Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Moderaator: Moded
Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Tervist,
Olen siin keskkonnas veel uus kasutaja, kuid oma rõõmu jagaksin sellegipoolest. Selle aasta algul hakkasid igasuguste asjade kokkulangemisel mõtted liikuma kaherattalise poole.Viimased lükked andsid asjale ilmselt töökoha vahetus ning sellest tulevnevalt suurem sissetulek ning rohkem vaba aega. Ka üks kolleeg jutustas tihtipeale oma motikalugusid. Eks nooremana ole ikka mõne võrri ja Minskiga sõidetud, kuid kogemusi just eriti pole. Vanust siis täpselt nii palju, et selle hooaja algul sain enda nime mootorratta kursustele kirja panna ning taotlemisse läks korraga täis A kategooria. Siin foorumis uudistasin juba aasta algul, peamiselt siis alamkategoorias "mida osta esimeseks tsikliks" vms. Ega suurt targemaks ei saanud sealt.. Mõni tuttav ka soovitas et ikka tasuks kellegi käest erinevaid rattaid proovida enne endale ostmist. Aga no kust sa ikka väga proovid kui selles valdkonnas uus ja lubasid ka veel pole. Huvi oli muidugi sport bike vastu nagu enamustel noortel ilmselt. Algul tahtsin küll 600´st osta aga selle mõtte tegid tuttavad ruttu maatasa. Kuna endal amet selline et hea võimalus on ratas saksamaalt tuua siis sai pilk peal hoitud mobile.de kuulutustel. Ega ei teagi miks just Honda. Oli lihtsalt selline kõige rohkem usaldust tekitav. Üks isend jäi siis silma. Asus ta sellises kohas nagu Löhne. Tegemist oli peamiselt BMW margi müügiesindusega. Oli nii kasutatuid kui ka uusi.
Ühel ilusal pärastlõunal kui muud töökohustused olid tehtud ning haagises juhtus olema parasjagu vaba ruumi, saigi sinna kohale mindud. Otsisin ratta salongist üles. Vaatasin ja silitasin teda nii palju kui oskasin. Pärast ajasime müügiagendiga veel juttu. Rääkis masina ajaloost ja mis rattal tehtud on. Korraks ka mootorile hääled sisse. Salongis oli ta olnud aasta algusest. Ma küll ei tea kas ja kuna teda vahepeal käivitatud oli. Mina ette ei teatanud, et ratast vaatama lähen aga käima läks ta korraga ilusti. Müügiagent sõnas et " its making a loud noise" ning väga pikalt käia ei lasknud tal seal. Ega siis midagi. Veeretasime ratta välja. Tiirutasin temaga seal nii palju kui poe parkla seda võimaldas. Käigud toimisid, pidurid toimisid. Mootorist lisahelisid ei kostunud. Suunurgad tõmbas ainult ülespoole. Ei näinudki põhjust miks ilma rattata lahkuda sealt. Astusime sisse tagasi, pakuti kohvi. Vormistasime paberid mis käib poest ostes üsna ruttu. Viiekesi tõstsime masina toore jõuga haagisesse, rihmadega kinni ning kodupoole minekut. Läks hästi ningi Poola parklates öösel ratast ära ei varastatud. Polegi varem iga hommik haagist kontrollimas käinud, et kas kaup on ikka alles Eestis oli ainult rahakoti avamise rõõm. Probleemidetta sai ta arvele võetud ning ülevaatus tehtud. Praeguseks siis kõik. Nüüd ei jäägi enam muud, kui load kiiresti ära teha, enne kui lumi maha tuleb.
Tanel
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Kolm küsimust ka mis enne ununesid:
1) Kas see on ok. kui tsiklist selline n.õ nõksakas läbi käib, kui esimese kägi sisse panen?
2) Kas sellel masinal võib käike ilma sidurita vahetada( v.a. siis koha pealt minema minnes muidugi), ilma et midagi ära lõhuks?
3) Kas tsikli temp lähebki kohapeal töötades üle 100c. Umbes 103c pealt läheb ventikas tööle, siis tõuseb veel paar kraadi ja siis hakkab langema jälle. Sõidu ajal on temp 75-80c umbes.
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
- Jah
- Jah, kõrgetel pööretel.
- Oleneb ilmast, kuid jah.
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Nr.2 osas vaidleks Kipsile vastu, lähevad kenasti ka madalamalt, ei pea pöördeid lakke ajama. Toimib tavalisel linnasõidul samamoodi lihtsalt gaasikäsi peab jalaga koostöös olema.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
- praktiliselt kõigil tsiklitel käib see nõks
- saab jah ka erinevatel pööretel nii käike vahetada, aga mõistlikum oleks selleks kasutada sifterit siis juba
- 103c on ka täitsa ok sellepärast ei ole vaja veel muretseda soojemate ilmadega linnas nii ongi.
-
- Postitusi: 456
- Liitunud: 19 Dets 2010, 14:10
- Tsikkel: väike RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
3) Süda suvel võid fooritaga seistes 125c ka vabalt näha
PS. Kas carbon jalaraua katted pakuksid huvi?
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
puna kirjutas:1. praktiliselt kõigil tsiklitel käib see nõks
- saab jah ka erinevatel pööretel nii käike vahetada, aga mõistlikum oleks selleks kasutada sifterit siis juba
- 103c on ka täitsa ok sellepärast ei ole vaja veel muretseda soojemate ilmadega linnas nii ongi.
Miks oleks mõistlikum sifterit kasutada ?
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
2) mõistlik oleks toimida nii: kergelt tõmmata käigukangi üles (nö eelpingestada), seejärel korraks gaas maha ja järgmine käik läheb lupsti sisse.
See kehtib siis ainult käig ülesvahetusele. Alla soovitaks kindlasti alati siduriga ikka.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Raits66 kirjutas:puna kirjutas:2. saab jah ka erinevatel pööretel nii käike vahetada, aga mõistlikum oleks selleks kasutada sifterit siis juba
Miks oleks mõistlikum sifterit kasutada ?
Teeb selleka vajaliku süütekatkestuse ja seega saab käike vahetada ka põhjagaasiga
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Härra on nooruses sõitnud nooruses võrri ja Minskiga ja nüüd, kohe algatuseks, on mõistlik kasutada shifterit, et saaks põhjagaasiga käike vahetada ?
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
ja järgmised omanikud saavad kasti remontida. Tavasõidul võiks ikka siduriga vahetada. Ilma sidurita vahetamine ei ole päris tasuta lõuna, tuleb kasti eluea arvelt siiski.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
baigilisel tunnen, et ilma sidurita toimub käiguvahetus ilma igasugu hääleta, kuid siduriga on just tunda mingisugune "raksakas". Seda hilisemat kasti remontimise süüd otsige mujalt.
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Igasugustel sõidukitel saab ilma sidurita vahetada kui natukene asja tunda. Pole väga mingi argument
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
moodsa aja bikelistel pidi siduriga käiku vahetades olema selline efekt,et siduri tross läheb katki ja muud midagi.kunagi kui sain esimest korda sõita 2t 250 krossi hondaga vahetasin siduriga käiku.palju ei puudunud,et sõimata oleks saanud.sel masinal läksid käigud gaas põhjas ilma sidurita sisse.4t krossikal gaas põhjas käiku vahetades ei juhtu midagi.ei vaheta
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Nojah, ja ole nüüd siis see tark ja arva, kelle jutt see õige on.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Ära põe vaheta kuidas soovid neid käike eks ajapikku tekkib mingi harjumus nagunii
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Se käiguvahetus igal asjandusel oma iseloomuga, mõni koliseb madalalt vahetades, teisel käib pauk ilma sidurita redlines, viimane ratas mida katsusin oli mingi bandit, sellel laksusid käigud just siis kui sai sidurit näppida, sõitsin asjandusega ainult mõne km. ja viga vast minus. Sõidad mõnda aega rattaga ja saad aru mis mõistlik. St. kui käigu vahetusel kast ei paugu siis ok, tee seda siis vahegaasi, siduriga või krt. teab kuidas. Kui huvi maanteelt rajale keerata siis juba teised reeglid ja kasti eluiga.
http://www.krracing.ee/
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Installisin tulesid vahepeal, et valgem ja ratas liikluses rohkem märgatavam oleks. Autokoolis ka 4 sõitu veel jäänud ja siis ARK´i lugu. Hakkab looma juba.
-
- Postitusi: 91
- Liitunud: 11 Jaan 2015, 18:13
- Tsikkel: Hayabusa
- Asukoht: Rautalampi
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
426f kirjutas:moodsa aja bikelistel pidi siduriga käiku vahetades olema selline efekt,et siduri tross läheb katki ja muud midagi...
Moodsa aja bike'del ei ole siduri trossi...ehk see hirm langeb ära ka selle ratta puhul.
...mitte nagu need tänapäeva noored, kelle ainuke musklitrenn on arvutihiire liigutamine ja pakk paberit printerisse tõsta tekitab juba eluaegse seljavigastuse...
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Load käes siis eilsest, esimesed 200km ringi tõristatud ja ka nõrgemad jupid juba koostöölepingu lõpetanud. Õhtuks siis lõpetas ratas aku laadimise. Milles probleem, seda veel ei tea. Plaanis oli nagunii ratas esimesse hooldusesse ka viia Tartusse Motohoovi, siis las vaatavad selle laadimisteema ka üle. Siit nüüd küsimus, et kuna ise olen võrust siis kui tark mõte on rattaga Tartusse sõita (60km) kui akulaadimine ei toimi ja kas üldse veab aku jõul sinnamaani välja?
-
- Postitusi: 91
- Liitunud: 11 Jaan 2015, 18:13
- Tsikkel: Hayabusa
- Asukoht: Rautalampi
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Mis aastakäigu aku sul on? Panid uue kui ratta ostsid?
...mitte nagu need tänapäeva noored, kelle ainuke musklitrenn on arvutihiire liigutamine ja pakk paberit printerisse tõsta tekitab juba eluaegse seljavigastuse...
-
- Postitusi: 91
- Liitunud: 11 Jaan 2015, 18:13
- Tsikkel: Hayabusa
- Asukoht: Rautalampi
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Siis vast alusta sellest... usun, et probleem kaob.
...mitte nagu need tänapäeva noored, kelle ainuke musklitrenn on arvutihiire liigutamine ja pakk paberit printerisse tõsta tekitab juba eluaegse seljavigastuse...
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
Tähendab masin on 2004. Akut ei oska praegu õelda. Exide oma on. Välimuse järgi ei paistnud meeletult vana. Aga no laadimist ju aku vanus ei mõjuta. Eile õhtul kui sain koju ära veeretud oma tühja akuga siis viskasin testri peale kui mootor veel käis. Näitas 8.9 vms. Kui mootor käib ja tester peale visata siis peaks igaljuhul mingi 14 volti näitama. Sõiduauto vähemalt laadib 14+ voldiga.. Usun et tsikkel ka väga ei erine.
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 30 Sept 2013, 21:41
- Tsikkel: SUZUKI GSX1200
- Asukoht: Kurnekirno
- Tänanud: 1 kord
Re: Honda CBR1000 RR `2004 tanel63
tanel63 kirjutas:Näitas 8.9 vms. Kui mootor käib ja tester peale visata siis peaks igaljuhul mingi 14 volti näitama. Sõiduauto vähemalt laadib 14+ voldiga.. Usun et tsikkel ka väga ei erine.
Tühikäigul ei pruugi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.