Kiirendades katkub
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Kiirendades katkub
Tervist,
Otsin juba päris huviga taga viga, mis ilmneb kiirendamisel ca 2000-4500 pööret. Kohalt kiirendades ei ole kiirendus sujuv, vaid on tunne, nagu mõni silinder lõpetaks korra töö. Mälu järgi hakkas see peale tankimist kuid nüüdseks on ca 6 paagitäit juba läbi aetud ja kasutanud olen paaki kallatavat pihusti puhastus ainet. Küünlad vahetati B24-s, kuid ka see oli ajutine leevendus - viga jäi alles. On kellegile tuttav kogemus?
Masin zx6r 2005 aasta.
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kiirendades katkub
Mul tegi sarnast nalja kui TPS (gaasiasendi andur) paigast ära oli, vajas kalibreerimist ja asi korras. Ratas oli gixxer, kindlasti on sul ka mingi sarnane seadistatav jublakas.
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kiirendades katkub
Proovin esimesel võimalusel järgi..kahjuks service manual on selle regulli osas vait..
Re: Kiirendades katkub
Mul ZX9R aastast 99 ja samuti vahel madalal pöördel hakkab katkuma. Vahel teeb avehel mitte- lahendust ei ole leidnud.
Re: Kiirendades katkub
makuke kirjutas:Proovin esimesel võimalusel järgi..kahjuks service manual on selle regulli osas vait..
Kui tps'i soovid kontrollida, siis kõige lihtsam on töötava masina pritsung peale panna. Üldjuhul kawadel seda probleemi ei ole, samas kui suzukidel on kõigil need alatihti persses.
Vaakumvoolikud, sisselase ja kõik sellised nipet näpet asjad on üle käidud?
Kui peale tankimist tekkis siis tundub kõige loogilisem kütusepumba viga. Vaheta pump kellegiga ära, saad kohe teada.
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kiirendades katkub
Kõige nõmedam ongi see, et peale 4500 liigub masin nagu ta peaks liikuma ja viga on alati ainult madalatel pööretel.. Vaakumid ja muud asjad on üle käidud..
Re: Kiirendades katkub
Kruttisid ju segu paigast ära. Vaata mis veakood ütleb!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendades katkub
Mul on olnud teeninduses kahe ZX6R-ga sama lugu. Mõlemal korral oli põhjuseks kütusepaagis loksuv "lisand" vee ja mingi muu olluse näol. Kui sai jõuetumast kohast pööretes üle, siis suutis selle kompoti ka ära põletada aga just 4000-5000 vahemik oli suurimaks probleemiks. Mis värvi muide küünlad on? Ja millise temperatuuriastmega?
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Kiirendades katkub
Vähemalt suzukidel toimib pritsung kindlasti sedasi: vabapöörded kuni teatud pööreteni (täpset numbrit ei mäleta kuid umbes sinna kanti, kust edasi sul normaalselt tööle hakkab) toimib nii öelda suletud ring. Ehk siis üritab pritsung O2 sensori abiga saavutada kindlat kütuse/hapniku suhet. Kui nendest pööretest üle minna, siis on lahtine ring ja siis võetakse kütusekogused ecu mapist vastavalt pööretele. Suurtes plaanides peaksid kõikide mootorrataste pritsungid sama moodi toimima sõltumata valmistajast. Suletud ja avatud ringi pöörded võivad olla erinevad. Mina otsiksin viga kuskilt o2 anduri juurest või midagi sealt suunast.
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kiirendades katkub
Kuna kõik variandid peale paagi puahstamise olid eelnevalt proovitud, siis nagu Möörfi seadus - viimane varinat töötas. Asi korras, teema minupoolt lõppenud
Re: Kiirendades katkub
Nuclear kirjutas:Mille või kelle sa siis paagist leidsid?
Peenike sodi oli paagi põhjas.
Vead seisnesid selles, et madalatel pööretel polnud kütuse põletamiseks jõudu ja kohalt minnes hakkas mootor turtsuma ja tahtis välja surra. Saades pöörded üles, probleemi polnud. Suurematel pööretel gaasi lahti lahtes (pööretevahemik 5k-7k täpsemalt) toimusid järelplahvatused ja mootori pöörded ei langenud sujuvalt.
Esimese loogiline seletus - ebakvaliteetne bensiin. Aga huvitav on see, et mitte ühtegi korda ei ole tangitud ebakvaliteetses tanklas. Ainult Neste ja Statoil (võibolla 5-6x ratta ajaloo jooksul on Alexela tanklasse juhuse tahtel sattutud ja eelmine hooaeg 1x Oil Stopis. Vastavates bensukates maksimaalselt 5-6l et ratas jõuaks omadega Neste/Statoili). Seda justnimelt seepärast, et ratas rüüpaks ainult kvaliteetset bensiini.
Ja tuleb välja, et paagis sodi põhjas...
Re: Kiirendades katkub
Oh sylla, sylla... kus on sinuarvates lihtsam "paar tonni saasta mehele panna" - kas nö nimega tanklas käidavas kohas, kus päevane läbimüük ca 10T või siis pisikeses tanklas, kus sama näitaja kõigub 1-2T vahel?
Esimesel juhul, selleks ajaks kui sinul avalduvad probleemid ( isegi samal päeval) ja sa teatad oma kahtlustusest seoses ebakvaliteetse kütusega "sinna kuhu vaja" jõuavad ametnikud asja kontrollima reeglina järgmisel päeval ( vahel ka 2-3 päeva hiljem) selleks ajaks on juba min 1-2x uut ja kvaliteetset peale toodud ja saad vastuse, et kontrollimisel kvaliteedist kõrvalekaldeid ei leitud.
Teisel juhul aga on tankla vahelejäämine suht kindel, sest lihtsalt "käive" ei ole piisav ja sodi ei vahetu jäägitult välja. Rääkimata sellest, et need väiksed tanklad on tihtilugu suht personaalsed ehk omanik(ud) elavad samas külas, tunnevad omi kliente ja kui on vähegi aumeestega tegu, siis annavad oma parima, et mitte nö naabrimehe masinat tuksi keerata.
Olen ise mõned aastad tagasi statoiliga sõja maha pidanud ja õiguse saanud- alguses muidugi oldi suhtumisega, et ma võin ennast rahus põlema pista, hiljem pakuti seda ja teist ja oldi kõigega nõus. Lihtsalt minul õnnestus seletada tuttavale tollitöötajale miks on vaja minna KOHE ja võtta proovid ( loe teksti algust) ja ka siis (u 2-3h hiljem) saadi mahutist juba korralik proov aga tankurist veel see "asi" mis minule õiguse andis.
Ise tangin sellest ajast peale statis nii vähe kui võimalik ja pigem siis sinu loogika järgi võtan riski ning toetan väikeettevõtlust. Aga mul on muidugi ratas ka mis kõrvetab läbi igasuguse bensulõhnalise vedeliku vist.
Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
Re: Kiirendades katkub
Nõus, aga mitte andmaks liiga lihtsalt alla - mine küsi Smashi külastanud inimeste käest ja uuri kellel oli hiljem probleeme bensiinipaagis leiduva sodiga, sest tangiti no-name bensukast (lähimast bensukast, mis juhtumisi oli tavainimesele tundmatu bensukas) ja vaata, mis tulemused on..
Re: Kiirendades katkub
Ma ei tea muidugi kõigi eest kõneleda aga mida ei tasu väikestest jaamadest võtta on 98 - just sellesama aeglase liikuvuse pärast. See on nii väheliikuv kraam, et kui 95 müük on kehvematel päevadel kasvõi 300L siis kunagi sai ise just selsamal põhjusel 98 müük lõpetatud, et 3T müüd poolteist kuud ja lahtub ära ( lisaks aurustub seda ka rohkem kui müügist tulev kasum kataks) . Kui jama oli 95-ga siis pidi ikka väga "no name tankla" olema.
Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.