Millist tuuningut
Moderaator: Moded
Millist tuuningut
Millist väikest tuuningut soovitate suzuki katanale et nagu üle 5k ei tahaks maksta?!
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
mis sest sidurist ostad kui vana läbi pole.
5K eest:
sumps ~2000
17,5 karpa ~1500 ?
rihm + uued kergemad rullid + jäigemad sidurivedrud + jäigem survevedru = ~1300
max kiirus 80-90 vähemalt
5K eest:
sumps ~2000
17,5 karpa ~1500 ?
rihm + uued kergemad rullid + jäigemad sidurivedrud + jäigem survevedru = ~1300
max kiirus 80-90 vähemalt
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
aga täpsustus et roller on sisse pritsega ;D
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
Need kergemad rullid ja rihm jne...ei anna ju midagi juurde. Mõtekam oleks osta selle raha eest juba uus variaator. Nt. selle raha eest peaks saama Gerdi käest Hebo next generation või Malossi multivar-i. Ja kui masin on sissepritsega, siis annab ikkagi tuuningsidur juurde...InterFace kirjutas:mis sest sidurist ostad kui vana läbi pole.
5K eest:
sumps ~2000
17,5 karpa ~1500 ?
rihm + uued kergemad rullid + jäigemad sidurivedrud + jäigem survevedru = ~1300
max kiirus 80-90 vähemalt
Krossboy sulle soovitaksin selle raha eest selliseid juppe:
Yasuni Z sumpa hind ~2500-2700 eek
Malossi Multivar variaator hind ~1200-1300 eek
Polini 2G hind ~1500-1600 eek või Malossi Delta Clutch hind ~1500
Viimati muutis aprilia sr 50, 13 Juul 2006, 22:14, muudetud 1 kord kokku.
Kjataana
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
niimoodi nüüd küll 80-90km/h kätte ei saa heal juhul saad 70 kui sul just arox ei ole mis tõesti läheb gps 80 kui vahetada stock sumpa uue sport oma vastu!InterFace kirjutas:mis sest sidurist ostad kui vana läbi pole.
5K eest:
sumps ~2000
17,5 karpa ~1500 ?
rihm + uued kergemad rullid + jäigemad sidurivedrud + jäigem survevedru = ~1300
max kiirus 80-90 vähemalt
Hmm..kõige mõtekam oleks vahetada sumpa ja variaator(ise paneks kõige parema, mis võimalik). Sidur on ka hea variant, mis võiks kuuluda vahetusse.
tekkis veel selline küsimus et kuna ta on sisse pritsega siis tal ilmselt düüsi pole või on?
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
1) variaator ei anna mitmoodi kiirust juurde. lihtsalt kui vana on kulunud või tõesti tehtud mingil moel piirajaks siis jah vabastab natukene neid kilomeetreidtunnis
2) alandasin näiteks 8,5g pealt 7g peale ja tuli samas kohas mõneminutilise vahega ca 4km/h juurde. leiad õige raskuse (tavaliselt tähendab se ~1,5g kergemat) ja tuleb nii parem kiirendus kui parem lõppkiirus).
3) survevedru annab ühtlasema kiirenduse ja sidurivedru aitab kompenseerida resonaatorkambersumpsiga tekkivad kadu madalatel pööretel.
4) sissepritse kohal tuleks se lihtsalt ümber programmeerida
5) "tuuningsidur" ei ole muud kui lihtsalt kvaliteetsemast materjalist tehtud , et kestaks kaua ja kallimaid mudeleid annab ise timmida, et millal haakub. stockil ja odaamatel "tuuningsiduritel" tuleb seda ikka teha vedrusi vahetades. kui stock ei libise siis pole mitte mingit mõtet vahetada. puhas bullshit lihtsalt.
sellise setupiga nagu ma mainisin ei saa vähemalt 80km/h sisse ainult rolleriga mis on tõesti väga ära ruunatud. kompressioon kadund jne.
endal on 8 aastat vana piaggio. stockina 3kw . suurem düüs, leovince sumps, õiged rullid vedrud jne. spido järgi saab täpselt 90km/h kätte, jah , kahjuks ma pole mõõtnud palju se GPS järgi on kuid arvstades , et spido on suht identne auto omaga siis eks ta umbes täpselt 80km/h on.
stock sumpsiga jooksis 78km/h spido järgi mis GPSga oli 71km/h.
pole mõtet vaielda ja ajada oma tuuningisiduri ja megavariaatori juttu. ainuke viis kuidas saaks variaatori tippkiirust juurde on suurendada selle tööpinda (jah ma ei vaidle , et need overrange vms natukene annavad sest neil on just se suurem tööpind kuid enamik seda ei tee , näiteks multivar)
2) alandasin näiteks 8,5g pealt 7g peale ja tuli samas kohas mõneminutilise vahega ca 4km/h juurde. leiad õige raskuse (tavaliselt tähendab se ~1,5g kergemat) ja tuleb nii parem kiirendus kui parem lõppkiirus).
3) survevedru annab ühtlasema kiirenduse ja sidurivedru aitab kompenseerida resonaatorkambersumpsiga tekkivad kadu madalatel pööretel.
4) sissepritse kohal tuleks se lihtsalt ümber programmeerida
5) "tuuningsidur" ei ole muud kui lihtsalt kvaliteetsemast materjalist tehtud , et kestaks kaua ja kallimaid mudeleid annab ise timmida, et millal haakub. stockil ja odaamatel "tuuningsiduritel" tuleb seda ikka teha vedrusi vahetades. kui stock ei libise siis pole mitte mingit mõtet vahetada. puhas bullshit lihtsalt.
sellise setupiga nagu ma mainisin ei saa vähemalt 80km/h sisse ainult rolleriga mis on tõesti väga ära ruunatud. kompressioon kadund jne.
endal on 8 aastat vana piaggio. stockina 3kw . suurem düüs, leovince sumps, õiged rullid vedrud jne. spido järgi saab täpselt 90km/h kätte, jah , kahjuks ma pole mõõtnud palju se GPS järgi on kuid arvstades , et spido on suht identne auto omaga siis eks ta umbes täpselt 80km/h on.
stock sumpsiga jooksis 78km/h spido järgi mis GPSga oli 71km/h.
pole mõtet vaielda ja ajada oma tuuningisiduri ja megavariaatori juttu. ainuke viis kuidas saaks variaatori tippkiirust juurde on suurendada selle tööpinda (jah ma ei vaidle , et need overrange vms natukene annavad sest neil on just se suurem tööpind kuid enamik seda ei tee , näiteks multivar)
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
...
Viimati muutis krossboy, 23 Sept 2006, 10:42, muudetud 1 kord kokku.
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
InterFace
kle kas siis sport sumpat polegi vaja???
kle kas siis sport sumpat polegi vaja???
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
oma esimeses postis juba mainisin , et n.ö. "sportsumps" ~2000
se on asi mis annab kõige rohkem "juurde" või siis pigem vabastab mootoris peidus oleva jõu.
kuid ilma õigete rullide, vedrude kombinatsioonita ei saa õieti töötama mootorit. samuti suuremad düüsi vaja , et rohkem bensu peale tuleks.
se on asi mis annab kõige rohkem "juurde" või siis pigem vabastab mootoris peidus oleva jõu.
kuid ilma õigete rullide, vedrude kombinatsioonita ei saa õieti töötama mootorit. samuti suuremad düüsi vaja , et rohkem bensu peale tuleks.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
InterFace kirjutas:1) variaator ei anna mitmoodi kiirust juurde. lihtsalt kui vana on kulunud või tõesti tehtud mingil moel piirajaks siis jah vabastab natukene neid kilomeetreidtunnis
2) alandasin näiteks 8,5g pealt 7g peale ja tuli samas kohas mõneminutilise vahega ca 4km/h juurde. leiad õige raskuse (tavaliselt tähendab se ~1,5g kergemat) ja tuleb nii parem kiirendus kui parem lõppkiirus).
3) survevedru annab ühtlasema kiirenduse ja sidurivedru aitab kompenseerida resonaatorkambersumpsiga tekkivad kadu madalatel pööretel.
4) sissepritse kohal tuleks se lihtsalt ümber programmeerida
5) "tuuningsidur" ei ole muud kui lihtsalt kvaliteetsemast materjalist tehtud , et kestaks kaua ja kallimaid mudeleid annab ise timmida, et millal haakub. stockil ja odaamatel "tuuningsiduritel" tuleb seda ikka teha vedrusi vahetades. kui stock ei libise siis pole mitte mingit mõtet vahetada. puhas bullshit lihtsalt.
sellise setupiga nagu ma mainisin ei saa vähemalt 80km/h sisse ainult rolleriga mis on tõesti väga ära ruunatud. kompressioon kadund jne.
endal on 8 aastat vana piaggio. stockina 3kw . suurem düüs, leovince sumps, õiged rullid vedrud jne. spido järgi saab täpselt 90km/h kätte, jah , kahjuks ma pole mõõtnud palju se GPS järgi on kuid arvstades , et spido on suht identne auto omaga siis eks ta umbes täpselt 80km/h on.
stock sumpsiga jooksis 78km/h spido järgi mis GPSga oli 71km/h.
pole mõtet vaielda ja ajada oma tuuningisiduri ja megavariaatori juttu. ainuke viis kuidas saaks variaatori tippkiirust juurde on suurendada selle tööpinda (jah ma ei vaidle , et need overrange vms natukene annavad sest neil on just se suurem tööpind kuid enamik seda ei tee , näiteks multivar)
Ära aja naerma, saad aru või. Vaata igaks juhuks üle mis erinevused on sinu vanal ja uuel variaatoril äkki leiad ise mõned ülesse ja mõtle hoolikalt läbi mis sa ütled! (ma võin ka eksida äkki on sul kohe stokis sellel rolleril parem variaator peal mine sa tea)No malossi multivare andis juba rolleri spidomeetri järgi juurde 15km/h. GPS on see 9km/h ja see on ka ju üks kehvemaid variante! Ja alla tuulega on ka imesid juhtunud kui kiirus küündib vanadest kiirustest isegi 20km/h kiiremine.
Apriliatel ei ole tõesti mõtet vahetada ära variaatorit, sest neil on kohe ülemöödulised taldrikud ning kõvasti suuremad rullikud sees. (vihje vaata rullikuid)
hmm.. aa sul oli see kollane lübsipink
sull on suuremad rattad alla vb. isegi arendab suuremat kiirust.
aga 60 kawasaki krossikas sõitis gbs 87km/h (rõhk on pandudu suurde kiirendusse)
ja see tegi ära slinki Yamah neosele(haledalt aga tal oli ka põhirõhk kiirendusel) ja ma ei taha uskuda, et su roller liigub sama kiiresti kui slinki vana 70cc millel oli peal sport variaator, sportväntvõll, suurem karburaator, sportsumps! Tule mulle külla testime su masina ära

Viimati muutis non-smoking, 13 Juul 2006, 23:26, muudetud 1 kord kokku.
InterFace
aga sellel pole ju düüse!
aga sellel pole ju düüse!
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
väga hea meelega kui sul on pakkuda GPSiga testimist kuid sinu kahjuks pean ütlema , et üleeile sai asfaldiga lähivaatus tehtud ja hetkel oskab ta ainult palju kõrinat tehanon-smoking kirjutas:Tule mulle külla testime su masina ära
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
palju maksab sport vario mis on odav ja annab 15 km/h juurde???
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
osta endale sportiste ja sportseisujalg kah
enivei, mutlivar on ~1200 . see kas ta "annab sulle juurde" 15km/h oleneb sellest , nagu ma juba mitu posti tagasi ütlesin , et kas stock on piirajaks tehtud. minul ei andnud ta midagi juurde , kuna stock oli kulunud siis läks lihtsalt asi samasse kohta tagasi nagu enne oli.
lihtsalt kõik koos: multivar, 1,5g kergemad rullid, sumps, jäigemad vedrud ja suurem düüs andis spido järgi +20km/h.
sirgel tasasel teel ilma vastutuuleta ja kummardades 70km/h - > 90km/h
muidugi se 90 on see mida ei saavuta igakell. tavaline püstises asendis "kruisimiskiirus" on 78-82km/h
kohalt start , kummardade 0-80km/h on 14 sekundit , edasi venib jubedalt
ja nagu sai enne öeldud , ei tea palju se 90 tegelikult GPS'i järgi on. ma usun , et 78-80km/h , sest spido järgi 78km/h oli GPSi järgi 71.

enivei, mutlivar on ~1200 . see kas ta "annab sulle juurde" 15km/h oleneb sellest , nagu ma juba mitu posti tagasi ütlesin , et kas stock on piirajaks tehtud. minul ei andnud ta midagi juurde , kuna stock oli kulunud siis läks lihtsalt asi samasse kohta tagasi nagu enne oli.
lihtsalt kõik koos: multivar, 1,5g kergemad rullid, sumps, jäigemad vedrud ja suurem düüs andis spido järgi +20km/h.
sirgel tasasel teel ilma vastutuuleta ja kummardades 70km/h - > 90km/h
muidugi se 90 on see mida ei saavuta igakell. tavaline püstises asendis "kruisimiskiirus" on 78-82km/h
kohalt start , kummardade 0-80km/h on 14 sekundit , edasi venib jubedalt
ja nagu sai enne öeldud , ei tea palju se 90 tegelikult GPS'i järgi on. ma usun , et 78-80km/h , sest spido järgi 78km/h oli GPSi järgi 71.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
enamasti on stockina 12mm karpa kõigil. 70 düüs on täiesti paras ja piisav "sportsumpsi" jaoks.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Ilmselt me ei saanud neid rulle ja vedrusid tasakaalu. Endale andis küll c. +10km/h juurde.InterFace kirjutas:osta endale sportiste ja sportseisujalg kah![]()
enivei, mutlivar on ~1200 . see kas ta "annab sulle juurde" 15km/h oleneb sellest , nagu ma juba mitu posti tagasi ütlesin , et kas stock on piirajaks tehtud. minul ei andnud ta midagi juurde , kuna stock oli kulunud siis läks lihtsalt asi samasse kohta tagasi nagu enne oli.
lihtsalt kõik koos: multivar, 1,5g kergemad rullid, sumps, jäigemad vedrud ja suurem düüs andis spido järgi +20km/h.
sirgel tasasel teel ilma vastutuuleta ja kummardades 70km/h - > 90km/h
muidugi se 90 on see mida ei saavuta igakell. tavaline püstises asendis "kruisimiskiirus" on 78-82km/h
kohalt start , kummardade 0-80km/h on 14 sekundit , edasi venib jubedalt
ja nagu sai enne öeldud , ei tea palju se 90 tegelikult GPS'i järgi on. ma usun , et 78-80km/h , sest spido järgi 78km/h oli GPSi järgi 71.
vanale 50ccmisele aeroxil oli peal aint sportsummuti ja ostsin ka sportvariaatori(polini oma) ja absoluutselt ei andnud mitte midagi juurde.xzburnoutzx kirjutas:Sportvariaator on stock masinale odav ja hea kiiruse süst. Tippkiirus kasvab kuni +15. See on tingitud suuremast variaatori taldrikust. Kui stock varikat jälgida, siis on näha, et läheb kuni mingi punktini, aga tuuningvariaatoriga käib taldrikute lõpuni - vähemalt mul.

30cccmine Yamaha Aerox
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Eile vahetasime kaleviga sõbral 1300km läbisõitnud Aeroxil ära sumpa, vario, karpa. Peale vario vahetamist proovisime - 4.9g rullidega oli kiirendus tunduvalt parem ja ühtlasem ja ka kiirus suurem. Siis ei anna vario midagi juurde kui ostad uue sport variaatori aga jätad kulunud rihma peale, või kui korralikult ära ei timmi. Polini Speed Control Kit vario, Yasuni Z Carbon sumpa ja Dellorto 17.5mm. Enne läks tal 80-85 km/h. Nüüd üle 100(spido järgi).
Selline küsimus kui ma panen yasuni z malossi multivari ja siis need rihmad ja survekad et kas ma siis 90 saaks sellest rollerist?
Suzuki Katana AY 50 di tech.
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
Kjataana
__________________
PitBike White Knuckle
http://www.fasttoys.co.uk/wk125%20mx.htm
-
- Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.