BMW F800GS

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

desmorado
Postitusi: 104
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
Tänatud: 10 korda

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas desmorado »

Bladyhell kirjutas:

On soovitusi millega seda isendit tasuks võrrelda? Minu kriteeriumid on: pikad otsad, kruusakõlbulikkus (poris laamendama ei hakka) ja et kahekesi kulgedes kannataks ka maanteel mööda sõita.

Krdi hea ratas!

Äkki KTM LC8 Adventure on paras võrdlemiseks? Mootor küll suurema töömahuga ja hind vist soolasem, aga....

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Piipz »

äkki ikka ei ole küll :) lc8 sobib küll kõigeks eelkirjeldatuks aga F800-ga teda võrrelda ikkagi ei saa.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Bladyhell kirjutas:

On soovitusi millega seda isendit tasuks võrrelda? Minu kriteeriumid on: pikad otsad, kruusakõlbulikkus (poris laamendama ei hakka) ja et kahekesi kulgedes kannataks ka maanteel mööda sõita.

Suzu DL650-ga näiteks? Yamaha uue Tenerega? TDM-ga?


H.P
Postitusi: 397
Liitunud: 08 Juul 2008, 09:13
Tsikkel: Tiger 800 XCA
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas H.P »

Ütleks, et tehnilistelt näitajatelt TDM ja disaini poolest Tenere, kui Yamahasid vaadata. Oleks TDM kone Tenere raami vahel, oleks täitsa võrdväärne ratas F800GS -le.

Ex: Yamaha FZ6
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas sang »

Kui tahad kahekesi ühel tsiklil maanteel hästi tunda, siis alla liitri ei ole küll mõtet vaadata. No OK, uuemad 8-900 kah sobivad. V-Strom 1000, Varadero 1000, Triumph Tiger, TDM, Aprilia Caponord, kindlasti midagi veel. Bokser GS kah loomulikult :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas ulmo »

sang kirjutas:

Kui tahad kahekesi ühel tsiklil maanteel hästi tunda, siis alla liitri ei ole küll mõtet vaadata

Oehh, hakkab jälle see "pole mõtet väiksem kui liiter" jama pihta...


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

ulmo kirjutas:
sang kirjutas:

Kui tahad kahekesi ühel tsiklil maanteel hästi tunda, siis alla liitri ei ole küll mõtet vaadata

Oehh, hakkab jälle see "pole mõtet väiksem kui liiter" jama pihta...

kusjuures see ei ole loll jutt. vahe tuleb välja raami suuruses (tagaistujal on lihtsalt väiksema raamiga rattal kitsas), lisaks on tagaistujaga- ja vahest kohvritega tsikkel ikka üpris raske. selles suhtes on sangal kindlasti õigus. lühemat maad küll kannatab aga pika maa puhul ja kahekesi sõites! on see suhtkoht "tavaks saanud". ja seda mitte "liputajate" seas. ju siis on põhjust.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Tsikkel on tsikkel, see ei saagi olla mugav, ei peagi olema mugav, tema omamiseks on teised põhjused. Kui mugavust ja avarust vaja, siis tasuks suuremat sorti auto soetada ja sellega reisida.

Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas hannes »

dubweiser kirjutas:
ulmo kirjutas:
sang kirjutas:

Kui tahad kahekesi ühel tsiklil maanteel hästi tunda, siis alla liitri ei ole küll mõtet vaadata

Oehh, hakkab jälle see "pole mõtet väiksem kui liiter" jama pihta...

kusjuures see ei ole loll jutt. vahe tuleb välja raami suuruses ...

Kui nüüd tõele näkku vaadata, siis osaliselt ikkagi on loll jutt (ei midagi isiklikku). Eriti, mis puudutab raami suurust. Näituseks V-Strom 650 ja V-Strom 1000 on sama raami peal. Aga see selleks.
Siin foorumis on küll ja veel jahutud alla-ja ületonnistest, et kas peab olema min. tonn või ei pea. Ma ütlen, et olen oma 750-se, 44kW-se tsikliga saanud kõik sõidud sõidetud. Nii üksi kui kahekesi, kohvritega ja ilma. Ja mööda olen ka kõigist saanud, kui vaja. GS 800-l on nii NM kui kW rohkem, miks sellega siis kaksi sõidetud ei peaks saama?

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas hannes »

Bladyhell kirjutas:

.. On soovitusi millega seda isendit tasuks võrrelda? Minu kriteeriumid on: pikad otsad, kruusakõlbulikkus (poris laamendama ei hakka) ja et kahekesi kulgedes kannataks ka maanteel mööda sõita.

Sul polegi seda millegagi võrrelda. Turul lihtsalt pole hetkel teist sarnaste näitajatega tsiklit. On kas suuremad või väiksemad. Või liiga vanad, et võrrelda.

Bladyhell kirjutas:

Krdi hea ratas!

On jah krt. Saksas muide on neid hinnaga alla 9 kEURi mitu tükki juba saadaval, lisavarustus sealhulgas ja läbisõit üpris tagasihoidlik.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6770
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Ühinen eelkõnelejaga- mitte alati ei ole suur kubatuur eeliseks.
Ise olen saanud oma TDM'iga samuti igas kaaluklassis oma kõik sõidud sõidetud, teele ja mutta pole veel jäänud.
Eks see bemar ole samuti üks "linnamaastur", mis oma universaalsuses ei ole ühegi tee jaoks mõeldud, ikke jupike siit ja jupike sealt.
Oma suur osa on veel oskustes ja rehvivalikus ehk kuda need oskused teeoludesse(või nende puudumisse) üle kantakse.
Ehk nagu ühe rehvitootja reklaamis öeldakse: "Power is nothing without control!"

BTW- masin ise on hea :)

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas piloot »

ulmo kirjutas:
sang kirjutas:

Kui tahad kahekesi ühel tsiklil maanteel hästi tunda, siis alla liitri ei ole küll mõtet vaadata

Oehh, hakkab jälle see "pole mõtet väiksem kui liiter" jama pihta...

Miks jama, jama on siis, kui istud kilose seljast nt. kuuesajase selga - esimese hooga tüdined käiguvahetusest juba ära..., aga punktist A punkti B viib nii suur, kui väike, iseasi millise vaevaga :wink:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

hannes kirjutas:

Kui nüüd tõele näkku vaadata, siis osaliselt ikkagi on loll jutt (ei midagi isiklikku). Eriti, mis puudutab raami suurust. Näituseks V-Strom 650 ja V-Strom 1000 on sama raami peal. Aga see selleks.
Siin foorumis on küll ja veel jahutud alla-ja ületonnistest, et kas peab olema min. tonn või ei pea. Ma ütlen, et olen oma 750-se, 44kW-se tsikliga saanud kõik sõidud sõidetud. Nii üksi kui kahekesi, kohvritega ja ilma. Ja mööda olen ka kõigist saanud, kui vaja. GS 800-l on nii NM kui kW rohkem, miks sellega siis kaksi sõidetud ei peaks saama?

esiteks f800 on juba oma olemuselt mõeldud palju rohkem sportlikumaks sõiduks kui on AT. kubatuur kubatuuriks. ma ei kahtle vähimatki, et 750 ratas kahekesi võimetu on, absoluutselt mitte. ma olen oma 800se DRiga ka kahekesi reisimas käinud aga tagaistujale see eriti tore kogemus polnud. asi ei ole siin minekus, tõmbes või milleski sellises. neid jagub küllaga (vähemalt minu 37kilovatisel trakatsil). lihtsalt iste on tagant liiga kitsas ja õhuke. asi ei ole siin meeletus mugavuses (nagu mainiti, osta siis suur auto, blabla)vaid lihtsalt selles, et tagaistujal ei ole lõbus jalad lõua all, kitsa istmetüüka otsas tuhandeid kilomeetreid loksuda. loomulikult on olemas igasugu AIRHAWKid jne aga see selleks.
ma ei tea stromist. kui võrrelda f800 ja tonnist bokserit, siis on raami suuruses, istme pikkuses ja laiuses väga suur vahe sees. jutuks olid pikemad otsad kahekesi. f800 ja kaks inimest pikemal otsal. no ma ei tea. jah kõik on võimalik aga see ratas on ikkagi mõeldud soolo sõiduks. :wink:

Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

hannes kirjutas:
Bladyhell kirjutas:

.. On soovitusi millega seda isendit tasuks võrrelda? Minu kriteeriumid on: pikad otsad, kruusakõlbulikkus (poris laamendama ei hakka) ja et kahekesi kulgedes kannataks ka maanteel mööda sõita.

Sul polegi seda millegagi võrrelda. Turul lihtsalt pole hetkel teist sarnaste näitajatega tsiklit. On kas suuremad või väiksemad. Või liiga vanad, et võrrelda.

Bladyhell kirjutas:

Krdi hea ratas!

On jah krt. Saksas muide on neid hinnaga alla 9 kEURi mitu tükki juba saadaval, lisavarustus sealhulgas ja läbisõit üpris tagasihoidlik.

Vaatasin saksa hindu jah, olid täitsa talutavad. Esinduses on letihind tippvarustusega f800-l juba 180 kilo tuuri, mis on üsna soolane japsidega võrreldes. Bemmil on ka pisut väiksem isend e. 650-ne, mis on samal raamil lihtsalt pisut teises seades ja kohitsetud mootoriga f800. Sellel ulatusid jalad kah maha, kuid fun-faktor on vast väiksem. Kahjuks prooviratast ei olnud. Teen siis tiiru erinevatele aparaatidele peale veel sügisel - V-Strom järgmine, kuigi tonnist esinduses see aasta ei ole. Tonnised on kenad tankid küll aga kui järele mõtelda, siis kahekesi sõitu on aastas vaid 10-20 %...

K1200S
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas sang »

Oehh, hakkab jälle see "pole mõtet väiksem kui liiter" jama pihta...

Eks ma põhjenda enda vastuse seda osa siis pikemalt. Taustaks: olen tsiklitega Jawast bokserbemmini matkanud siin- ja sealpool piiri rohkem kui viisaastaku, seda nii üksi kui kaksi, nii kergelt kui täiskoormas pakkidega. Olen murdnud oma rada tuule sisse nii Poola külavahel, Saksa bahnidel, Šveitsi mägedes kui Monaco tänavatel, Eesti teedest ja radadest rääkimata. Praegu oman DR350 maastikuks, CB500 linnasõiduks, R1100GS matkamiseks ja Jawa 634 garaažis vaatamiseks, lisaks olen paar hooaega sõitnud XTZ660 Tenerega. Nii et võin käsi südamel vanduda, antud soovitus põhines isiklikel kogemustel ja soovides kõige paremat.

Kõigepealt ma arvasin, et Jaff on OK. Sellest mõttest sain ma paari hooajaga üle. Siis arvasin, et 35kW matkaenduuro on kõik, mida elult võiks tahta. See sobis seni, kuni tekkis tõsisem huvi matkata kahekesi pikemaid maid suurema koguse pakkidega. Jah, sellise tsikliga võib seda teha, aga ei ole mugav ning ka jõust jääb sellise koorma veadmisel maanteedel just möödumistel väheks. Siis tuli bemar, mis sellisteks tingimusteks oli ja on väga hää. Kuni avastasin, et suur tsikkel pole hea linnasõiduks ega ka maastikul turnimiseks, nii et sai ka nende teemade jaoks tsiklid muretsetud.

Mis ma tahan öelda: üks tsikkel ei ole väga hea paljudeks eesmärkideks. Tsikli valik on kas kompromiss või siis ostad erinevate radade jaoks erinevad tsiklid. Blady tahtis kahekesi sõita maanteel pikka maad muretult ja piisava võimsusvaruga, tulles ise Bandit 1200 pealt. Mis sa arvad, kuidas talle tundub näiteks SV650ga kiirendada mööda Tartu-Tallinn maanteel ette tulevast rekkaderivist, kui proua ja matkakraam peal on? Ma lihtsalt ei tahtnud talle tekkida võltsi ettekujutust, et ta jääks sellise tsikliga rahule. Kuigi samas ma olen sinuga nõus, et seesinane SV650 oleks väga hea, kui Blady oleks öelnud, et ta tahaks tsikliga igapäevaselt Viimsist tööl käia. Paraku käib ta tööle Ardust, mis on natuke teine lugu, onju?

F800GSist veel niipalju, et see on sisuliselt sama võimas kui minu rohkem kui kümnendi vanune R11GS, aga vähemalt 50kg kergem, mis on ju hää. Pealegi väidetavalt pidada bemm järgmisel hooajal välja laskma vertikaalsete väljakutsetega inimeste jaoks mõeldud mudelid ehk saad juba tehasest madalama sadula ligi võtta. Jah, bemm on kallis uuena osta, nii et kui sul pappi kui putru ei ole, siis pigem oota-vaata ja proovi küüned taha saada näiteks esinduste näidistsiklitele, mis on odavamad, aga jätkuvalt tehasegarantiiga ja hästi hooldatud. Vaata näiteks siia: http://www.motorrad.ee/

Kasutaja avatar

sverchik
Postitusi: 96
Liitunud: 26 Juul 2006, 18:36
Tsikkel: FZS 600
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas sverchik »

Kas siin foorumis on selle tsikli värskeid omanikke? Palun jagage oma muljeid ja kogemusi, mis tugevused, mis nõrkused.

per asfalt ad astra

Volli900

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Volli900 »

Bladyhell kirjutas:
.. On soovitusi millega seda isendit tasuks võrrelda? Minu kriteeriumid on: pikad otsad, kruusakõlbulikkus (poris laamendama ei hakka) ja et kahekesi kulgedes kannataks ka maanteel mööda sõita.

Mina kah võrdlesin kunagi ja kriteeriumid olid umbes samad, käisin ka proovisõitu tegemas. Võrdlesin nimelt TDM-ga - ja mis siis välja tuli:
pikad otsad - TDM-le pluss
kruusakõlbulikkus - F800-le pluss, samas kannatab ka TDM väga väga mõnusalt kruusa sõita (eks seda on igaüks juba vastavast teemast ka lugeda saanud)
kahekesi maanteel ja mööda sõita - maanteel sõidul pluss TDM-le, tagaistujal on TDM kordades mugavam, möödasõidud on mõlemad võrdsed.

Mõlemal rattal on sarnane R2 mootor, võimsustki vist umbes samapalju. Isteasend on tsipa erinev, TDM on sadul tsipa madalam, kaal peaks kah olema üldiselt sarnane, kliirens on muidugi F800-l oluliselt kõrgem, ja 21 tolli esirehv ning pikk amordikäik on need, mis F800 mõnusaks teevad. F800 juures häiris mind maantee kiirustel tugeval võbisev/värisev/vibreeriv esiklaas.
Kui veel millagagi võrrelda, siis bemmil on kah see F800 touringu ratas olemas (vist oli ST)

Oma otsuse tegin TDM-i kasuks ja seda just eelkõige pikkadele otstele ja kaassõitjale mõeldes. Ja jätkuvalt pööran kohe vabatahtlikult kruusale, kui see ette jääb (ja kui ei jää, küll siis leian kuskilt...). Aga hoolimata TDM-i teemast kirjutatus - mina sinna ei roni, kus teed ees ei ole.

Kasutaja avatar

Bladyhell
Postitusi: 1024
Liitunud: 12 Apr 2006, 19:25
Tsikkel: K1200S

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Bladyhell »

Selle teemaga on nüüd nii, et kui juunis Eestisse laekun, siis peaks see ratas mind ootama. Käsiraha vähemalt makstud. Igasugu lahedaid arvustusi oli netis lademes ja teiste rataste proovimine sellist emotsiooni ei tekitanud. Hinnad on Eestis juba paremad kui teema alguses.

K1200S
Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 157
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 »

Kaevan ka ühe vana teema ülesse. Nüüdseks peaks BMW f800gs-i kasutajaid juba mitmeid olema. Sooviks kuulda teie arvamusi, head ja vead. Olen vaadanud järgmiseks rattaks erinevaid enduurosid ja f800gs tundub minu soovide juures kõige optimaalsem olevat. Selline mitte kõige raskem, piisavalt võimas ja hea lisavarustusega. Kuidas selle rattaga mudas mütata on ja kas maanteel kahekesi möödasõite tehes on piisavalt jõudu?

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)


Lauri-R
Postitusi: 45
Liitunud: 09 Aug 2008, 14:15
Tsikkel: F800GS
Tänanud: 3 korda

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Lauri-R »

Pole eriline jutumees, kuid miskit võin kosta. Omanud olen ma teda ligi 3aastat.

Eriline mudas müttaja ma pole, selles suhtes jään vastuse võlgu. Metsateed, -rajad pole läbimatuks jäänud. Oleneb muidugi rehvist.

Möödasõidul lahjaks ei jää (oleneb muidugi sellest, kui ruttu sul on kombeks mööda sõita). Saab rahulikult viienda/kuuenda käiguga mööda kiirendada. Mägedes ronis keskmise koormaga (90+60kg ning 25kg pagas) mäkke ka kuuenda käiguga. Optimaalne oli kolmas kuni viies käik. Samas Yamaha 650 Fazeri omanik kurtis, et nõelasilmast välja kiirendades jäi teine käik lahjaks, esimene aga liiga teravaks. Mul piisas korraks teisele vahetamisest.

Suur pluss on väike kütusekulu. Mägedes sai keskmiseks 4,8 liitrit sajale.

Miinuseks on minu arust debiilne kontrollerite süsteem CanBus. Näiteks sõites välja surnud mootor tuleb starterist käivitada. Ka on muud elektrilised probleemid ainult esinduses lahendatavad. Paljud matkajad tänu sellele kuskil võsas jännis olnud.
Ka iste pole just kõige mugavam, üle 200km otsi mina sõita ei taha.

Kuigi tundub, et ratas on kokku klopsitud odavatest pulkadest, olen mina temaga väga rahul. Kõik positiivne kaalub üle vähese negatiivse.

Lauri

Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 157
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 »

Väike kütusekulu on jah hea. Ma VTR-iga eriti alla 7 l/100 km polegi saanud. :wack: See ebamugav iste tundub olevat üldine probleem, kuid selle peaks lahendama mõni aftermarket iste. Kas mingeid lastehaiguseid on ka esinenud?

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)


Lauri-R
Postitusi: 45
Liitunud: 09 Aug 2008, 14:15
Tsikkel: F800GS
Tänanud: 3 korda

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Lauri-R »

Enamik lastehaigusi lahendati tagasikutsumise korras.
Kahte aga sain omal nahal tunda.
Esiteks jahutusvedeliku lõdvik, mis otsustas lekkima hakata.
Teiseks õnnestus veokett pooleks saada enne seda, kui BMW antud probleemi tehniliseks praagiks kuulutas, ning tagasikutsumise vormistas.

Põhjalikuma ülevaate probleemidest saab Briti GeSsu fännide foorumist http://www.ukgser.com/home/ ning motoseiklejate foorumist http://www.advrider.com/
Nendes saad probleemidest päris põhjaliku ülevaate. Ja olgem ausad, neid ikka jagub...

Lauri

Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 157
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 »

Lugesin natuke neid foorumeid, kahjuks tundub jah neid lastehaiguseid palju olevat. :? Mulle on varasemalt bemmi rattad meelde jäänud pigem töökindlatena.

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)


H.P
Postitusi: 397
Liitunud: 08 Juul 2008, 09:13
Tsikkel: Tiger 800 XCA
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas H.P »

800 gessu kõrval tasuks uurida uut Triumph Tiger 800 XC. Välimuselt suht sarnased. Triumphil nagu ikka R3 mootor. Ainus mure, et meie banaanivabariigis seda ratast kohapeal ei ole. Tuleb Soome minna.
Siin võrreldakse neid kahte põgusalt:

Ex: Yamaha FZ6

Lauri-R
Postitusi: 45
Liitunud: 09 Aug 2008, 14:15
Tsikkel: F800GS
Tänanud: 3 korda

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Lauri-R »

Bullet1222 kirjutas:

Lugesin natuke neid foorumeid, kahjuks tundub jah neid lastehaiguseid palju olevat. :? Mulle on varasemalt bemmi rattad meelde jäänud pigem töökindlatena.

Päris nii hull see asi ka nüüd ei ole, et niipea kui ratta garaažist välja lükkad ja käima paned, kukuvad pulgad küljest. :D
Enamjaolt aega ikka ta ühes tükis püsib. Ja olgem ausad, kui paljud inimesed positiivseid kogemusi võrreldes negatiivsetega internetis kajastavad - usun, et kõigest 5%.
Ka läbisõidud on nendel nn probleemsetel ratastel suhteliselt suured. Karmimad tüübid on kolme aastaga juba üle 60 000 miili maha sõitnud.

Kunagi kui ratast valisin, lugesin ka KTMi kohta. Ei tundunud töökindlam olema. (Toetun välisriikide foorumite kasutajate postitustele)

Lauri

Kasutaja avatar

Bullet1222
Postitusi: 157
Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Bullet1222 »

H.P kirjutas:

800 gessu kõrval tasuks uurida uut Triumph Tiger 800 XC. Välimuselt suht sarnased. Triumphil nagu ikka R3 mootor. Ainus mure, et meie banaanivabariigis seda ratast kohapeal ei ole. Tuleb Soome minna.
Siin võrreldakse neid kahte põgusalt:

Tiger 800 XC pidi rohkem kõlbama asfaltile, kuna R3 mootorile meeldivad pöörded ja ei ole sellist madalat otsa nagu R2-hel. Maastikul tuleb kindlasti kasuks R2-he ühtlane vedu. Välimuselt on jah Tiger 800 XC paras BMW 800GS-i koopia.

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Tuttaval lagunes 800 gs sidur laiali. Läbisõit oli sel hetkel u 45 t. Mingi polt või mutter oli lahti tulnud. Oli sunnitud ratta rongiga Siberist ära tooma.
Muidu minuarust väga heade sõiduomadustega ratas, hea vedrustus ja võimekas mootor. Ja vägagi säästlik bensiinikulutaja ka rasketes tingimustes.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024

Vadi
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Apr 2004, 12:50

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas Vadi »

Bullet1222 kirjutas:

Lugesin natuke neid foorumeid, kahjuks tundub jah neid lastehaiguseid palju olevat. :? Mulle on varasemalt bemmi rattad meelde jäänud pigem töökindlatena.

See töökindlus muidugi natuke ülekantud tähenduses tõlgendamist vajab - Bemm selline rohkem põllumajandustehnika - mingi viga ikka küljes on - aga töö saab tehtud

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas sang »

Bullet1222 kirjutas:

Lugesin natuke neid foorumeid, kahjuks tundub jah neid lastehaiguseid palju olevat. :? Mulle on varasemalt bemmi rattad meelde jäänud pigem töökindlatena.

Sa loed power-userite arvamusi, kes ei hellita ;).

Tuleb arvesse võtta asjaolu, et bemar on väike firma (just tsiklitootmise poolest, mis on eraldi ettevõte) ning seetõttu ei suuda nad väga põhjalikult kõiki kestvusteste läbi viia. Nende lahendus ongi see, et kui toovad uue mudeli turule, siis pigem teevad recalle ja täiendavad jooksvalt järgmiste aastate mudeleid, esimesed tarbijad on parimad testijad.

Seega, kui sa praegu ostad uue 800GSi, siis see on juba tehases paremaks tehtud. Kui sa ostad kasutatud tsikli, siis on see läbinud recallid või saad seda ise kohe teha. Ja kolmandaks, aftermarketi seis on bemaril tugev, kõikidele vigadele saad veaparanduse osta.

Ma ise sõidan '94 1100GSiga, mis oli selle täiesti uue mudeli esimene tootmisaasta. Mõned kiiksud ja vead olid küljes võrreldes uuemate aastakäikudega, aga need sai suht kiirelt ja valutult lahendatud esimeste hooaegade jooksul ning nüüd pole juba tükk aega mingeid probleeme olnud.

Oskan 800GSi võrrelda 1100GSiga, olemata sellega sõitnud, ainult peal istunud. Mootori võimsus on sisuliselt sama, aga tsikkel kaalub oluliselt vähem (~-50kg), mis on ainult hea märk. Kütusekulu on küll madal, aga samas bensupaak suht väike, st tankimiste vaheline distants võib pikema matka puhul olla piiravaks argumendiks, samas suurema aftermarket paagi kasutamine on problemaatiline, kuna paak asub sadula all ja suurema paagi lahenduseks on pmst lisapaak tagumisel pakiraamil. Pikka otsa sõites ei ole sadul nii mugav, oluliselt ebamugavam on kaassõitja isteasend ja sadul (1100 sadul on väidetavalt ka parem kui 1200-l).

Mina eelistaks 800GSi, kui sõidad pigem üksi ning plaanid minna kohtadesse, kus pensukate vaheline distants ei ole üle 150-200km. Mutta sellega pikemalt ei viitsiks ronida, eriti üksi, kuna masin on liiga raske igast pasast üksi väljasikutamiseks, aga kui juba mingisugune tee on ees, siis selle tsikliga hätta ei jää piisava sõiduoskuse juures.

Kasutaja avatar

martis
Kaupmees
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011, 00:20
Tsikkel: BMW K1 1991
Tänatud: 2 korda

Re: BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas martis »

BMW veendunud omanikuna :-) ütleks bee-emm-vee kohta veel seda, et räägitagu mida tahes, aga need rattad hoiavad VÄGA hästi oma hinda.
Seega hinnalangus X aasta jooksul, mil sa seda ratast pead, on väiksem kui 95% jaapanlastel. Natuke offtopic siia teemasse, aga Gold Wing on jaapanlastel üks selline müstiline masin mis on uuena väga kallis ja sellegipoolest hästi hinda hoiab. Võib-olla mõni selline on veel.

Aga see, et hind nii vähe kukub, näitab ka midagi. Turuhinna määrab nõudluse ja pakkumise tasakaal - ju siis on piisavalt tahtjaid, kes on nii veendunud BMW eelistes, et on nõus "japsiga" võrreldes tunduvalt enam maksma.

Ja sellega ka nõus, et need veakirjeldused on jah tõenäoliselt 5% hardcore-juuserite poolt kirja pandud, ja ülejäänud 95%, kes on rahul, ei lähe seda lihtsalt foorumisse pasundama.

Zündapp Bella R204 (1959)
BMW K1 (1991)
Jawa 634 - orig.korras, ls 2200 km (1982)

motovedu.ee - tsiklireis on puhkamiseks, mitte ühest bensiinijaamast teise täristamiseks
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”