1. leht 1-st

Kawasaki ER-6F 2010

Postitatud: 04 Sept 2015, 21:36
Postitas Aivar

Hei kõik targemad mehed, :)

Milline oleks soovituslik mootoriõli vahetuse välp? Kas nagu tavaliselt autodel kord aastas või teatud läbisõit? Kahjuks ei leia seda motika manualist.Hetkel on hooaja läbisõit ca 9000 km.Kas oleks targem teha hooldus hooaja lõpus või alles kevadel? Kasutusel on Castrol tootja mootoriõli.
Momendil mingeid kaebusi õnneks rattal pole.Kõik töötab kui kella värk.
Tänud juba ette.


Re: Kawasaki ER-6F 2010

Postitatud: 04 Sept 2015, 21:41
Postitas kaimex

Re: Kawasaki ER-6F 2010

Postitatud: 04 Sept 2015, 21:41
Postitas henrij

Olen omanud 650 versyst mis kasutab pm sama mootorit mis er 6. Versyse manual andis õli välbaks 12000. Ise vahetaks õli súgisel


Re: Kawasaki ER-6F 2010

Postitatud: 04 Sept 2015, 22:02
Postitas Aivar

Selge pilt mootiõri õlivahetusest ,et tuleks siis ikkagi soovituslikult sõidu hooaja lõppedes mootoris õli ära vahetada koos õlifiltriga muidugi.Hooaja väliselt jätta siis ratta hoiustamine koos uue ja värske mootoriõliga võ? Saan ma õigesti aru?
Aga mootori õhufiltri vahetus või konroll? Kuidas selle olukorrast aru saada?Ja samuti mootori küünalde vahetus? Originaalis on iriidiumim küünlad.
Läbisõit hetkel 20000 km.


Re: Kawasaki ER-6F 2010

Postitatud: 04 Sept 2015, 22:07
Postitas kaimex

Teed sügisel/talvel kõik ära ja saad uue hooaja kohe ilusti vastu võtta. Mina vahetan autol, kuna turboga iga õlivahetusega filtrit ka. Tsiklil vast iga aasta korra. Pole lihtsalt nii kallis. Küünlad olenevalt läbisõidust ja rahakoti paksusest. Endal plaanis iga aasta.


Re: Kawasaki ER-6F 2010

Postitatud: 04 Sept 2015, 22:32
Postitas RaulK

Autol pigem ikka ca 15000 välp. Siklil enne igat talve (kui just matkamees pole). Õlifilter ei maksa miskit, see vaheta iga kord. Jahutus- ja pidurivedelik nii kuidas viitsid. Võid ka kord 2 aasta jooksul. Sel juhul jälgi taset lihtsalt. Õhufilteri vahetuse vajalikkuse teeb kindlaks visuaalselt. Kui sitta täis vaheta, kui mitte võid suruõhuga läbi lasta ja järgmine sügis seda teha. Küünlad vaheta jh ettenähtud välba tagant.


Re: Kawasaki ER-6F 2010

Postitatud: 05 Sept 2015, 08:06
Postitas henrij

Küünalde välp on nagu õlilgi 12000km ning õhufiltrit tuleks vahetada iga 2 aasta tagant, kui on pestav filter siis tuleks hooldada tihedamalt


Re: Kawasaki ER-6F 2010

Postitatud: 05 Sept 2015, 09:14
Postitas franz125
henrij kirjutas:

Küünalde välp on nagu õlilgi 12000km ning õhufiltrit tuleks vahetada iga 2 aasta tagant, kui on pestav filter siis tuleks hooldada tihedamalt

Kas sinna mingeid isasemaid küünlaid ei kannata panna,nt.platinumid.


Re: Kawasaki ER-6F 2010

Postitatud: 05 Sept 2015, 09:29
Postitas henrij

Manuali järgi käivad NGK IRIDIUM IX CR9EIA-9 pole nagu ise katsetama hakanud kas midagi muud oleks parem.


Re: Kawasaki ER-6F 2010

Postitatud: 05 Sept 2015, 10:37
Postitas kaimex
vikiii kirjutas:

Autol pigem ikka ca 15000 välp. Siklil enne igat talve (kui just matkamees pole). Õlifilter ei maksa miskit, see vaheta iga kord. Jahutus- ja pidurivedelik nii kuidas viitsid. Võid ka kord 2 aasta jooksul. Sel juhul jälgi taset lihtsalt. Õhufilteri vahetuse vajalikkuse teeb kindlaks visuaalselt. Kui sitta täis vaheta, kui mitte võid suruõhuga läbi lasta ja järgmine sügis seda teha. Küünlad vaheta jh ettenähtud välba tagant.

15000 välpa võib kasutada vanemate autode puhul. Mul esinduse järgi võib kasutada 30 tkm. Ise vahetan 10tkm pealt alati. Pikemalt rääkima ei hakka, aga kestab paremini. ;) Õhufiltriga, kui on pestav, siis peseks tihti. Oleneb filtri hinnast, kas viitsiks vaeva näha, või viskaks uue külge. Küünlad paneks ka vast manuaali järgi, kui esindus vms koht just ei räägiks vastupidist.


Re: Kawasaki ER-6F 2010

Postitatud: 05 Sept 2015, 17:45
Postitas franz125
henrij kirjutas:

Manuali järgi käivad NGK IRIDIUM IX CR9EIA-9 pole nagu ise katsetama hakanud kas midagi muud oleks parem.

Kas iriidiumeid kulumise järgi välja ei vahetata.Kilomeetrite arvet pole pidanud aga enda rattal viiendat aastat peal.


Re: Kawasaki ER-6F 2010

Postitatud: 05 Sept 2015, 17:50
Postitas Aivar

Aitähh kõigile targematele kes olid nõuga abiks. (w)

Käisin täna Biker24 töökojas ja lasin rattal õhufiltri koos süüteküünaldega koheselt vahetada.Ngk-d polnud ja asenuseks läksid Denso iriidiumid.Õhufilter nägi küll välja jube "brikett"
Imelik,et sellest veel üldse õhk läbi käis.
Küünalade kohta öeldi,et olevat liiga "heledad" aga nendega oleks veel kannatanud isegi edasi sõita.Mootoriõli koos filtriga vahetan ise kodus kui enam sel hooajal ei sõida.
Huvitaval kombel sõidab ratas kohe kuidagi "kergemini" pärast küünalde ja õhufiltri vahetust. :)
Põhimõtteliselt on selle teemaga nüüd finito ning võib joone alla tõmmata.
Tänud veelkord heade nõuannete eest. (w) (w)