Tähelepanu - politsei!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Tähelepanu - politsei!
Küsmus siis selline, et kuidas anda vastutulevale ratturile märku, et eespool põõsas politseionud tööd tegemas
Siin foorumis on sellest ka varem juttu olnud, kuid sealt ei lugenud kahjuks midagi konkreetset välja.
Tulede vilgutamisest meie s...ttadel teedel ei saa vist aru, siiamaani olen enda vasakule õlale kahe sõrmega viibanud (no et nagu pagunid või nii) - ei tea, kas on ka aru saadud
Võibolla vanemad/ kogenenumad annavad nõu jagavad kogemusi.
Kuidas teie politseist märku annate, kui üldse?

Tulede vilgutamisest meie s...ttadel teedel ei saa vist aru, siiamaani olen enda vasakule õlale kahe sõrmega viibanud (no et nagu pagunid või nii) - ei tea, kas on ka aru saadud

Võibolla vanemad/ kogenenumad annavad nõu jagavad kogemusi.
Kuidas teie politseist märku annate, kui üldse?
Harva kodus
käemärk
kui mul õigesti meeles on, tehti tavalise käeviipe asemel käega ringikujulisi liigutusi, ilmselt nägu keerleva vilkuri markeerimiseks.
Re: Tähelepanu - politsei!
mina juba algusest peale mõtlesin sõbraga sellise asja välja, et tiiruta peakohtal kätt ringi nagu vilkur ja see tähendab politseidJack kirjutas:Küsmus siis selline, et kuidas anda vastutulevale ratturile märku, et eespool põõsas politseionud tööd tegemasSiin foorumis on sellest ka varem juttu olnud, kuid sealt ei lugenud kahjuks midagi konkreetset välja.
Tulede vilgutamisest meie s...ttadel teedel ei saa vist aru, siiamaani olen enda vasakule õlale kahe sõrmega viibanud (no et nagu pagunid või nii) - ei tea, kas on ka aru saadud![]()
Võibolla vanemad/ kogenenumad annavad nõu jagavad kogemusi.
Kuidas teie politseist märku annate, kui üldse?


Have a nice day !
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
- Tsikkel: Ural Solo '06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Et häbi-häbi, paha poiss?madone kirjutas:Üldiselt oleks parem teha näpuga ringikujulisi liigutusi vms...
Tuledega vilgutades oli vist selline järjekord:
1x - mees, sul tuled ei põle.
2x - mendid põõsas, ära kihuta.
3x - loom vm oht teel, võta hoog maha!
4x-99x - oi mis lahe nupuke siin rooli küljes, mängiks natuke!
Käemärkidest enamus juhte siiski vist aru ei saa. Olen jalakäijana püüdnud mõnele autole näidata, et tuled ei põle (ajan näpud silma ja siis osutan lähenevale autole - just nagu üks vana mulle kunagi näitas; sain aru ja viipasin tänuks), aga kasu ei midagi. Ainuke käemärk, mida mina kasutan, on tänutäheks viipamine, kui keegi mind vasakpöörde sooritamisel vms läbi laseb või muul viisil oma viisakust üles näidates kasulikuks osutub.
Tegelikult on tulede vilgutamine ka üldjuhul suht mõttetu tegevus, sest teadmised nende tähendusest väga paljudel juhtidel lihtsalt puuduvad.
I'm not a gynecologist, but I'll take a look.
Kui ma näeks vastutulevat bikerit käega pea kohal ringe tegemas, siis ma peaks seda pigem meditsiini, kui liikluse valdkonda kuuluvaks nähtuseks..
Pagunite näitamine on hea, aga pakuks, et enamik juhte ei saa sellele pihta. Samuti on igasugused käemärgid ka tagantpoolt nähtavad ja huvi korral võib politsei järgi sõita ning küsida .)
Seega jäävad tulesignaalid, küll natuke lihtsamad, kui Torpedo kirjutas: 1x tuled ei põle, 2-4 politsei, ohutuled loom/takistus jne.
Pagunite näitamine on hea, aga pakuks, et enamik juhte ei saa sellele pihta. Samuti on igasugused käemärgid ka tagantpoolt nähtavad ja huvi korral võib politsei järgi sõita ning küsida .)
Seega jäävad tulesignaalid, küll natuke lihtsamad, kui Torpedo kirjutas: 1x tuled ei põle, 2-4 politsei, ohutuled loom/takistus jne.
Aivar
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
See kätega vehklemine on päris keerukas jah, sest tuul korrigeerib liigutusi omamoodi ja siis pole eriti aru saada, kas tahad lendu tõusta, või ühe käe lihtsalt kui mittevajaliku minema visata.Tuledega vilgutamine - no kui kumbki sõidab 100-ga, pole vajadust märku anda, sest reeglina see kiirus pole kurjast. Kui kumbki sõidab 150-ga, on lähenemiskiirus,ohoo,300. Kas sellise linnuga lennates märkab keegi, kas tuld vilgutati, või oli see tee konarus,või kas teisel tuli ültse põles? Kõik eelnev kehtib muidugi asulavälisel teel ja iga mees peab teadma, millega ta riskib.
Kui tulega ikkagi märku tahetakse anda, peaks esimene märguanne olema pikem kui järgmine/järgmised, sest siis saab aru, et polnud aukudes hüplemine.
Ise vilgutamist eriti ei poolda enam, sest see loob nagu mingi rikkujate vennaskonna tunde. No maitse asi.
See kätega vehklemine on päris keerukas jah, sest tuul korrigeerib liigutusi omamoodi ja siis pole eriti aru saada, kas tahad lendu tõusta, või ühe käe lihtsalt kui mittevajaliku minema visata.Tuledega vilgutamine - no kui kumbki sõidab 100-ga, pole vajadust märku anda, sest reeglina see kiirus pole kurjast. Kui kumbki sõidab 150-ga, on lähenemiskiirus,ohoo,300. Kas sellise linnuga lennates märkab keegi, kas tuld vilgutati, või oli see tee konarus,või kas teisel tuli ültse põles? Kõik eelnev kehtib muidugi asulavälisel teel ja iga mees peab teadma, millega ta riskib.
Kui tulega ikkagi märku tahetakse anda, peaks esimene märguanne olema pikem kui järgmine/järgmised, sest siis saab aru, et polnud aukudes hüplemine.
Ise vilgutamist eriti ei poolda enam, sest see loob nagu mingi rikkujate vennaskonna tunde. No maitse asi.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Milleks on üldse vaja vilgutada ja märku anda muust, kui ohust teel. Selleks pole kindlasti korravalvur, kes su rahakoti kallale kipub, kui seda ise vabatahtlikult talle pakud... Sõitke lubatud piirkiiruse, ohutute sõiduvõtete ja kaine peaga ning pole vaja vilgutamist, käte/jalgadega vehkimist, ega muud võimlemist. Saate rahulikult oma kulgemisele keskenduda ja teele tõttavate karude, rebaste ja elevantide erinevatele manöövritele tähelepanu koondada.
Viimati muutis Pikk, 22 Juun 2005, 09:54, muudetud 1 kord kokku.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Minu viimane politsei sponsoreerimine toimus 9:00-18:00 kehtivast 70 märgist 50 meetrit edasi, minu kella järgi 18:05 (spetsiifiliselt vaatasin), politseiniku kella järgi 17:55. Kiirus 95, ehk 25 +/- 3 üle lubatu. Ära tule rääkima, et need vennad raha peale väljas ei olnud. Komisjonis (oli veel tol ajal selline instants) mainiti veel, et "politseinikega vaielda ei tasu".Bick kirjutas:Selleks pole kindlasti korravalvur, kes su rahakoti kallale kipub, kui seda ise vabatahtlikult talle pakud...
Ehk siis kiirust mõõtvast politseist annan sestsaadik alati märku, "kõik puhuvad" kampaaniast aga mitte.
Aivar
kui sa oled söitnud 5 km 30 alas 30kmh ja siis on järsk mägi ning sa annad veidi hoogu, et kergemini üles läheb su ennesöjaaegne masin . mitte ei kooleks keset mäge ära . j asamal ajal on kogu aeg su seljataga politsei . kes mäe keskel möödab kiiruseks 54 +-3 j avötab sul load ära .
siis sry vaan, et köik ei ole sellised mehed nagu PIKK vaid HALISEVAD siin .
märkuandmisest ----- on vöimalik ka tuled kustutada j auuesti pölema panna . siis saab kindlasti aru mis toimub . olen kohanud märgu andmist - rusikaga vastu kiivrit toksimine .
siis sry vaan, et köik ei ole sellised mehed nagu PIKK vaid HALISEVAD siin .
märkuandmisest ----- on vöimalik ka tuled kustutada j auuesti pölema panna . siis saab kindlasti aru mis toimub . olen kohanud märgu andmist - rusikaga vastu kiivrit toksimine .
K2bi, selleks ongi osadele ratastele peeglid külge installeeritud
, et oleks näha, mis su seljataga toimub. Sinu "ennesöjaaegne" kivipurustaja peaks igast n.ö. künkast ilma lisagaasita ennast üles vedama. Tulede hetkeline ära kustutamine võis tähendada, et su seasilm ei olnud põlema pandud ja vastu kiivrit taoti tõenäoliselt sellepärast, et sa rehvi säästmise eesmärgil teeservalt lisa otsides inimesi (möödasõitvaid rattureid) kruusaga pildunud olid 


Kes mett teeb, see mett sööb!
Bick, küsimus ei ole selles kumma kell õiget aega näitas. IMHO ei ole Eestis kohustust mingit übertäpset kella omada ja seda iga hommik Moskva signaalide järgi õigeks keerata. Küsimus on selles, et enamikes kohtades, kus politsei kiirust mõõdab, puudub igasugune seos liiklusohutuse parandamisega ja sellel konkreetsel juhul ka loogilise mõistusega.
Fleimi jätkuks: Jubedalt on hakanud üle viskama igalt pool sõna võtvad rahvamalevlased, kelle juttu järgi politsei koosneb ainult ilmeksimatutest ja aatelistest tegelastest. Newsflash, ei koosne. Kohtusse pöördumise soovitus on selline standardne solvang, tead sama hästi kui mina, et sellist vaidlust on a) võimatu võita kahe politseiniku vastu ja b) aja- ja närvikulu tuleb igal juhul suurem kui trahv. Mis puutub "halisemisse", siis soovitaks patrullist vabal ajal tutvuda sõnaraamatuga ja selle sõna tähendus endale selgeks teha.
Fleimi jätkuks: Jubedalt on hakanud üle viskama igalt pool sõna võtvad rahvamalevlased, kelle juttu järgi politsei koosneb ainult ilmeksimatutest ja aatelistest tegelastest. Newsflash, ei koosne. Kohtusse pöördumise soovitus on selline standardne solvang, tead sama hästi kui mina, et sellist vaidlust on a) võimatu võita kahe politseiniku vastu ja b) aja- ja närvikulu tuleb igal juhul suurem kui trahv. Mis puutub "halisemisse", siis soovitaks patrullist vabal ajal tutvuda sõnaraamatuga ja selle sõna tähendus endale selgeks teha.
Aivar
Aizar, sama siin... Hakkab üle viskama pidev jutt ebaõiglasest seadusesilmast ja kõike teadvatest liiklejatest. Sellepärast on seadused, et neid täita ja kui sulle meeldib kihutada ja LE-d rikkuda, siis anna minna. Asja õigsuse üle pole mõtet avalikult argumenteerida, nende asi on sulle selgeks teha, et oled eksinud ja sinu asi ära tõestada, et talitsesid õigesti. Kui sa ei suuda ennast maksma panna, siis millest me räägime, järelikult eksisid. Hiljem pole mõtet hakata rusikatega vehkima, kas oli 5 min üle või 5 puudu. Kas fooris põles tumekollane või helepunane foorituli. Ühtlasi võid pilgu peale heita A. Saareste mõistelisele sõnaraamatule, võib-olla saad aru, mida ma silmas pidasin.
Kes mett teeb, see mett sööb!
eks liikle siis nii kuidas sa kirjeldad ja lase teistel oma rida ajada..Bick kirjutas:Milleks on üldse vaja vilgutada ja märku anda muust, kui ohust teel. Selleks pole kindlasti korravalvur, kes su rahakoti kallale kipub, kui seda ise vabatahtlikult talle pakud... Sõitke lubatud piirkiiruse, ohutute sõiduvõtete ja kaine peaga ning pole vaja vilgutamist, käte/jalgadega vehkimist, ega muud võimlemist. Saate rahulikult oma kulgemisele keskenduda ja teele tõttavate karude, rebaste ja elevantide erinevatele manöövritele tähelepanu koondada.

See küll offtopic, aga mulle on korduvalt vilgutatud ka teeserval vahtiva põdra korral, või kurvitaga seisva auto puhul.
Siis veel:
Politsei eesmärk on muuta liiklus turavlisemaks ja sujuvamaks, mitte ta eesmärk ei ole inimesi karistada. Katsuge seda mitte ära unustada.
Kui ma vilgutan vastutulevale sõidukile tuledega, et politsei teel, siis liikleb ta ilmselt natuke ettevaatlikumalt ja politsei on oma funktsiooni 100% täitnud.
Häda kipub aga olema meil IMHO just selles, et sageli ei jõua politsei sinna, kus oht realselt kõige suurem, vaid olude sunnil on seal, kus tulenevalt headest tee oludest ja seadustiku nüanssidest on NN kurjategijat e. liiklushuligaani tabamine kõige viljakam.
Siis veel:
Politsei eesmärk on muuta liiklus turavlisemaks ja sujuvamaks, mitte ta eesmärk ei ole inimesi karistada. Katsuge seda mitte ära unustada.
Kui ma vilgutan vastutulevale sõidukile tuledega, et politsei teel, siis liikleb ta ilmselt natuke ettevaatlikumalt ja politsei on oma funktsiooni 100% täitnud.
Häda kipub aga olema meil IMHO just selles, et sageli ei jõua politsei sinna, kus oht realselt kõige suurem, vaid olude sunnil on seal, kus tulenevalt headest tee oludest ja seadustiku nüanssidest on NN kurjategijat e. liiklushuligaani tabamine kõige viljakam.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Vilgutamisest.
Tegelikult ei olegi ju erilist tähtsust, kas vilgutatakse üks, kaks või kolm korda. Kui vilgutatakse, järelikult juhitakse millelegi tähelepanu. Hoiad silmad lahti ja kül sa aru saad, mida öelda taheti.
Täna näiteks vilgutas üks maanteel vastutulev jeep paaniliselt tuledega, no ma ei tea, ikka mingi 10 korda vist. Võtsin siis hoogu pisut maha ja hea oli, et seda tegin. Mõnisada meetrit edasi jalutas parasjagu pardiema koos nelja pojaga üle tee. Pidin päris kiiresti ratta praktiliselt seisma pidurdama. Oleks vist üsna mõtetu teha eraldi leppemärk näiteks pardi ja tema nelja poja kohta, kes teed ületavad või siis märk puuhalu kohta, mis teel lebab jne.
Ohutut kallutamist.
Tegelikult ei olegi ju erilist tähtsust, kas vilgutatakse üks, kaks või kolm korda. Kui vilgutatakse, järelikult juhitakse millelegi tähelepanu. Hoiad silmad lahti ja kül sa aru saad, mida öelda taheti.
Täna näiteks vilgutas üks maanteel vastutulev jeep paaniliselt tuledega, no ma ei tea, ikka mingi 10 korda vist. Võtsin siis hoogu pisut maha ja hea oli, et seda tegin. Mõnisada meetrit edasi jalutas parasjagu pardiema koos nelja pojaga üle tee. Pidin päris kiiresti ratta praktiliselt seisma pidurdama. Oleks vist üsna mõtetu teha eraldi leppemärk näiteks pardi ja tema nelja poja kohta, kes teed ületavad või siis märk puuhalu kohta, mis teel lebab jne.
Ohutut kallutamist.
Kütus ja õlu ei ole kokkuhoidmiseks.
Aizar kirjutas:Mis puutub "halisemisse", siis soovitaks patrullist vabal ajal tutvuda sõnaraamatuga ja selle sõna tähendus endale selgeks teha....
Ja Aizar kirjutas:
Minu viimane politsei sponsoreerimine toimus 9:00-18:00 kehtivast 70 märgist 50 meetrit edasi, minu kella järgi 18:05 (spetsiifiliselt vaatasin), politseiniku kella järgi....
mis moodi see "spetsiifiliselt" vaatamine välja näeb?

tahtsid äkki öelda "spetsiaalselt" ?
Ma arvan et ka sina peaks võõrsõnade leksikoni endale hankima..
ei ole mõtet sõimata kui ka ise matsu ei jaga.
Imre
pollarist teatamine
tulin just Euroopast tsiklimatkalt ja seal on selge käemärk välja kujunenud, kui poliis on teel ootamas. tavalise käeviipe asemel viibatakse siis käega ülalt alla, st tähendab, võta kiirust maha, ees mendid.

slow down, dude, slow down.
head käemärkide kasutamist ja kiiret sõitu
Sve

slow down, dude, slow down.
head käemärkide kasutamist ja kiiret sõitu
Sve
Radarisse 140km/h: Tartu-Tallinn
Sõitsin tartust tallinna poole oma Honda CBR1000F-ga , päike paistis keset päeva seniidist, tee oli peegelsile ja sirge 5km pikk. Kuidagi rusuv oli sõita 100-ga ja nii ma harrastasin seal korraks 160-ga paarutamist. Aga oh ebaõnne, äkki kargas põõrast välja sauaga miilits ja kutsus mu tee äärde peatuma, ma nägin neid radariga juba kaugelt ja sain hoo 140 peale pidurdada (100km/h alas) aga onu sai mu radarisse. Peatudes nägin kahte politsei tsiklit ja peagi küsiti kuhu kiirustame nüüd sellise hooga. Ma vastasin et jalgpalli võistlusele pean jõudma Suure Jaani (Viljandimaal) ja natuke läks kiirus üle. Trahv kirjutati päris soolane ja enne kui ära sõitsin siis naljatamisi ütles mulle veel , et vaata vahest spidomeetrit ka, muidu kohtume peagi uuesti.
Pärnu trassil olen siiamaani pääsenud trahvidest seetõttu, et vastu tulevad autod on vilgutanud tuledega. Seekord ei vilgutanud keegi.
Sellised lood siis juhtuvad kihutajatega.
Lisaks läksid juhiload 6 kuuks hoiule.
Ärge Tartu-Tallinna trassil kihutage, tihti mendid väljas, nii eravärvides tume vento, subarud ja menditsiklid.
Pärnu trassil olen siiamaani pääsenud trahvidest seetõttu, et vastu tulevad autod on vilgutanud tuledega. Seekord ei vilgutanud keegi.
Sellised lood siis juhtuvad kihutajatega.
Lisaks läksid juhiload 6 kuuks hoiule.
Ärge Tartu-Tallinna trassil kihutage, tihti mendid väljas, nii eravärvides tume vento, subarud ja menditsiklid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.