YCF 125cc
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
YCF 125cc
Tere,
Ma tahaksin siis teada, et palju sellel Pit bike/dirt bike Ycf 125cc need jupid jne. maksavad.. mis õli läheb. Kas kui ei hoolda seda hästi, ei vaheta õli iga 5tunni tagant jookseb mootor kokku? Odomeetri järgi peab õli vahetama?
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: YCF 125cc
Need jupid on kallid!
Aga ole mureta, teised jupid on natukene odavamad.
Kus Sa sellel junnil hodomeetrit näed?
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
Njh ei olegi seda aga saad äkki öelda mõne koha kust saaks juppe?
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
Hmm... saaks mingi lehe anda?
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
yeekim kirjutas:Need jupid on kallid!
Aga ole mureta, teised jupid on natukene odavamad.Kus Sa sellel junnil hodomeetrit näed?
miks junn?
10W40 täissünt läheb sisse 750ml, õlifiltrit pole. 5 tunni tagant vahetatakse võistlusmootoritel, kui niisama käristad võib ka 10 tunni tagant vahetada. Pane tunnilugeja külge, siis on elu lihtsam.
Varuosad koos hindadega leiad www.freetime.ee.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
Aga kui ma sõidan mingi paar tundi ja siis paar päeva ei sõida pean kohe selle õli ära vahetama?
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
kryptonite kirjutas:Aga kui ma sõidan mingi paar tundi ja siis paar päeva ei sõida pean kohe selle õli ära vahetama?
et ööpäevas pead vahetama 5 korda?
tunnilugeja loeb mootori töötunde. Muidu piisaks ka käekellast.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
Einoo.. sõidan vaata paar tundi onju.. ja ma ei vaheta õli. Siis ei sõida paar päeva ning 3päeva pärast vahetan õli ja siis sõidan, nii saab ka, et mootor kokku ei jookseks?
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
Aa sain aru vist, sõidan vaata paar tundi siis ei sõida jälle kaks päeva ja kui tunnid täis saavad siis vahetann..
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
kryptonite kirjutas:Aa sain aru vist, sõidan vaata paar tundi siis ei sõida jälle kaks päeva ja kui tunnid täis saavad siis vahetann..
just. Kui mootor ei tööta, siis poole aastaga ei juhtu seisva suurt õliga midagi. Mootor saab kahjustada siis, kui õli on kaua mootoris töötanud ja tema määrdeomadused kadunud, kui õli on väga vähe või üldse mitte.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
Mul on mingit 10W auto õli, kas see peab olema mingi spets õli? Mai tea see krossikas on vist 2takiline.. siis peab olema mingi 2taktilisele see õli? Soovita mingit õli palun.
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
OKei, aga mis õli ma peaks ostma? Mitu takti see masin on? 2?
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
Re: YCF 125cc
Mina ei soovita täissünt õli. Rikub üsna kähku siduri kummipuksid ära ning järgmisena lähib sidurikorvi hammasratas ning korv ise (kui pukse ära ei vaheta)
Mina olen kasutanud mineraal 10W40 diiselautode õli ning pole mingeid probleeme täheldanud võrreldes täissünt õliga.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: YCF 125cc
Esiteks on see masin 4t. Seega pead sinna panema 4 taktilise mootorratta õli + õlifilter. Vaata siit lehelt : http://www.maardekeskus.ee/mototehnika- ... 51_89.html . Soovitan sul lugeda mõnda raamatut, et harida ennast tehnilise poole pealt. Käib masin kauem ja hakkad aru saama tööpõhimõtetest. Mis vahe on 2t mootoril ja 4 t mootoril jne.
Re: YCF 125cc
Sellel masinal ei ole õlifiltrit, on õlikeeruti.
Teemaalgataja, ehk saad masinast teiselt poolt pilti teha, oskan rohkem mootoripõhiseid soovitusi anda siis.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
mikkh kirjutas:Mina ei soovita täissünt õli. Rikub üsna kähku siduri kummipuksid ära ning järgmisena lähib sidurikorvi hammasratas ning korv ise (kui pukse ära ei vaheta)
Mina olen kasutanud mineraal 10W40 diiselautode õli ning pole mingeid probleeme täheldanud võrreldes täissünt õliga.
ma ei tea, mis tootja õliga sul kogemus on, aga Putoline Offroad 4 10W40 täissünt sobib ideaalselt sellele mootorile.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 14 Nov 2015, 12:58
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
Keegi kirjutas niimoodi..
lihtne maa inimene
Re: YCF 125cc
Ei pea, kõik oleneb kus ja kuidas kasutad. Mul oli kunagi 70cc atv (suht sama mootoriga mis ycf) ostsin uuena, originaal sissesõidu õli oli ja sellega sai sõidetud 6 aastat, km võis see olla mingi 10 000km kindlasti, kummid olid kulunud juba aga mootor oli nii vali veel, kütust võttis väga vähe ja edasi läks päris hästi. Vaatasin ainult õlitaset , kui juurde panna oli vaja siis valasin juurde, tähtis on et õli normis oleks, kui pole siis võib kinni joosta küll, sest pole õlitust. Kunagi sai 110cc risu peenestatud ja sellel pole õlivarras õli sisse ulatunudki aga sõitis küll ja müüsin maha, kokku pole jooksnudHetkel sõidan 50cc hiina streediga (ka horisontaalmootoriga), kasutusjuhendi järgi on hooldevälp koos õlivahetusega peale igat 1000km. Olen käinud hooldustes ja üle 3000km on ette tulnud, probleeme pole! Kõik oleneb sellest kuidas sõidad, kui võistluseks ja peenestamiseks kasutad, vaheta õli tihendamalt, kui sõidad rahulikumalt siis võid ka kauem lasta aga kindlasti hoia õli normis! Need mootorid on suht töökindlad, aga parem on ikka siis vahetada, kui kasutusjuhendis on kirjas, millal peaks, seda kauem see masin sul kestab. Õhufiltriga sama asi, kui tolmuseid kruusateidmööda lased, peab tihendamalt filtrit puhastama.
──█▄▄▄▄▄███▀▄─▄▄
▄▀──▀▄─▀▀█▀▀▄▀──▀▄
▀▄▀▀█▀▀████─▀▄──▄▀
──▀▀──────────▀▀
Be a HERO.
Re: YCF 125cc
Diiselauto õli sobib mootorratta märgsidurile, kuna seal EI ole lisandeid, mis märgsiduri ära rikuks.
Antud pitbike on primaarsiduriga ning minu rekord sidurikorvi purustamises (lendas ribadeks ja võttis sidurikaane endaga kaasa) oli ca 1h.
EDIT: parandasin mõned lausevead
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
mikkh kirjutas:Diiselauto õli sobib mootorratta märgsidurile, kuna seal oli lisandedeid, mis siduri ära rikuks.
Antud pitbike on primaarsiduriga ning minu rekord sidurikorvi purustamises (lendas ribadeks ja võttis sidurikaane endaga kaasa) oli ca 1h.
Sorry, ma ei saanud mõttele pihta praegu.
Re: YCF 125cc
Mineraalsed diiselautode mootoriõlid ei sisalda friktsiooni modifikaatoreid, mis mõjuvad märgsidurile halvasti.
Selline näide sidurist. 110cc on primaarsiduri piir ning üle selle on töökindlus kaheldav (minu kogemuse põhjal).
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
mikkh kirjutas:Mineraalsed diiselautode mootoriõlid ei sisalda friktsiooni modifikaatoreid, mis mõjuvad märgsidurile halvasti.
Selline näide sidurist. 110cc on primaarsiduri piir ning üle selle on töökindlus kaheldav (minu kogemuse põhjal).
konkreetses teemas käib jutt YX 125 mootorist. Seda võrrelda 110ccm tundmatu tootja mootoriga on meelevaldne. Ma võin päris kindlasti väita, et kui tegu pole juhusliku tehasepraagiga, kestavad YX sidurid (ja mootorid üldse) väga hästi. Sama tüüpi sidur on peal ka YX 150cc ja 190cc Daytona mootoritel.
Re: YCF 125cc
Alates 140 ja edasi on kindlasti sekundaarsiduriga mootor. Tee omale selgeks, mis vahe on primaar- ja sekundaarsiduril. Sellel yx 125 mootoril on primaarsidur.
110cc on selline piir, millest alates hakkavad primaarsidurid pilbasteks lendama. Mul on olnud omal kaks juhust sel suvel kui YX 125 sidurid juppideks lendasid. Ei usu, et on tegemist tehasepraagiga, probleem selles, et need sidurid on valatud alumiiniumist valmistatud, mitte freesitud või sepistatud (TB cnc freesitud sidurikomplekt on üle 100 euro ning see ei lenda mingil juhul pilbasteks.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: YCF 125cc
mikkh kirjutas:Tee omale selgeks, mis vahe on primaar- ja sekundaarsiduril.
aga ole hea mees ja selgita? Et primaarsidur kinnitub vända ja sekundaar käigukasti otsa?
Re: YCF 125cc
Pihelgas kirjutas:mikkh kirjutas:Tee omale selgeks, mis vahe on primaar- ja sekundaarsiduril.
aga ole hea mees ja selgita? Et primaarsidur kinnitub vända ja sekundaar käigukasti otsa?
Just nii.
Väntvõlli otsas on pöörded suured ning sidur ei pea koormusele lihtsalt vastu (kuna on valatud alumiiniumist, osad uuemad on plekist välja löödud), sekundaarsiduril on ligikaudu 1/5 väntvõlli pööretest, kuid nendel pitbike mootoritel on tüüpeaks kickstarteri hammakate purunemine või paremal karteripoolel mõrade tekkimine (tekivad praod sisse käigukastivõlli laagri ümbrusesse, kõige uuematel pitbike mootoritel on selle vältimiseks paremal karteripoolel seda kohta tugevdatud ning kickstarteri hammasrattad on tunduvalt nõrgemad kui vanematel mootoritel) enamasti tagasilöögi korral (masinat tuleb käima lüüa peale ülemist surnud seisu).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.