Kawasaki ZXR400
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kawasaki ZXR400
Tere!
Oskab keegi midagi head/halba taolise isendi kohta öelda? Jutt oleks siis näiteks 93 aasta mudelist ja tegu oleks siis minu esimese bikega. Pean küll tunnistama, et hetke valik põhineb paraku puhtalt välimusel ja mul pole aimugi, mida selle põlvkonna Kawasakid/ZXR-ird/400-sed endast kujutavad
... nii et avaldage arvamust ja pakkuge ka alternatiive 
Oskab keegi midagi head/halba taolise isendi kohta öelda? Jutt oleks siis näiteks 93 aasta mudelist ja tegu oleks siis minu esimese bikega. Pean küll tunnistama, et hetke valik põhineb paraku puhtalt välimusel ja mul pole aimugi, mida selle põlvkonna Kawasakid/ZXR-ird/400-sed endast kujutavad


-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
-
Teema algataja
Oot ma ei saanud paarist asjast aru. Selgitage nüüd mulle kuidas/miks 600ccm3-l (ma eeldan, et see 600 seal mudeli tähistuses näitab ikka seda) on nii vähe kw? Või tuleb sellest aru saada nii, et kui rattaid ehitatakse, siis lihtsalt piiratakse nende võimsuseid sellel samal põhjusel, et on ka mingid piirangutega juhiload? Ja kas teoreetiliselt saab need piirajad ka maha võtta? Tooge mulle mõni näide kah mõnest piirajast, mis peale pannakse...ja mida annab maha võtta.ets kirjutas:Alternatiiviks võiks pakkuda Suzuki GSX600R 93.a., passis kilovatte 25 nii et A piiranguga 4 lubadega saab sõita. [/img]
pets
P.S. Lubadega mul probleemi ei tohiks olla...üritan kohe täis A-kati teha
Nüüd risustan veidike seda, aga rollerile on võimalik asetada elektrooniline piiraja, mis toimib nupuvajutusega(on/off) & ei luba teatud pööretest kõrgemale minna.ural kirjutas:Nende "passis" olevate kilowattidega tasuks olla ettevaatlik.
Suzuki Banditil oli visth karpas a'la lisa auk, kust ta sai lisaõhku. (võin ka eksida)Tooge mulle mõni näide kah mõnest piirajast, mis peale pannakse...ja mida annab maha võtta.
Välimus täitsa sport, "ram air" ja puha, esimeseks rattaks tõenäoliselt paras. Aga silma jäi ligi 190 kg tühimass
, et kuidagi raske tundub.
Eestis ei ole sellist liiklemas kohanud ja tõenäoliselt sellepärast, et on selline ei-liha-ega-kala kanti jääv IMHO. Piiratud lubadega sõita veel ei saa, kellel see aeg möödas, ihkavad juba midagi kobedamat. Ilmselt hiljem vilets müüa.
To pets:
Mul on alles oma rattaga kaasas olnud piiramiskomplekt 72 kW-le, mis koosneb neljast seibist ja neljast düüsist. Rattaid minuteada piirataksegi ainult sellepärast, et on olemas piirangutega juhiload.

Eestis ei ole sellist liiklemas kohanud ja tõenäoliselt sellepärast, et on selline ei-liha-ega-kala kanti jääv IMHO. Piiratud lubadega sõita veel ei saa, kellel see aeg möödas, ihkavad juba midagi kobedamat. Ilmselt hiljem vilets müüa.
To pets:
Mul on alles oma rattaga kaasas olnud piiramiskomplekt 72 kW-le, mis koosneb neljast seibist ja neljast düüsist. Rattaid minuteada piirataksegi ainult sellepärast, et on olemas piirangutega juhiload.
Osadel 600cc asjadel ongi vaid 25 KW-i... sinna passi võid kirjutada mida tahad, aga sadulaall ikkagi vaid 25 KW... Pass ei näita suurt midagi...ets kirjutas:Jah ratas on tõepoolest 600ccm3, kilovattide arv on vaid passis selline, piirajaid ei ole. Probleeme nüüd nende kilovattidega küll pole olnud, päris mitu aastat sõidetud.
Terv,
Kommionu
Tere!
Piirangud vöimsusele on siis pöhiliselt kahe asja pärast, piiratud load ja maksud. Saksas on üle 72kw rattal juba hoopis körgemad maksud ja ka seetöttu paigaldatakse mingi vöimsusepiiraja, selleks siis vöib olla kas segusiibri töusu piiraja, elektrooniline piiraja, düüsid, vaheseibid, jne.
Kui juba reg.tunnistusele on piiratud vöimsus märgitud, siis soovitan soojalt köigil selle olemasolu seal kuidagi kontrollida, pöhimötteliselt on politseil hea vöimalus alati seda kontrollida ja teie ratas ekspertiisi saata kuigi vist siiani seda ei ole kasutatud veel. Kui ratas riiki tuleb, märgitakse passi vöimsus mis on eelmisel reg.tunnistusel, füüsiliselt piiraja olemasolu ei kontrolli vöimaluste ja aja puudusel kahjuks keegi, nii, et igaühe oma vastutada millega ta ringi söidab.
Lugupidamisega teie saarlane.
Piirangud vöimsusele on siis pöhiliselt kahe asja pärast, piiratud load ja maksud. Saksas on üle 72kw rattal juba hoopis körgemad maksud ja ka seetöttu paigaldatakse mingi vöimsusepiiraja, selleks siis vöib olla kas segusiibri töusu piiraja, elektrooniline piiraja, düüsid, vaheseibid, jne.
Kui juba reg.tunnistusele on piiratud vöimsus märgitud, siis soovitan soojalt köigil selle olemasolu seal kuidagi kontrollida, pöhimötteliselt on politseil hea vöimalus alati seda kontrollida ja teie ratas ekspertiisi saata kuigi vist siiani seda ei ole kasutatud veel. Kui ratas riiki tuleb, märgitakse passi vöimsus mis on eelmisel reg.tunnistusel, füüsiliselt piiraja olemasolu ei kontrolli vöimaluste ja aja puudusel kahjuks keegi, nii, et igaühe oma vastutada millega ta ringi söidab.
Lugupidamisega teie saarlane.
-
Teema algataja
Väidetavalt tuleks japside 400 cm3 mootoriga ratastesse ettevaatlikult suhtuda, sest neid nad oma koduturu jaoks teinud. Ja varuosade saadavus/kättetoimetamise aeg on lihtsalt natuke peavalulikum või nii...
Noh, ja 90-ndate esimese poole ratastel võib ikka ette tulla, et üht-teist tahab vahetamist ja regullimist.
ps. Vastu võib vaielda!
terv, sokk
Noh, ja 90-ndate esimese poole ratastel võib ikka ette tulla, et üht-teist tahab vahetamist ja regullimist.
ps. Vastu võib vaielda!

terv, sokk
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.