Honda VFR 1200XD Crosstourer DCT 2012 - boob
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Honda VFR 1200XD Crosstourer DCT 2012 - boob
Sai siis uus ratas koju toodud. Noh, tegelikult ühe mehe uus on seekord teise mehe vana
Rattaks siis nagu pealkirjas mainitud, on kahe siduri ja automaatse käiguvahetusega Crosstourer, mis ostmise ja registreerimise hetkel oli eestis esimene ja baltikumis teine. Esmaseks ostjaks oli sõber, kes on siin küll foorumi kasutaja, aga pole eriti jutumees. Ja nüüd siis aasta hiljem tõin ratta oma garaazi ja passi sai kirjutatud minu nimi. Läbisõit selleks hetkeks 24000km.
Rattast lähemalt ka. Esmaregistreerimine tehti aasta ja umbes kuu aega tagasi, ise aitasin ratta koju sõita. Originaalis on kohe peal ABS ja välja lülitatav veojõukontroll Originaal lisavarustust pandi ka veidi esinduse poolt peale: käepidemesoojendused, LED udutuled, kukkumisrauad, taga ja küljekohvrid, kõrge tuuleklaas. Lisaks ka kahepoolse sidega signalisatsioon. Rattal kardaanülekanne, V4 1200ccm 95kw, isteasend mõnusalt püstine. Sadula kohta ei saa ka paha sõna kosta, pikim sõit on hetkel ca 200km korraga ja selle ajaga veel istmik virisema ei hakanud. Eks tulevikus saab loodetavasti ka 1000+km päeva proovida.
Käiguvahetusest ka veidi: tegemist on siis kahe siduriga süsteemiga (DCT - Dual Clutch System) ja automaatse käiguvahetusega. Automaatsel käiguvahetusel on Drive ja Sport asendid, lisaks on ka manuaalne käiguvahetus reziim ja vasakul käel nupud käiguvahetuseks, mille kaudu on ka automaatreziimis võimalik käiku vahetada. Lisana pakutakse ka jalaga käiguvahetust, mis siis on põhimõtteliselt hoob ja andurid. Käiguvahetuse kiituseks peab ütlema, et esimese ja teise käigu vahetuse jõnksu on tunda, edasi on juba nii sujuv et ainult tahhomeetri ja mootori hääle järgi saab aru, et käik on vahetunud.
Hetkel siis rattal vaja 24000km hooldus teha ja kõik piduriklotsid vahetada. Selle ratta eripäraks on veel tänu automaatkastile käsipidur, mille hoob on vasakul lenksul ja mis ise asub kardaani allpool. Selle tõttu on ratas ka mudas mürajatelt kriitikat saanud
Pildikene paar tundi peale salongist välja veeremist.
Ja hetkel siis selline:
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Honda VFR 1200XD Crosstourer DCT 2012 - boob
Paberite järgi on tühikaal 285kg.
Tänaseks päevaks on 24k hooldus tehtud, ees uued piduriklotsid. Kohe-kohe peaks kohale jõudma ka tagumised klotsid, siis on ehk paar aastat hooleta
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Honda VFR 1200XD Crosstourer DCT 2012 - boob
Vahepeal saanud sõita ja pidasin ka kütuse kulu üle arvestust. GPSi järgi 90kmh kahekesi sõites tuli keskmiseks kuluks 4,9L sajale, 110kmh tuli kahekesi 5,6L keskmiseks. Seda siis normaalse sõidu juures, pealinnas foorist foori ei kiirendanud aga päris ökotama ka ei hakanud. Enamus sõitmist maanteel, umbes 15-20% linnas.
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Honda VFR 1200XD Crosstourer DCT 2012 - boob
Läbisõidul 30000 ja veidi peale sai garantiikorras vahetatud tagumine amort.
Re: Honda VFR 1200XD Crosstourer DCT 2012 - boob
A mingeid feelinguid ka ratas tekitab Või ostsid vastupidavuse katsetamiseks ja hooldusvälpade foorumisse märkimiseks
Ei, ega see halb ei ole
No offence, just kidding
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Honda VFR 1200XD Crosstourer DCT 2012 - boob
Sõitmine ainult fiiling ongi, naeratus on enamus aega näol
Eks need kilomeetrid seetõttu kogunevad rahulikult, et iga võimalik sõit saab tsikliga tehtud. Kui võimalik oleks, siis autot üldse enam ei kasutaks
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Honda VFR 1200XD Crosstourer DCT 2012 - boob
boob kirjutas:Sõitmine ainult fiiling ongi, naeratus on enamus aega näol
![]()
Eks need kilomeetrid seetõttu kogunevad rahulikult, et iga võimalik sõit saab tsikliga tehtud. Kui võimalik oleks, siis autot üldse enam ei kasutaks

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Honda VFR 1200XD Crosstourer DCT 2012 - boob
Kuidas offroad on võrreldes mõne teise suure rattaga? Kuskil sahistatakse, et uus AT ka tulemas varadero/vtr mootori baasile.
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Honda VFR 1200XD Crosstourer DCT 2012 - boob
Minu offroad selle rattaga on piirdunud kruusateede mõõtmisega ja seal tunnen ma end selle ratta seljas väga mugavalt võrreldes aastatetaguse DR Big'i lenksus olemisega. Rutjal paksus liivas Kuzmitziga kõrvuti sõit lõppes minu ratta välja lükkamisega. Eks see oli ka pigem selline ratta tundma õppimise hetk, ehk siis veojõukontroll sees ja väljas sõitmine ja eks see sile asfaldirehv aitas ka kindlasti veidi kaasa. Mudasse pole otseselt roninud, kuigi paar mudast teelõiku on ette jäänud. Jällegi tänu veojõukontrollile oli liikumine suhteliselt sujuv ja mugav, kuigi rehv ikka sile ja asfaldile mõeldud.
Paar korda olen külje ka maha pannud. Korra juhtus see kruusateel ringi pöörama hakates, mõtlesin et lasen tagapiduriga külje ette ja ongi pool pööret tehtud, aga tegelikult ABS krõbistas pidurit ja nii see tasakaal ootamatult kadus.
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Honda VFR 1200XD Crosstourer DCT 2012 - boob
Paar aastat mööda läinud ja eile keris ette 42000 läbitud kilomeetrit.
Pthüi-pthüi-pthüi, väga hea ratas on
Vahepeal hakkas pool ja täistuli jebima, tuli välja, et tulederelee paagi all oli oma juhtmekimbuga vastu paaki juhtmete isolatsiooni maha nühkinud ja lühisesse läinud.
Mõtlesin kohe, et mida ma siia veel peaks kirjutama ja nagu ei oskagi midagi kirjutada. Rattaga sõitmine on ikka veel fiiling, olen vahepeal mõne teise rattaga ka sõitnud ja no oma on ikka liiga hea, et ei ole veel tekkinud tunnet, et uuema või muu ratta peale mõelda. Seega kuna sõidumõnu pole kirjeldama mõtet hakata, hoian teemat aktiivsena kui midagi jälle rääkida on
Ah jaa, vahepeal sai ka veidi enduurotatud. Vedasime karja soomlasi mööda kruusa ja Aidu karjääri ja veidi ka metsa. Enamus seltskonnas olid sellised kergemad rattad krossirehvikutega, kruusal sõitisime koos sõbraga kellel oli BMW GS1200, eest ära. Järgi jõuti meil hoida jämeda kruusa peal järskudel pööramistel ja pinnasradadel.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.