K: Kawasaki zx6r 2000a käivitus.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Rand22
Postitusi: 13
Liitunud: 20 Mai 2015, 19:43

K: Kawasaki zx6r 2000a käivitus.

Lugemata postitus Postitas Rand22 »

Kysimus siis selline et kui ratast käivitada siis ilma gaasi keeramatta ei käivitu ja kui tooreklappi kasutada siis ei käivitu üldse.
Kuna mootorrattast väga palju ei tea siis milles võib olla probleem? Ja kuna ratas sai alles soetatud siis plaan ka õli vahetus teha, mis võib selle maksumus olla pärnus?

Viimati muutis Rand22, 18 Juun 2015, 21:20, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

voyager
Postitusi: 114
Liitunud: 23 Mär 2010, 00:56
Tsikkel: ZX-6R
Asukoht: Läänemaa

Re: K: Kawasaki gsx6r 2000a käivitus.

Lugemata postitus Postitas voyager »

Kas ratas on pikemalt seisnud? Karpade düüsid võivad umbes olla.
Õlivahetuse vast peaks saama sajakonna euroga igal pool ära teha, tõenäoliselt läheb vähemgi. Siin just alles oli sellest juttu - http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... us#p717629. Samad kohad peaks tegema ka diagnostikat ehk oskama ratta korralikult käima panna.


Teema algataja
Rand22
Postitusi: 13
Liitunud: 20 Mai 2015, 19:43

Re: K: Kawasaki gsx6r 2000a käivitus.

Lugemata postitus Postitas Rand22 »

voyager kirjutas:

Kas ratas on pikemalt seisnud? Karpade düüsid võivad umbes olla.
Õlivahetuse vast peaks saama sajakonna euroga igal pool ära teha, tõenäoliselt läheb vähemgi. Siin just alles oli sellest juttu - http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... us#p717629. Samad kohad peaks tegema ka diagnostikat ehk oskama ratta korralikult käima panna.

Võib olla seisnud kyll pikemalt 100% kindel ei ole, on düüside puhastus suur ettevõtmine?

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: K: Kawasaki gsx6r 2000a käivitus.

Lugemata postitus Postitas Black »

Karpad maha, laiali, ligunema ja/või mehaaniline puhastus, kokku (soovitatavalt uute tihenditega), peale, sünkroniseerida. Ühtlasi võiks ühendusluttide olukorra ka üle vaadata - sealt kaudu lisaõhu saamine on tüüpiline viga. Kelle jaoks paras nokitsemine, kelle jaoks suur töö.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: K: Kawasaki gsx6r 2000a käivitus.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kas Kawad ei peaks olema zx6r-d,gsx6r on rohkem Suzuki moodi :wack:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Teema algataja
Rand22
Postitusi: 13
Liitunud: 20 Mai 2015, 19:43

Re: K: Kawasaki gsx6r 2000a käivitus.

Lugemata postitus Postitas Rand22 »

franz125 kirjutas:

Kas Kawad ei peaks olema zx6r-d,gsx6r on rohkem Suzuki moodi :wack:

Minu viga :D ei tea miks nii kirjutasin :wack:


Teema algataja
Rand22
Postitusi: 13
Liitunud: 20 Mai 2015, 19:43

Re: K: Kawasaki gsx6r 2000a käivitus.

Lugemata postitus Postitas Rand22 »

Black kirjutas:

Karpad maha, laiali, ligunema ja/või mehaaniline puhastus, kokku (soovitatavalt uute tihenditega), peale, sünkroniseerida. Ühtlasi võiks ühendusluttide olukorra ka üle vaadata - sealt kaudu lisaõhu saamine on tüüpiline viga. Kelle jaoks paras nokitsemine, kelle jaoks suur töö.

Selge, minupuhul tundub et suur töö :) ei hakka ise jamama sellega igaks juhuks.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”