1. leht 1-st
K: elektri organiseerimine
Postitatud: 19 Dets 2015, 16:43
Postitas yeekim
Hoi!
Tegelen vaikselt ühe projektiga ning selle käigus muutuvad ka el. juhtseadmete asukohad ning juhtmepikkused.
Kuidas Teie olete seda tööd organiseerinud?
Pistikute kallale ei tahaks minna. Ühendada asjad ära ja siis lihtsalt üleliigne jupp vahelt välja?
Veel mingeid ideid/mõtteid, kuidas el. kraami vähemaks võtta nii, et tänavalegaalsus alles jääks?
Siduri ja küljejala andurid on juba ringlusest väljas...
edu
Re: K: elektri organiseerimine
Postitatud: 19 Dets 2015, 22:26
Postitas Irual
Mõni aeg tagasi sarnase probleemi ees 25a vana xt600-ga ja otsustasin täitsa uue juhtmekimbu kokku panna. Nädal mässamist, aga tagantjärgi ainuõige otsus - isegi kui keegi pole midagi modinud, on vanal rattal nii mõnigi juhe lihtsalt kulunud, korrodeerunud ja kusagil väljalaske läheduses kuuma saanud.
Re: K: elektri organiseerimine
Postitatud: 19 Dets 2015, 23:01
Postitas poison
uus minimaalne juhtmestik on võlusõna, kaks korda kogetud
Re: K: elektri organiseerimine
Postitatud: 20 Dets 2015, 09:30
Postitas yeekim
TNX!
Kas kasutasite originaal juhtmevärve või lihtsalt sobiv traadike?
edu
Re: K: elektri organiseerimine
Postitatud: 20 Dets 2015, 10:26
Postitas red buell
Ohoo,juhtmeporr, minu lemmik teema - päriselt. Teinud mitukümmend tsiklielektrit ja valiku kas teha uus või kohendada vana olen teinud olenevalt sellest kas kasutatakse originaal lenksulüliteid ja kaitsmekarpi või mitte. Loomulikult on tähtis ka juhtmete seisukord, et kui rabedaks on muutunud isolatsioon ja pistiku klemmide olukord. Uue elektri olen teinud siis kui kasutan kustom lenksulüliteid ja smartboxe nagu "motogadget" ja veel mõned odavamad variandid (150 - 250 euri). Need nutikad karbid asendavad releesid/kaitsmeid ning lisaks on nad progetavad erinevate lülitite ja funktsioonide tarbeks.
Sellest teemast võiks rääkida tunde aga kirjutada ei viitsi väga sest soovitust anda ilma projektist midagi teadmata on suht mõtetu.
Sa võid mulle helistada ja midagi on mul ka facbooki lehel albumid > elektritööd all.
Re: K: elektri organiseerimine
Postitatud: 20 Dets 2015, 10:47
Postitas yeekim
Hoi!
Lülitid, releed, ja muu mudru jääb originaal.
Paneks ühe poole pistikutest uue(jääks see juhtmelõikumine ära) aga Eestist ei ole neid saada- Oomipood müüb mingeid pirakaid monstrumeid ja e-bays 1,5 kuud oodata ka ei viitsi.
edu
PS! Mis rehv Sinu Yamul kasutusel on?
Re: K: elektri organiseerimine
Postitatud: 20 Dets 2015, 11:03
Postitas red buell
yeekim kirjutas:Hoi!
Lülitid, releed, ja muu mudru jääb originaal.
Paneks ühe poole pistikutest uue(jääks see juhtmelõikumine ära) aga Eestist ei ole neid saada- Oomipood müüb mingeid pirakaid monstrumeid ja e-bays 1,5 kuud oodata ka ei viitsi.
edu
PS! Mis rehv Sinu Yamul kasutusel on?
XS 360-l on Mitased ning üks tutikas on mul üle, võin sümboolse tasu eest ära anda.
Re: K: elektri organiseerimine
Postitatud: 20 Dets 2015, 22:33
Postitas yeekim
Hoi!
Vaatasin, et üks "kokkuhoiu" meede oleks massi toomine raami
Praegu tuleb juhtmekesekene akust pingeregulaatorisse(jämmem loomulikult mootorisse) ja siis hakkab see 1,5mm2 "võrseid" ajama, nagu kevadine kaseoks.
Vähemalt vanadel Hondadel oli üks murekoht liiga väikese ristlõikega massijuhe, mis kogu elektrit pidi ära toitma, siis mõtlesin, et toon samuti raami korralikuma massi ja tarbijad saavad oma negatiivse särtsu tarbimiskoha lähedalt kätte, jääb see juhtmeporr ära 
edu
Re: K: elektri organiseerimine
Postitatud: 20 Dets 2015, 22:58
Postitas Ovarod
yeekim kirjutas:Hoi!
Vaatasin, et üks "kokkuhoiu" meede oleks massi toomine raami
Praegu tuleb juhtmekesekene akust pingeregulaatorisse(jämmem loomulikult mootorisse) ja siis hakkab see 1,5mm2 "võrseid" ajama, nagu kevadine kaseoks.
Vähemalt vanadel Hondadel oli üks murekoht liiga väikese ristlõikega massijuhe, mis kogu elektrit pidi ära toitma, siis mõtlesin, et toon samuti raami korralikuma massi ja tarbijad saavad oma negatiivse särtsu tarbimiskoha lähedalt kätte, jääb see juhtmeporr ära 
edu
Mina tegin enamasti selle õpetuse järgi: http://www.bikeexif.com/motorcycle-wiring
Ehk üks suur paks voolujuhe, kust kõik kraam saab oma särtsu (muidugi läbi uues kohas asuva süüteluku käiva oleva relee). Mass kõik otse lähimat teed pidi raami külge ja kui originaal juhe kannatas, siis läks see originaal värviga taaskasutusse.
Re: K: elektri organiseerimine
Postitatud: 20 Dets 2015, 23:19
Postitas suslik83
Tere,
Kunagi IZ´il uut kimpu aretades lootsin ka raamis olevale massile...esihargil ja tagumisel porilaual olevad asjad hakkasin normaalselt tööle ikkagi alles peale massijuhtme lisaks vedamist. Oli see värvist või muust tingitud ei tea täna öelda ning edaspidi pole ma ratastel raamile lootma jäänud. Kaablite ristlõiked olen hoidnud originaaliga sarnased või suuremad. Palju neid kaableid minimalismi korral ikka on ning lõpuks õnnestub ka tarbijaid/signaalide allikaid sobivamatesse kohtadesse liigutada. Samas on tänapäev lülititel ammu peenete kaablite päralt (custom rattaid ja neil puutetundlikke jne. asju vaadates) - juhid vaid signaale, päris kaableid õnnestub seega veel lihtsamini peitu panna.
Minu väike targutus.
Re: K: elektri organiseerimine
Postitatud: 21 Dets 2015, 01:09
Postitas poison
Kunagi sai uralile sihkene elekter pandud, puhas releemäng, joonisel tundub keeruline, tulemuseks tugevatest vooludest vabastatud õhvakesed lülitid ja minimaalne juhtmete arv lenksu küljes, st toppisin lenksu sisse, releede tüürimiseks piisab väga väikesest ristlõikest (8sooneline telefonikaabel oli kasutuses).

suur tuli hakkas põlema siis kui tekkis laadimisvool
süütelukk oli originaal, kolme asendiga, off, süüde ja muud tuled-viled, kolmas lisatuled, mis rakendusid kaugtule korral
vene keeles seepärast, et tol ajal sai palju adekvaatset infot oppozit.ru pealt, oli vaja seal ka targutada 
suurem pilt skeemist: http://www.route15.ee/poison/IMGP1824.jpg