Külgkorvid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Külgkorvid
Tere.
Tekkis selline küsimus, et kas Eestis valmistatakse külgkorve näiteks chopperitele, naked bikeidele, mis iganes tsikklile, välja arvatud krossikad. Või on targem vana vene külgkorv osta ja see kuidagi sobitada kaasaegse motikaga? Oleks nagu soov omada külgkorviga ratast ( vajadusel korv lahti ühendada ja soologa sõita), aga vene oma ei taha. Olen näinud netis pilte, kus USA-s on lahedad külgkorvid küljes kõikmõeldavatel motikatel, kaasaarvatud biked.
Äitähh kõikidele kes vastavad.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Külkorvid
Maku12 kirjutas:Tere.
Tekkis selline küsimus, et kas Eestis valmistatakse külgkorve näiteks chopperitele, naked bikeidele, mis iganes tsikklile, välja arvatud krossikad. Või on targem vana vene külgkorv osta ja see kuidagi sobitada kaasaegse motikaga? Oleks nagu soov omada külgkorviga ratast ( vajadusel korv lahti ühendada ja soologa sõita), aga vene oma ei taha. Olen näinud netis pilte, kus USA-s on lahedad külgkorvid küljes kõikmõeldavatel motikatel, kaasaarvatud biked.
Äitähh kõikidele kes vastavad.
Probleem nr X:
Eestis ei TOHI " vajadusel korv lahti ühendada ja soologa sõita"!
edu
Re: Külkorvid
yeekim kirjutas:Probleem nr X:
Eestis ei TOHI " vajadusel korv lahti ühendada ja soologa sõita"!
Teab kuidas mujal EU riikides sellega on ,Soomes ja Saksas näiteks..
Re: Külkorvid
Eestis olen näinud Pannoonia külgkorve, mis on kruvitud Suzuki Savage ja HD külge. Panni aluplekist korv on vene omadest tükk maad kergem, samuti on ta paar kilo Jawa klaasplastist korvist kergem. Ühel 1500 Vulcanil oli ka enda aretatud korv küljes- enam ei mäleta, kas Jawa või Panni oma.
-
- Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: Külkorvid
Semu kruvis oma diverkale jawa korvi külge. ARKi kohta ei tea aga ülevaatusel olid mehed küll õhinas ja huvitatud et lääne masin ja külkaga aga kuna kõik tuled ja viled küljes siis lasid ilusti läbi.
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Re: Külkorvid
Tsiklitalli foorumis külghaagistest omaette teema:
http://foorum.tsiklitall.ee/showthread.php?tid=436
Tean, et kunagi oli ARK-s arutlusel külghaagise kasutamist nagu tavahaagist, kuid see kadus "asjapulkade" mugavuse ja bürokraatja tõttu pilbasteks ning kuna avalikkus selle vastu erilist huvi üles ei näidanud siis sinnamaale see jäigi.Kes mäletab 90-ndaid, siis oli kombeks korviga rattaid soolodeks teha.
Mõni aeg tagasi lugesin, et Saksamaal on mitmeid väikefirmasid, kes valmistavad ratastele külghaagiseid ja viimasel selliste masinate kokkutulekul oli olnud 1700 külghaagisega mootorratast.
Muide teisel pool maakera kleebitakse ratastele tihti külge endises NL-s toodetuid külghaagiseid.
Kes loeb vene keelt, siis siin veidi ka sel teemal
http://www.zr.ru/archive/moto/2013/05/p ... ochnost#26
Endal mõlguvad ka peas mõtted KZ1000P-le külghaagis külge kleepida, muide septembri kuul rändas siinmail üks perekond Uralil Kuveidist (mees-sohvrina, naine ja laps kõlghaagises reisjatena, külastasid Maanteemuuseumi IZ-i sünnipäeva pidustustel).
Mul oleks ettepanek:
- Teha küsitlus foorumis, paljud tsikliomanikud oleksid huvitatud ratta kasutamist koos külghaagisega.
- Seejärel teha ühine kiri sellise ümberehituse legaliseerimise kohta ARK-le. Praegu kujutan ette, et igast ARK büroost saab erineva vastuse ja standartne oleks, et - pole ettenähtud.
- Juhul kui on soovijaid piisavalt, ehk siis on mõni töökoda nõus neid ka mingil määral tootma ja turustama, kuigi kujutan ette, et üksikorras külghaagiste valmistamine pole odav lõbu, samas oleks neil legaalsete dokumentide vormistamine lihtsam, kui seda teeks iga soovija-ehitaja üksikkorras.
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Külkorvid
Kuule "keelegeenius" Maku12.
Ole kena ja kirjuta see pealkiri grammatiliselt õigesti. Muidu hakkan kahtlema sinu hariduse tasemes.
Mitte KÜLKORVID vaid KÜLGKORVID
Re: Külkorvid
Omasin ka kaheksakümnendatel korviga vana Jawat. Sõitsin valdava osa ilma külgkorvita ja see oli lubatud. Ainult ülevaatuse ajaks keerasin korvi külge, kuna ratas oli ikkagi registreeritud külgkorviga rattana ja ülevaatuseonud tahtsid korvi ka näha. Kord oli korvi kiige laager läbi ja ei lastud ülevaatuselt läbi, ei aidanud minu selgitused et ma sellega põhimõtteliselt ei sõida vaid keeran ainult ülevaatuseks korvi külge. Öeldi et seadus on seadus ja tule tagasi poiss. Aga ilma korvita sõit oli täiesti legaalne. Ainult et mäletamist mööda oli vene ajal sihuke tingimus et üle 500 cm3 rattaid ei tohtinud soolona üldse kasutada, see elimineeris emmilised soolomasinatena ära. Ainult miilitsatel olid siis soolo-Uralid ja mingeid eskordi Jawasid (valget värvi) oli valitsusel väidetavalt 500 cm3 mootoritega käputäis. Ristiinimestele jäi 350 cm3 soolopillina piiriks. Aga sellel võis iga päev kasvõi korvi külge või maha kruvida. Kas nüüd siis enam ei tohi - mulle küll üllatus .
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Re: Külkorvid
sm. Hiid
Minu teada 500ccm Jawa-sid Eestis peale ESO mootoritega olnud ei ole, neid oli nii söeraja-jääraja kui ka krossikaid. Naised saunast, et kunagi olevat miilitsale 500-seid toodud on ikka räägitud, kuid isiklikult uurisin seda endiselt RAI ülemalt sm. Rumvold-ilt, siis ka tema ütles, et ei ole kuulnud.Valged eskort Jawa-d olid pesuehtsad Jawa-634-d (enda käest üks läbi käinud, hiljem läks Jõgeva kanti).
Mis puutub korviga rattaga soolona sõitmisse, siis (v.a. spets korviga rattad, millistega soolona ei saagi sõita, mõnd olen Eestis näinud) see on igati võimalik, teel ehk ka politseinik ei pane kat. tähistust tähele, kuid kui asi miskil põhjusel läheb liikluskindlustuse või siis kohtukulli kätte LÕ korral, on see hea põhjus vee peale tõmbamiseks, sest masina reg. tunnistusse märgitud kat. ei vasta tegelikule.
Sooloratas - L3e
Külghaagisega - L4e
Uue LS järgi vist tähte e enam kasutuses ei ole.
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Külkorvid
Kummalisel kombel on mu tsikli passi kirjutet, et võin kasutada kuni 128kg (või oli 118, krt nii täpselt ei mäletagi tegelt) haagist. Külgkorvi jaoks jääb sellest vist väheks. Vähemasti sellise, mis inimest kannaks. Lisaks olla selle kasutamisel kohustus ratas L4e kategooriaks ümber vormistada.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Külkorvid
http://www.sajdkar.wbs.cz/Nami-vytvoren ... -foto.html
See siis Tšehhis külkasid erinevatele tsiklitele installiva väikefirma kodukas.
Muuseas, ka vana hea Velorexport tegutseb tänaseni, sai ise suvel nende uus 562 korv ostetud(esialgu veel garaažis tehasepakendis).
Miilitsa ettepanek ARK-i survestada on hea, mina annaks igal juhul toetusallkirja.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Külkorvid
õemehe õemees kirjutas:Kummalisel kombel on mu tsikli passi kirjutet, et võin kasutada kuni 128kg (või oli 118, krt nii täpselt ei mäletagi tegelt) haagist. Külgkorvi jaoks jääb sellest vist väheks. Vähemasti sellise, mis inimest kannaks. Lisaks olla selle kasutamisel kohustus ratas L4e kategooriaks ümber vormistada.
Mul oli ka CBR1000f paberites kirjas, et võib pealt 100kg midagi haagise külge panna. Kahjuks või õnneks korjasid targad MNT ameti mehed selle sealt kiirelt ära kui passis värvi vahetada tahtsin.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Külkorvid
Üks somm müüb 1500 eeroga enda väitel HD korvi, mille kuut kangesti vana Velorex'i meenutab. Võta siit idee, hangi omale nimetatud Velorexi korv või siis paljas kuut ja tee asi ise valmis. Pole ise sattunud nägema, aga peale korviratta on piltide järgi paljud ka tsikli oma rattad korvi kasutades autorataste vastu vahetanud. Kuna korviga kallutamine on võimalik vaid vasakule ja kisub igal juhul natuke ebatraditsioonilise sõidustiili valdkonda, siis peaks autoratastega isegi mugavam ja ka kindlam olema. Ainult lenks on vist küll raskem, eriti väga aeglastel kiirustel ja koha peal pöörates.
Aga selle HD Velorexi link: http://www.nettimoto.com/harley-davidso ... li/1592364
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Külkorvid
v301060 kirjutas:Miilitsa ettepanek ARK-i survestada on hea, mina annaks igal juhul toetusallkirja.
Sama siin.
Re: Külgkorvid
v301060 kirjutas:http://www.sajdkar.wbs.cz/Nami-vytvoren ... -foto.html
See siis Tšehhis külkasid erinevatele tsiklitele installiva väikefirma kodukas.
Muuseas, ka vana hea Velorexport tegutseb tänaseni, sai ise suvel nende uus 562 korv ostetud(esialgu veel garaažis tehasepakendis).
Miilitsa ettepanek ARK-i survestada on hea, mina annaks igal juhul toetusallkirja.
Kui tohib küsida, siis kui palju nimetatud korv maksis ja millele plaanid selle külge kruvida?
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Külkorvid
http://www.mototechnik.cz/index.php?mai ... ts_id=1084
Läheb 638 külge.
Juurde ostsin veel korvialuse kroomitud kaitseraua, kroomitud pakiraami ning muidugi ühendustorude komplekti.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Re: Külkorvid
Kas tõesti see seadus enam ei kehti, et ametlikult registreeritud külghaagisega mootorratast võib kasutada soolorattana, ülevaatusel käimine muidugi koos külgkorviga. Vastupidi nagu ei tohtinud, et kui sul on ratas soolona arvel ja siis kasutad külgkorviga koos. Millal see seadus muutus???
Re: Külkorvid
Siin igatahes müüvad eemaldatava korviga ratast...
https://www.osta.ee/kawasaki-gpz500s-si ... 16905.html
Küsi kontakti, saad ehk infot legaalsuse kohta...

Re: Külkorvid
Kus kohast on pärit info, et külghaagisega mootorratast ei tohi kasutada ilma külghaagiseta?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.