Kas osad politsei föönid ei toimi???
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kas osad politsei föönid ei toimi???
2 viimast korda kui olen politsei fööni sisse paugutanud maanteel(kiirus +40) ei ole ta mind kinni pidanud.
kas on võimalik, et föön (mingi vanakooli variant) ei reageeri tsiklile???
või on mul lihtsalt jopanud
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
- Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
- Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
- Tänatud: 1 kord
Tere.
Ja sa tuled siis hooplema,mõttetumees.
Aga mine küsi mis jama teil on,mul on raha palju.
Linnas siis 90? maanteel 130? Sul on lihtsalt vedanud õnn ei saada Sind igavesti.Kui föön Sind ei püüa siis mõni auto või buss ikka.
Lgp Veikko.
www.facebook.com/realbikerid
-
Teema algataja
pahadeplaneet kirjutas:Tere.
Ja sa tuled siis hooplema,mõttetumees.
Aga mine küsi mis jama teil on,mul on raha palju.
Lgp Veikko.
LINNAS KINDLASTI EI OLE 90 ja maanteel harva 130.
kinlasti ma ei hoople siin
küsimu: kas on võimalik, et kõik föönid ei reageeri tsikli peale?
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
-ShadowofDeath- kirjutas:OT, aga samamoodi ei näita kiirust ka see kiirusetabloo, mis on Pärnu mnt-l Tallinna sissesõidul. Vähemalt minu rolleri kiirust ta fikseerinud pole ja samamoodi ka sõbra rolleri kiirust.
ju siis polnd mida näidata
http://www.motoservice.ee
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
- Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
- Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
- Tänatud: 1 kord
max07 kirjutas:-ShadowofDeath- kirjutas:OT, aga samamoodi ei näita kiirust ka see kiirusetabloo, mis on Pärnu mnt-l Tallinna sissesõidul. Vähemalt minu rolleri kiirust ta fikseerinud pole ja samamoodi ka sõbra rolleri kiirust.
ju siis polnd mida näidata
Minu lgupidamine
www.facebook.com/realbikerid
-
Teema algataja
jaa kahjuks ei saa ma pihta mille üle te siin kurdate, mind on need föönid alati ilusti mõõtnud ja ka naerusui maha võetud, ka sellesuve ilusal esimesel pärnusõidul kus 117 fööni saadi, 90 alas, ja sis mees ise nii sõpsi täis et anna minna, oi kas on ka kõva ratas, fafa.. , huvitav kyll millise RRR iga on raske 100kmh sõita?
päikselist ja kuiva teed....
-
- Postitusi: 368
- Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
- Asukoht: Laulasmaa/Tallinn
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
spinna kirjutas:Aga kuskilt läheb kõigil kannatlikkuse piir. Sellest üle astud, siis saad mis teenitud.
Mõnel lõppeb kannatus varem, mõnel hiljem ja mõnel kahjuks isegi enne põhjuse tekkimist
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
- Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
- Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
- Tänatud: 1 kord
frefighter kirjutas:Ma ka tähele pannud viimasel ajal... olen paar korda ca 120-ga radarisse sõitnud aga pole kallale tuldud. Arvan ka, et tegu pigem mõistva suhtumisega.
Aga Pahadeplaneet- nõme jutt!
Tere.
suhtun sama moodi ka Sinu juttu,sõbrad
Lgp Veikko.
www.facebook.com/realbikerid
-
- Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
Ehh!
Püüavad need radarid ka tsiklivendi, nigu nalja!
Tegelt on põhjuseid kolm, miks sind tookord maha ei võetud:
- ametnik ei suutnud fikseerida kiiruse ületamist (loe: lukustada radarit)
- radari patarei sai tühjaks
- su kiirus ei kvalifitseeru min normi alla!
See viimane tähendab täpselt seda, et alla 2.-se lõike kiirust (+20 ületamist) suurt maha võtma ei hakata, mis tähendab seda, et aparaati peab olema lukustatud näitaja vähemalt 114 km/h (aparaadi eksimus sellel kiirusel on +/- 3 km/h, seega arvutuse tulemusena 114-3=111-90=21 jääb järele ületamist 21 km/h). Nüüd kui võtta norm korras ja näppimata sõiduki spidomeeter, siis need näitavad ca 10+ kiirust tegelikust suuremaks. Mis omakorda tähendab seda, et selleks, et saada radarisse kiirus 114 km/h peab sinu armatuuril mõõtmise hetkel olema spido näitaja ca 124 km/h. Kas nüüd on arusaadav?
Päris +10 vast tänapäeva tehnika enam ei näita. Olen ise mitu korda mõelnud, et kui keegi fööniga väljas, et läheks ja küsiks, et fikseeriks mu kiiruse ja saaks ligikaudu teada palju spido valetab. Alati kui see mõte on aktuaalne old ja aega on old siis kedagi ei mõõda just .
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
Selge see, et madalamatel kiirustel on spido eksimus väiksem, aga teema algataja rääkis ju trassil sõitmisest ja kiirusest ca 120 km/h, sealt ka minu kommentaar.
Kel soov oma spidot nö stressivabalt kontrollida, see tulge Pärnu poole, kus vahetult enne linnapiiri Tallinna poolt sisse tulles on tee ääres Pärnu Postimehe logo kandev radar. Vali õhtune aeg ja soovitavalt möödu sellest radarist siis kui peale sind ega ka sulle vastu tulemas kedagi ei ole. Ehk teisisõnu, oled sel hetkel sellel trassiosal üksi ja sõida sealt läbi 80km/h oma kella järgi, siis näed ka oma tegelikku kiirust.
Muuseas, see radar on isiklikult üle kontrollitud ja ühtib täiesti politsei radari näitajaga!!
Kiiruse kallale vingujatele mainiks ära, et chopperiga tundus mulle sõit @ 120km/h sama ohtlik kui oma gixxeril 250km/h+. Aga samas tegu puhtalt ainult minu subjektiivse arvamusega. 120-130km/h on baigiga maanteel paras "venimine" ja täiesti arusaadav, miks nad ei reageeri.
Moraalijüngrid karjugu palju tahavad, karavan läheb edasi.
TEH kirjutas:Kiiruse kallale vingujatele mainiks ära, et chopperiga tundus mulle sõit @ 120km/h sama ohtlik kui oma gixxeril 250km/h+. Aga samas tegu puhtalt ainult minu subjektiivse arvamusega. 120-130km/h on baigiga maanteel paras "venimine" ja täiesti arusaadav, miks nad ei reageeri.
Moraalijüngrid karjugu palju tahavad, karavan läheb edasi.
Ei mõtle nad midagi selle peale kuidas sulle tundub või ei tundu.
See näide mille Sa tõid on ka üks tsiklisõitu ohtlikuks muutev nähtus. Suure tõenäosusega lahkus just sellel põhjusel meie seast aegu tagasi üks saarlasest biker.ee'lane, olnuna eelnevalt vaid 7 päeva uue ja ergu ratta omanik.... Lihtsalt esimeses lauges kurvis selgus, et tundus valesti. Jälgede põhjal võis sellise oletuse teha. Nii et vaadake ikka mõõteriistu ka.
krt miks minule ei juhtu neid mõistvaid kiirusemõõtjaid. Korra võeti rajalt maha, siis oli 28 +/-3 ja selgus veel , et tollel momendil polnud mul lubasi ka. Kuigi jah ikka nats oli to politseinik ka mõistev arvestades seda, et vaidlesin temaga tükk aega kas rattal peavad suunad olema, vähemalt ei saatnud ta ratast kordus ÜV tegema (kõik tuled mis küljes olid olid ilma E märgistuseta, taga kumm oli sile, ratas ühe kohane, numbrit polnud näha, peeglid puudu, suundasi polnud), piirdus ainult trahviga lubadeta sõidu ja kiiruse eest.
Aga muidu on mul lihtsalt jopanud, kord tuli politsei auto taga palgi koormaga rekka ja naid ei saanud otsa ringi keerata, et järgi tulla ja teine kord tegelesid nad mingi jeebiga kui mina neist mõõda kihutasin kiirusel +50.
Aga vähemalt peale nende joppamiste on kiirused ilusti paigas kui sõidan piirangutega alades ja ka maantel ainult +20 kellal.
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
mina kirjutas:krt miks minule ei juhtu neid mõistvaid kiirusemõõtjaid. Korra võeti rajalt maha, siis oli 28 +/-3 ja selgus veel , et tollel momendil polnud mul lubasi ka. Kuigi jah ikka nats oli to politseinik ka mõistev arvestades seda, et vaidlesin temaga tükk aega kas rattal peavad suunad olema, vähemalt ei saatnud ta ratast kordus ÜV tegema (kõik tuled mis küljes olid olid ilma E märgistuseta, taga kumm oli sile, ratas ühe kohane, numbrit polnud näha, peeglid puudu, suundasi polnud), piirdus ainult trahviga lubadeta sõidu ja kiiruse eest.
Aga muidu on mul lihtsalt jopanud, kord tuli politsei auto taga palgi koormaga rekka ja naid ei saanud otsa ringi keerata, et järgi tulla ja teine kord tegelesid nad mingi jeebiga kui mina neist mõõda kihutasin kiirusel +50.
Aga vähemalt peale nende joppamiste on kiirused ilusti paigas kui sõidan piirangutega alades ja ka maantel ainult +20 kellal.
Kas said oma jutuga paar tolli tillile juurde?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.