Akrapovic BMW R1200GS'le

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
AnteroH
Postitusi: 4
Liitunud: 23 Mai 2014, 13:08
Tsikkel: Bmw R1200GS LC 2014
Asukoht: Switzerland Geneva / Vaud area

Akrapovic BMW R1200GS'le

Lugemata postitus Postitas AnteroH »

Hei!

Kevad käes ja aeg midagi uut külge kruvida :D

Omab keegi kogemust, kas on üldse mingi mõte vahetada originaal silencer Akrapovic vastu? Peale selle, et see veidi edevam välja näeb ja mõnusamat häält teeb...või täielik raha raiskamine?
Pilt


Tort
Postitusi: 2040
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Akrapovic BMW R1200GS'le

Lugemata postitus Postitas Tort »

Mida ta peale välimuse ja ägedama hääle veel tegema peaks? +10kw?

Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 927
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: Akrapovic BMW R1200GS'le

Lugemata postitus Postitas retro »

Väidetavalt koos PowerCommander'iga ikka mõni hobune lisandus: http://www.1000ps.at/testbericht-235916 ... -gs-tuning

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: Akrapovic BMW R1200GS'le

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Tuntavalt sa küll midagi juurde ei saa. Üks faktor on võib-olla veel kaal. Sinu rattal vast väga vahet ei ole, kuid oma vanal XT-l sain 13KG kergemaks ratta, see 176kg ratta juures juba täitsa arvestatav tulemus.

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Akrapovic BMW R1200GS'le

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Piipz kirjutas:

Tuntavalt sa küll midagi juurde ei saa. Üks faktor on võib-olla veel kaal. Sinu rattal võib-olla väga vahet ei ole, kuid oma vanal XT-l sain 13KG kergemaks ratta, see 176kg ratta juures juba täitsa arvestatav tulemus.

Suure uuema gessu puhul mahavisatud raha phmt.
Ainus tõsine tulemus sellest on, et tehakse pisut rohkem mootorratta häält ja veidi vähem õmblusmasinat.
1150 oli oma meeletu juraka kat-iga tõsiselt piiratud ja tolle eemaldamine või siis terve sumpajooksu muutmine andis tulemust.
Nüüd selle 1200 puhul - kui vaadata sisse pandud raha ja tööd ja tulemuseks on vaevumärgatav jõukurvi paranemine mõnes sektsioonis. Kokku max 7 hp mõnes punktis.
Kaaluvõit - pütist 1 kg ja kogu süsteemi pealt lisa poolteist kg. Kuidagi väga ebaefektiivne rahakasutus.
Aga see on minu subjektiivne hinnang sellele.
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


Vadi
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Apr 2004, 12:50

Re: Akrapovic BMW R1200GS'le

Lugemata postitus Postitas Vadi »

Aga miks mitte - lahe on ju - Isegi vahetasin kunagi eelmise põlve GS-l toru ära (mitte Akrapovic-i) vastu - midagi juurde ei saanud - aga lahe oli ikka :)

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Akrapovic BMW R1200GS'le

Lugemata postitus Postitas puna »

Ikka kannatab vahetada.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”