Mure Honda CRF 450

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
henryf
Postitusi: 2
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:18
Tsikkel: Honda CRF 450

Mure Honda CRF 450

Lugemata postitus Postitas henryf »

Tere! Sai ostetud omale Honda CRF 450 aastast 2004. Sai pill koju toodud ja nädal hijem kohe sõitma mindud. Enne seda kontrollisin mootori õli ja ei näinud aknas mingit taset. Keerasin õlipunni maha ja selgus, et mootor oli silmini õli täis. Mis seal ikka ehk keegi purjem peaga läks liiale. Läksi poodi ostsin mootorile ja kastile uued õlid ja vahetasin mõlemad ära. Mootoile panin akna järgi max sisse ja kasti valasin 600ml. Käisin täna peale seda esimest korda sõitmas ja peale sõitu panin tähele, et mootri õli taset pole jälle näha. No kust see mootor õli juurde toodab??? Lasin kohe kastist õli välja ja kastist tuli ainult 450 ml ja kusjuures esimese õlivahetusega tuli kaa napilt 400ml sealt õli. Oskab keegi aidata millest pihta hakata, esimene ratas mul kaa ja ei taha kohe lambist lammutama hakata. Kas saab kasti õli mootorisse kuidagi minna?


maiko93
Postitusi: 125
Liitunud: 10 Jaan 2007, 22:13
Tsikkel: tonnine võrr
Asukoht: Tartu ligidal

Re: Mure Honda CRF 450

Lugemata postitus Postitas maiko93 »

Väga segane värk... kas ma nüüd õigesti aru, et mootori pool on jälle korgini õli täis? Mootori õli võiks ikka sooja mootoriga vaadata kui ma nüüd väga võsa ei pane :roll: (kõige kindlam on omale manual sebida ja sealt näpuga järge ajada kuidas kõik olema peab :) )

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 559
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: Mure Honda CRF 450

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

henryf kirjutas:

Tere! Sai ostetud omale Honda CRF 450 aastast 2004. Sai pill koju toodud ja nädal hijem kohe sõitma mindud. Enne seda kontrollisin mootori õli ja ei näinud aknas mingit taset. Keerasin õlipunni maha ja selgus, et mootor oli silmini õli täis. Mis seal ikka ehk keegi purjem peaga läks liiale. Läksi poodi ostsin mootorile ja kastile uued õlid ja vahetasin mõlemad ära. Mootoile panin akna järgi max sisse ja kasti valasin 600ml. Käisin täna peale seda esimest korda sõitmas ja peale sõitu panin tähele, et mootri õli taset pole jälle näha. No kust see mootor õli juurde toodab??? Lasin kohe kastist õli välja ja kastist tuli ainult 450 ml ja kusjuures esimese õlivahetusega tuli kaa napilt 400ml sealt õli. Oskab keegi aidata millest pihta hakata, esimene ratas mul kaa ja ei taha kohe lambist lammutama hakata. Kas saab kasti õli mootorisse kuidagi minna?

Proovi jah selgemalt ennast väljendada. Jutt on nii segane et ma ei saanudki nüüd aru milline õli kuhu kadus.


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: Mure Honda CRF 450

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Parempoolne vända simmer.

Manual siin - http://edoqs.com/download/b79967397e96a ... db6dfad70d

Uskumatult palju head juttu.

Kui õli puhas, pane tagasi (kui ikka mõlemale poole sama panid).

Ja käigukast pane nii täis, et hakkaks välja voolama oil check hole´st. Manualis on aegade algusest kõikidel krossikatel vale kogus (vähe) :wack:


Teema algataja
henryf
Postitusi: 2
Liitunud: 23 Veebr 2014, 18:18
Tsikkel: Honda CRF 450

Re: Mure Honda CRF 450

Lugemata postitus Postitas henryf »

sandman1111 kirjutas:

Parempoolne vända simmer.

Manual siin - http://edoqs.com/download/b79967397e96a ... db6dfad70d

Uskumatult palju head juttu.

Kui õli puhas, pane tagasi (kui ikka mõlemale poole sama panid).

Ja käigukast pane nii täis, et hakkaks välja voolama oil check hole´st. Manualis on aegade algusest kõikidel krossikatel vale kogus (vähe) :wack:

Tänud manuali eest. Ei pannud mõlemale poole sama see mind hirmutabki. Mootorisse läks mootori õli ja kasti läks kasti õli. (marke ja viskoosust peast ei ütle sest ratas hetkel 15km eemal). Nendele kes mu jutust aru ei saanud siis kastist kaob õli ja mootorisse tekib juurde.


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: Mure Honda CRF 450

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

No eks sa kisu parem külg lahti ja vaata, kuidas se simmer seal elab. Suht suure tõenäosusega on see kulunud, või paigast ära.
Englishmannide juttu on netis kõvasti sellel teemal.


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Mure Honda CRF 450

Lugemata postitus Postitas koi »

Minu mõttelend arvab, et mingi osa tihendist kasti ja mootori vahel veits pihkab.Kui mootori tuulutus läheb õhupuhastisse, saab kerge alasurve seda kastist mootorisse imeda. Tsekka kasti tuulutused üle. Kasti tuulutusel peaks olema väike punnike, mis laseb õhku sisse ja välja, ehk siis ei lase kastis tekkida soojusest mõjutatud ala- ega ülesurvet. Mootorit ennast ei tunne, aga loogiliselt võib olla asjal idu..
Umbsed tuultus avad-korgid tekitavad uskumatuid jamasid..

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2466
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Re: Mure Honda CRF 450

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

koi - selle mootori puhul läheb teooria natuke lahku, sest kasti tuulutus avaneb otse kõhu alla voolikujupi näol ja on kogu aeg avatud. Kui sõidad poole mootorini mudas, siis imeb sealtkaudu kasti puhast muda täis. Endal korduvalt juhtunud võistlustel savisel rajal vihmaga. Aga selles osas jälle klapib, et kinni teda panna ei tohi - peab olema kenasti läbi puhutav.

teemaalgataja henryf - enamasti kasutatakse CRF-il siiski kastis ja mootoris sama õli. Kui peaks juhtuma tõesti midagi sellist (nagu äkki sinulgi?), et kasti ja mootori õlid segi lähevad, siis üks ei "vigasta" teist. Tavaline 4T poolsünt või täissünt sobib nii kasti kui mootorisse. Hea ongi CRF-i mootoriehitus selle poolest, et kui kasti tuulutuse kaudu tõmmatakse vesi sisse, siis ei pääse see mootori poolt hävitama, sest kasti õlitus ei ole üldse nõnda tundlik teema kui väntvõlli ja klapiajami õlitus. Ja kui kasutada sama õli, siis on kenasti ka näha, milline kui kiirelt mustaks läheb - toonilt algselt purgist välja kallates ju samad.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Mure Honda CRF 450

Lugemata postitus Postitas koi »

Kui tuulutuse lutist kõhualt muda sisse imeb, ei tohiks ju miskit keerulist olla voolikuga tuulutus tuua kõrgemale, kasvõi sadula alla? Muidugi imelik, et tuulutusest lausa muda sisse läheb. Viitab ikkagi sellele, et kasti imetakse alarõhu alla. Või toimub laga sisenemine mudas seepärast, et muda jahutab sooja kasti kiirelt maha ja sellest kerge rõhu langus kastis.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”