R1 2005 Head ja vead

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Tere!
Plaanis siis soetada selline isend. Kas on midagi, mida selle ratta ja aastakäigu puhul kindlasti kontrollida? Mida karta ja mis selle positiivse poole peale jääb?

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas puna »

Sellest aastakäigust võtaks ise Kawa zx10r

Kasutaja avatar

Teema algataja
Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Küsimus oli rohkem R1 kohta. Plaan osta just selline, mitte zx10r


andu
Postitusi: 340
Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
Tsikkel: dr800, fjr1300p
Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
Tänanud: 99 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas andu »

mul oli sama plaan r1 vaadata ning päris mitmega proovisõidul käidud. mis oli head: küllaltki lihtne juhitavus ning kõvasti parem isteasend kui esimestel r1-del, juhitavus on kuidagi lihtsam kui vanematel r1-el sarnane gixxerile. Eestis pakutavatest jäi silma halva poole pealt kaks tükki naljakalt kiskuva (kõver raam või esihark järsku?) ning hea poole pealt paar tükki mille omanikud ütlesid kohe et ainult rinka jaoks neil see ratas ning ratta juhitavus ning seisukord oli pigem ideaalilähedane kui mõned kriimud gondlitel välja arvata. gixxeriga suht sarnane või natu kehvem raja peal, igapäeva sõidus suht samad. kui teed proovisõidu siis saad aru mis sõidab normaalset :) endale vaatan tõenäoliselt pigem esimese gen. r1 peale need tundusid kuidagi metsikumad ja taltsutamatud pidamise piirile lähenedes ning karpamootorid tunduvad per..e dünoga madalalt ja keskmistel pööretel paremini vedavad ja pakkusid rohkem elamust kogu aeg tekkis tunne et see ratas teeb minust kaassõitja mitte juhi :bsmile:

dare to dream…
eksarmukesed: thunderace, er6n, k1200rs, gsxf600, fjr1300(gen2), r6, fz6, dr650, vtr1000, f650gs, vfr800, fjr1300(gen1), fzs600, fjr1300p(gen1), ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125, sv1000
hetkel südant soojendamas: dr800, fjr1300p(gen3)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Lähen seda aparaati pühapäeval vaatama ja kardan et proovisõit kujuneb ilma tõttu suht mannetuks. Aga positiivse poole pealt on rattal korralikult tehtud hooldused hooldusraamatu põhjal ja seisukord piltide ja omaniku jutu järgi veatu. Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas puna »

Pne siis link mis rattast jutt käib .

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas allan777 »

plussid:

  1. hea juhitavus võrreldes teiste sama põlvkonna superbikedega

see on enamvähem kõik plusside kohapealt :D

miinused:

  1. väga nõrk käigukast
  2. kallid jupid
  3. suhteliselt lahja mootor võrreldes teiste japsi superbikedega tollest mudelipõlvkonnast (selles põlvkonnas veel eriti lollaka jõukõveraga stockis)

Üldiselt soovitaks tollest aastakäigust Gixxerit - täiesti pommikindel pill igas mõttes pluss odavamad jupid, rohkem jõudu jne. Gixxeri miinuseks võib pidada Yamust halvemat (raskemat) juhitavust rajal ( stock siklitest käib siis jutt ). Kawa juhitavus tollest põlvkonnast peaks stocki korral olema kõige vedelam :P

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 574
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 34 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas Kox »

Osta parem mult 2009 a. Zx10 ära.

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas Pontus »

Kiilukas kirjutas:

Lähen seda aparaati pühapäeval vaatama ja kardan et proovisõit kujuneb ilma tõttu suht mannetuks. Aga positiivse poole pealt on rattal korralikult tehtud hooldused hooldusraamatu põhjal ja seisukord piltide ja omaniku jutu järgi veatu. Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada.

"Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada" (lol) (lol) (lol) (lol)
Kas tegelt ka vä? Ära solvu aga sellise lause peale tekib küll sekundiga, et peale müüa ilusa jutu ei oska uus omanik mitte midagi kontrollida.

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...

oil
Postitusi: 821
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 89 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas oil »

Pontus kirjutas:
Kiilukas kirjutas:

Lähen seda aparaati pühapäeval vaatama ja kardan et proovisõit kujuneb ilma tõttu suht mannetuks. Aga positiivse poole pealt on rattal korralikult tehtud hooldused hooldusraamatu põhjal ja seisukord piltide ja omaniku jutu järgi veatu. Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada.

"Tagarehv tuleb uuel hooajal esimese asjana ära vahetada" (lol) (lol) (lol) (lol)
Kas tegelt ka vä? Ära solvu aga sellise lause peale tekib küll sekundiga, et peale müüa ilusa jutu ei oska uus omanik mitte midagi kontrollida.

Pontus, ära solvu, aga see sinu mõtteavaldus on kust otsast arukas?

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas Pontus »

Et rehvi mustrisügavus on ratta ostul, päris tõsiselt, kõige tagumisem asi mida mainida.

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

Teema algataja
Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Oi kurja, kus nüüd kukuti nüpeldama :roll:
Tagarehvi mainisin seetõttu, et olen siiani ainult pilte näinud ja see oli asi, mis kohe koledasti silma torkas. Käigukasti koha pealt peaks see aastakäik juba parem olema, kui uskuda erinevaid foorumeid. Varuosade hinnad on kõigil ratastel kallid.
Teadmiseks üliarukale (togi) Pontusele, siis eriline spetsialist ma ei ole, aga põhiliste kuludetailide olukorra suudan kindlaks teha ja niikuinii on kasutatud asja ostmine paras loto.
Teistele aga tänud adekvaatsete vastuste eest. (w)

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas 426f »

auto24 lehel küsitakse 2005a r1 eest 5000 ja 2008a r1 eest 5200.200eur pole eriline sääst,paras uuem osta juhul kui logu pole

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Teema algataja
Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas 426f »

ma võtaks yamaha keskusest 2008a r1 siis jääb vähemalt mingsugunegi garantii lootus

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Teema algataja
Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Aga palun võta, minul sellist raha ei ole :)

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas puna »

2005a eest 5K on ka muidugi puhas optimism
Pigem on see pandud, et keegi tingib ja siis arvab, et sai ilgelt soodsalt
3K on pigem selline max hind

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas KIBU »

tere
küsiks mille tarvis superssporti ostad kas rinkasõiduks, linnavahel mõõdutundetuks hullamiseks või niisama kruisimiseks. esimese kahe variandi tarvis soovitaksin siiski K5-K6 Gixxerit kuna on väga vastupidav nö pommikindel ja kasutatud lisavarustust on väga palju liikvel. õiges seades on juhitavus kah väga ok.
niisama kruisiks on R1 aga palju mugavama sõiduasendiga mu meelest. soovitan veel tungivalt vältida KN sportfiltriga isendeid!!!

5248653
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas franz125 »

426f kirjutas:

ma võtaks yamaha keskusest 2008a r1 siis jääb vähemalt mingsugunegi garantii lootus

Miks see? Pigem siis juba crossplane vändaga,ei rrriiva kõrva.Nende hind peaks kukkuma kuna uus kohe-kohe poodides.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: R1 2005 Head ja vead

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Kibu on asjast õieti aru saanud :D Rinkale satun väga harva, linnavahel mõõdutundetult ei taha vaga hullata, kuna neid hulle on niigi piisavalt palju nii autojuhide, kui ka ratturite hulgas. Peamine eesmärk on pigem jah niisama kruiisimine ja teine väga oluline asi minu jaoks: Väga sageli kasutan ratast juba sellepärast, et ummikutes tundidepikkust tiksumist vältida.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”