Akrapovic BMW R1200GS'le
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 23 Mai 2014, 13:08
- Tsikkel: Bmw R1200GS LC 2014
- Asukoht: Switzerland Geneva / Vaud area
Akrapovic BMW R1200GS'le
Hei!
Kevad käes ja aeg midagi uut külge kruvida
Omab keegi kogemust, kas on üldse mingi mõte vahetada originaal silencer Akrapovic vastu? Peale selle, et see veidi edevam välja näeb ja mõnusamat häält teeb...või täielik raha raiskamine?
-
- Postitusi: 927
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Akrapovic BMW R1200GS'le
Väidetavalt koos PowerCommander'iga ikka mõni hobune lisandus: http://www.1000ps.at/testbericht-235916 ... -gs-tuning
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: Akrapovic BMW R1200GS'le
Tuntavalt sa küll midagi juurde ei saa. Üks faktor on võib-olla veel kaal. Sinu rattal vast väga vahet ei ole, kuid oma vanal XT-l sain 13KG kergemaks ratta, see 176kg ratta juures juba täitsa arvestatav tulemus.
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Akrapovic BMW R1200GS'le
Piipz kirjutas:Tuntavalt sa küll midagi juurde ei saa. Üks faktor on võib-olla veel kaal. Sinu rattal võib-olla väga vahet ei ole, kuid oma vanal XT-l sain 13KG kergemaks ratta, see 176kg ratta juures juba täitsa arvestatav tulemus.
Suure uuema gessu puhul mahavisatud raha phmt.
Ainus tõsine tulemus sellest on, et tehakse pisut rohkem mootorratta häält ja veidi vähem õmblusmasinat.
1150 oli oma meeletu juraka kat-iga tõsiselt piiratud ja tolle eemaldamine või siis terve sumpajooksu muutmine andis tulemust.
Nüüd selle 1200 puhul - kui vaadata sisse pandud raha ja tööd ja tulemuseks on vaevumärgatav jõukurvi paranemine mõnes sektsioonis. Kokku max 7 hp mõnes punktis.
Kaaluvõit - pütist 1 kg ja kogu süsteemi pealt lisa poolteist kg. Kuidagi väga ebaefektiivne rahakasutus.
Aga see on minu subjektiivne hinnang sellele.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: Akrapovic BMW R1200GS'le
Aga miks mitte - lahe on ju - Isegi vahetasin kunagi eelmise põlve GS-l toru ära (mitte Akrapovic-i) vastu - midagi juurde ei saanud - aga lahe oli ikka
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.