Kawasaki ZXR400

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
pets

Kawasaki ZXR400

Lugemata postitus Postitas pets »

Tere!

Oskab keegi midagi head/halba taolise isendi kohta öelda? Jutt oleks siis näiteks 93 aasta mudelist ja tegu oleks siis minu esimese bikega. Pean küll tunnistama, et hetke valik põhineb paraku puhtalt välimusel ja mul pole aimugi, mida selle põlvkonna Kawasakid/ZXR-ird/400-sed endast kujutavad :? ... nii et avaldage arvamust ja pakkuge ka alternatiive :)

ets
Postitusi: 241
Liitunud: 29 Okt 2003, 17:35
Asukoht: Tln-Johvi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ets »

Ei oska selle ratta kohta nagu midagi öelda. Eestis pole küll näinud.
Alternatiiviks võiks pakkuda Suzuki GSX600R 93.a., passis kilovatte 25 nii et A piiranguga 4 lubadega saab sõita. Hinnaks oleks 37K aga annab tingida ka :!: .
Pilte peaks nägema siit:
Pilt
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

oi-oi.. 25 KW... seda on ju kole vähe.... ära sellist küll piilu... vaata ikka üle 40kw-i asju (subjektiivne soovitus)...

Kommionu
Kasutaja avatar

justhmike
Postitusi: 215
Liitunud: 09 Okt 2003, 00:16

Lugemata postitus Postitas justhmike »

Kommionu kirjutas:
oi-oi.. 25 KW... seda on ju kole vähe.... ära sellist küll piilu... vaata ikka üle 40kw-i asju (subjektiivne soovitus)...
Ma arvan, et see on piiratud ning seda annab maha võtta!
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

pange tähele seal on öeldud, et passis on 25 kw.
Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

Karupoeg puhh kirjutas:
pange tähele seal on öeldud, et passis on 25 kw.
Nende "passis" olevate kilowattidega tasuks olla ettevaatlik. Kui ikka ei ole õigust üle 125ccm^3 või 25kw rattaga sõita siis ei soovita ka seda teha.
Täpsemalt siit ja siit

Teema algataja
pets

Lugemata postitus Postitas pets »

ets kirjutas:
Alternatiiviks võiks pakkuda Suzuki GSX600R 93.a., passis kilovatte 25 nii et A piiranguga 4 lubadega saab sõita. [/img]
Oot ma ei saanud paarist asjast aru. Selgitage nüüd mulle kuidas/miks 600ccm3-l (ma eeldan, et see 600 seal mudeli tähistuses näitab ikka seda) on nii vähe kw? Või tuleb sellest aru saada nii, et kui rattaid ehitatakse, siis lihtsalt piiratakse nende võimsuseid sellel samal põhjusel, et on ka mingid piirangutega juhiload? Ja kas teoreetiliselt saab need piirajad ka maha võtta? Tooge mulle mõni näide kah mõnest piirajast, mis peale pannakse...ja mida annab maha võtta.

pets

P.S. Lubadega mul probleemi ei tohiks olla...üritan kohe täis A-kati teha

ets
Postitusi: 241
Liitunud: 29 Okt 2003, 17:35
Asukoht: Tln-Johvi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ets »

Jah ratas on tõepoolest 600ccm3, kilovattide arv on vaid passis selline, piirajaid ei ole. Probleeme nüüd nende kilovattidega küll pole olnud, päris mitu aastat sõidetud.
Kasutaja avatar

justhmike
Postitusi: 215
Liitunud: 09 Okt 2003, 00:16

Lugemata postitus Postitas justhmike »

ural kirjutas:
Nende "passis" olevate kilowattidega tasuks olla ettevaatlik.
Nüüd risustan veidike seda, aga rollerile on võimalik asetada elektrooniline piiraja, mis toimib nupuvajutusega(on/off) & ei luba teatud pööretest kõrgemale minna.
Tooge mulle mõni näide kah mõnest piirajast, mis peale pannakse...ja mida annab maha võtta.
Suzuki Banditil oli visth karpas a'la lisa auk, kust ta sai lisaõhku. (võin ka eksida)

kert
Postitusi: 60
Liitunud: 15 Juul 2003, 21:27
Asukoht: Harju

Lugemata postitus Postitas kert »

Välimus täitsa sport, "ram air" ja puha, esimeseks rattaks tõenäoliselt paras. Aga silma jäi ligi 190 kg tühimass :?:, et kuidagi raske tundub.
Eestis ei ole sellist liiklemas kohanud ja tõenäoliselt sellepärast, et on selline ei-liha-ega-kala kanti jääv IMHO. Piiratud lubadega sõita veel ei saa, kellel see aeg möödas, ihkavad juba midagi kobedamat. Ilmselt hiljem vilets müüa.

To pets:
Mul on alles oma rattaga kaasas olnud piiramiskomplekt 72 kW-le, mis koosneb neljast seibist ja neljast düüsist. Rattaid minuteada piirataksegi ainult sellepärast, et on olemas piirangutega juhiload.
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

ets kirjutas:
Jah ratas on tõepoolest 600ccm3, kilovattide arv on vaid passis selline, piirajaid ei ole. Probleeme nüüd nende kilovattidega küll pole olnud, päris mitu aastat sõidetud.
Osadel 600cc asjadel ongi vaid 25 KW-i... sinna passi võid kirjutada mida tahad, aga sadulaall ikkagi vaid 25 KW... Pass ei näita suurt midagi...

Terv,
Kommionu

saarlane
Postitusi: 214
Liitunud: 08 Dets 2003, 18:24
Tänatud: 30 korda

Lugemata postitus Postitas saarlane »

Tere!

Piirangud vöimsusele on siis pöhiliselt kahe asja pärast, piiratud load ja maksud. Saksas on üle 72kw rattal juba hoopis körgemad maksud ja ka seetöttu paigaldatakse mingi vöimsusepiiraja, selleks siis vöib olla kas segusiibri töusu piiraja, elektrooniline piiraja, düüsid, vaheseibid, jne.
Kui juba reg.tunnistusele on piiratud vöimsus märgitud, siis soovitan soojalt köigil selle olemasolu seal kuidagi kontrollida, pöhimötteliselt on politseil hea vöimalus alati seda kontrollida ja teie ratas ekspertiisi saata kuigi vist siiani seda ei ole kasutatud veel. Kui ratas riiki tuleb, märgitakse passi vöimsus mis on eelmisel reg.tunnistusel, füüsiliselt piiraja olemasolu ei kontrolli vöimaluste ja aja puudusel kahjuks keegi, nii, et igaühe oma vastutada millega ta ringi söidab.

Lugupidamisega teie saarlane.
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

Kawasaki zxr400 alternatiiviks võiks teisi kawasi pakkuda, näiteks vaata 93 või 94 aastast natuke parandatud välimusega zzr600 või zx600r. Iseloomustada neid võin vaid sõnaga: hea (hinne 4+, 5-pallises skaalas).
Tõsi neil on päris palju hobujõude, mõlemal peaks olema seal 94 hj kandis. :oops:

Teema algataja
sokk

Lugemata postitus Postitas sokk »

Väidetavalt tuleks japside 400 cm3 mootoriga ratastesse ettevaatlikult suhtuda, sest neid nad oma koduturu jaoks teinud. Ja varuosade saadavus/kättetoimetamise aeg on lihtsalt natuke peavalulikum või nii...
Noh, ja 90-ndate esimese poole ratastel võib ikka ette tulla, et üht-teist tahab vahetamist ja regullimist.
ps. Vastu võib vaielda! :?
terv, sokk

Teema algataja
Pets

Lugemata postitus Postitas Pets »

Tänud kõikidele vastajatele!
Midagi kindlat veel pole, kuid eks ma püüan seda värki edasi uurida...ja loomulikult mõtlen ka teie kommentaaridele ja soovitustele :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”