R1 2005 Head ja vead
Tere!
Plaanis siis soetada selline isend. Kas on midagi, mida selle ratta ja aastakäigu puhul kindlasti kontrollida? Mida karta ja mis selle positiivse poole peale jääb?
Tere!
Plaanis siis soetada selline isend. Kas on midagi, mida selle ratta ja aastakäigu puhul kindlasti kontrollida? Mida karta ja mis selle positiivse poole peale jääb?
Sellest aastakäigust võtaks ise Kawa zx10r
Küsimus oli rohkem R1 kohta. Plaan osta just selline, mitte zx10r
mul oli sama plaan r1 vaadata ning päris mitmega proovisõidul käidud. mis oli head: küllaltki lihtne juhitavus ning kõvasti parem isteasend kui esimestel r1-del, juhitavus on kuidagi lihtsam kui vanematel r1-el sarnane gixxerile. Eestis pakutavatest jäi silma halva poole pealt kaks tükki naljakalt kiskuva (kõver raam või esihark järsku?) ning hea poole pealt paar tükki mille omanikud ütlesid kohe et ainult rinka jaoks neil see ratas ning ratta juhitavus ning seisukord oli pigem ideaalilähedane kui mõned kriimud gondlitel välja arvata. gixxeriga suht sarnane või natu kehvem raja peal, igapäeva sõidus suht samad. kui teed proovisõidu siis saad aru mis sõidab normaalset endale vaatan tõenäoliselt pigem esimese gen. r1 peale need tundusid kuidagi metsikumad ja taltsutamatud pidamise piirile lähenedes ning karpamootorid tunduvad per..e dünoga madalalt ja keskmistel pööretel paremini vedavad ja pakkusid rohkem elamust kogu aeg tekkis tunne et see ratas teeb minust kaassõitja mitte juhi
Lähen seda aparaati pühapäeval vaatama ja kardan et proovisõit kujuneb ilma tõttu suht mannetuks. Aga positiivse poole pealt on rattal korralikult tehtud hooldused hooldusraamatu põhjal ja seisukord piltide ja omaniku jutu järgi veatu. Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada.
Pne siis link mis rattast jutt käib .
plussid:
see on enamvähem kõik plusside kohapealt
miinused:
Üldiselt soovitaks tollest aastakäigust Gixxerit - täiesti pommikindel pill igas mõttes pluss odavamad jupid, rohkem jõudu jne. Gixxeri miinuseks võib pidada Yamust halvemat (raskemat) juhitavust rajal ( stock siklitest käib siis jutt ). Kawa juhitavus tollest põlvkonnast peaks stocki korral olema kõige vedelam
Osta parem mult 2009 a. Zx10 ära.
Kiilukas kirjutas:Lähen seda aparaati pühapäeval vaatama ja kardan et proovisõit kujuneb ilma tõttu suht mannetuks. Aga positiivse poole pealt on rattal korralikult tehtud hooldused hooldusraamatu põhjal ja seisukord piltide ja omaniku jutu järgi veatu. Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada.
"Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada"
Kas tegelt ka vä? Ära solvu aga sellise lause peale tekib küll sekundiga, et peale müüa ilusa jutu ei oska uus omanik mitte midagi kontrollida.
Pontus kirjutas:Kiilukas kirjutas:Lähen seda aparaati pühapäeval vaatama ja kardan et proovisõit kujuneb ilma tõttu suht mannetuks. Aga positiivse poole pealt on rattal korralikult tehtud hooldused hooldusraamatu põhjal ja seisukord piltide ja omaniku jutu järgi veatu. Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada.
"Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada"
![]()
![]()
![]()
![]()
Kas tegelt ka vä? Ära solvu aga sellise lause peale tekib küll sekundiga, et peale müüa ilusa jutu ei oska uus omanik mitte midagi kontrollida.
Pontus, ära solvu, aga see sinu mõtteavaldus on kust otsast arukas?
Et rehvi mustrisügavus on ratta ostul, päris tõsiselt, kõige tagumisem asi mida mainida.
Oi kurja, kus nüüd kukuti nüpeldama
Tagarehvi mainisin seetõttu, et olen siiani ainult pilte näinud ja see oli asi, mis kohe koledasti silma torkas. Käigukasti koha pealt peaks see aastakäik juba parem olema, kui uskuda erinevaid foorumeid. Varuosade hinnad on kõigil ratastel kallid.
Teadmiseks üliarukale Pontusele, siis eriline spetsialist ma ei ole, aga põhiliste kuludetailide olukorra suudan kindlaks teha ja niikuinii on kasutatud asja ostmine paras loto.
Teistele aga tänud adekvaatsete vastuste eest.
auto24 lehel küsitakse 2005a r1 eest 5000 ja 2008a r1 eest 5200.200eur pole eriline sääst,paras uuem osta juhul kui logu pole
Panen siis mingi pildi ka.
[url]http://www.snap.ee/user/kiilukas/album/ ... 673#R1[url]
ma võtaks yamaha keskusest 2008a r1 siis jääb vähemalt mingsugunegi garantii lootus
Aga palun võta, minul sellist raha ei ole
2005a eest 5K on ka muidugi puhas optimism
Pigem on see pandud, et keegi tingib ja siis arvab, et sai ilgelt soodsalt
3K on pigem selline max hind
tere
küsiks mille tarvis superssporti ostad kas rinkasõiduks, linnavahel mõõdutundetuks hullamiseks või niisama kruisimiseks. esimese kahe variandi tarvis soovitaksin siiski K5-K6 Gixxerit kuna on väga vastupidav nö pommikindel ja kasutatud lisavarustust on väga palju liikvel. õiges seades on juhitavus kah väga ok.
niisama kruisiks on R1 aga palju mugavama sõiduasendiga mu meelest. soovitan veel tungivalt vältida KN sportfiltriga isendeid!!!
426f kirjutas:ma võtaks yamaha keskusest 2008a r1 siis jääb vähemalt mingsugunegi garantii lootus
Miks see? Pigem siis juba crossplane vändaga,ei rrriiva kõrva.Nende hind peaks kukkuma kuna uus kohe-kohe poodides.
Kibu on asjast õieti aru saanud Rinkale satun väga harva, linnavahel mõõdutundetult ei taha vaga hullata, kuna neid hulle on niigi piisavalt palju nii autojuhide, kui ka ratturite hulgas. Peamine eesmärk on pigem jah niisama kruiisimine ja teine väga oluline asi minu jaoks: Väga sageli kasutan ratast juba sellepärast, et ummikutes tundidepikkust tiksumist vältida.