90` GSXR 750
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
90` GSXR 750
Otsisin endale ratast ja algul jäi silma üks yamaha. Kw oli mingi 34 kui õigesti mäletan ja gondlid olid kenasti katki - nakediks, raudselt. Paar päeva kaalusin seda ja kui helistasin, et järgi minna, oli ratas müüdud.
Sai otsitud edasi ja leidsin lähedalt ühe teise ratta. Küsiti rohkem selle eest kui eelarve lubas niiet sai pakutud enda viimane hind ning peale pikka kaalutlemist loobus eelmine omanik rattast.
Tegu siis 90 aasta Suzuki GSXR 750ega, kw tehasest 74.
Koju tuues oli kindel see, et mattmust ahjuvärv, esituli ja palju väikseid pisiasju tuleb kähku minema visata, et ratas ratta moodi oleks.
Lisaks tulid kaasa gondlid ja vanad tuled. Kui kellegil vaja, siis pakkuge mingi hind ja viige kõik minema .
Värviks sai mingi hall metallik, esituli ainuke mis koha peal olnud motopoes pakuti ja õhufiltri/kopsiku asemele 4 koonusfiltrit.
Saba otsa sai vähe ümber tehtud ning iste sai mitmest vanast kokku pandud ning polsterdaja tõmbas mingi veekindla riide vms sinna peale.
Lisaks sai USAst tellitud wideband.
Vahetasin ka küünlad NGK toodangu vastu, õlifiltri ja sisse läks täissünt õli.
Värvimisega igapäevaselt tegeledes oli see kohe "lihtne" töö, mida ette võtta. Vanu värve oli porikatel ja paagil vähemalt 8.
Lambdale pesa:
Pooleli:
Peaaegu "valmis":
Hetkeseis vähe teine. Wideband näidikule tegin kinnituse lenksu ning summuti saagisin enamvähem poole lühemaks.
Segu on vähe rikas maanteel sõites. Keskmine kütusekulu 8l sajale ehk. Tehas lubab 6.8 vms. Linnas kenasti segu 13 kandis. Nõel ülevalt teises vahes. Kõige kõrgemas oli maanteel segu täpselt paigas 13-14 kuid linnas oli hästi lahja. Kiirendades veab lahjaks jälle.
Hetkel sõidab nii kuna sõidu ilmasid niigi vähe niiet nokib uuel aastal.
Plaane talveks on rohkem kui küll kuid kõigest lähemalt siis kui mõned tükid valmis saan
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Et näpud sügelema ei jääks talvel:
TD04HL-13t ( proovib ilma vesijahutuseta kaua kestab. Peaks ehk ok olema. )
2004 gsxr doonor püksid kolle tegemiseks
airbox ka pooleli, 54mm alum. toru ka olemas, trompeteid ei tea kas teeb või jõuab enne kokku lappida
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Saaremaal.
Kellegil 8mm roostevaba plekki flantside tegemiseks?
Kütuserõhu regulaator ja pump tulevad vast mingid odavad hiinakad alguses. Kui kellegil endal üle ja pakkuda siis PS.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
Kas hiinakad üldse pakuvad karpaturbole regulaatorit? Üldjuhul kasutatakse malpassi (itaalia, ca 70.-) toodangut. Neil on rõhud oluliselt madalamad kui pritsemootori omadel. Pumbana võid kasutada mingit ca 200+ hobusega auto oma. Mul on vist mingi boschi koopia (ca 30.- ebay)
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
No mingi selline regulator junn ajaks asja ära ma usun. Väljundi jagaks kahe karpa paari jaoks pooleks ja vsjo.
Malpassi isend tundub küll mõõtmetelt etem.. ehk leiab selle analoogigi.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: 90` GSXR 750
Äge! Mis eelarve on föönitamisel?
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
FITBDD kirjutas:No mingi selline regulator junn ajaks asja ära ma usun. Väljundi jagaks kahe karpa paari jaoks pooleks ja vsjo.
Malpassi isend tundub küll mõõtmetelt etem.. ehk leiab selle analoogigi.
See regulaator ei sobi, rõhu seadistamise vahemik 2-8bar. Sul on vaja 0,1-0,2 bar kuni enda eeldatav ülelaaderõhk pluss 0.1-0.2bar.
Koduseks tudeerimiseks:
http://oldskoolsuzuki.info/archives/396
http://www.turbo-bike.com/Pressurize%20 ... %20R1.html
http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=278111
http://www.spartgsxrspecials.com/turbo% ... 20dont.htm
http://oldskoolsuzuki.info/forums/index ... induction/
Ja piibli lugemine on kohustuslik
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Maximum boost on läbi loetud juba oi mitu aastat tagasi juba. Soovitan samuti lugemiseks! Teisi jõuab veel sirvida, tänud!
Selle regulaatoriga seoses sai link pandud ainult viiteks, mitte konkreetse isendi näitamiseks mis ostab. Pole neid andmeid seal vaadanudki niimoodi
Eelarve küsimusele - kulub palju kulub. Koolitee see turbotamine niiet võib tulla üllatusi.
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Väljalaske kolle ootab veel flantsi ja lõpus keevitab kõik õmblused veel üle, et hea tugev saaks. Välimusele ruumi pole, teip läheb ümber niikuinii.
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
- Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
FITBDD kirjutas:Lisaks sai USAst tellitud wideband.
Segu on vähe rikas maanteel sõites. Keskmine kütusekulu 8l sajale ehk. Tehas lubab 6.8 vms. Linnas kenasti segu 13 kandis. Nõel ülevalt teises vahes. Kõige kõrgemas oli maanteel segu täpselt paigas 13-14 kuid linnas oli hästi lahja. Kiirendades veab lahjaks jälle.
Hetkel sõidab nii kuna sõidu ilmasid niigi vähe niiet nokib uuel aastal.
Aga millist windebandi kasutad ?
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Ma teen näo,et ma ei näinud ja ei lugenud kõikki neid asju ja ideid mida ma siin just tegelikult nägin ja lugesin
Koolirahaks muidugi OK
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Väga ulmelisi numbreid taga ajama ei lähe. Sidurile tulevad kangemad vedrud ja keerab just niipalju peale, et see ka pidama veel jääks. Rõhu poole pealt alla 1bar.
Sisselaske kolle hakkab looma:
Viskasin ka süüteluku ümberise ja kellegi tulukeste pesa leiutise minema:
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
Plenumi ehitus ei ole just kõige parem aga peaks toimima, nimelt on osadel probleeme tekitanud kui boost niiöelda küljepealt puhub. Ei pidavat kõikidele silkude vahel võrdselt jagunema, kui just mingeid vaheplaate ei kasuta. Alt ja keskelt puhumine olevat lollikindlam. Ruumala peaks vist olema mootori töömaht x2 (hetkel peast ei mäleta, aga midagi oli seal seost ka silindrite arvuga)
Rõhu koha pealt KINDLASTI alla 1Bar. Kui just mootoril surveastet alandada, süüdet hilisemaks keerata, sepistatud kolbe kasutada või nukkvõlle keerata ei plaani. Stock mootoriga on paras alustada 0,4 - 0,5 Bar kandist. Ei oska konkreetse mootori tugevusvaru kohta rääkida aga üldjuhul on 0,6 Bar tugevdamata mootori jaoks (ohutu) lagi (heas seades). Otsi välja, mis auto pealt antud turbo pärit on ja kui palju ta selle wastegatega rõhku toodab. (kui on 2,4 volvo LPT, siis peaks olema umbes 0,5 Bar)
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Eks sinnakanti see rõhu plaan jäi endalgi. Plenum on kaugemast nurgast kitsam kui sissetuleva poole pealt ( peaks grammike kaasa aitama jaotuse poole pealt ) , mingeid vaheseinu sees pole veel kuid eks annab tulevikus juurde tekitada. Eks näis kuidas jääb. Ruumala pole enne arvestanudki kuid nüüd kokku lüües sai enamvähem täpselt 1500cm3 +- 10cm3.
Roostevabast flantsid välja mõõtma ja laskma järgmisena valmis teha kuskil vesilõikuses. Saab turbo paika ja sisselaske torustiku valmis tehtud.
RE: Plenumi ruumala veega täites 1450cm3.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: 90` GSXR 750
Plenumi ruumala=mootori kubatuur. Ehk liitrisele mootorile liitrine plenum on OK.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Vaikselt areneb. Karteripõhja alt võttes leidsin sellelt 2 pragu mis tuleb koos õli äravoolu punni keevitamisega kinni panna.
Turbo õli äravooluks koht leitud. Radika väljundist saab õli sisse.
Turbo jääb piisavalt kõrgele, et pole mingit pumpa vaja vahele.
Juppe koguneb aga põhiasjad nagu väljalaske kolle flants veel tulemas ja summuti jaoks tuleb 3" v-band ka tellida mille keevitab otse turbo kuumakoja külge.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
Kas õli ikka tahab sealtkaudu sisse voolata? Kindlam on õlipunnile banjoga teha. Väljalaskeks on 2,5 tolli sellele küll ja veel. Üle 200 hepa niikuinii sealt mootorist välja ei pigista. Jõudu
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Peab arvatavasti ratta keevitaja juurde viima kuna seda toruhunnikut rattast eemal küll sama moodi kokku ei lase
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: 90` GSXR 750
Normaalne jalapõletaja ähvardab tulla , isegi kui see on sissepuhutava õhu toru (mida see vist tundub olevat). Kas mitte ei lähe see õhk seal piisavalt tuliseks, et jalga põletada. Coolerit ei tule ju Sul sinna kuhugi. Ja kui mul nüüd õigesti meeles on, väljub ka vahejahutitest +80 C kraadi kanti temperatuuriga õhk...
Kui nüüd turbospetsid ütlevad, et maa ajan siin täielikku kelbast, siis ma väga vabandan ja panen oma karbi kinni. Tahtsin lihtsalt head. No et ennast ära ei kõrvetataks...
Ilusat advendiaega kõigile!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Sisselaske temp jääb kindlasti alla 80 kraadi Ise pakuks, et pool sellest ehk. Madal rõhk ja oleneb ka välistemperatuurist. Sooja ilmaga ehk rohkem.
Muidu peaks olema 2x välistemp.
Alati saab teibi ümber panna, kui häirima hakkab.
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Ümmargune esituli oli oma aja ära elanud, sai hakatud uut tegema.
Sisselaske plenum sai väiksemaks ja arenes edasi natuke:
Torustik ka keevitatud, läheb eest ehk rohkem mööda raami tulevikus:
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Selline asi, et proovitud mitu korda ja bensu läbra ei lase enam endal mõeldagi
Proovisin allolevat süsteemi, karpa õhutustest pressis bensu sisselaskesse.
Proovisin rõhuregulaatorit peale pumpa panna ja sama asi. Mõlemal korral näitab rõhku alla 1bar.
Karpad sai just puhastatud niiet ei usu, et ujuk kinni.?
Turbo rõhku ka näiduk ei tunnista. Väljalaske kolle ja turbo vahel lekked puuduvad.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
See vacuum pressure signal võta karpa sünkimis augult ja boostikella oma ka. Bensurõhk timmi tühikäigul 0,1-0,2 bar ja regulaator peab seda kogu aeg bostist niipalju kõrgemal hoidma. Karpa ülevooludest peab "pitot" sisse jooksma. Rõhukell kohapeal tuuritades niikuinii ei näita midagi
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Vacuum pressure signal tuleb rõhuregulaatorile praegu karpa ja silku vahelt kraani vaakumist. Pitot on olemas ( rõhku tuleb sealt, peaks okei olema ), bensurõhk oli ka kuskil 0.2-0.4bar juures.
Boostikella näit tuleb wastegate ja turbo koja vahelt kolmikust.
Kas tagasivoolu piiratus võib ülevoolust tuleva bensu põhjuseks olla? Seal 6.5-7mm toru, ülejäänud ( karpa sisendid, rõhuregulaatori otsad ) 8mm.
-
- Postitusi: 849
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: 90` GSXR 750
Mul on tagasivool 8mm ja tuleb paagi ülemisse otsa, kütuse tasemest kõrgemale
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 81
- Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
- Tsikkel: Triumph Daytona 955i
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 90` GSXR 750
Mul tuleb ka samamoodi üles.
Kuidas sul kütusetrass koostatud?
Mul pealevoolul originaal filter enne pumpa ja lisa filter peale pumpa, ehk kuidagi ikka sattus mingi jura karpasse. Peab lahti võtma siis kuna teise poole ülevooludest VIST ei voolanud bens välja.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.