R1 2005 Head ja vead
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
R1 2005 Head ja vead
Tere!
Plaanis siis soetada selline isend. Kas on midagi, mida selle ratta ja aastakäigu puhul kindlasti kontrollida? Mida karta ja mis selle positiivse poole peale jääb?
-
- Postitusi: 340
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: dr800, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 47 korda
- Kontakt:
Re: R1 2005 Head ja vead
mul oli sama plaan r1 vaadata ning päris mitmega proovisõidul käidud. mis oli head: küllaltki lihtne juhitavus ning kõvasti parem isteasend kui esimestel r1-del, juhitavus on kuidagi lihtsam kui vanematel r1-el sarnane gixxerile. Eestis pakutavatest jäi silma halva poole pealt kaks tükki naljakalt kiskuva (kõver raam või esihark järsku?) ning hea poole pealt paar tükki mille omanikud ütlesid kohe et ainult rinka jaoks neil see ratas ning ratta juhitavus ning seisukord oli pigem ideaalilähedane kui mõned kriimud gondlitel välja arvata. gixxeriga suht sarnane või natu kehvem raja peal, igapäeva sõidus suht samad. kui teed proovisõidu siis saad aru mis sõidab normaalset endale vaatan tõenäoliselt pigem esimese gen. r1 peale need tundusid kuidagi metsikumad ja taltsutamatud pidamise piirile lähenedes ning karpamootorid tunduvad per..e dünoga madalalt ja keskmistel pööretel paremini vedavad ja pakkusid rohkem elamust kogu aeg tekkis tunne et see ratas teeb minust kaassõitja mitte juhi
eksarmukesed: thunderace, er6n, k1200rs, gsxf600, fjr1300(gen2), r6, fz6, dr650, vtr1000, f650gs, vfr800, fjr1300(gen1), fzs600, fjr1300p(gen1), ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125, sv1000
hetkel südant soojendamas: dr800, fjr1300p(gen3)
-
Teema algataja - Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: R1 2005 Head ja vead
Lähen seda aparaati pühapäeval vaatama ja kardan et proovisõit kujuneb ilma tõttu suht mannetuks. Aga positiivse poole pealt on rattal korralikult tehtud hooldused hooldusraamatu põhjal ja seisukord piltide ja omaniku jutu järgi veatu. Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada.
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: R1 2005 Head ja vead
plussid:
- hea juhitavus võrreldes teiste sama põlvkonna superbikedega
see on enamvähem kõik plusside kohapealt
miinused:
- väga nõrk käigukast
- kallid jupid
- suhteliselt lahja mootor võrreldes teiste japsi superbikedega tollest mudelipõlvkonnast (selles põlvkonnas veel eriti lollaka jõukõveraga stockis)
Üldiselt soovitaks tollest aastakäigust Gixxerit - täiesti pommikindel pill igas mõttes pluss odavamad jupid, rohkem jõudu jne. Gixxeri miinuseks võib pidada Yamust halvemat (raskemat) juhitavust rajal ( stock siklitest käib siis jutt ). Kawa juhitavus tollest põlvkonnast peaks stocki korral olema kõige vedelam
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: R1 2005 Head ja vead
Osta parem mult 2009 a. Zx10 ära.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: R1 2005 Head ja vead
Kiilukas kirjutas:Lähen seda aparaati pühapäeval vaatama ja kardan et proovisõit kujuneb ilma tõttu suht mannetuks. Aga positiivse poole pealt on rattal korralikult tehtud hooldused hooldusraamatu põhjal ja seisukord piltide ja omaniku jutu järgi veatu. Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada.
"Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada"
Kas tegelt ka vä? Ära solvu aga sellise lause peale tekib küll sekundiga, et peale müüa ilusa jutu ei oska uus omanik mitte midagi kontrollida.
Re: R1 2005 Head ja vead
Pontus kirjutas:Kiilukas kirjutas:Lähen seda aparaati pühapäeval vaatama ja kardan et proovisõit kujuneb ilma tõttu suht mannetuks. Aga positiivse poole pealt on rattal korralikult tehtud hooldused hooldusraamatu põhjal ja seisukord piltide ja omaniku jutu järgi veatu. Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada.
"Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada"
![]()
![]()
![]()
![]()
Kas tegelt ka vä? Ära solvu aga sellise lause peale tekib küll sekundiga, et peale müüa ilusa jutu ei oska uus omanik mitte midagi kontrollida.
Pontus, ära solvu, aga see sinu mõtteavaldus on kust otsast arukas?
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: R1 2005 Head ja vead
Et rehvi mustrisügavus on ratta ostul, päris tõsiselt, kõige tagumisem asi mida mainida.
-
Teema algataja - Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: R1 2005 Head ja vead
Oi kurja, kus nüüd kukuti nüpeldama
Tagarehvi mainisin seetõttu, et olen siiani ainult pilte näinud ja see oli asi, mis kohe koledasti silma torkas. Käigukasti koha pealt peaks see aastakäik juba parem olema, kui uskuda erinevaid foorumeid. Varuosade hinnad on kõigil ratastel kallid.
Teadmiseks üliarukale Pontusele, siis eriline spetsialist ma ei ole, aga põhiliste kuludetailide olukorra suudan kindlaks teha ja niikuinii on kasutatud asja ostmine paras loto.
Teistele aga tänud adekvaatsete vastuste eest.
Re: R1 2005 Head ja vead
auto24 lehel küsitakse 2005a r1 eest 5000 ja 2008a r1 eest 5200.200eur pole eriline sääst,paras uuem osta juhul kui logu pole
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja - Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: R1 2005 Head ja vead
Panen siis mingi pildi ka.
[url]http://www.snap.ee/user/kiilukas/album/ ... 673#R1[url]
Re: R1 2005 Head ja vead
ma võtaks yamaha keskusest 2008a r1 siis jääb vähemalt mingsugunegi garantii lootus
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: R1 2005 Head ja vead
2005a eest 5K on ka muidugi puhas optimism
Pigem on see pandud, et keegi tingib ja siis arvab, et sai ilgelt soodsalt
3K on pigem selline max hind
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: R1 2005 Head ja vead
tere
küsiks mille tarvis superssporti ostad kas rinkasõiduks, linnavahel mõõdutundetuks hullamiseks või niisama kruisimiseks. esimese kahe variandi tarvis soovitaksin siiski K5-K6 Gixxerit kuna on väga vastupidav nö pommikindel ja kasutatud lisavarustust on väga palju liikvel. õiges seades on juhitavus kah väga ok.
niisama kruisiks on R1 aga palju mugavama sõiduasendiga mu meelest. soovitan veel tungivalt vältida KN sportfiltriga isendeid!!!
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: R1 2005 Head ja vead
426f kirjutas:ma võtaks yamaha keskusest 2008a r1 siis jääb vähemalt mingsugunegi garantii lootus
Miks see? Pigem siis juba crossplane vändaga,ei rrriiva kõrva.Nende hind peaks kukkuma kuna uus kohe-kohe poodides.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: R1 2005 Head ja vead
Kibu on asjast õieti aru saanud Rinkale satun väga harva, linnavahel mõõdutundetult ei taha vaga hullata, kuna neid hulle on niigi piisavalt palju nii autojuhide, kui ka ratturite hulgas. Peamine eesmärk on pigem jah niisama kruiisimine ja teine väga oluline asi minu jaoks: Väga sageli kasutan ratast juba sellepärast, et ummikutes tundidepikkust tiksumist vältida.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.