Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

Tere
4taktistega pole varem tegelenud ja veidike olen hädas nukaketi paigaldusega.
Mida peab tähele panema paigaldusel ?

  1. Nukkade märgistused kattuksid ?
  2. Süüte kaanes oleva ava märk oleks "hooratta" 2 triibu vahel ?
  3. Midagi veel ?
    Pilt nukkade märkidest:
    Pilt
    Pilt süüte kaane avast ja "hoorattast". Pilt küll halb, kas mitte b ei pea näitama A kahe kriipsu vahele,mitte peale mõlemat kriipsu ?
    Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

kx250f'il genekas ?


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Samuti märgiks ära, et kuna ketipingutus toimib tagantpoolt, siis nukkvõlle paika pannes arvesta lõtk karbussi poolsele küljele.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

Teema algataja
AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

art30 kirjutas:

Sorry ,mitte genekas vaid süüde

  1. pildi "hooratas" ongi süüde ju. Flywheel-hooratas. Selline nimi tal manualis.
Kasutaja avatar

Teema algataja
AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

Kasjok kirjutas:

Samuti märgiks ära, et kuna ketipingutus toimib tagantpoolt, siis nukkvõlle paika pannes arvesta lõtk karbussi poolsele küljele.

Automaatpinguti karbussi poolt.


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Jah, pean silmas, et võlle tagasi pannes on pinguti kokku keeratud ja siis sobitamise ajal arvestada, et kui kahe võlli vahel on keti lõtk, siis pärast pinguti hurraaga lahti lastes võid avastada, et miski pole enam õiges kohas. Lihtsalt sõbralik soovitus sulle tähelepanemiseks juhul kui enne pole sellega tegelenud.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

süütepoole kaanes olev märk peab olema tasa teise märgiga hoorattal, mitte nende kahe vahel. Esimene märk on süütenurk, teine TDC.
Ja nagu Kasjok kirjutas - hoia kett pinges pingutades nukavõlle päripäeva ja siis (kui sa ei ole ketipingutit tervikuna ära võtnud vaid ainult lõdvaks keeranud). Kui oled ketipinguti ära võtnud saab sealt ka näpuga keti pingutada.

Kasutaja avatar

Teema algataja
AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

mx77 kirjutas:

süütepoole kaanes olev märk peab olema tasa teise märgiga hoorattal, mitte nende kahe vahel. Esimene märk on süütenurk, teine TDC.
Ja nagu Kasjok kirjutas - hoia kett pinges pingutades nukavõlle päripäeva ja siis (kui sa ei ole ketipingutit tervikuna ära võtnud vaid ainult lõdvaks keeranud). Kui oled ketipinguti ära võtnud saab sealt ka näpuga keti pingutada.

Seal on 2kriipsu mille vahe on ca 2-3mm ja üks üksik kriips mis on mingi veerand või pool ringi eemal.
A see süüte kaane oma peab olema tasa selle kriipsuga mis pildil on ? Et nendest üksteise kõrval olevast kriipsust tagumisega tasa ?


antia

Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.

Lugemata postitus Postitas antia »

Siin Kawasaki 2006 KX250F service manual
Lehekülg 5-15 on suht step-by-step kirjas. Ehk on abiks.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

AbStra1t kirjutas:
mx77 kirjutas:

süütepoole kaanes olev märk peab olema tasa teise märgiga hoorattal, mitte nende kahe vahel. Esimene märk on süütenurk, teine TDC.
Ja nagu Kasjok kirjutas - hoia kett pinges pingutades nukavõlle päripäeva ja siis (kui sa ei ole ketipingutit tervikuna ära võtnud vaid ainult lõdvaks keeranud). Kui oled ketipinguti ära võtnud saab sealt ka näpuga keti pingutada.

Seal on 2kriipsu mille vahe on ca 2-3mm ja üks üksik kriips mis on mingi veerand või pool ringi eemal.
A see süüte kaane oma peab olema tasa selle kriipsuga mis pildil on ? Et nendest üksteise kõrval olevast kriipsust tagumisega tasa ?

Just. Nendest paariskriipsudest selle tagumise ehk siis parempoolsega. See üksik kriips ei oma mingit tähendust.

Kasutaja avatar

xr3
Postitusi: 28
Liitunud: 03 Apr 2007, 07:18
Tsikkel: Kawasaki kx250f
Asukoht: otepää krossiraja lähistel

Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.

Lugemata postitus Postitas xr3 »

ja kui need märgid ei taha korralikult klappida, sis võid sellega arvestada et kett võib olla kahh nats välja veninud...

Yamaha YZ250F

Pilte otepää rajast:
http://fotoalbum.ee/photos/MaarjaLiisy/sets/190280
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”