Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 56
- Liitunud: 11 Juun 2014, 18:56
- Tsikkel: Suzuki VS 800GL
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
Suzuki VS 800GL motikal ei lubata ülevaatuse järgi enam neid "pidevaid" suunakate tulesid ees,
mis põlevad kogu aeg ja sõltumata suuna märguandest.
Võtsin sealt pirni välja ja seal on selline "kahvli" otsas olev kahest niidist koosnev lisaniit, mis ongi see
"püsituli". Kas selliseid pirne on sellele motika mudelile üldse saada poest, mis oleks ilma selle topelt-niidita?
Sellel pirnil on samamoodi 2 metall-punkti otsas nagu auto pirnil, mitte 1. Nii, et see uus pirn peaks ka olema ilmselt
2 metall punktiga, muidu peaks vist pirni pesa ka välja vahetama?
Kas keegi teaks, mida teha? On selliseid ühe niidiga ja 2 metallotsikuga pirne üldse saada?
Või miks ei tohi siis enam see "püsituli" põleda ülevaatuse järgi?
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
Kas see on USA turule tehtud VS? Selliseid kahe klemmiga ja ühe niidiga pirne ei ole olemas või no tegelikult on aga need on need pirnid, millel on üks niit läbi põlenud. Pead otsima sellise pirni, millel 5W niit läbi ja 21W terve. Kui nüüd need võimsused ikka on nii, autodel on. Kui Maanteeamet ikkagi põhjendab ära, miks ei tohi kollased gabariidid olla siis kõige lihtsam on pirnipesad välja vahetada. Ei, veel lihtsam on gabariidi juhe pirnipesal tagant ära lõigata ja asi tahe.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 56
- Liitunud: 11 Juun 2014, 18:56
- Tsikkel: Suzuki VS 800GL
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
USA motikas on vist jah.
2001 peaks olema ehituse aasta.
Aga kumb on see gabariidi tule kaabel?
Kas nad on eri värvi?
Või oleks targem pöörduda elektriku poole?
-
- Postitusi: 173
- Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
- Tsikkel: vn 1500
- Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
Paned ratta käima ja tõmbat juhtme ära, kui gabariit kustub ja suund töötab oled võidumees.
Testriga on muidugi lihtsam.
Parem küsimus on, et kuskohast sa uue gabariidi saad..
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
See on mingi jant, USA turu jaoks valmistatud ratastel on meie riigis tüübikinnitus (muidu ei saa ratast arvele) ja keegi ei tohiks nende tulede pärast kobiseda- ilmselt tegu ametniku ebakompetentsusega. Tehase poolt paigaldatud valgustusseadmeid ei tohi ise ümber ehitada. Endal on USA variandi Vulcan ja kellelgi pole veel tulnud mõtet (ei ülevaatusel ega maanteel politsei poolt), et seal midagi valesti on. Pealegi täidavad need esimesed suunakad parktulede ülesannet- vähemalt minu rattal põhitule sees parktuli puudub.
-
Teema algataja - Postitusi: 56
- Liitunud: 11 Juun 2014, 18:56
- Tsikkel: Suzuki VS 800GL
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
Kas oleks mõtet sel juhul küsida üle ark-ist või maanteeametist või mõnest ülevaatuspunktist,
kes oleks kompetentsed selles küsimuses?
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
Piisab ülevaatuspunktist. Kust üldse selline küsimus tekkinud, et ei või USA rattal olla gabariidid (ühtlasi ka parktuli ja päevasõidutuli) esimeste suunakate sees? Nii on kogu aeg olnud ja pole varem kuulnud, et keegi oleks pidanud käsu peale ümber ehitama. Iseasi kui keegi nimelt on tahtnud ringi teha.
Kui seda asja uurid, siis anna tulemusest siin teada, huvilisi on kindlasti teisigi. Mine tea, äkki mõni bürokraat ongi igavusest mingi konksu välja mõelnud.
Päikest!
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
mussoon kirjutas:Suzuki VS 800GL motikal ei lubata ülevaatuse järgi enam neid "pidevaid" suunakate tulesid ees,
mis põlevad kogu aeg ja sõltumata suuna märguandest.
Kas see oli registreerimiseelne ülevaatamine või korraline TÜV?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 25 Jaan 2014, 20:24
- Tsikkel: Honda Shadow 1100cm3
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
Probleemile on lihtne lahendus - võtad pirni välja, kleebid parktule kontaktile paar kihti elektriku teipi ja paned pirni tagasi. Enam park tuli ei põle ja kõik juhtmed jäävad tsikli küljes ka terveks. Nii on meerikamaa tsiklitele tehtud juba ammu ja pole ülevaatustel probleeme olnud.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
Teip peale jah, aga park tuld siis ees ikka ei ole!
-
- Postitusi: 724
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
Minu VS800 puhul on esimesed gabariidid sees ainult koos pooltulega, mis lülitub automaatselt peale, kui süüde sisse keerata. Kui süütelukk teise asendusse panna (süüde väljas, gabariidid põlevad) jääb põlema ainult tagumine tuli.
On seal siis vahet?

-
Teema algataja - Postitusi: 56
- Liitunud: 11 Juun 2014, 18:56
- Tsikkel: Suzuki VS 800GL
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
Pärnus Motopood on hea pood. Seal on asjalik müüja.
Ta ütles kohe selle tulede jama kohta, et kotitakse tõesti
mõnedes tüv-des neid suunakate gabariite.
Aga samas ütles ta, et kollased päevasõidutuled peaksid olema
ikkagi motikatel ees lubatud. Ei teagi, kelle käest veel küsida.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
Nagu ma aru saan, said Sa "korduva"? Ma Sinu asemel küsiks ülevaatajaonu käest täpset paragrahvi, mille alusel Ta Su pikalt saatis.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 56
- Liitunud: 11 Juun 2014, 18:56
- Tsikkel: Suzuki VS 800GL
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
Auto24 foorumis vastab tehnoülevaataja nii, et tehase poolt
paigaldatud ääretuled on lubatud.
Ma arvan, et see ongi loogiline, et nii peab olema.
Sest miks tõesti mina peaksin oma motikal tehase
poolt ehitatud ja ette nähtud mootorratta kere osa
ümber ehitama hakkama?
Kas ääretuled on siis need samad suunakate sees olevad
gabariidid, mis põlevad kogu aeg? Või nimetatakse neid
mõnes tüv-punktis teisiti siis?
Kui kõik on õige, siis mina ei hakka mingeid juhtmeid läbi
lõikama või midagi üldse tegema oma rattal.
Ilmselt on osades tüv-punktides tööl ebakompetentsed
ülevaatajad, kes ei tunne seadusi.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Suzuki VS 800GL esisuunakate pirnide probleem
Ülevaataja on ebakompetentne või oli pahas tujus. Mine uuesti ja ütle, et tehasest nii see ratas tulebki ja kui ikka ülevaataja blokib siis nõua teist (teise ülevaataja) arvamust ja/või täpset seadusepügalat, mille alusel ta Sind peedib, kirjalikult.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.