V Stromil kolin supportides ja tippkiirus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
andryy
Postitusi: 562
Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

V Stromil kolin supportides ja tippkiirus

Lugemata postitus Postitas andryy »

Tere.
Selline mure: Suzuki V-Strom 650 2006
Kui sõidan aukudest läbi siis on kuulda kolinat esimestes supportides,samuti koliseb ka kohapeal kiigutades aga vaiksemalt.
Lähedamal vaadates sain nii palju targemaks,et kolin tuleb supportides,kui neid maha võtta siis vaikus.
Piduri kettad on ujuvad ja ma pole varem nendega kokku puutunud,samuti supportides on korralik "luft" kuigi kõik on kinni keeratud.
Miks see kolin tuleb? Kas kettad löövad vastu supporti või on see normaalne nähtus?

Samuti küsiks veel sama mudeli omanikelt,et palju tuurid tõusevad külmal käivitamisel?
Sellinne tunne,et ei tööta see,tuurid ei tõuse ja rattas sureb välja kui väljas külm.

Viimati muutis andryy, 21 Apr 2013, 21:19, muudetud 1 kord kokku.
Easy Rider & Iron Butt
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom

55HH
Postitusi: 24
Liitunud: 28 Dets 2007, 12:14
Asukoht: Tallinn

Re: V Stromil kolin supportides

Lugemata postitus Postitas 55HH »

andryy kirjutas:

Tere.
Selline mure: Suzuki V-Strom 650 2006
Kui sõidan aukudest läbi siis on kuulda kolinat esimestes supportides,samuti koliseb ka kohapeal kiigutades aga vaiksemalt.
Lähedamal vaadates sain nii palju targemaks,et kolin tuleb supportides,kui neid maha võtta siis vaikus.
Piduri kettad on ujuvad ja ma pole varem nendega kokku puutunud,samuti supportides on korralik "luft" kuigi kõik on kinni keeratud.
Miks see kolin tuleb? Kas kettad löövad vastu supporti või on see normaalne nähtus?

Samuti küsiks veel sama mudeli omanikelt,et palju tuurid tõusevad külmal käivitamisel?
Sellinne tunne,et ei tööta see,tuurid ei tõuse ja rattas sureb välja kui väljas külm.

Tere,

Endal DL-650 2007, ls 24000, selliseid probleeme ei ole. Tuurid vist kui mootor külm ca 1300 pööret, ehk samad kui mootor ka soe, arvan et mingi teine probleem (halb bensiin, vanad küünlad, vana aku ja .n.e)

Supportides lüft peab olema, kuid jah, raske siin aru saada kas on "normide" piires või ikkagi üle.

Kasutaja avatar

Teema algataja
andryy
Postitusi: 562
Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: V Stromil kolin supportides

Lugemata postitus Postitas andryy »

Minu mudel on 2004-2006,ei tea palju see erineb.Aga leidsin sellise asja:
Pilt

Easy Rider & Iron Butt
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom

inx34
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Juun 2008, 18:36
Tsikkel: Suzuki Intruder vl 1500
Asukoht: Tartu

Re: V Stromil kolin supportides

Lugemata postitus Postitas inx34 »

mul sama teema,kettad loksuvad neetidest pikisuunas vaja vülja vahetada

Kasutaja avatar

Teema algataja
andryy
Postitusi: 562
Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: V Stromil kolin supportides

Lugemata postitus Postitas andryy »

inx34 kirjutas:

mul sama teema,kettad loksuvad neetidest pikisuunas vaja vülja vahetada

Sinuga võiks kokku saada,võrrelda.

Easy Rider & Iron Butt
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom

inx34
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Juun 2008, 18:36
Tsikkel: Suzuki Intruder vl 1500
Asukoht: Tartu

Re: V Stromil kolin supportides

Lugemata postitus Postitas inx34 »

davai

Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist
Tänatud: 2 korda

Re: V Stromil kolin supportides

Lugemata postitus Postitas Ilgekepp »

kõlisevad piduri klotsid,sest sealt on ilmselt puudu pleki klõbinad mis sinna peale käivad,mul r1 oli sama nali,raudteest ülesõites kolises.sellega ei juhtu midagi sõida aga.

Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
Kasutaja avatar

Teema algataja
andryy
Postitusi: 562
Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus

Lugemata postitus Postitas andryy »

Sain täna 180 kätte ja 8000 pöörded ja kõik,punane hakkab alles 10500 pealt,kas see on kõik mis ta annab välja või on kusagil piiraja?

Easy Rider & Iron Butt
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom

Aivar123
Postitusi: 208
Liitunud: 23 Juul 2012, 17:00
Tsikkel: TDM 900
Asukoht: tallinn

Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus

Lugemata postitus Postitas Aivar123 »

Õige mees läheb ikka tippkiirust proovima, kui kahtlustab, et miskit on esirattaga (piduriga) viga :wack:
Sinu lohutuseks julgen pakkuda, et ega sellest 650-st eriti rohkem välja ei võlu ka. Vb ülekannet muutes... sel rattal vähe teisem suunitlus, kui lõppkiirus ja kiirendus

Parem kui me tööalaselt ei kohtu... mitte et minul klientide vastu midagi oleks.

Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.

Aspelund
Postitusi: 515
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Väga kiire kaitseingel tundub olevat...

Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus

Lugemata postitus Postitas westel »

andryy kirjutas:

Sain täna 180 kätte ja 8000 pöörded ja kõik,punane hakkab alles 10500 pealt,kas see on kõik mis ta annab välja või on kusagil piiraja?

See on jah normaalne DL`ide puhul. 1000 v-stromil sama värk, tippkiirus originaal ülekandega ca 220 ja pöörded jäävad umbes 7200 kanti, kuigi piirik 10500 peal.


Rattal
Postitusi: 117
Liitunud: 26 Mai 2010, 00:34
Tsikkel: Duke 690, EC 250, V4R APRC
Asukoht: Viljandi

Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus

Lugemata postitus Postitas Rattal »

andryy kirjutas:

Sain täna 180 kätte ja 8000 pöörded ja kõik,punane hakkab alles 10500 pealt,kas see on kõik mis ta annab välja või on kusagil piiraja?

On jah piiraja, vaata passi: kw vs. kg + püstine asend! :)
Kolisevad ilmselt klotsid sadulas, supportil peaks olema miski plekist vedru, mis klotsidel kerge pinge peal hoiab, vaja ehk veits painutada. Kettad võivad ka koliseda neetidest kui väga kulunud. Vaata see vedru asi hoolega järele, kettad juba kallis lõbu. Edu!

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

westel kirjutas:
andryy kirjutas:

Sain täna 180 kätte ja 8000 pöörded ja kõik,punane hakkab alles 10500 pealt,kas see on kõik mis ta annab välja või on kusagil piiraja?

See on jah normaalne DL`ide puhul. 1000 v-stromil sama värk, tippkiirus originaal ülekandega ca 220 ja pöörded jäävad umbes 7200 kanti, kuigi piirik 10500 peal.

Kui suzul tre-d pole peal, siis piirab nii ülevalt kui alt. 650 puhul pole aga midagi sellest loota, tegemist on suhteliselt nõrga mootoriga väga suure ja raske mootorratta peal. Ja see ratas ei ole mitte mõeldud 200-ga sõitmiseks. Peale 150 km/h muutub esiratas kergeks ja hakkab ratas ebastabiilseks minema. Kes huvitavaid kogemusi tahab, mingu ja sõitku lõuna eesti kiirematel küngastel ja saab aru, mis toimub. (crash)
Piduriketastel/supportidel kolisevad 2 asja - üks ketas ise vertikaalsuunas oma neetide otsas ja teiseks supportites olevad piduriklotsid (kui neil pole korralikke pingutusklambreid) või horisontaalsuunas piduriketas vastu supporte/klotse. Peale tüütu mulina/kolina/plärina ei ole sellel häda kedagi.
Olulisemaks selle ratta puhul oleks kontrollida tagumist veoketi hammaka laagrit ja pukse, ning neid õigel ajal vahetada, et ketti ja hammakaid järsult ära ei sööks ja "naksama" ei hakkaks.
Kõike paremat.
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kiiruse lagi ongi sellel 180km/h juures. Samuti on mootor häälestatud SV-st veidi erinevalt. Nimelt on DL-l võimsust rohkem (kuni 5hj) pööretevahemikus 3400-6700. Samas aga lõpus annab ära 7hj. Tegemist ju ikkagi matkarattaga. DL-i redline peaks olema 10000p/min. Usun, et midagi on sinu ratta puhul viltu, juba tühikäik külmalt viitab sellele.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Teema algataja
andryy
Postitusi: 562
Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus

Lugemata postitus Postitas andryy »

Tänud kõigile.
Lugesin erinevatel foorumitel, mõned kirjutavad ,et 192 said kätte aga ei usu,et piiraja nii vähe erinevust tooks ju siis mul lisa raskused ka peal,kaitserauad,kohvriraamid ja tagumine kohver ka peal oli.
Miks imestasin,sellepärst,et 3 esimest rattast olid sportikad,ja seal ikka poole punaseni ilusti läks välja ja spidokas maha,siin aga 8000 ja kõik,isegi natuke ei liigu,ja 200-ni ka 20 km veel,peab harjuma uue rattaga.
Ja selle tühikäiguga peab vist seda tegema,äkki siis midagi muutub veel.http://www.vstrom.info/Smf/index.php/to ... n.html#new
Ja nende supportitega kui vedrude ja muude asjade kontroll ei too tulemusi siis on tüüpilene plärin sellel mudelil.

Easy Rider & Iron Butt
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Ei usu, et tüüpiline see pärin supportitest, sest samu pidureid kasutavad ka SV mudelid. Minu omal küll ei plärise.
Koha peal väänates ikka 10000p/min tuleb ära?

SERTÃO
Kasutaja avatar

Teema algataja
andryy
Postitusi: 562
Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus

Lugemata postitus Postitas andryy »

holma kirjutas:

Ei usu, et tüüpiline see pärin supportitest, sest samu pidureid kasutavad ka SV mudelid. Minu omal küll ei plärise.
Koha peal väänates ikka 10000p/min tuleb ära?

Supportid loksuvad natuke aga muid vigu ei leidnud.
Kohapeal ja 5-da käiguga ilusti punasesse.
Pean uued katsetused tegema,tuli välja ,et tuurid liiga madalad olid 900 norm aga 1250

Easy Rider & Iron Butt
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”