BMW F800GS

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

BMW F800GS

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Pilt

Pikemalt juttu ja pilte siin.

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Kui suureks saan, ostan kah sellise :lol:

Kasutaja avatar

S.S.D.D.
Postitusi: 213
Liitunud: 14 Sept 2006, 11:05
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas S.S.D.D. »

Saab hea ratas olema, oleks ainult seda "enduuro pisikut" sees...
Rootsi keeles vähe täpsemad andmed siis ka, vajalikest numbritest saab ikka aru.

Motor: Vattenkyld tvåcylindrig DOHC fyrtaktsmotor, med fyrventilsteknik, torrsumpssmöjning
Volym: 798 cc
Max effekt: 63 kW (85 hk) vid 7.500 v/min
Max vridmoment: 83 Nm vid 5.750 v/min

Däck, fram / bak: 90/90 - 21 54V / 150/70 - 17 69V
Axelavstånd: 1.578 mm
Broms, fram: dubbla skivbromsar,diameter 300 mm med dubbla flytande ok
Broms, bak: enkelskiva, diameter 265 mm, flytande bromsok
ABS: BMW Motorrad ABS (urkopplingsbar)
Sitthöjd: 880 mm (låg sits: 850 mm)
Inre benkurva: 1.940 mm (låg sits: 1,900 mm)
Tomvikt: 178 kg
Tomvikt, körklar fulltankad: 207 kg
Effektiv tankvolym: 16,0 l

Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...

errorcode12
Postitusi: 168
Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas errorcode12 »

Kõik pildid mis netist saadaval on tehtud just sedasi et ülekanne on peidus. Kas sel rattal on lintülekanne nagu F800S/ST-l ?

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Kõik pildid mis netist saadaval on tehtud just sedasi et ülekanne on peidus. Kas sel rattal on lintülekanne nagu F800S/ST-l ?

Halvasti otsisid :) Ketivedu.


Rebaseonu
Postitusi: 226
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:36
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rebaseonu »

Tüübid oleks pidanud rohkem pingutama ja mingi vähemalt 20-liitrise paagi peale aretama. :roll:

Kasutaja avatar

S.S.D.D.
Postitusi: 213
Liitunud: 14 Sept 2006, 11:05
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas S.S.D.D. »

"Suurel " GS-il ehk siis R1200GS on 20l paak.
Kui tahad võta siis R1200GS

Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

To Rebaseonu: Suurema paagi ja pikema vedrustuse käiguga "dakar" versioon on veel tulemata.

Paistab, et väga asise rattaga seekord BMW maha saanud. Ma olen just sellist tüüpi rataste fänn :)

Mootor on ikka kahesilindriline?

Kasutaja avatar

S.S.D.D.
Postitusi: 213
Liitunud: 14 Sept 2006, 11:05
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas S.S.D.D. »

davidsoniharald kirjutas:

Mootor on ikka kahesilindriline?

jah

Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Tüübid oleks pidanud rohkem pingutama ja mingi vähemalt 20-liitrise paagi peale aretama

Adventurel saab paak tõenäolikult paar liitrit suurem olema. Ja loetud kuude pärast pakutakse aftermarketil kindlasti kuni poole suuremat paaki. Bemar ja pikamaamatkamine on sünonüümid :)

Kasutaja avatar

Regula
Postitusi: 478
Liitunud: 08 Juul 2005, 19:15
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Regula »

Ei saa aru miks nad ketiga tegid, ja ei saa aru miks nad ei teinud seda 2 tuslaga, oleks palju ilusam ja proportsionaalsem ja tasakaalum ka.

Honda XR 100 -> Honda XR 125 -> Suzuki DR-Z 400 - > ...
Kasutaja avatar

Teema algataja
ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Engine: Water-cooled, 2-cylinder, 4-stroke, four valves per cylinder, two overhead camshafts, dry sump lubrication
Capacity: 798 cc
Rated output: 63 kW (85 hp) at 7,500 rpm (optional 91 RON version: 61 kW (83 hp) at 7,500 rpm)
Max. torque: 83 Nm at 5,750 rpm (optional 91 RON version: 81 Nm at 5,750 rpm)
Emission control: Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3
Tyre, front / rear: 90/90 - 21 54V / 150/70 - 17 69V
Wheelbase: 1,578 mm
Brake, front: Twin disc, floating brake discs, diameter 300 mm, double-piston floating calipers
Brake, rear: Single disc, diameter 265 mm, single-piston floating caliper
ABS: Optional extra: BMW Motorrad ABS (can be switched off)
Seat height: 880 mm (low seat: 850 mm)
Inner leg curve: 1,940 mm (low seat: 1,900 mm)
Dry weight 1): 178 kg
Unladen weight, road ready, fully fuelled 2): 207 kg
Usable tank volume : 16,0 l

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Regula kirjutas:

Ei saa aru miks nad ketiga tegid

Sest kett on siiamaani kõige vastupidavam ning selle juures ka kõige väiksema jõukaotusega ülekanne.Kardaan on küll tugevam, kuid neelab palju jõudu ja rihm on nõrk, samas neelates vähe ülekandejõudu.Kuldne kesktee ja minuarust väga õige :)

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Regula
Postitusi: 478
Liitunud: 08 Juul 2005, 19:15
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Regula »

No nii suurel ja niigi võimsal rattal ei tohiks ju see paar kw? väga suurt kahju maastikus tekitada? Sest kui ikka tõsisem reisimine ees oleks, siis ketti peab ju seal ka hooldama koguaeg, ja võib katki minna või midagi veel sellelaadset, aga kardaan on ja jääb lihtsalt, ja ei pea absoluutselt hooldama.
GS 1200-l igatahes valiti ju kardaan.

Honda XR 100 -> Honda XR 125 -> Suzuki DR-Z 400 - > ...
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

R1200GS'l valiti kardaan traditsiooniliselt.
Ja usu mind, kardaan võib ka väga lihtsalt tükkideks minna...

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Regula kirjutas:

aga kardaan on ja jääb lihtsalt, ja ei pea absoluutselt hooldama.

Jutuks hea küll, aga simmerlingid siiski pole igavesed ja õli on seal ka vahel tarvis vahetada.

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Vadi
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Apr 2004, 12:50

Lugemata postitus Postitas Vadi »

CB500 kirjutas:
Regula kirjutas:

aga kardaan on ja jääb lihtsalt, ja ei pea absoluutselt hooldama.

Jutuks hea küll, aga simmerlingid siiski pole igavesed ja õli on seal ka vahel tarvis vahetada.

CB500 teab, millest ta räägib ..... kahjuks ...

Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

Regula kirjutas:

...ei saa aru miks nad ei teinud seda 2 tuslaga, oleks palju ilusam ja proportsionaalsem ja tasakaalum ka.

Ja raskem. Tegelikult on see tsikkel juba niigi raskepoolne. Minu (ja tegelikult mitte ainult minu) meelest on 200kg see maagiline piir, millest üle ei tohiks seda klassi ratas kaaluda. Seda siis tangitud olekus.
Ma saan aru, et HP2 tehes hoiti "hambad risti" sellest kaalust kinni. Huvitav, mis nüüd takistas seda tegemast?
Mitmes saksakeelses foorumis on jutuks olnud, et BMW venitas meelega 800GS-i turuletoomisega, et mitte iseendale konkurentsi pakkuma hakata. Aga tundub, et oli siiski aja küsimus, kuna nad sellele kaheksasajase reaskahese ümber enduroka ehitavad.
Minu, ja ma usun, et ka paljude teiste meelest, on mitmed tootjad sügavale ämbrisse astunud, et sellele tsikliklassile enam erilist tähelepanu ei pööra. Yamu oma uue Tenerega on väga märki tabanud ja GS-id on väga naelapea pihta toodang. Samas uus Transalp on kergelt kaugenenud oma algsest kontseptsioonist ja loodetud AT järglast pole Honda suutnudki turule tuua. Ma ei saa aru, millega nende turuanalüütikud tegelevad, GS müüb ikka megakogustes...

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!


Rebaseonu
Postitusi: 226
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:36
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rebaseonu »

hannes kirjutas:

Minu, ja ma usun, et ka paljude teiste meelest, on mitmed tootjad sügavale ämbrisse astunud, et sellele tsikliklassile enam erilist tähelepanu ei pööra.

Ma arvan, et ükskõik mida me ei taha endale ette kujutada, tootjad teavad, et nende rataste müük teistega võrreldes on minimaalne ja ei tasu tootmist. Vastasel korral oleks valik suurem.


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

S.S.D.D. kirjutas:
davidsoniharald kirjutas:

Mootor on ikka kahesilindriline?

jah

vahe ainult selles, et tegu põhimõtteliselt vertikaalseks pööratud poksermootoriga. varem pole sellist olnud.


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

hannes kirjutas:

Minu (ja tegelikult mitte ainult minu) meelest on 200kg see maagiline piir, millest üle ei tohiks seda klassi ratas kaaluda. Seda siis tangitud olekus.

isiklikult ei tea küll ühtegi alla 200 kg "matkakõlbulikku" dual sport ratast :shock:

Kasutaja avatar

vovencij
Postitusi: 87
Liitunud: 25 Okt 2006, 22:44
Tsikkel: CB500, Hornet S, V-Strom
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas vovencij »

dubweiser kirjutas:

isiklikult ei tea küll ühtegi alla 200 kg "matkakõlbulikku" dual sport ratast :shock:

Miks?

Volli
Riga 13 > pikk paus > CB500, V-Strom DL650 K5, Dominator

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

vovencij kirjutas:
dubweiser kirjutas:

isiklikult ei tea küll ühtegi alla 200 kg "matkakõlbulikku" dual sport ratast :shock:

Miks?

seks!

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

LC4 Adventure

Challenge the Adventure.Ride The World

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Primo kirjutas:

LC4 Adventure

LC8 Adventure


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

Raigo kirjutas:
Primo kirjutas:

LC4 Adventure

LC8 Adventure

lc8 peaks ikka tangituna üle 200 olema;)

Kasutaja avatar

Regula
Postitusi: 478
Liitunud: 08 Juul 2005, 19:15
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Regula »

GS 650 F Dakar on ka alla 200kg. Aga huviav, kas evan ja charlie ei oleks suutnud seda matka erinevalt gs 1200-st gs 650-ga lõpuni läbi sõita... :roll:

Honda XR 100 -> Honda XR 125 -> Suzuki DR-Z 400 - > ...
Kasutaja avatar

Teema algataja
ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Rebaseonu kirjutas:

Ma arvan, et ükskõik mida me ei taha endale ette kujutada, tootjad teavad, et nende rataste müük teistega võrreldes on minimaalne ja ei tasu tootmist. Vastasel korral oleks valik suurem.

Advrider foorum on täis hala, et miks küll paljusid selle klassi rattaid USA-s ei müüda. Pidavat olema nii, et ühendriiklased eelistavad ca 50% kruisereid, ülejäänud on supersportklassi biked, vaid paar protsenti muid rattaid.

Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

dubweiser kirjutas:
hannes kirjutas:

Minu (ja tegelikult mitte ainult minu) meelest on 200kg see maagiline piir, millest üle ei tohiks seda klassi ratas kaaluda. Seda siis tangitud olekus.

isiklikult ei tea küll ühtegi alla 200 kg "matkakõlbulikku" dual sport ratast :shock:

Nu, BMW enda HP2 näiteks.
Aga muidu paljuski sõltub ka "matkakõlbuliku" definitsioonist. Nagu sellesama foorumi kasutajate kogemusest teada, saab pea iga rattaga matkata. Mõni arvab näiteks, et ainuke tsikkel, millega matkata saab, on 1800 GW. Mõned jälle käisid 125ccm tsiklitega maailma katusel ära.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

Rebaseonu kirjutas:
hannes kirjutas:

Minu, ja ma usun, et ka paljude teiste meelest, on mitmed tootjad sügavale ämbrisse astunud, et sellele tsikliklassile enam erilist tähelepanu ei pööra.

Ma arvan, et ükskõik mida me ei taha endale ette kujutada, tootjad teavad, et nende rataste müük teistega võrreldes on minimaalne ja ei tasu tootmist. Vastasel korral oleks valik suurem.

No see ei pruugi alati nii olla. Teadupärast on jaapanlased üpris painumatud oma arusaamades. Ja kui kellegile peakorteris ei meeldi suured endurokad, no siis neid ei arendatagi. Näiteid pole vaja kaugelt otsida.

Jääb üle oodata, millal Aprilia oma uue 750ccm V2 mootori baasil, millega praegu Shiver´it varustatakse, enduro ehitab. Sellest peaks ka midagi sellist tulema, mida kassid ostaks :roll:

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”