KTM 525 ei käi

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
inz666
Postitusi: 75
Liitunud: 06 Sept 2007, 21:24
Tsikkel: yamaha
Asukoht: Tallinn-Sonda

KTM 525 ei käi

Lugemata postitus Postitas inz666 »

kui ostsin tsikli,tilkus kiirendus pumba vahelt bena ja järsul gaasi andmisel oli tühi koht.karbussil sai vahetatud kõik,tihendid ja rõngad.Peale seda see tühi koht on hullem nii,et sureb isegi välja.Kui meelitada käib ideaalselt ja tühi käik on ok.olen vahetanud teise sikkli karbussi ja sellega käib aga mitte pāris see mis peaks olema.Veel olen proovinud vahetada,teist siibrit koos selle plaadiga mis seal sees on,ikka ei toimi.Oskab keegi aidata mis edasi?

R1
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ktm 525 ei käi

Lugemata postitus Postitas mella »

Karpa tootja ja mudel tuleb loomulikult saladuses hoida, äkki keegi muidu oskab miskit soovitada.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Ktm 525 ei käi

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:

Karpa tootja ja mudel tuleb loomulikult saladuses hoida, äkki keegi muidu oskab miskit soovitada.

Mella, kõigil peale 90-daid toodetud neljatakatilistel on peal Keihin FCR MX. Dellortod kadusid siis minevikku ja keegi neid taga ei nuta.

KTM-i kohta tean, et neil varasematel mudelitel seda kiirenduspumba leak-jet'i karpas ei olnud, seega oleks kena anda teada ratta väljalaskeaasta.


Teema algataja
inz666
Postitusi: 75
Liitunud: 06 Sept 2007, 21:24
Tsikkel: yamaha
Asukoht: Tallinn-Sonda

Re: Ktm 525 ei käi

Lugemata postitus Postitas inz666 »

2004.a enduro

R1
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Ktm 525 ei käi

Lugemata postitus Postitas mx77 »

OK, sellel jah kiirenduspumba leak jet puudub, seega seda ei saa reguleerida. Kas kiirenduspumba mebraani vahetasid ka ära ja kas see sai õigetpidi sisse?


Teema algataja
inz666
Postitusi: 75
Liitunud: 06 Sept 2007, 21:24
Tsikkel: yamaha
Asukoht: Tallinn-Sonda

Re: Ktm 525 ei käi

Lugemata postitus Postitas inz666 »

Sai ostetud remont kit ja kogukrempel ära vahetatud.aga kontrollin selle membraani üle äkki tõesti eksikombel tagurpidi sisse saanud.on seda üldse võimalik tagurpidi sinna panna(vägistama)?

R1
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Ktm 525 ei käi

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mul ei ole kunagi seda vahetada vaja olnud, aga teoreetiline võimalus on


Teema algataja
inz666
Postitusi: 75
Liitunud: 06 Sept 2007, 21:24
Tsikkel: yamaha
Asukoht: Tallinn-Sonda

Re: KTM 525 ei käi

Lugemata postitus Postitas inz666 »

membraan õigetpidi sees,kurat enam ei tea küll, kust otsast otsida.

R1
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: KTM 525 ei käi

Lugemata postitus Postitas mx77 »

inz666 kirjutas:

membraan õigetpidi sees,kurat enam ei tea küll, kust otsast otsida.

Kui karpale sisse vaatad, siis kas gaasi keerates kiirenduspump pritsib? Ja kui pritsib siis kuidas on ajastus? Kui on liiga varane, siis paneb suraka vastu siibrit ja sellest pole kasu. Reguleeri ära kiirenduspumba ajastus. Selle kruvi leiad kui keerad maha selle plastkatte, mille alla jooksevad gaasitrossid. Selle ajastuse regullimiseks on miljon teooriat, googleda veidi.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”