Kawasaki ER-6F 2010
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 141
- Liitunud: 30 Mai 2015, 20:22
- Tsikkel: BMW K1300S
- Asukoht: Keila
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Kawasaki ER-6F 2010
Hei kõik targemad mehed,
Milline oleks soovituslik mootoriõli vahetuse välp? Kas nagu tavaliselt autodel kord aastas või teatud läbisõit? Kahjuks ei leia seda motika manualist.Hetkel on hooaja läbisõit ca 9000 km.Kas oleks targem teha hooldus hooaja lõpus või alles kevadel? Kasutusel on Castrol tootja mootoriõli.
Momendil mingeid kaebusi õnneks rattal pole.Kõik töötab kui kella värk.
Tänud juba ette.
Re: Kawasaki ER-6F 2010
Olen omanud 650 versyst mis kasutab pm sama mootorit mis er 6. Versyse manual andis õli välbaks 12000. Ise vahetaks õli súgisel
-
Teema algataja - Postitusi: 141
- Liitunud: 30 Mai 2015, 20:22
- Tsikkel: BMW K1300S
- Asukoht: Keila
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki ER-6F 2010
Selge pilt mootiõri õlivahetusest ,et tuleks siis ikkagi soovituslikult sõidu hooaja lõppedes mootoris õli ära vahetada koos õlifiltriga muidugi.Hooaja väliselt jätta siis ratta hoiustamine koos uue ja värske mootoriõliga võ? Saan ma õigesti aru?
Aga mootori õhufiltri vahetus või konroll? Kuidas selle olukorrast aru saada?Ja samuti mootori küünalde vahetus? Originaalis on iriidiumim küünlad.
Läbisõit hetkel 20000 km.
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Kawasaki ER-6F 2010
Teed sügisel/talvel kõik ära ja saad uue hooaja kohe ilusti vastu võtta. Mina vahetan autol, kuna turboga iga õlivahetusega filtrit ka. Tsiklil vast iga aasta korra. Pole lihtsalt nii kallis. Küünlad olenevalt läbisõidust ja rahakoti paksusest. Endal plaanis iga aasta.
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Kawasaki ER-6F 2010
Autol pigem ikka ca 15000 välp. Siklil enne igat talve (kui just matkamees pole). Õlifilter ei maksa miskit, see vaheta iga kord. Jahutus- ja pidurivedelik nii kuidas viitsid. Võid ka kord 2 aasta jooksul. Sel juhul jälgi taset lihtsalt. Õhufilteri vahetuse vajalikkuse teeb kindlaks visuaalselt. Kui sitta täis vaheta, kui mitte võid suruõhuga läbi lasta ja järgmine sügis seda teha. Küünlad vaheta jh ettenähtud välba tagant.
Re: Kawasaki ER-6F 2010
Küünalde välp on nagu õlilgi 12000km ning õhufiltrit tuleks vahetada iga 2 aasta tagant, kui on pestav filter siis tuleks hooldada tihedamalt
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Kawasaki ER-6F 2010
henrij kirjutas:Küünalde välp on nagu õlilgi 12000km ning õhufiltrit tuleks vahetada iga 2 aasta tagant, kui on pestav filter siis tuleks hooldada tihedamalt
Kas sinna mingeid isasemaid küünlaid ei kannata panna,nt.platinumid.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Kawasaki ER-6F 2010
Manuali järgi käivad NGK IRIDIUM IX CR9EIA-9 pole nagu ise katsetama hakanud kas midagi muud oleks parem.
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Kawasaki ER-6F 2010
vikiii kirjutas:Autol pigem ikka ca 15000 välp. Siklil enne igat talve (kui just matkamees pole). Õlifilter ei maksa miskit, see vaheta iga kord. Jahutus- ja pidurivedelik nii kuidas viitsid. Võid ka kord 2 aasta jooksul. Sel juhul jälgi taset lihtsalt. Õhufilteri vahetuse vajalikkuse teeb kindlaks visuaalselt. Kui sitta täis vaheta, kui mitte võid suruõhuga läbi lasta ja järgmine sügis seda teha. Küünlad vaheta jh ettenähtud välba tagant.
15000 välpa võib kasutada vanemate autode puhul. Mul esinduse järgi võib kasutada 30 tkm. Ise vahetan 10tkm pealt alati. Pikemalt rääkima ei hakka, aga kestab paremini. Õhufiltriga, kui on pestav, siis peseks tihti. Oleneb filtri hinnast, kas viitsiks vaeva näha, või viskaks uue külge. Küünlad paneks ka vast manuaali järgi, kui esindus vms koht just ei räägiks vastupidist.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Kawasaki ER-6F 2010
henrij kirjutas:Manuali järgi käivad NGK IRIDIUM IX CR9EIA-9 pole nagu ise katsetama hakanud kas midagi muud oleks parem.
Kas iriidiumeid kulumise järgi välja ei vahetata.Kilomeetrite arvet pole pidanud aga enda rattal viiendat aastat peal.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 141
- Liitunud: 30 Mai 2015, 20:22
- Tsikkel: BMW K1300S
- Asukoht: Keila
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki ER-6F 2010
Aitähh kõigile targematele kes olid nõuga abiks.
Käisin täna Biker24 töökojas ja lasin rattal õhufiltri koos süüteküünaldega koheselt vahetada.Ngk-d polnud ja asenuseks läksid Denso iriidiumid.Õhufilter nägi küll välja jube "brikett"
Imelik,et sellest veel üldse õhk läbi käis.
Küünalade kohta öeldi,et olevat liiga "heledad" aga nendega oleks veel kannatanud isegi edasi sõita.Mootoriõli koos filtriga vahetan ise kodus kui enam sel hooajal ei sõida.
Huvitaval kombel sõidab ratas kohe kuidagi "kergemini" pärast küünalde ja õhufiltri vahetust.
Põhimõtteliselt on selle teemaga nüüd finito ning võib joone alla tõmmata.
Tänud veelkord heade nõuannete eest.