Kas osad politsei föönid ei toimi???
Moderaator: Moded
ishijupp kirjutas:mina kirjutas:krt miks minule ei juhtu neid mõistvaid kiirusemõõtjaid. Korra võeti rajalt maha, siis oli 28 +/-3 ja selgus veel , et tollel momendil polnud mul lubasi ka. Kuigi jah ikka nats oli to politseinik ka mõistev arvestades seda, et vaidlesin temaga tükk aega kas rattal peavad suunad olema, vähemalt ei saatnud ta ratast kordus ÜV tegema (kõik tuled mis küljes olid olid ilma E märgistuseta, taga kumm oli sile, ratas ühe kohane, numbrit polnud näha, peeglid puudu, suundasi polnud), piirdus ainult trahviga lubadeta sõidu ja kiiruse eest.
Aga muidu on mul lihtsalt jopanud, kord tuli politsei auto taga palgi koormaga rekka ja naid ei saanud otsa ringi keerata, et järgi tulla ja teine kord tegelesid nad mingi jeebiga kui mina neist mõõda kihutasin kiirusel +50.
Aga vähemalt peale nende joppamiste on kiirused ilusti paigas kui sõidan piirangutega alades ja ka maantel ainult +20 kellal.Kas said oma jutuga paar tolli tillile juurde?
Riista pikendamiseks on mul rattal tühjad väljalaske torud ja küla kõige laiem tagarehv!
Aga jah pikk jutt s**t jutt, luhidalt üeldes kogu minu eelmine post: sital ikka veab
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:44
- Tsikkel: CB500, Hornet S, V-Strom
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Teab keegi kui täpsed on need maantee ääres olevad kiirusemõõtjad tabloodega? Trt-Tln maanteel reeglina asuvad vahetult enne asulate piire. Mul tavaliselt nende näidud klapivad spidoga kuni 70 suht täpselt, siis 100 kanti spido näitab 5kmh rohkem. Põhimõte peaks ju neil olema teoreetiliselt sama mis föönilgi, aga mis nende täpsus on?
Riga 13 > pikk paus > CB500, V-Strom DL650 K5, Dominator
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
veikemees kirjutas:Mul sõber Honda Blackbirdiga sõitis eelmine nädal Tartusse, siis hakkas üks nolk Mazda 6-ga sappa kuni 210 km-ini. 250 pealt kadus ära ju siis päevinäinud Mazda ei suutnud rohkem. Pärast tuli Viljandi kaudu tagasi ja sai 50 märgi all 68- ga sõitmise eest trahvi. kus õigus maapeal?
Mina loen siis välja hoopis vastupidist, elik õig(l)us ju lõpuks siiski võidutses. Kuigi meile kõigile oleks ilmselt rohkem meeldinud, kui oleks võidutsenud räige rikkumisega samas kohas ja ajal.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
kris. kirjutas:Kuigi meile kõigile oleks ilmselt rohkem meeldinud, kui oleks võidutsenud räige rikkumisega samas kohas ja ajal.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Heatahtlikkus kaasbikerite suhtes ruulib, või lihtsalt kibestunud?
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
mul kaitseväes juhtus selline lugu, et peale paarinädalast teenimisaega kutsuti telesaatesse sõdurielust rääkima. Noh lükkasin mütsi kuklasse ja rääkisin nii, nagu asjad olid: hommikul ärkame 7-8 paiku, reźiim on lahe ja üldse on Tallinn väga mõnus linn..
Järgmisel hommikul oli kompaniiülem plaksti kell 07.00 toas. Kõik muidugi magasid, vaatamata äratussignaalile. Ülem röögatas:" noh nüüd praktiseerite seda, mida teles praalite??" Ja oli läbi me mõnus põli.
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Järgnev kogemus on küll autoroolist kuid siiski.
Nüüd kevadel mil tln-tartu kiirteeosal oli juba lubatud sõita 110km/h arvestasin minagi, et no +15 on andestatav. Aga kurvastuseks pean tunnistama politsei fööni näidu kattumist spido näiduga (autopiloot), kuigi GPS'iga kiirust kontrollides on näitude vahe olnud ca. -3 (spido näitab rohkem). Sama on olnud ka teeäärsete radaritega, mis näitavad spidost ca 3km/h väiksemat kiirust. Minu jaoks on täiesti mõistetamatu kuidas oli võimalik, et spido näit ja fööni näit kattusid kuna kunagi varem pole sellist kokkulangevust olnud.
Vestlus lõppes noomitusega ja minupoolse lubadusega tuleviks hoolikam olla. Märkusena käis jutust läbi, et massilise lubatud kiiruse ületamiste tõttu, hakatakse tõsisemalt karistama juhte, kelle kiirus lubatud kiiruse suhtes on kuni +20 (vastava seadusesätte 1. lõige).
Enda jaoks tegin siit järelduse, et tasub sõita liiklusvoolus kui see liigub vähegi mõistliku kiirusega.
spinna kirjutas:Tavaliselt loed föönimehe näoilmest välja, kas töötas või ei töödanud
Nagu juba korduvalt öeldud : seal mundri sees on täiesti tavalised mehed-naised. Aga kuskilt läheb kõigil kannatlikkuse piir. Sellest üle astud, siis saad mis teenitud.
Ma kipun arvama, et kui kannatlikkuse piirist keegi üle astub siis saame me kõik Mulle on nad öelnud, et nii nagu käitute teie meiega käitume meie teiega.
heikih7 kirjutas:Ma kipun arvama, et kui kannatlikkuse piirist keegi üle astub siis saame me kõik
Mulle on nad öelnud, et nii nagu käitute teie meiega käitume meie teiega.
Suures plaanis jutt jummala õige, aga mitte ei üldistata kogu tsikliringkonna peale, vaid ikka konkreetse isiku peale. Kui sa paned neile näkku, saad ise samamoodi vastu ka. Samas kui oled normaalne, siis ei käitu suga naljalt keegi sitasti.
Kohe lisan siia muidugi ka seda, et alati esineb erandeid!!
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
speedvana kirjutas:tegelikult oleks päris hea teada, palju on spido ja tegelikuse vahe, konkreetsel rattal, on ju digi spidod ja mehaanilised.
kes viitsiks organiseerida kokkuleppe, mõõtmiseks taadeldud radari kasutajaga?
Ma sõitsin Tartus lihtsalt politseipatrulli juurde, kes parasjagu kiirust mõõtis ja palusin enda kiirus üle kontrollida. Oldi lahkesti nõus ja nüüd võin arvestada väikse veaga (+4-5 km/h). Kui ilusti küsida, siis ikka abistatakse
pyramiid kirjutas:speedvana kirjutas:tegelikult oleks päris hea teada, palju on spido ja tegelikuse vahe, konkreetsel rattal, on ju digi spidod ja mehaanilised.
kes viitsiks organiseerida kokkuleppe, mõõtmiseks taadeldud radari kasutajaga?Pärnu kandis saaks sellise asja orgunnida, kel huvi..
mi
Mis seal organiseerida, kilomeetriposte ei näe ja aega ei oska võtta või? Kiirus = distants/aeg
-
Teema algataja
Camon dud, rolleriga 70km/h- enesetapjate klubi liige oled või. Ma ei ole kunagi aru saanud neist inimestest kes pigistavad oma mopeedist viimast välja ja siis mingite lühikeste pükste ja vastu seina visates poolituvate kiivritega "kimavatest" tüüpidest? Mis teil viga on? Eluisu otsas? Liigelda ei osata ja eeskirjadest kinni ei peeta? Ise suurema osa ajast liigun küll 4rattalisega, kuid sellegipoolest hullem teile. Päris mitu korda piduripedaali asemel tahaks gaasi vajutada- mul poh. kindlustus maksab, kuid inimelust hakkab hale. Vähemalt sellest, mille ise ära kustutad. Loodan tõsiselt, et varsti ilma lubadeta rolleriga sõita ei või ja võib trahvida neid.
Enesetapu eri- osta roller, kuid kindlasti aasta vähemalt peale korteri laenu kätte saamist, siis ei lähe enesetapu nimekirja ja omaksed võivad kindlustuse kätte saada ilma et keegi omast taskust raha peaks välja käima.
Minu teada peaks juba seadus keelama ilma lubadeta rolleriga sõitmise, seda küll 14-15a nagadel. kui sa juba 16 oled siis võid ilma lubadeta sõita( mis minu arust lauslollus - mis see 16-17a targem on liikluse kohapealt kui 14-15a)
Veoteenus: Eraldi üldjuhul ei teosta auto iseärasuste poolest, aga vajadusel 10t
Tõstevõime kuni 15t ning noole pikkus kuni 42m.
53420969
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
scryth kirjutas:Cado kirjutas:Minu ratta spido näitab +9 kui kiirus ületab 60 km/H alla selle täiesti täpne ja sealt edasi +9 ja viga ei suurene.
oot... kas spidol puudub vahemik 61-68? Et pärast 60 tuleb koha 69?
Rahu ,ainult rahu. Spido on suuteline ikka kõike numbreid näitama 1-...... kuni lõputu selleks ,et 299 lukust spido lahti tehtud.
lihtsalt kuni 60-neni on täieti täpne siis peale seda kiirust viga suureneb väga kiirelt +9-ksani ja rohkem ei suurene.
loomulikult ei ole viitsinud süveneda kui kiirelt see vahe %-ides kasvab aga juba kui kellal on 79 km siis tegelik kiirus on 70-nd!! on ka fööniga mõõdetud tulemus sama.
aga sõidan väga tihti geps peal nii siis pikem jälgimis tulemused on ikkagi Gepsu põhised
-
Teema algataja
pyramiid kirjutas:See viimane tähendab täpselt seda, et alla 2.-se lõike kiirust (+20 ületamist) suurt maha võtma ei hakata, mis tähendab seda, et aparaati peab olema lukustatud näitaja vähemalt 114 km/h (aparaadi eksimus sellel kiirusel on +/- 3 km/h, seega arvutuse tulemusena 114-3=111-90=21 jääb järele ületamist 21 km/h). Nüüd kui võtta norm korras ja näppimata sõiduki spidomeeter, siis need näitavad ca 10+ kiirust tegelikust suuremaks. Mis omakorda tähendab seda, et selleks, et saada radarisse kiirus 114 km/h peab sinu armatuuril mõõtmise hetkel olema spido näitaja ca 124 km/h. Kas nüüd on arusaadav?
ei noh jah... ei ole mina näinud ühtegi mõõteriista( Ultra Light ja Stalker) mis mõõtmisel tulemuseks saades 115 km/h ja enam annaks vea eksimuseks +/- 3 km/h. teadke nüüd tsklimehed et kasutusel on uued "föönid" Stalker II mis mõõdavad teie kiirusi väga täpselt nii vastu sõites kui ka taga ajades. ja see jutt mis siin alateemas ikka päris mitu korda läbi käis et kui on alla 20 km/h kiiruse ületust ja on mõistev suhtumine, siis tänaseks on see väga kardinaalselt muutunud. püütake kõiki. ükskord peame saame olukorra kus kiiruse ületamine, joobes ja lubateda juhtimine on ühiskonna poolt väga taunitavad. ma lihtsalt ei mõista kuidas nii saavad inimesed liikluses olla, et turvavöö panen mendi pärast peale ja tuled põlema ning manöövril näitan ka suunda kuna ment on taga ja võib kinni pidada.
leian et meil on liikluses arengu ruumi ja väga palju.!!!
-
Teema algataja
Re: Kas osad politsei föönid ei toimi???
Lisaksin siia võimaliku selgituse teema algsele küsimusele.
Doppleri efektil põhinevate radarite tüübikinnitus põhineb dokumendil OIML R91 (http://www.oiml.org/publications/R/R091-e90.pdf) seal on öeldud, et kui radar mõõdab korraga kahe erineva kiirusega liikuvat sõidukit peab ta oma näidu ise automaatselt kehtetuks muutma (invalidate).
See on nii sellepärast, et samas dokus öeldakse, et kui radarit kasutatakse vastavalt manuaalile siis peab olema välistatud, et kiirus omistatakse valele sõidukile.
Samuti võiks paljuräägitud möödasõidukiiruse vaidluse tekkimisel küsida, et kust te teate, et see minu kiirus oli. Kui vastus kõlab, et radar mõõdab alati kiiremat sõidukit tasub see paluda protokolli kirja panna ja küsida kuidas R91 seda käsitleb ( OIML R91 on kirjas ka radari tüübikinnituses mida teile lahkelt tutvustatakse)
Ehk kui mõõdeti liiklusvoolus või möödasõidul ja Stalkeriga, (mitte laseriga) siis asi minu mõistuse järgi päris JOKK ei ole.
Infoks veel. et suurematele kiirustel on Stalekeril kasutamisel protokolli kirjutatav viga +/- 5 km.
Samuti võiks tõsisema vaidluse puhul küsida seda radari manuaali endale lugeda ja vaatama ise järgi, et kas ikka korrektselt mõõdeti.
Kogu seda teemat reguleerib EV Mõõteseadus mis nõuab meilt tüübikinnitust mõõteriistadele ja viitab otse OIML‘le. Hea on teada oma õigusi ja veenduda, et ka kontrollorgan seadusi täidab.
-
Teema algataja
Re: Kas osad politsei föönid ei toimi???
Et kuda-kuda, paned teisest mööda ja siis küsid politseinikult, et kust te teate et ma kiirem sõiduk olin? Ma ei saanud asjale pihta! Kui kaameraga stalker mõõdab siis pole küll kohtusse vaja minna, seda enam kui teisest täiega mööda paned- kohtunik paneb su kiirelt paika! Kui aga võmm ise kah päris kindel pole ja sa ise oskad ka piisavalt arusaamatu näo pähe teha, siis ei hakka ta küll pilli lõhki ajama, et ära kirjutada (sellega kehtib muidugi reegel, et ise pead viisakas olema).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.