Mootori värvimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Mootori värvimine
Mure siis järgmine: ratta mootori küljekaaned on aja jooksul oma esialgse välimuse minetanud, pooleldi vist poleeritud ja natukene kroomi originaalis. Mõtlesin plastidip'iga üle tuisata, kuid kas see kraam püsima ka jääb (temperatuur)? Või vajab mingit spets krunti jne?
Plastidip just sellepärast, et tollel tundub see värvikiht paksem jääma ning ehk täidab kriime ja muid defekte natukene paremini.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Mootori värvimine
Plastidip on nagu kumm. Pehme. Kui su jalg aegajalt vastu seda kaant käib, on plastidip sealt varsti kadunud. Plastidip-i ainus point on selles, et selle saab hiljem kerge vaevaga jälle maha koorida.
Millega täpsemalt tegu? Poleeritud pinna saab ju uuesti üle poleerida. Mis seal natuke kroomitud on?
Kriimude täitmiseks on pahtel. Siis krunt ja siis värv. Igal juhul tuleb pind ka korralikult karestada. "Panen kriimudele paksult värvi" on üks levinuim enesepettus. Pärast pead (või peab keegi teine) ikka korralikult tegema.
Re: Mootori värvimine
Jalaga pihta minemist ei karda eriti, jalarauad ette viidud.
Kõige koledam ongi see ümmargune asi seal keskel, kroomist pole midagi ilusat alles. Ja ega ülejäänud hall korpus ka mingi iludus pole.
Re: Mootori värvimine
Jah siin ju võimalusi palju.
Kõige vaevanõudvam oleks see uuesti poleerida aga samas lihtne ja ilus on ka ära karestada ja üle värvida.
Ise tegin just enda Planeta mootorit. Otsustasin seekord poleerimise asemel värvi kasuks ja olen rahul.
Sinul võiks selle mootori pealt muidugi hambaauke näha oleks väga vinge
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.