SV650 pingeregulaator
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 24
- Liitunud: 27 Nov 2009, 23:08
- Tsikkel: SV650 "01
- Asukoht: Tartu/Rakvere/Kunda
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
SV650 pingeregulaator
Tere!
Võhikul vaja veidi nõu. Tarvis välja vahetada pingeregulaator SV650-l. OEM-i ega mõnda Hiina rolleri regulaatorit ei taha enam vahele panna, neid on aastaga läbi läinud 3tk. SV foorumitest on jäänud mulje, et kõige mõistlikum variant on peale panna Mosfet-tüüpi regulaator, a la Shindengen vmt.
eBays tuhnides on aga tekkinud kahtlus: minu SV regulaatorist väljub 5 juhet (3 faasi, 1 punane, 1 must), aga "Mosfettidel" on valdavalt rohkem klemme (nt 3 faasi, 2 punast, 2 musta).
Miks neil on pluss- ja massijuhtmeid topelt? Kas selline rakendus sobib ühendamiseks 5-juhtmelise regulaatori asemele? Kas on neid leida kuskilt lähemalt kui USA ja Hiina?
Tänud
T.
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: SV650 pingeregulaator
FH020 on kindla peale minek. Lükkasin hiljuti oma VFRile külge ja probleemid kadunud. Veidi odavamalt peaks saama SH775 aga ei pruugi igale rattale istuda kuna kõrgetel pööretel ei saa pinge reguleerimisega hakkama enam ( täpsemalt seletatud siin http://www.triumphrat.net/speed-triple- ... ost3056170) Paar mees kes VFR peal proovisid ütlesid, et peale 10krpm ronib pinge kõrgeks.
Re: SV650 pingeregulaator
Kui läheb pidevalt läbi siis tasuks üle vaadata generaator ja aku. Ise lasin geneka uuesti mähkida(poolenisti mustaks tõmubunud) ja paigaldasin R1 pingeregulaatori.
Kui Honda regulaatorid lähevad reeglina kuumaks siis R1 oma töötab külmalt.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: SV650 pingeregulaator
See nüüd jumala OT aga paljud ja kui kaua üldse VFR-ga üle 10krpm lasevad?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: SV650 pingeregulaator
Juhtus sama probleem ka enda SV'l. Asendasin selle Yamaha TDM850 (3vd) pingeregulaatoriga ja asi korras juba pikemat aega
-
Teema algataja - Postitusi: 24
- Liitunud: 27 Nov 2009, 23:08
- Tsikkel: SV650 "01
- Asukoht: Tartu/Rakvere/Kunda
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: SV650 pingeregulaator
Cheers, aitäh reageerimast.
Tahaks tuleva nädala jooksul kuskilt Saksast v Hollandist ära tellida, aga ei oska õiget valida ... Neid R1 regulaatoreid tundub olevat vähemalt 3 sorti:
kõrge kobakas, 2 pistikuga
[kahandapilt]http://i.ebayimg.com/00/s/NDgwWDcyMA==/ ... U/$_12.JPG[/kahandapilt]
madal, 2 pistikuga
[kahandapilt]http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... ~60_57.JPG[/kahandapilt]
madal, 1 pistikuga
[kahandapilt]http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/ ... ~60_57.JPG[/kahandapilt]
On neil mingid põhimõttelised erinevused v ainult kosmeetilised?
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: SV650 pingeregulaator
2 pistikuga on õige asi. Suurem vist vanem versioon. Päris paljudel uuematel ratastel kasutatakse samasugust pingeregu. Endale sain 2013 Honda CBR 500 küljest.
Re: SV650 pingeregulaator
Kuna siin VFR ka teemas sees, siis kasutan antud teemat.
Juba pikemat aega maadlen laadimise probleemidega. VFR800 2004.a
Aku uus ja teise tsikli peal (VX800 V2 mootoriga) toimetab ilusti.
Staator uus ja mõõtes takistused ok ja vahelduvvool ok.
Pingeregulaator uus (ostsin poest identse sellega, mis oli eelnevalt paigaldatud, visuaalselt analoogne sellega, mis paar postitust üleval viimasel pildil) ja diood-testid ok.
Pale paigaldatud VFRNess (http://www.wiremybike.com/vfr-specific- ... p-266.html)
Panen käima, laeb (pinge 13-13,5V)
Keeran korra pöördeid, lõpetab laadimise ära (näitab aku pinget 12,... ja sõites langeb)
Süüde välja, süüde sisse, käima, laeb, keeran pöördeid lõpetab ära. Ja nii edasi.
Motohoovist muidugi üteldi kohe, et pingekat nad tagasi ei võta. Kas asi on ikkagi selles pingekas (ehk kas tasub osta mõni suurem ja parem), või võib kala kuskil mujal olla?
-
- Postitusi: 77
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 04:17
- Tsikkel: Yamaha XS650, Triumph Str Trpl
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: SV650 pingeregulaator
moviir, aftermarket alaldite/pingeregulaatoritega on tihti probleeme. Samamoodi oli mul, tellisin Saksast uue enamvähem raha eest ja ei midagi, laadimine käis üles-alla nii kuidas ise heaks arvas. Kuna pinge kippus aku klemmide peal 16V peale minema, siis kõigepealt kahtlustasin pingeregulaatori osa. Ühendasin vahele eraldi pingeregulaatori, kuid siis käitus kogu krempel nii nagu sina kirjeldasid, tühikäigul nii 13.5V, samas pööret andes kadus laadimine ära. Lõppkokkuvõttes panin originaal alaldi ja mehaanilise pingeregulaatori vahele ja kõik töötab nii nagu peab.
Kui sul genekast tulev vahelduvvool on korras, siis ei ole seal midagi muud peale alaldi/pingeregulaatori. Üks põhjus miks poed neid tagasi ei taha võtta on, et neid ühendatakse elektrisüsteemi vahele valesti ja lastakse midagi läbi. Veendu, et su olukord ei ole selline. Igatahes ma soovitan sul otsida mõne teise firma, või isegi (kasutatud) originaal alaldi/pingeregulaator, ning proovida uuesti.
-
Teema algataja - Postitusi: 24
- Liitunud: 27 Nov 2009, 23:08
- Tsikkel: SV650 "01
- Asukoht: Tartu/Rakvere/Kunda
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: SV650 pingeregulaator
Vahemärkusena annan teada, et 2 aastat tagasi paigaldasin oma Suzuki SV650-le Yamaha R1-lt pärit Mosfet transsidega pingeregulaatori ja see toimetab tänini laitmatult. Sihuke tükk: eBay link.
Laadimispinge kenasti ca 14,6V ning pöördeid andes laternate heledus ei kõigu märgatavalt. Ainuke miinus, et on ilge kobakas ning igale poole ei pruugi ära mahtuda. Paigutasin tolle tagumise istme alla ning seal kehva ventilatsiooniga ei lähe regu korpus oluliselt soojakski. Mõnus, soovitan väga.
Re: SV650 pingeregulaator
jah, olen lugenud, et seda paigaldatakse hondadele massiliselt. Lähen ka ilmselt seda teed.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: SV650 pingeregulaator
Mina olen tellinud siit aegade jooksul vast kümmekond tükki, kindel kvaliteet (tehtud UK-s, mitte Hiinas ning julgen väita, et parem, kui OEM).
http://www.electrexworld.co.uk/cgi-bin/ ... =298?aRR85
-
- Postitusi: 91
- Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
- Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: SV650 pingeregulaator
http://m.ebay.com/itm/380801823383?_mwBanner=1
Enda omale panin selle külge, kasutaja Eikki kaudu tellisin... Töötab ideaalselt, natuke ümberehitust ja perfecto... Dragstaril on pingekas üldse sumpade kõrval ja gondli all, et õhku ei tule absoluutselt peale... Enne seda põletasin 4 hiinakat läbi. Viimasega andis küll sõita, kuid ikkagi suht kuumaks läks... Nüüd on kergelt leige ja laadimisega probleeme pole.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.