koonusfilter

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
andreas

koonusfilter

Lugemata postitus Postitas andreas »

tere. kas koonusfilter annab midagi juurde või mitte n: 125 bikele
Kasutaja avatar

unimüts
Postitusi: 147
Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa

Re: koonusfilter

Lugemata postitus Postitas unimüts »

andreas kirjutas:
tere. kas koonusfilter annab midagi juurde või mitte n: 125 bikele

Teooria räägib minuteada sellest nii: alla 200ccm ei oli koonusfiltri olemasolu märgatav. Kuid kuidas võtta. oleneb millejaoks sa vajad seda filtrit: kas tuunimiseks või lihtsalt külgepanekuks ilupärast?

Unimüts ei poolda koonusfiltreid. kuid see on minu arvamus. Muretse ennem uus ja võimsam hobene hargi vahele, kui hakata võimsust suurendama. See on unimütsi isiklik arvamus ja ei lähe vaidlustamisele.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

125 bikele pole see tõesti just väga mõttekas, sest see ei tee 125e lennukiks,
kiirendab kulumist ja teeb masina kiiremini hõredaks, seetõttu suurendab kulusid. Ma soovitaks sajakahekümneviiese tuunimise asemel raha koguda, et hiljem korralik ratas osta...:P
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Hea on öelda et ära tuuni hoia raha kokku ja osda uus ja parem .. Aga point on selles et kui sa oeld 16 a vana ja alles 21 a saaksid midagi ülikõva tagumiku alla no kas on mõttet siis raisata oma parimaid aastaid mingi pasaga sõitmiseks !! Või tuunid ära saad 20 või rohkem kwsid , üks tüüp sai 125 nsr 4,6 sekiga sajani, ja müüd pärast lihtsalt kõvema papi eest maha !! Minu arust on see piisav kui lõppkiirus on 170 - 200 km/h või mis teie arvate ..

Aga muidu jahm koonusfilter pidi 125 tsikli kiirelt ära söelastama !
Kasutaja avatar

jax1
Postitusi: 91
Liitunud: 22 Veebr 2004, 22:35
Asukoht: Tartumaa/ Honda CB1
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jax1 »

Ainult koonusfilter küll midagi silmaga märgatavat juurde ei anna. Kasutades koonusfiltrit arvesta sellega, et ta tõmbab ohtralt sitta sisse ning puhastama peab ka kindlasti tihedamini, kui tavalist õhufiltrit.
Kasutaja avatar

b3ar
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Nov 2003, 14:15
Asukoht: Viimsi | Aprilia Tuareg Rally 125

Lugemata postitus Postitas b3ar »

minu arvamus on selline et tee proovi , võta õhufilter küljest ära ja proovi kas kiirendus läheb paremaks , kui läheb siis võid vast vahele lükata. aga jah ega ta palju ei tohiks mõjutada.
Kasutaja avatar

|Maku|
Postitusi: 123
Liitunud: 26 Apr 2004, 11:02

Lugemata postitus Postitas |Maku| »

b3ar kirjutas:
minu arvamus on selline et tee proovi , võta õhufilter küljest ära ja proovi kas kiirendus läheb paremaks , kui läheb siis võid vast vahele lükata. aga jah ega ta palju ei tohiks mõjutada.
Eks ta nii kipub olema.

Mina leian, et võrrile koonusfiltri panek on üks suht mõttetu väljaminek aga proovi ära, kui süda rahu ei anna (olen isegi teinekord ainult sportliku uudishimu rahuldamiseks mõnda asja katsetanud). Siin teemas on koonusfiltri üks idee ära unustatud. Nimelt on ta praktiliselt eluaegne. Samadel põhjustel kasutatakse motospordis pestavaid filtreid (iseasi, mis nendega juhtub, kui pidevalt bensiiniga pesta. saavad otsa pikapeale..). Kuid palju sa mootorrattal õhufiltrit ikka vahetad? Olen ise sarnases olukorras olnud nagu teema autor. Ma ei taha siin mingit lollust küll propageerida aga näiteks suurem hülss+kolb annaks ikka taguotsaga tuntava vahe, koonusfilter aga mitte. Anyway on enamus vanad rattad suht hõredad, teinekord ainult rõngaste vahetusega saab imesid teha (iseasi, mis seisus silinder on).

EDIT: Ärge ära unustage, et kui koonuse otsa kruvite, siis vett nad ei salli. Originaal papist filter on omas kopsikus ja vesi ei pääse ligi. Eeldusel, et koonusfiltri karbussi otsa ikka kruvid.
Life is full of surprises..
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

Whitebalance kirjutas:
üks tüüp sai 125 nsr 4,6 sekiga sajani

whoa :shock: mis vend see oli? minuteada ei lähe isegi rinka võrrid nii kiiresti sajani.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”