Siduri ehitus...
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Siduri ehitus...
NR 6 ja 9 seib, milleks neid vaja on, mis juhtub kui neid ei pane? Seibe siis.
Üks on selline sile ja teine koonuses.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Siduri ehitus...
Distantsseibid ketaste jaoks, et kettad vajalikule kõrgusele jääks ja et ketaste servad ( need väikesed neljakandilised, välja ulatuvad osad. ) ei hakkaks sidurikorvi sälkude peale toetuma- vaid korvi põhjale.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Siduri ehitus...
vähe veidrad asjad on küll, sest tegelikult peaks see siduri sisemine osa tõstma kettad sidurikorvist piisavalt kõrgemale.
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
- Tsikkel: CRF450R13
Re: Siduri ehitus...
6,9 ja 12 võtad ära ja paned selle nr. 12 asemele 11. Midagi sul ei juhtu ja sidur ongi parem. Ei pea nii sisse tõmbama, et lahutama hakkaks. Uuemate Honda krossikatel suht tavaline "modifikatsioon".
-
Teema algataja - Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Siduri ehitus...
Ei tõsta need seal ju midagi, sest kettad on väljastpoolt täpselt korvi vastas-vahel, kuhugi nad ei saa sisse ega välja liikuda.
Korra käis endal ka mõte et need 6,9,12 välja võtta ja 11 asemele panna. Ilmselt seal mingi point ongi, sest friktsioonpind on nr:12 2mm lühem kui 11-el.
Samas küljepealt mõõtes nr:11 on 0,5mm õhem kui 12
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
- Tsikkel: CRF450R13
Re: Siduri ehitus...
Need jupid teevad siduri sujuvamaks. Ma arvan, et tänava pillil võib ta isegi hea olla, kuna siduri lahti laskmine on sujuvam. Haakumine ei ole nii järsk, sellepärast üks neist ka koonuseline. Äkki veel mingi point, samas suurem enamusel krossikatel pole seal neid vigureid sees. Miinuseks on see, et kui lahutada tahad, pead rohkem eeblit tõmbama. Võid julgelt välja need jupid võtta ja tavalise friktsiooni panna, siduriga ei juhtu midagi.
-
- Mode
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Siduri ehitus...
Ma ei ole kindel, kas on hea mõte sidurit niimoodi "modida", japsid on aastatepikku asja juba uurinud.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Siduri ehitus...
Kui see sidur on miskise Honda õliga juhitav sidur siis soe soovitus-jäta sisse,muidu hakkab ilgelt rapsima.Ja sa eitea kunagi mis lingiasendis ta järsku taha võtab.VTR 1000SP1 -l kaotati need mingil põhjusel ära ja kohalt võtt on täielik p.ass.SP2-l pandi tagasi.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Siduri ehitus...
onusnooker kirjutas:Ei tõsta need seal ju midagi
See kooniline seib leevendab siduri äkilist haakumist - ta ei lase alumise ketta tööpinda laksuga vastu korvi. VX sidurit ma modinud ei ole, kuid DR-l on samasusugused rõngad vahel ja sealt ma võtsin selle koonuse ära - tulemuseks äkilisem sidur, so ei pea metsas näppudega nii suures ulatuses võimlema. Üks miinus ilmnes ka - kõige raskematel kohaltvõttudel vahetult enne siduri täielikku ühendumist kostab hetkeks "käuks"... Minu teooria on, et ilmselt on haakumine liiga hea/äkiline, et ühtlase libisemise asemel hakkab alumine ketas naksudes edasi "hüppama". Ja see lame seib, kui ma õieti mäletan, tsentreeris esimese ketta - ei lase selle serval nt kulumisest tingitud randi peale istuda. Seda ei maksaks eemaldada.
Aga milles su probleem üldse oli? Kui sidur libiseb, pane uued kettad ja buenoo... Veel parem uued vedrud ka. Ma ei näe põhjust, miks peaks VX sidurit ümber tegema.
G
Re: Siduri ehitus...
Jagan siis ka Suzuki kogemusi, kuna VX ja VS mootorid on visuaalselt samad, siis eeldan et ka sisu suht sama. Kui oma VS il hakkas sidur libisema, siis vahetasin siduri friktsioonkettad ja vedrud uute vastu ja Soome Intruderi foorumist saadud vihje peale viskasin ned rõngad välja. Siduri töös ei täheldanud peale seda mingeid muutusi, kui ehk muutus pisut nö. konkreetsemaks, mis võis olla tingitud lihtsalt uuttest osadest.
Niipalju seal Soome foorumis rõhutati küll, et igal juhul vahetada ka vedrud kindlasti uute vastu, muidu ei pruugi palja friktsioonide vahetusega probleem kaduda.
-
Teema algataja - Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Siduri ehitus...
Probleemi väga pole
Friktsioonkettad uued olemas va see 12 mis on kaduma läinud.
Vana pastelt ei taha tagasi panna... korra käis mõte võtta vanast ringist kõige korralikum NO.11
Ega muud olegi, tellin uue 12-e. Seda "käuksu" eriti oma ratta juures kogeda ei tahaks..
-
Teema algataja - Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Siduri ehitus...
franz125 kirjutas:Kui see sidur on miskise Honda õliga juhitav sidur siis soe soovitus-jäta sisse,muidu hakkab ilgelt rapsima.Ja sa eitea kunagi mis lingiasendis ta järsku taha võtab.VTR 1000SP1 -l kaotati need mingil põhjusel ära ja kohalt võtt on täielik p.ass.SP2-l pandi tagasi.
Mis see Honda õli on?
Ma vahetasin see aasta küll õlimarki kuid ei tea kas see just Honda oma on.
Valituks sai: Bardahl
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Siduri ehitus...
onusnooker kirjutas:franz125 kirjutas:Kui see sidur on miskise Honda õliga juhitav sidur siis soe soovitus-jäta sisse,muidu hakkab ilgelt rapsima.Ja sa eitea kunagi mis lingiasendis ta järsku taha võtab.VTR 1000SP1 -l kaotati need mingil põhjusel ära ja kohalt võtt on täielik p.ass.SP2-l pandi tagasi.
Mis see Honda õli on?
Ma vahetasin see aasta küll õlimarki kuid ei tea kas see just Honda oma on.
Valituks sai: Bardahl
Mitte trossiga käitatavat sidurit pidasin silmas.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Siduri ehitus...
Probleemi all pidasin silmas siduri libisemist ja see vedrude vahetuse mõte seisneb selles, et uute friktsioonidega võib väsinud vedrude korral libisemine üsna pea uuesti ilmneda. Niipalju küll, et vedrud polnud just odavad ja maksid enam vähem sama palju kui friktsioonid. Minul pillil mingit "kiuksu" ei tekkinud peale nende rõngaste eemaldamist.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.