Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 469
- Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
- Tsikkel: FC350 ; KX250F
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Tere
4taktistega pole varem tegelenud ja veidike olen hädas nukaketi paigaldusega.
Mida peab tähele panema paigaldusel ?
- Nukkade märgistused kattuksid ?
- Süüte kaanes oleva ava märk oleks "hooratta" 2 triibu vahel ?
- Midagi veel ?
Pilt nukkade märkidest:
Pilt süüte kaane avast ja "hoorattast". Pilt küll halb, kas mitte b ei pea näitama A kahe kriipsu vahele,mitte peale mõlemat kriipsu ?
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Samuti märgiks ära, et kuna ketipingutus toimib tagantpoolt, siis nukkvõlle paika pannes arvesta lõtk karbussi poolsele küljele.
Uudishimu tapab
-
Teema algataja - Postitusi: 469
- Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
- Tsikkel: FC350 ; KX250F
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
art30 kirjutas:Sorry ,mitte genekas vaid süüde
- pildi "hooratas" ongi süüde ju. Flywheel-hooratas. Selline nimi tal manualis.
-
Teema algataja - Postitusi: 469
- Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
- Tsikkel: FC350 ; KX250F
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Kasjok kirjutas:Samuti märgiks ära, et kuna ketipingutus toimib tagantpoolt, siis nukkvõlle paika pannes arvesta lõtk karbussi poolsele küljele.
Automaatpinguti karbussi poolt.
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Jah, pean silmas, et võlle tagasi pannes on pinguti kokku keeratud ja siis sobitamise ajal arvestada, et kui kahe võlli vahel on keti lõtk, siis pärast pinguti hurraaga lahti lastes võid avastada, et miski pole enam õiges kohas. Lihtsalt sõbralik soovitus sulle tähelepanemiseks juhul kui enne pole sellega tegelenud.
Uudishimu tapab
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
süütepoole kaanes olev märk peab olema tasa teise märgiga hoorattal, mitte nende kahe vahel. Esimene märk on süütenurk, teine TDC.
Ja nagu Kasjok kirjutas - hoia kett pinges pingutades nukavõlle päripäeva ja siis (kui sa ei ole ketipingutit tervikuna ära võtnud vaid ainult lõdvaks keeranud). Kui oled ketipinguti ära võtnud saab sealt ka näpuga keti pingutada.
-
Teema algataja - Postitusi: 469
- Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
- Tsikkel: FC350 ; KX250F
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
mx77 kirjutas:süütepoole kaanes olev märk peab olema tasa teise märgiga hoorattal, mitte nende kahe vahel. Esimene märk on süütenurk, teine TDC.
Ja nagu Kasjok kirjutas - hoia kett pinges pingutades nukavõlle päripäeva ja siis (kui sa ei ole ketipingutit tervikuna ära võtnud vaid ainult lõdvaks keeranud). Kui oled ketipinguti ära võtnud saab sealt ka näpuga keti pingutada.
Seal on 2kriipsu mille vahe on ca 2-3mm ja üks üksik kriips mis on mingi veerand või pool ringi eemal.
A see süüte kaane oma peab olema tasa selle kriipsuga mis pildil on ? Et nendest üksteise kõrval olevast kriipsust tagumisega tasa ?
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Siin Kawasaki 2006 KX250F service manual
Lehekülg 5-15 on suht step-by-step kirjas. Ehk on abiks.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
AbStra1t kirjutas:mx77 kirjutas:süütepoole kaanes olev märk peab olema tasa teise märgiga hoorattal, mitte nende kahe vahel. Esimene märk on süütenurk, teine TDC.
Ja nagu Kasjok kirjutas - hoia kett pinges pingutades nukavõlle päripäeva ja siis (kui sa ei ole ketipingutit tervikuna ära võtnud vaid ainult lõdvaks keeranud). Kui oled ketipinguti ära võtnud saab sealt ka näpuga keti pingutada.Seal on 2kriipsu mille vahe on ca 2-3mm ja üks üksik kriips mis on mingi veerand või pool ringi eemal.
A see süüte kaane oma peab olema tasa selle kriipsuga mis pildil on ? Et nendest üksteise kõrval olevast kriipsust tagumisega tasa ?
Just. Nendest paariskriipsudest selle tagumise ehk siis parempoolsega. See üksik kriips ei oma mingit tähendust.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 03 Apr 2007, 07:18
- Tsikkel: Kawasaki kx250f
- Asukoht: otepää krossiraja lähistel
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
ja kui need märgid ei taha korralikult klappida, sis võid sellega arvestada et kett võib olla kahh nats välja veninud...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.