V Stromil kolin supportides ja tippkiirus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
V Stromil kolin supportides ja tippkiirus
Tere.
Selline mure: Suzuki V-Strom 650 2006
Kui sõidan aukudest läbi siis on kuulda kolinat esimestes supportides,samuti koliseb ka kohapeal kiigutades aga vaiksemalt.
Lähedamal vaadates sain nii palju targemaks,et kolin tuleb supportides,kui neid maha võtta siis vaikus.
Piduri kettad on ujuvad ja ma pole varem nendega kokku puutunud,samuti supportides on korralik "luft" kuigi kõik on kinni keeratud.
Miks see kolin tuleb? Kas kettad löövad vastu supporti või on see normaalne nähtus?
Samuti küsiks veel sama mudeli omanikelt,et palju tuurid tõusevad külmal käivitamisel?
Sellinne tunne,et ei tööta see,tuurid ei tõuse ja rattas sureb välja kui väljas külm.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Re: V Stromil kolin supportides
andryy kirjutas:Tere.
Selline mure: Suzuki V-Strom 650 2006
Kui sõidan aukudest läbi siis on kuulda kolinat esimestes supportides,samuti koliseb ka kohapeal kiigutades aga vaiksemalt.
Lähedamal vaadates sain nii palju targemaks,et kolin tuleb supportides,kui neid maha võtta siis vaikus.
Piduri kettad on ujuvad ja ma pole varem nendega kokku puutunud,samuti supportides on korralik "luft" kuigi kõik on kinni keeratud.
Miks see kolin tuleb? Kas kettad löövad vastu supporti või on see normaalne nähtus?Samuti küsiks veel sama mudeli omanikelt,et palju tuurid tõusevad külmal käivitamisel?
Sellinne tunne,et ei tööta see,tuurid ei tõuse ja rattas sureb välja kui väljas külm.
Tere,
Endal DL-650 2007, ls 24000, selliseid probleeme ei ole. Tuurid vist kui mootor külm ca 1300 pööret, ehk samad kui mootor ka soe, arvan et mingi teine probleem (halb bensiin, vanad küünlad, vana aku ja .n.e)
Supportides lüft peab olema, kuid jah, raske siin aru saada kas on "normide" piires või ikkagi üle.
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: V Stromil kolin supportides
Minu mudel on 2004-2006,ei tea palju see erineb.Aga leidsin sellise asja:
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Re: V Stromil kolin supportides
mul sama teema,kettad loksuvad neetidest pikisuunas vaja vülja vahetada
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: V Stromil kolin supportides
inx34 kirjutas:mul sama teema,kettad loksuvad neetidest pikisuunas vaja vülja vahetada
Sinuga võiks kokku saada,võrrelda.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
- Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
- Asukoht: Keset s''tumist
- Tänatud: 2 korda
Re: V Stromil kolin supportides
kõlisevad piduri klotsid,sest sealt on ilmselt puudu pleki klõbinad mis sinna peale käivad,mul r1 oli sama nali,raudteest ülesõites kolises.sellega ei juhtu midagi sõida aga.
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus
Sain täna 180 kätte ja 8000 pöörded ja kõik,punane hakkab alles 10500 pealt,kas see on kõik mis ta annab välja või on kusagil piiraja?
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus
Õige mees läheb ikka tippkiirust proovima, kui kahtlustab, et miskit on esirattaga (piduriga) viga
Sinu lohutuseks julgen pakkuda, et ega sellest 650-st eriti rohkem välja ei võlu ka. Vb ülekannet muutes... sel rattal vähe teisem suunitlus, kui lõppkiirus ja kiirendus
Vabal ajal olen normaalne aga vaba aega on vähe, siis pakun veoteenust 8-kohaliste väikebussidega. Info Ps.
Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus
andryy kirjutas:Sain täna 180 kätte ja 8000 pöörded ja kõik,punane hakkab alles 10500 pealt,kas see on kõik mis ta annab välja või on kusagil piiraja?
See on jah normaalne DL`ide puhul. 1000 v-stromil sama värk, tippkiirus originaal ülekandega ca 220 ja pöörded jäävad umbes 7200 kanti, kuigi piirik 10500 peal.
-
- Postitusi: 117
- Liitunud: 26 Mai 2010, 00:34
- Tsikkel: Duke 690, EC 250, V4R APRC
- Asukoht: Viljandi
Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus
andryy kirjutas:Sain täna 180 kätte ja 8000 pöörded ja kõik,punane hakkab alles 10500 pealt,kas see on kõik mis ta annab välja või on kusagil piiraja?
On jah piiraja, vaata passi: kw vs. kg + püstine asend!
Kolisevad ilmselt klotsid sadulas, supportil peaks olema miski plekist vedru, mis klotsidel kerge pinge peal hoiab, vaja ehk veits painutada. Kettad võivad ka koliseda neetidest kui väga kulunud. Vaata see vedru asi hoolega järele, kettad juba kallis lõbu. Edu!
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus
westel kirjutas:andryy kirjutas:Sain täna 180 kätte ja 8000 pöörded ja kõik,punane hakkab alles 10500 pealt,kas see on kõik mis ta annab välja või on kusagil piiraja?
See on jah normaalne DL`ide puhul. 1000 v-stromil sama värk, tippkiirus originaal ülekandega ca 220 ja pöörded jäävad umbes 7200 kanti, kuigi piirik 10500 peal.
Kui suzul tre-d pole peal, siis piirab nii ülevalt kui alt. 650 puhul pole aga midagi sellest loota, tegemist on suhteliselt nõrga mootoriga väga suure ja raske mootorratta peal. Ja see ratas ei ole mitte mõeldud 200-ga sõitmiseks. Peale 150 km/h muutub esiratas kergeks ja hakkab ratas ebastabiilseks minema. Kes huvitavaid kogemusi tahab, mingu ja sõitku lõuna eesti kiirematel küngastel ja saab aru, mis toimub.
Piduriketastel/supportidel kolisevad 2 asja - üks ketas ise vertikaalsuunas oma neetide otsas ja teiseks supportites olevad piduriklotsid (kui neil pole korralikke pingutusklambreid) või horisontaalsuunas piduriketas vastu supporte/klotse. Peale tüütu mulina/kolina/plärina ei ole sellel häda kedagi.
Olulisemaks selle ratta puhul oleks kontrollida tagumist veoketi hammaka laagrit ja pukse, ning neid õigel ajal vahetada, et ketti ja hammakaid järsult ära ei sööks ja "naksama" ei hakkaks.
Kõike paremat.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus
Kiiruse lagi ongi sellel 180km/h juures. Samuti on mootor häälestatud SV-st veidi erinevalt. Nimelt on DL-l võimsust rohkem (kuni 5hj) pööretevahemikus 3400-6700. Samas aga lõpus annab ära 7hj. Tegemist ju ikkagi matkarattaga. DL-i redline peaks olema 10000p/min. Usun, et midagi on sinu ratta puhul viltu, juba tühikäik külmalt viitab sellele.
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus
Tänud kõigile.
Lugesin erinevatel foorumitel, mõned kirjutavad ,et 192 said kätte aga ei usu,et piiraja nii vähe erinevust tooks ju siis mul lisa raskused ka peal,kaitserauad,kohvriraamid ja tagumine kohver ka peal oli.
Miks imestasin,sellepärst,et 3 esimest rattast olid sportikad,ja seal ikka poole punaseni ilusti läks välja ja spidokas maha,siin aga 8000 ja kõik,isegi natuke ei liigu,ja 200-ni ka 20 km veel,peab harjuma uue rattaga.
Ja selle tühikäiguga peab vist seda tegema,äkki siis midagi muutub veel.http://www.vstrom.info/Smf/index.php/to ... n.html#new
Ja nende supportitega kui vedrude ja muude asjade kontroll ei too tulemusi siis on tüüpilene plärin sellel mudelil.
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus
Ei usu, et tüüpiline see pärin supportitest, sest samu pidureid kasutavad ka SV mudelid. Minu omal küll ei plärise.
Koha peal väänates ikka 10000p/min tuleb ära?
-
Teema algataja - Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: V Stromil kolin supportides ja tippkiirus
holma kirjutas:Ei usu, et tüüpiline see pärin supportitest, sest samu pidureid kasutavad ka SV mudelid. Minu omal küll ei plärise.
Koha peal väänates ikka 10000p/min tuleb ära?
Supportid loksuvad natuke aga muid vigu ei leidnud.
Kohapeal ja 5-da käiguga ilusti punasesse.
Pean uued katsetused tegema,tuli välja ,et tuurid liiga madalad olid 900 norm aga 1250
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.