1. leht 1-st

R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 06 Nov 2014, 19:38
Postitas Urmas79

Tere!
Plaanis siis soetada selline isend. Kas on midagi, mida selle ratta ja aastakäigu puhul kindlasti kontrollida? Mida karta ja mis selle positiivse poole peale jääb?


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 06 Nov 2014, 20:38
Postitas puna

Sellest aastakäigust võtaks ise Kawa zx10r


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 06 Nov 2014, 20:50
Postitas Urmas79

Küsimus oli rohkem R1 kohta. Plaan osta just selline, mitte zx10r


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 06 Nov 2014, 20:54
Postitas andu

mul oli sama plaan r1 vaadata ning päris mitmega proovisõidul käidud. mis oli head: küllaltki lihtne juhitavus ning kõvasti parem isteasend kui esimestel r1-del, juhitavus on kuidagi lihtsam kui vanematel r1-el sarnane gixxerile. Eestis pakutavatest jäi silma halva poole pealt kaks tükki naljakalt kiskuva (kõver raam või esihark järsku?) ning hea poole pealt paar tükki mille omanikud ütlesid kohe et ainult rinka jaoks neil see ratas ning ratta juhitavus ning seisukord oli pigem ideaalilähedane kui mõned kriimud gondlitel välja arvata. gixxeriga suht sarnane või natu kehvem raja peal, igapäeva sõidus suht samad. kui teed proovisõidu siis saad aru mis sõidab normaalset :) endale vaatan tõenäoliselt pigem esimese gen. r1 peale need tundusid kuidagi metsikumad ja taltsutamatud pidamise piirile lähenedes ning karpamootorid tunduvad per..e dünoga madalalt ja keskmistel pööretel paremini vedavad ja pakkusid rohkem elamust kogu aeg tekkis tunne et see ratas teeb minust kaassõitja mitte juhi :bsmile:


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 06 Nov 2014, 21:01
Postitas Urmas79

Lähen seda aparaati pühapäeval vaatama ja kardan et proovisõit kujuneb ilma tõttu suht mannetuks. Aga positiivse poole pealt on rattal korralikult tehtud hooldused hooldusraamatu põhjal ja seisukord piltide ja omaniku jutu järgi veatu. Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada.


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 09:11
Postitas puna

Pne siis link mis rattast jutt käib .


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 10:31
Postitas allan777

plussid:

  1. hea juhitavus võrreldes teiste sama põlvkonna superbikedega

see on enamvähem kõik plusside kohapealt :D

miinused:

  1. väga nõrk käigukast
  2. kallid jupid
  3. suhteliselt lahja mootor võrreldes teiste japsi superbikedega tollest mudelipõlvkonnast (selles põlvkonnas veel eriti lollaka jõukõveraga stockis)

Üldiselt soovitaks tollest aastakäigust Gixxerit - täiesti pommikindel pill igas mõttes pluss odavamad jupid, rohkem jõudu jne. Gixxeri miinuseks võib pidada Yamust halvemat (raskemat) juhitavust rajal ( stock siklitest käib siis jutt ). Kawa juhitavus tollest põlvkonnast peaks stocki korral olema kõige vedelam :P


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 12:26
Postitas Kox

Osta parem mult 2009 a. Zx10 ära.


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 13:10
Postitas Pontus
Kiilukas kirjutas:

Lähen seda aparaati pühapäeval vaatama ja kardan et proovisõit kujuneb ilma tõttu suht mannetuks. Aga positiivse poole pealt on rattal korralikult tehtud hooldused hooldusraamatu põhjal ja seisukord piltide ja omaniku jutu järgi veatu. Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada.

"Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada" (lol) (lol) (lol) (lol)
Kas tegelt ka vä? Ära solvu aga sellise lause peale tekib küll sekundiga, et peale müüa ilusa jutu ei oska uus omanik mitte midagi kontrollida.


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 13:37
Postitas oil
Pontus kirjutas:
Kiilukas kirjutas:

Lähen seda aparaati pühapäeval vaatama ja kardan et proovisõit kujuneb ilma tõttu suht mannetuks. Aga positiivse poole pealt on rattal korralikult tehtud hooldused hooldusraamatu põhjal ja seisukord piltide ja omaniku jutu järgi veatu. Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada.

"Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada" (lol) (lol) (lol) (lol)
Kas tegelt ka vä? Ära solvu aga sellise lause peale tekib küll sekundiga, et peale müüa ilusa jutu ei oska uus omanik mitte midagi kontrollida.

Pontus, ära solvu, aga see sinu mõtteavaldus on kust otsast arukas?


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 14:08
Postitas Pontus

Et rehvi mustrisügavus on ratta ostul, päris tõsiselt, kõige tagumisem asi mida mainida.


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 19:13
Postitas Urmas79

Oi kurja, kus nüüd kukuti nüpeldama :roll:
Tagarehvi mainisin seetõttu, et olen siiani ainult pilte näinud ja see oli asi, mis kohe koledasti silma torkas. Käigukasti koha pealt peaks see aastakäik juba parem olema, kui uskuda erinevaid foorumeid. Varuosade hinnad on kõigil ratastel kallid.
Teadmiseks üliarukale (togi) Pontusele, siis eriline spetsialist ma ei ole, aga põhiliste kuludetailide olukorra suudan kindlaks teha ja niikuinii on kasutatud asja ostmine paras loto.
Teistele aga tänud adekvaatsete vastuste eest. (w)


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 19:20
Postitas 426f

auto24 lehel küsitakse 2005a r1 eest 5000 ja 2008a r1 eest 5200.200eur pole eriline sääst,paras uuem osta juhul kui logu pole


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 19:31
Postitas Urmas79

Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 19:39
Postitas 426f

ma võtaks yamaha keskusest 2008a r1 siis jääb vähemalt mingsugunegi garantii lootus


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 19:44
Postitas Urmas79

Aga palun võta, minul sellist raha ei ole :)


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 19:47
Postitas puna

2005a eest 5K on ka muidugi puhas optimism
Pigem on see pandud, et keegi tingib ja siis arvab, et sai ilgelt soodsalt
3K on pigem selline max hind


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 20:10
Postitas KIBU

tere
küsiks mille tarvis superssporti ostad kas rinkasõiduks, linnavahel mõõdutundetuks hullamiseks või niisama kruisimiseks. esimese kahe variandi tarvis soovitaksin siiski K5-K6 Gixxerit kuna on väga vastupidav nö pommikindel ja kasutatud lisavarustust on väga palju liikvel. õiges seades on juhitavus kah väga ok.
niisama kruisiks on R1 aga palju mugavama sõiduasendiga mu meelest. soovitan veel tungivalt vältida KN sportfiltriga isendeid!!!


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 20:13
Postitas franz125
426f kirjutas:

ma võtaks yamaha keskusest 2008a r1 siis jääb vähemalt mingsugunegi garantii lootus

Miks see? Pigem siis juba crossplane vändaga,ei rrriiva kõrva.Nende hind peaks kukkuma kuna uus kohe-kohe poodides.


Re: R1 2005 Head ja vead

Postitatud: 07 Nov 2014, 20:31
Postitas Urmas79

Kibu on asjast õieti aru saanud :D Rinkale satun väga harva, linnavahel mõõdutundetult ei taha vaga hullata, kuna neid hulle on niigi piisavalt palju nii autojuhide, kui ka ratturite hulgas. Peamine eesmärk on pigem jah niisama kruiisimine ja teine väga oluline asi minu jaoks: Väga sageli kasutan ratast juba sellepärast, et ummikutes tundidepikkust tiksumist vältida.