CZ 125 krossikaga jama ..
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
CZ 125 krossikaga jama ..
Et muidu on kõik täiesti normaalne aga teatud tuuride peal üpriski põhjas hakkab jamama . Selline tunne et ei saa kätte aga see on mul juba läbi tehtud algul oli nõel kõige madalama peal nüüd olen teda kogu aeg kõrgemale pannud ja nüüd on põhjas !
Milles on see jama et kõrgete tuuride peal teatud ajal ei lähe ?? Mul on aeglasem käigukast nii, et pean neid käike päris palju lappima. Kas see võib sellega seotud olla ?
Milles on see jama et kõrgete tuuride peal teatud ajal ei lähe ?? Mul on aeglasem käigukast nii, et pean neid käike päris palju lappima. Kas see võib sellega seotud olla ?
Nõel ju maksimumpööretel ei loe
,seal määrab kütuse hulga juba peadüüs. Mismoodi ta siis jamab, ehk täpsustad? Käigukastiga see kindlasti seotud ei ole. Esimese asjana vaata, kas kraan/voolik/ujukinõel piisavalt kütust peale lasevad tulla. CZ rüüpab seda lahtise siibriga mehiselt.

Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
võid proovida vahetada peadüüsi suurema vastu.
Kindlasti kontrolli üle kas sul on süütepool korralikult kinni. Kui see logiseb siis hakkab kohe jupsima, pidin kunagi lolliks minema kui mul süütepool lahti oli, ei leidnud viga üles:P
Vaata ega sul karbuss ka sitane pole. Lahja seguga sa kaua enam ei sõida, mootor jookseb kinni lõpuks.
Kindlasti kontrolli üle kas sul on süütepool korralikult kinni. Kui see logiseb siis hakkab kohe jupsima, pidin kunagi lolliks minema kui mul süütepool lahti oli, ei leidnud viga üles:P
Vaata ega sul karbuss ka sitane pole. Lahja seguga sa kaua enam ei sõida, mootor jookseb kinni lõpuks.
-
Teema algataja - Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
cz 125
segu mul küll lahja ei ole vast maybe liigagi karm.. 150 g 10 L . Käikude mõttes mõtlesin seda et ma lapin neid nagu ikka tõsiselt kiiresti kiirendades et tuurid minek mõnsa ja käigud lähevad .. Sõbral on ka cz tal teine käigukast käikude vahe tuleb kusgil üks käik mul aint 6 normilt pikk et jõuab vahe mõttes järele .. Karbuss on kogu aeg puhas see juba vana seadus seda ka sada korda puhastatud sittagi ei muutu .. Siis kui karbuss järab siis ikka hulga sitem .. See jama tuleb nagu käike lappides kõrgetel tuuridel kui nagu ikka võtad masinast viimast tõsiselt ei mingit järele andmist viimase piirin iga käiguga .. Ja ühel hetkel teeb seda häält nagu poleks süüdet või nagu suruks välja süüte või ei saa kätte või saab liiga palju kätte mkmkk Ja selleks mulabi lähebki vaja et selgitada välja mis järab ...
Süüde kinni mis kinni ja kolvi järgi pandud nii et peaks õige ka olema .. Eks kui palju jamada saab korda ka aga ma lootsin et äkki mõnel on olnud taoline juhtum ..
Süüde kinni mis kinni ja kolvi järgi pandud nii et peaks õige ka olema .. Eks kui palju jamada saab korda ka aga ma lootsin et äkki mõnel on olnud taoline juhtum ..
-
Teema algataja - Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
cz 125
segu mul küll lahja ei ole vast maybe liigagi karm.. 150 g 10 L . Käikude mõttes mõtlesin seda et ma lapin neid nagu ikka tõsiselt kiiresti kiirendades et tuurid minek mõnsa ja käigud lähevad .. Sõbral on ka cz tal teine käigukast käikude vahe tuleb kusgil üks käik mul aint 6 normilt pikk et jõuab vahe mõttes järele .. Karbuss on kogu aeg puhas see juba vana seadus seda ka sada korda puhastatud sittagi ei muutu .. Siis kui karbuss järab siis ikka hulga sitem .. See jama tuleb nagu käike lappides kõrgetel tuuridel kui nagu ikka võtad masinast viimast tõsiselt ei mingit järele andmist viimase piirin iga käiguga .. Ja ühel hetkel teeb seda häält nagu poleks süüdet või nagu suruks välja süüte või ei saa kätte või saab liiga palju kätte mkmkk Ja selleks mulabi lähebki vaja et selgitada välja mis järab ...
Süüde kinni mis kinni ja kolvi järgi pandud nii et peaks õige ka olema .. Eks kui palju jamada saab korda ka aga ma lootsin et äkki mõnel on olnud taoline juhtum ..
Süüde kinni mis kinni ja kolvi järgi pandud nii et peaks õige ka olema .. Eks kui palju jamada saab korda ka aga ma lootsin et äkki mõnel on olnud taoline juhtum ..
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Ma ei tea, milline süütemäng su lennukil on, aga kui on kontaktidega, siis need suurtel pööretel ei tööta jah hästi. Asi selles, et kontaktid ei jõua nii kiiresti kokku minna (nõrk vedru) kui vaja. Omal ajal sai kontakti ja vedru vahele pandud jäigast vahtkummist junn. Suure kontaktivahega algas jama veits madalamatel pööretel.
Ma ei tea, milline süütemäng su lennukil on, aga kui on kontaktidega, siis need suurtel pööretel ei tööta jah hästi. Asi selles, et kontaktid ei jõua nii kiiresti kokku minna (nõrk vedru) kui vaja. Omal ajal sai kontakti ja vedru vahele pandud jäigast vahtkummist junn. Suure kontaktivahega algas jama veits madalamatel pööretel.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Re: cz 125
Palju sa süüdet enne ülemist surnud seisu panid?Whitebalance kirjutas:Süüde kinni mis kinni ja kolvi järgi pandud nii et peaks õige ka olema .. Eks kui palju jamada saab korda ka aga ma lootsin et äkki mõnel on olnud taoline juhtum ..
Kui sa nii vähe õli oled kasutand siis arvan et sul on juba alumine kepsu laager ka läbi...mis õliga sa sõidad üldse?
Räägi kas sul on see viga kogu aeg olnud või on alles tekkinud?
-
Teema algataja - Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
cz 125
Nagu te cz teate siis seda saab kogu aeg lahti kiskuda ;I .. Et jama tekkis pärast viimast seda mootori lahti võtmist. Sai karteripoolte ja silindri vaheline tihend vahetatud ja pärast seda on siin trikke teinud et kõrgetel tuuridel ei taha hästi minna. Hm kummal teil siis õigus on kui üks ütleb palju teine vähe siis ma arvan et mul on normaalne
. Sõidan ise kuidas kunagi 98,95 siis õli puhh mis see oligi igaljuhul kuidas kunagi mis õli on seda tavalist 40 kr või siis seda väga head 118kr või siis ühte 80 kr .. Raha ple just kõige rohkem kogu aeg selle alla panna ..

kas see tihend seal silindri vahel on ise tehtud? Igatahes peab see olema korralikult tehtud, sest kui peaks jääma sealt tihendi serv kanalisse takistuseks, siis võib mõjutada küll mootori tööd. Need ida sport mootoid ju sellised, mis ei taha niisamagi käia. Ja see õlivärk, sellelt ei tohiks küll kokku hoida, sest korralik õli "õiges vahekorras" pikendab selle mootori iga kindlasti. See on minu arvamus.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
tihend peab muidugi olema mitte kuidagi ei saa ilma tihendita. Tihend tuleks teha võimalikult õhukesest materjalist(paberist), eriti silindri ja mootori vaheline...kui see liiga paks teha läheb akende ajastus valeks ning surveaste väheneb mis vähendab tunduvalt mootori võimsust. CZ ei kannata absoluutselt sitta õli...ma olen seda vist igas cz-i teemas öelnud, mingi 40kr õli ei kõlba absoluutselt mitte...parem osta kallim õli kui pärast remontida ja ajusid nussida. mina olen pannud õli 5L kohta 150g kuskil. 10L kohta 150g on kindlasti vähe...kohe väga vähe, ilmselt on mootor sellega peeti ka läinud, silnder ebatihe ja laagrid läbi. Ma kasutan alati korralikku õli ja ei pea mootorit lahti ka võtma, terve suvi sõitsin ilma mootori probleemideta...niikaua kui korra raha puuduse tõttu kallasin 60kr mingit abu dhabi-is tehtud õli sisse ja oligi masin peetis kohe.
Kui juba mootor lahti siis kontrollida kõik laagrid üle...kindlasti vahetada ära väntvõlli laagrid ja kui käigukasti laagrites on vähemgi kulumise märk siis ka need vahetada. Üldiselt kui mootor juba lahti on siis kõik asjad korraga ära vahetada see on minu arvamus...pärast vähem jama.
Kui juba mootor lahti siis kontrollida kõik laagrid üle...kindlasti vahetada ära väntvõlli laagrid ja kui käigukasti laagrites on vähemgi kulumise märk siis ka need vahetada. Üldiselt kui mootor juba lahti on siis kõik asjad korraga ära vahetada see on minu arvamus...pärast vähem jama.
Tänud.Karupoeg puhh kirjutas:tihend peab muidugi olema mitte kuidagi ei saa ilma tihendita. Tihend tuleks teha võimalikult õhukesest materjalist(paberist), eriti silindri ja mootori vaheline...kui see liiga paks teha läheb akende ajastus valeks ning surveaste väheneb mis vähendab tunduvalt mootori võimsust. CZ ei kannata absoluutselt sitta õli...ma olen seda vist igas cz-i teemas öelnud, mingi 40kr õli ei kõlba absoluutselt mitte...parem osta kallim õli kui pärast remontida ja ajusid nussida. mina olen pannud õli 5L kohta 150g kuskil. 10L kohta 150g on kindlasti vähe...kohe väga vähe, ilmselt on mootor sellega peeti ka läinud, silnder ebatihe ja laagrid läbi. Ma kasutan alati korralikku õli ja ei pea mootorit lahti ka võtma, terve suvi sõitsin ilma mootori probleemideta...niikaua kui korra raha puuduse tõttu kallasin 60kr mingit abu dhabi-is tehtud õli sisse ja oligi masin peetis kohe.
Kui juba mootor lahti siis kontrollida kõik laagrid üle...kindlasti vahetada
ära väntvõlli laagrid ja kui käigukasti laagrites on vähemgi kulumise märk siis ka need vahetada. Üldiselt kui mootor juba lahti on siis kõik asjad korraga ära vahetada see on minu arvamus...pärast vähem jama.
Seda muud asja teadsin, oli vaja teada tihendi olemasolu kohta, aga tänan meeldetuletamast.
Mudakoll
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Õli arvelt kokku hoides tekiva tavaliselt väga palju kordi suuremad kulutused kui kokkuhoiuga saavutad. seepärast tuleks kasutada ikkagi tuntud firmade 2-T täissüntõlisid.Mineraali või poolsünti ainult rahuliku kulgemise korral. Ma arvan, et CZ 125 õli ja bensu vahekord oleks vast 1:30.Vanasti vene MC 20 õli pandi 1:20 .Jutud, et kui hea õli, pane vähem on täielik jama!Mis aga puutub sellesse, nagu aru saan ,et lõpus tõmbab hingest kinni on ikka lahja küttesegu.Nagu öeldakse:ei saa kätte.Pead ikka peadüüsidega mängima st. mingi maa täiega sõita ja küünal maha.Isolaator peab olema õige küünla korral kohvipruun. edasi loe mootorratturi õpikust 1960. a.Kui karteripooled ebatihedad, ei taha mootor üldiselt igasugu pööretel käia.Ka mängib eriti väikese mootori korral ka välisõhu temperatuur.
Vabandan et nii vana teema üles kaevan aga mul umbes sama probleem cz-ga:(
Mul on nii et vaiksetel pööretel töötab ilusti ja kõrgetel ka, aga kui vajutada gaasi siis tuleb lõrin sisse... et mis võib viga olla. Kohalt tuleb ära minna täisgaasiga ja sidurit libistada tugevalt ja kui hoog on ka liiga vaikseks jäänud siis tuleb ka lõrin sisse kui gaasi annad.
Mis võib viga olla?
Mul on nii et vaiksetel pööretel töötab ilusti ja kõrgetel ka, aga kui vajutada gaasi siis tuleb lõrin sisse... et mis võib viga olla. Kohalt tuleb ära minna täisgaasiga ja sidurit libistada tugevalt ja kui hoog on ka liiga vaikseks jäänud siis tuleb ka lõrin sisse kui gaasi annad.
Mis võib viga olla?
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
- Tsikkel: Yamaha
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 6 korda
kui sa kohe gaasi põhja keerad siis ta teebki nii. gaasi tuleb vaikselt meelitada ja cz (ma ei tea kuidas suurematel on aga 125) lähebki aint kõrgetel pööretel.Villu111 kirjutas:Vabandan et nii vana teema üles kaevan aga mul umbes sama probleem cz-ga:(
Mul on nii et vaiksetel pööretel töötab ilusti ja kõrgetel ka, aga kui vajutada gaasi siis tuleb lõrin sisse... et mis võib viga olla. Kohalt tuleb ära minna täisgaasiga ja sidurit libistada tugevalt ja kui hoog on ka liiga vaikseks jäänud siis tuleb ka lõrin sisse kui gaasi annad.
Mis võib viga olla?
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Läheb rahulikult ka madalamatel pööretel vääga ilusti edasi. Lihtsalt mootor ja süüde peavad jonksus olema.
Kui sul käigu ja kolvosa on kõik kenasti tihe, siis otsi problat hoopis süütest - sealgi oleneb, kas on kontaktid või motoplat.
Karbussi soovitaks panna võrrile 500se oma - ilma jääd küll tühikäigust aga masin veab käigu ajal küll igal pööretemomendil.
Kui sul käigu ja kolvosa on kõik kenasti tihe, siis otsi problat hoopis süütest - sealgi oleneb, kas on kontaktid või motoplat.
Karbussi soovitaks panna võrrile 500se oma - ilma jääd küll tühikäigust aga masin veab käigu ajal küll igal pööretemomendil.
-
Teema algataja - Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Et küünal on kohvipruun ja ma tean seda et mootor sõidab kõige paremini kui mingit tossu ei tule ehk sa ei sõida mingis sinises pilves ! Ja cz ei liigu madalatel turidel ja kui sa kohe gaasi põhja keerab siis tõmbab täis ehk kõik bens ei jõua ilusti ära plahvatad lämmatab küünla sädet . Võibolla pean vaatama seda gaasi käikude asja et kas seal on tihend normaalselt kuna ma ei tea võibolla jäi mingi 1 mm sinna sisse poole .
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.