema ka diagnostikat ehk oskama ratta korralikult käima panna.
Võib olla seisnud kyll pikemalt 100% kindel ei ole, on düüside puhastus suur ettevõtmine?
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: K: Kawasaki gsx6r 2000a käivitus.
Karpad maha, laiali, ligunema ja/või mehaaniline puhastus, kokku (soovitatavalt uute tihenditega), peale, sünkroniseerida. Ühtlasi võiks ühendusluttide olukorra ka üle vaadata - sealt kaudu lisaõhu saamine on tüüpiline viga. Kelle jaoks paras nokitsemine, kelle jaoks suur töö.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: K: Kawasaki gsx6r 2000a käivitus.
Kas Kawad ei peaks olema zx6r-d,gsx6r on rohkem Suzuki moodi
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: K: Kawasaki gsx6r 2000a käivitus.
franz125 kirjutas:Kas Kawad ei peaks olema zx6r-d,gsx6r on rohkem Suzuki moodi
Minu viga ei tea miks nii kirjutasin
Re: K: Kawasaki gsx6r 2000a käivitus.
Black kirjutas:Karpad maha, laiali, ligunema ja/või mehaaniline puhastus, kokku (soovitatavalt uute tihenditega), peale, sünkroniseerida. Ühtlasi võiks ühendusluttide olukorra ka üle vaadata - sealt kaudu lisaõhu saamine on tüüpiline viga. Kelle jaoks paras nokitsemine, kelle jaoks suur töö.
Selge, minupuhul tundub et suur töö ei hakka ise jamama sellega igaks juhuks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.