2002.a. mootor 1998.a. raami ?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 40
- Liitunud: 21 Jaan 2008, 19:44
- Tsikkel: Z 1000 ; R1
- Asukoht: Harjumaa
2002.a. mootor 1998.a. raami ?
Tere foorumlased.
Küsimus järgmine: kas 2002.a. Yamaha R1 mootor (karpaga) istub 1998.a. raami vahele ? olen siit, sealt uurinud ja räägitakse erinevat juttu. Et äkki kellelgil on kogemust, või kas äkki vin koodi alusel saab kuidagi kuskilt selle väljauurida ?
Ette tänades !
Re: 2002.a. mootor 1998.a. raami ?
Oled eksiteel-2002 mootoril peaks olema märgis 5pw,ja see on sissepurskega.
http://www.louis.de/_20e94eb350749115e2 ... yp_id=RN09
Kui just raami ei taha ratsida....EDU!
Öige asi ootab sind siin
http://www.ebay.de/itm/Motor-Engine-Mot ... 4d0ca64667
Saadavad koju
-
Teema algataja - Postitusi: 40
- Liitunud: 21 Jaan 2008, 19:44
- Tsikkel: Z 1000 ; R1
- Asukoht: Harjumaa
Re: 2002.a. mootor 1998.a. raami ?
se pill mull on ikkagi karpaga mudel, lihtsalt arvele arvatavasti on võetud 2002 a. sees. selle mudeli tootmine oligi vist 1998-2002 ju v?? mõningad muudatused on aja jooksul küll teoimunud,aga kas ka mootorite kinnitused erinevad ?
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: 2002.a. mootor 1998.a. raami ?
R1 mudeli tootmisaastad peaksid umbes nii olema (esmane reg võib olla kasvõi 2013):
4xv / RN01 - 1998-1999 (karpad)
5jj / RN04 - 2000-2001 (karpad)
need eelmised omavahel VÄGA sarnased, väga paljud jupid on samad või teineteisega asendatavad vaatamata erinevale võimalikule orig.tootekoodile.
5pw / RN09 - 2002-2003 (sissepritse - küll kaugelt vaadates üsna karpade moodi oma vaakumkambrite jms sodiga seal küljes kuid siiski juba kütuse elektrooniliste pihustitega)
Sellel mudelil juba eelnevatega mõnevõrra rohkem erinevusi, küll siiski paljud jupid sobivad (v.a. keredetailid).
Mis 5pw mootori installeerimist vanemale 1998-2001 raamile puudutab siis minu teada on ainuke vahe esimeste ülemiste mootorikinnituse juures kuid sellest piisab, et lihtne mootorivahetus ei mängi enam välja... Mootoritel on plokil tähised peal, vist paremal pool, selgelt näha ka kui mootor vahel, vastavalt 4xv, 5jj või 5pw.
Mootorite erinevused:
The first R1 appeared in 1998 (know as the 4XV) and had 150 bhp, it was fitted with 4 40mm Mikuni BDSR 40 carbs.
The second generation arrived in 2000 (5JJ) and had 160bhp. It had many improvements over the earlier engine these included, modified carbs, revised camshaft lubrication, lighter gearbox internals, and altered ratios including a taller 1st gear.
In 2002 the 5PW engine was launched. It now was fitted with fuel injection, although looking at one you would think it was still on carbs. This is achieved by a CV slide controlled by vacuum. The main advantage of this over the earlier models is it can rev higher and faster. Power was up slightly to 164bhp
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.