Millist tuuningut
Moderaator: Moded
ok imelik veits paned tuuning jupi ja midagi ei anna :S
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
ega selle tuuningjuppi peab ka vastavalt paika panema(õiged rullid,rihm,vedrud jne jne),mittte,et viskad külge ja kohe linna peale...variaatori osakond suht testimise koht.ja kui seal kallal vaeva näha,siis küll tuleb ka tulemuskrossboy kirjutas:ok imelik veits paned tuuning jupi ja midagi ei anna :S
30cccmine Yamaha Aerox
aga amatöör nagu mina ilmselt sellega hakkama ei saa selle seadistamisega 

Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Re: Millist tuuningut
Väga hea kleepsutuuningu saad sellise papi eestkrossboy kirjutas:Millist väikest tuuningut soovitate suzuki katanale et nagu üle 5k ei tahaks maksta?!

noh, vaheta siis lihtsalt rihm ära ja jäta vario samaks, tuleb ikkagi kiirust juurde.. ma panin vanale rollerile uue rihma, tuli 20km/h juurde.. oleks ma vario ka samal ajal ära vahetanud, siis oleks laulnud jälle siin bikeris, et oh 20km/h tuli uue varioga, aga tegelikult aitas hoopis rihmavahetus..xzburnoutzx kirjutas:Siis ei anna vario midagi juurde kui ostad uue sport variaatori aga jätad kulunud rihma peale
vario vahetamisega on kiirust juurde saanud need, kes on rihma ka samal ajal ära vahetanud, aga kui nad oleks ainult rihma vahetanud, oleks kiiruse kasv samaks jäänud.. vb kui originaalis on niivõrd s**t vario, mis on piirajaks ehitatud, vb siis annab.. aga aeroxitel ja apriliatel peaks kohe alguses normaalne vario peal olema.. sport vario tasub siis panna, kui vana on kulunud, sest sport vario kestab natuke kauem, kuna tal on tööpind kroomitud ja tänu sellele ei tule sooned nii ruttu sisse

Sõber sai endal zenithil suht kiirelt kõik õigeks.
Esimese tuuning jupina ostsis multivari. sai kiirust juurde, vahetas survevedru ära, siis oli kiirendus ühtlasem. Siis sai 70cc ,ja zx. Viskas jupid alla, siis suurema düüsi kohe( 82), ning sama päeva õhtul proovis korra ilma õhufiltri kaaneta sõita( AINult proovis). Tõmme oli väga jõhker, võrreldes sellega, kui kaan peal oli. ostis järgmine päev koonus, ja tundus väga eha olevat. Proovis veel sumpaga kaasas olevaid sidurivedrusi, aga need ei aidand. Rullid on 9.1g.Spido jookseb põhja, ja kõvasti ülegi, ning kiirendus on väga hea.
Esimese tuuning jupina ostsis multivari. sai kiirust juurde, vahetas survevedru ära, siis oli kiirendus ühtlasem. Siis sai 70cc ,ja zx. Viskas jupid alla, siis suurema düüsi kohe( 82), ning sama päeva õhtul proovis korra ilma õhufiltri kaaneta sõita( AINult proovis). Tõmme oli väga jõhker, võrreldes sellega, kui kaan peal oli. ostis järgmine päev koonus, ja tundus väga eha olevat. Proovis veel sumpaga kaasas olevaid sidurivedrusi, aga need ei aidand. Rullid on 9.1g.Spido jookseb põhja, ja kõvasti ülegi, ning kiirendus on väga hea.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.