Baikerite kombed
Moderaator: Moded

Vist oli tegu Tähetorni ristmikuga ja veel nii halli ajaga, et Mustamäe poolt viis sinna kruusatee. Ja vist oli see nõlv ka pisut järsem. Igatahes hätta ma seal jäin. Rattaks vana hea Jawa 634 ning mingil põhjusel pidin siis enne ristmikku kinni pidama. Keegi seisis veel ees ja mingi sõiduauto tuli kohe ka taha. Hoidsin mõlemad pidurid peal ja vasaku jala maas. Läks sõiduks. Lasin jalgpiduri lahti ja panin jala maha, et saaks vasaku jalaga käigu sisse lülitada.....ratas vajus esiratta lohinal tagasi. Sain ruttu uuesti jalgpiduri alla ja ratta pidama. Tegin veel paar katset, mille käigus iga kord vajusin veelgi paarkümmend senti tagasi. Ja ega see tagumine ka kuskile ei mõelnudki tagurdada, et ma saaksin lenksu välja käänata ja end tee äärde või rohkem ristigi tagurdada. Kurivaim, elu lõpuni on see piinlik olukord meelde jäänud. Kuidagimoodi mingi üliväleda ahviliigutusega ma sealt lõpuks tulema sain, aga "tempel mällu" jäi igaveseks

Tänapäeval seisan ikka esipiduriga ja käik väljas. Liikuma hakates tõstan viimasena parema jala maast, aga ülesmäge ootele jäädes pole enam kunagi käiku välja võtnud

-
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 177 korda
Hea et sa Saaremaal elad, muidu oleks Tallinna liiklus veel rohkem umbes.spinna kirjutas:Muidu kuulun veendunult nende hulka, kes sidurit foori taga ei lohista .

Ise olen juba aastaid lühikese tsükliga foori taga pidevalt käiku sees hoidnud, et mitte liiga kaua rohelise süttides mökutada (seda teevad niigi enamus). Auto puhul ju ei kulu kettad kui sidur korras on, ikka survelaager ja korv. Ja need elavad tavaliselt ketta eluea küll üle. Ja kui siis ketas vahetust vajab, siis vahetaks niikuinii kogu komplekti, kuna vahetus tänapäeva autodel suht mahukas ja kallis töö ja ei tahaks liiga tihti seda teha (lasta).

Ratta selga ronin mõlemalt poolt (nagu voodissegi


WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Voodisse ronin sealt poolt, mis uksele lähemal on. Ratta selga istun siiski vasakult poolt, sest ratas sinnapoole kaldus on ja paremalt selga ronida oleks minu laiskuse juures liiast. Saapad ja kindad panen jalga/kätte selles järjekorras, mis nad kätte saan. Kiivri toetan sinna, kus kohast ta maha ei kuku või veerema ei pääse. Ratast ei laena. Sõita anda olen andnud aga küll. Sellistele, keda tean, et sõita oskavad. Lube küsinud ei ole. Niisama ja juhuslikke ratta seljas aelejaid peksan aga eemale kui hullusi koerasi.

heh jääge iseendaks ja ikka talitage nii kuis ise heaks peate, pärast paneb äkki korke ka siia oma kombed kirja ja seda siis vaja et keegi neid üle hakkaks võtma

Mõnedel fooridel pole countereid 10, 9, 8, 7..... ROHELINETarts kirjutas:Targemad mehed nii saares kui mandril panevad käigu sisse vahetult enne rohelise fooritule süttimist..


Palju sa neid tarkasi liikluses näed ka?

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
A teema tundub vist ammendunud olema. Rezümee - igaüks talitab nagu mugav on, ebausust tingitud kommete osa on marginaalne.
1. Sõidupäeva hommikul tuleb voodist tõusta parema jalaga. Kui sattus vasak, tagasi voodisse, veerand tundi und ja uus katse. Jätkata kuni õnnestunud ürituseni.
2. Enne kombe selgapanemist keerata kombet kaks korda päripäeva (toob head õnne) ja üks kord vastupäeva (kaitseb halva õnne vastu).
3. Rattale läheneda
a) kommunistlikus riigis vasakult
b) kapitalistlikus riigis paremalt
c) kristlikus riigis kust jumal juhatab
d) demokraatlikus riigis kust tuju on
4. ratas lüüakse käima
a) vasakujalgsed löövad vasaku jalaga
b) paremajalgsed paremaga
c) kahejalgsed kahe jalaga
d) peajalgsed enne mõtlevad, kumba nad seda teha oskavad
5. Kui ment on teel, koputatakse käega
a) õlale, tähendab, et mendid teel
b) meelekohale, tähendab, et ära tee lollusi
c) rinnale, tähendab, et saad varsti võimaluse mentide eest ära sõita, kui kõva mees oled
6. Kiiver pannakse pärast peast võtmist
a) intelligendid nagisse
b) mäkketõusjad tuhamäe tippu
c) rinkavennad karikate kõrvale
d) kopterivennad ei panegi, neil pole
e) Korke paneb kiivri tükid teiste mootorattast järele jäänud tükkide kõrvale
f) teised panevad peegli otsa või murule
7. käik pannakse sisse
a) rinkavennad enne, kui pöörded üle 9000 tõusevad
b) algajad hoiavad kogu aeg sees
c) kiirendajad on tärkava kollasega (vastab LE järgi punasele värvusele) juba foori tagant kadunud ehk siis samuti: käiku ei võetudki välja ja sisse ka ei pandud
d) teistel sõltub see kodustest voo-doo rituaalidest
8. Musta kassi nägemise korral, kui kass jooksis
a) vasakule, siis sõidetakse kaks tiiru kellaosuti liikumise suunale vastupidises suunas ümber lähima kvartali.
b) paremale, siis jätkatakse sõitu kurssi muutmata
c) juhul, kui kass seisab, oodatakse ära tema esimene manööver ja tegutsetakse vastavalt ülaltoodud juhendile.
9. sõidult saabudes
a) noored mootorratturid aitavad armukese sadulast maha, saadetavad ukseni ja sõidavad koju
b) vanad mootorratturid ootavad, kuni nende naine nad sadulast maha aitab ja koduukseni kärutab
c) naismootorratturid kohendavad tsikli peeglit kasutades kõike kohendamist vajavat
10. Enne ratta juurest lahkumist
a) lauldakse ratta lukule V. Tormise "Raua Needmise" kaks esimest salmi
b) signalisatsioonile lisatakse käega tsikli kohal ringjaid liigutusi tehes budistlik mantra
c) õige mootorrattur ei lahkugi, magab garaazhis.
Sellised on lühidalt levinumad baikerite kombed.
Terv.
Sverre
-
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 177 korda
Ei ole nõus sööma toitu, mida on valmistanud neeger ega istuma taksosse, mida juhib neeger.
Allikas: täna näidatud dokfilm "Võõras" ETV-s.
Tsitaadi autor: "Tarmo Käi, biker.ee moderaator"
Mul on üsna kama, mida sellst keegi arvab, aga mul isiklikult on küll piinlik sellisel juhul siia seltskonda kuuluda...
See tänane film oli kordus.uitaja kirjutas:Lisage veel juurde bikerite kommetest, et nad vihkavad neegreid. Tsiteerin:
Ei ole nõus sööma toitu, mida on valmistanud neeger ega istuma taksosse, mida juhib neeger.
Allikas: täna näidatud dokfilm "Võõras" ETV-s.
Tsitaadi autor: "Tarmo Käi, biker.ee moderaator"
Mul on üsna kama, mida sellst keegi arvab, aga mul isiklikult on küll piinlik sellisel juhul siia seltskonda kuuluda...
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... er&t=13589
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
uitaja kirjutas:Lisage veel juurde bikerite kommetest, et nad vihkavad neegreid. Tsiteerin:
Ei ole nõus sööma toitu, mida on valmistanud neeger ega istuma taksosse, mida juhib neeger.
Allikas: täna näidatud dokfilm "Võõras" ETV-s.
Tsitaadi autor: "Tarmo Käi, biker.ee moderaator"
Mul on üsna kama, mida sellst keegi arvab, aga mul isiklikult on küll piinlik sellisel juhul siia seltskonda kuuluda...
Täiesti juhuslikult leidsin sellise artikli,
see artikkel on küll väga vana aga siiski....
http://www.ekspress.ee/Arhiiv/2001/18/Aosa/kuum14.html
kiivri kukkumine
eelmine aasta kukkusin rinkal, muuhulgas ka peaga vastu asfalti ja libisesin... kiiver kraabitud jne, aga küsimus - iluvead elab üle, aga kas peab paika, et kiivriga kukutakse üks kord ehk järgmist kukkumist ta enam vastu ei pea ega kaitse?
Sõltuvalt kiivri kahjustustest kui vähegi võimalik siis uus kiiver. Tõepoolest kiiver deformeerub ning järgmist kukkumist ei pruugi see enam ühes tükis vastu pidada. Võivad olla igasugused mikropraod, amordipind vms saab kahjustada. Kiiver enam ei pehmenda ja võib üldse katki minna. Isegi kui vaadates tunduvad kahjustused tühised võivad neil olla rasked tagajärjed.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.