ZID...küsimusi kui palju..
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
ZID...küsimusi kui palju..

-
Teema algataja
...
http://www.zid.ru/ru/products/
Sealt leiad veidi tehnilisi andmeid ka võimsamate ZiD-ide kohta. Tõsi - baigiks ei saaks nüüd küll ühtegi neist pidada.
Kui tõesti 50 kuubikulist ZiD-i silmas pidasid, siis on rahval kogemused temaga "seinast seina". Ilmselt vene tehnikale iseloomulikust ebamäärasest- ja muutuvast montaazhikultuurist tingituna.
Isiklik kogemus väidab, et kui hoolikalt sisse sõidad, aeg-ajalt ikka kätt hoolduseks külge paned ja sõites ka teede peal püsid, siis ta kestab ja suudab edasi astuda nii umbes 70 km tunnikiirusega. Kui lased aga ennast petta tema paarikümneaastavanusest enduurodisainist ja piinad teda kändude- ja kruusakarjääridega, siis võid juba poole hooaja pealt remondiga hakata tegelema.
Tehas tõotab mootorile 10 000 km läbisõittu, enne kui midagi kapitaalset remontima pead. Isiklikult nii ka juhtus - selleks ajaks oli kepsu alumine laager hingusele läinud. Tagumine (mono)amort pole vist ka kõige õnnestunum. Asub pea-aegu horisontaalselt ja võib hakata üsna kiiresti õli välja lekitama. Kui aga juhtud raskem olema, või sõidad mööda lohke ja muhke palju, siis võid tagaratta kummiga tabada õhufiltri korpust ja selle lõhkuda - tulemuseks muidugi ka mootori kiire häving.
Tegelikkuses on nüüd juba võimalik internetist leida päris palju tuunimise õpetusi ZiD-50 kohta.. On ju mootor, mida prototüübiks kasutati, algselt pea poole võimsam olnud ja ta on kunstlikult lahjemaks kägistatud. Kui on hakkamist ja oskusi - võib osa kaotatud võimsusest mootorisse tagasi "toppida" - paraku nüüd juba mootori ressursi arvelt.

Kui tõesti 50 kuubikulist ZiD-i silmas pidasid, siis on rahval kogemused temaga "seinast seina". Ilmselt vene tehnikale iseloomulikust ebamäärasest- ja muutuvast montaazhikultuurist tingituna.
Isiklik kogemus väidab, et kui hoolikalt sisse sõidad, aeg-ajalt ikka kätt hoolduseks külge paned ja sõites ka teede peal püsid, siis ta kestab ja suudab edasi astuda nii umbes 70 km tunnikiirusega. Kui lased aga ennast petta tema paarikümneaastavanusest enduurodisainist ja piinad teda kändude- ja kruusakarjääridega, siis võid juba poole hooaja pealt remondiga hakata tegelema.
Tehas tõotab mootorile 10 000 km läbisõittu, enne kui midagi kapitaalset remontima pead. Isiklikult nii ka juhtus - selleks ajaks oli kepsu alumine laager hingusele läinud. Tagumine (mono)amort pole vist ka kõige õnnestunum. Asub pea-aegu horisontaalselt ja võib hakata üsna kiiresti õli välja lekitama. Kui aga juhtud raskem olema, või sõidad mööda lohke ja muhke palju, siis võid tagaratta kummiga tabada õhufiltri korpust ja selle lõhkuda - tulemuseks muidugi ka mootori kiire häving.
Tegelikkuses on nüüd juba võimalik internetist leida päris palju tuunimise õpetusi ZiD-50 kohta.. On ju mootor, mida prototüübiks kasutati, algselt pea poole võimsam olnud ja ta on kunstlikult lahjemaks kägistatud. Kui on hakkamist ja oskusi - võib osa kaotatud võimsusest mootorisse tagasi "toppida" - paraku nüüd juba mootori ressursi arvelt.
-
Teema algataja
maksimum kiirus on tal alguses 65 ,atga kui mootor sissesõita sis hakkab ta 70-ga edasi liikuma.lagunemis kohta muud ma maha ei tee kui ainult seda , et taga tuli ei põle koguaeg korralikult. kuid linnas saab temaga korralikult sõita ja minek on tal hea
Aga forseerimisest ma muud ei tea kui ainult et ette panna suurem hammakas ja sis talle tuleb kiirust juurde kuid jõudu läheb natuke vähemaks.
Varsti peaks poodi saabuma ka 5-käiguline mootor
Aga forseerimisest ma muud ei tea kui ainult et ette panna suurem hammakas ja sis talle tuleb kiirust juurde kuid jõudu läheb natuke vähemaks.
Varsti peaks poodi saabuma ka 5-käiguline mootor

-
Teema algataja
-
Teema algataja
miuke see 5 käiguline?Ja kas hind tõuseb ka?kauri6 kirjutas:maksimum kiirus on tal alguses 65 ,atga kui mootor sissesõita sis hakkab ta 70-ga edasi liikuma.lagunemis kohta muud ma maha ei tee kui ainult seda , et taga tuli ei põle koguaeg korralikult. kuid linnas saab temaga korralikult sõita ja minek on tal hea
Aga forseerimisest ma muud ei tea kui ainult et ette panna suurem hammakas ja sis talle tuleb kiirust juurde kuid jõudu läheb natuke vähemaks.
Varsti peaks poodi saabuma ka 5-käiguline mootor

Re: ZID...küsimusi kui palju..
mina tean nii palju et mu sõbral see oli ja tema sai sealt välja pigistatud 80 km/h ma ei tea kuidas aga ta vireles ja väänles et sellest lahti saada ei soovita seda osta kuigi ta on parem kui delta oli ja onVille kirjutas:Nonii....,et siis olen hakanud vaata mingit vene baiki nimega zid,küsimusi oleks mul järgmiseid:1)Mis võik olla tema suurim kiirus 2)Kas keegi on zidi kuidagi forseerinud? kuidagi karburaatori vahetustega vmv.? 3)Ja kas sellise asjaga üldse linnas saab sõita,sellesmõttes et kiirendused asjad et kas üldse saab kudagi sellega seal hakkama? 4)Ja kas ta on üldjoontes ikkagi sama nagu delta,et laguneb kippelt ja vajab palju remonti või on nad suutnud selle zidi korektsemaks ja töökindlamaks muuta?
Have a nice day !
-
Teema algataja
kui sa ostad 5-käigulie ZIDi sis ta pidi maksa umbes 15000.- aga kuna neid veel vist ei ole sis ma täpset hinda ei teasander kirjutas:miuke see 5 käiguline?Ja kas hind tõuseb ka?kauri6 kirjutas:maksimum kiirus on tal alguses 65 ,atga kui mootor sissesõita sis hakkab ta 70-ga edasi liikuma.lagunemis kohta muud ma maha ei tee kui ainult seda , et taga tuli ei põle koguaeg korralikult. kuid linnas saab temaga korralikult sõita ja minek on tal hea
Aga forseerimisest ma muud ei tea kui ainult et ette panna suurem hammakas ja sis talle tuleb kiirust juurde kuid jõudu läheb natuke vähemaks.
Varsti peaks poodi saabuma ka 5-käiguline mootor
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
mina põhiliselt sõidan sellega metsas ja midagi pole sellel viga. kiirusejanu saab kätte ja käigukast ka korralik. ainuke viga on tagumine monoamort. sai see ilge n*****a lahti võetud ja õli ära vahetatud sest ta oli nagu kiik. siis läks natuke paremaks kuid juba järgmine päev kaboom ja täpselt samasugune. mõtlen kas sinna mingit tugevamat amorti pole?? muidu originaal amort peaks olema cz tagumine amort.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Zid on päris hea
Ei Zid küll nii ruttu katki ei lähe kui Delta. Zidil pole akut, sellel on elektrooniline süüde, mitte nagu Deltal nende kontaktidega. Zid on matsupill, kui muidugi õieti hooldada. Jõudu on tal ka kohe rohkem kui Deltal.
Soovitan Zidi 


-
Teema algataja
Re: ...
kust tapsemalt? ma ei ole kunagi midagi sellest nainud.....Mix kirjutas:on nüüd juba võimalik internetist leida päris palju tuunimise õpetusi ZiD-50 kohta..
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: ...
zid'i saad kiiremaks mootorit forseerides(väljalaskeavasid suuremaks, surveastet tõsta jne). Kindlasti aitab ka summutist sõelade väljavõtmine 
zid'il oli minuteada väga tihe summuti

zid'il oli minuteada väga tihe summuti

-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.