Honda CB 1000R
Kellelgi kogemusi pealkirjas nimetatud nakediga?
Head?Vead?
Kellelgi kogemusi pealkirjas nimetatud nakediga?
Head?Vead?
Hakkan eeloleval suvel kogemusi korjama, kuid peamiseks plussiks minu silmis on lühike telgede vahe. Sellest tulenevalt on isteasend täpselt sobivalt vahepealne - mitte liiga baigilikult madal ega klassikaliselt püstine. Suurimaks miinuseks on minu lühike kasv . Suurele mehele võib ratas väikeseks jääda, kes streetfightritega harjunud, peaks end "sadulas" koduselt tundma.
M2 kirjutas:Hakkan eeloleval suvel kogemusi korjama, kuid peamiseks plussiks minu silmis on lühike telgede vahe. Sellest tulenevalt on isteasend täpselt sobivalt vahepealne - mitte liiga baigilikult madal ega klassikaliselt püstine. Suurimaks miinuseks on minu lühike kasv
. Suurele mehele võib ratas väikeseks jääda, kes streetfightritega harjunud, peaks end "sadulas" koduselt tundma.
Kui väike on väike ja kui suur on suur inimene selle ratta jaoks ?
Minu 165cm juures jõuvad rattal istudes maani napilt ühe jala varbaotsad. Sõidu turvalisuse huvides tuleb selles osas ilmselt midagi ette võtta, kuid hetkel on see ka ainus negatiivne tähelepanek antud rattaga seoses ning omab tähendust vaid väiksematele sõitjatele. Võib arvata, et pikale mehele tähendab lühike paak püstisemat istumist ja kokkuvolditud jalgu. Eks konkreetsete kogemustega suured mehed annavad täpsemalt aru ja võibolla lükkavad need oletused hoopis ümber. Sõiduomaduste kohta ei oska paraku veel komentaare jagada. Need katsetused seisavad endalgi alles ees.
M2 kirjutas:Minu 165cm juures jõuvad rattal istudes maani napilt ühe jala varbaotsad. Sõidu turvalisuse huvides tuleb selles osas ilmselt midagi ette võtta
Ehk pigem seismise huvides? Sõites ongi hea, kui kodarad kogemata maha ei puutuks
Küll sa ära õpid seisma jäädes kanni ühele poole venitama, et ühegi jala enam-vähem maha saaks ja hiljem imestad selle praeguse pseudoprobleemi üle
Loodan, et kanni venitamisest piisab, sest meie tänavate seisukorda arvestades pole alternatiivid kuigi ahvatlevad.
Mul oli selline. Pisike on ta tõesti. Ma 176 cm pikk ja oli paras, aga see ka maksimum pikkus et normaalne sellel rattal välja näha ja mugavalt juhtida. Kui kardad et jalad maha ei ulatu osta tõukeratas seal seda probleemi ei ole.
Muidu sellest Hondast: päris hea ratas, kuni uut Kawasaki Z1000 (al. 2010) ei ole proovinud Ja tagarehv võiks 190 juba olla nagu normaalsetel ratastel.
Mul masin oli kombineeritud piduritega (st kui vajutad esimest siis pidurdab ka tagumine ja vastupidiselt) ja see oli huvitav.
Kawasaki teeb tänavaratastele (2007-2009 Z1000 ja 2010 kuni tänaseni Z1000) spetsiaalselt mootorid ja sellel on point - just madalatel pööretel. Hondal aga (ka Yamahal) on tonniste sportbaikide mootorid peal millel väändemoment veits madalamale toodud lihtsalt. Aga see pole see. Proovi - sõida!
Isteasend on väga mõnus ma 186 pikk ja täitsa ok oli nagu valatud,kohe oli nagu oma, juhitavus ja tunnetus super, sellel mida proovisin oli dual ABS pidurid mega mugav pidurdada lahtisel kruusal või üldse ja aerodünaamika oli eeskijulik nakedi kohta tuul suunati põlvedelt minema ja esinokk ja kellad teeb samuti oma tööd natuke. Pritsega mootori ühtlane vedu igal pöördel kuigi max vääne võiks madalamalt haukama hakata, samas läheb lõpus päris kurjaks kätte kui vaja. Raskuskese on hästi timmitud, tundus hästi kerge näpus majandada. Linnas kutsus kohe funima- eks see lühike teljevahe ole hea manööverdamise võti.
M2 kirjutas:Minu 165cm juures jõuvad rattal istudes maani napilt ühe jala varbaotsad. Sõidu turvalisuse huvides tuleb selles osas ilmselt midagi ette võtta
Tuttav probleem - pikkust sama.
CB1000R mul probleemi polnud (82,5 cm iste), küll läksid huvitavaks juba rattad millel sadulakõrgus 85. Auklikul teel sellisega seisma ei tahaks jääda. Nätuke harjutamist ja ei ole see kõrgus ka mingi probleem - peaasi, et ei hakka ratast madalamaks laskma...aga see on minu isiklik suhtumine ELUST TULEB LÄBI MURDA, MITTE PUGEDA! või kuidas...
Tuleb minna läbi seinte, mis sest, et uksed on kõrval olemas...
Sellise ratta peal 186cm pikk mees???!!! See vast vaatepilt .... ahv käia otsas. Võibolla ise oled peal ja ei saagi aru.
Aga jah 165 pikkusele täitsa OK. Masin muidu väga lahe ja omapärane. Aint et nagu juba ülal mainiti et tagaratas võiks laiem olla. ju see monokiige ei ole nii tugev et kannataks laiemat ratast.
Üks väike probleem tekkis mul veel - tagaratta pukk tuleb uus osta. Või tagarattast toru läbi ja siis pukile.
Ja veel tagaporika ellimineerimisel tekkis probleem reg. numbri paigutamisega, sest tal tagasadula võtmeauk seal samas.
Olen ka natuke proovinud. Ma 180cm pikk ja ei tundunud liiga pisike. Üldiselt meeldis, ainus mis mind häiris oli spidokaplokk, mulle meeldib seireriga tahhomeeter.
Siinpool on pikkust 185 ja isiklik sõidukogemus seda ahvi-käia võrdlust ei toeta. Mulle jättis see ratas igatepidi nii timmitud mulje, et ei üllatunud, kohates tema kohta foorumites sõna "igav". Minekut on, tunnetus on super (harjud kiiresti), aga emotsiooni ses tsiklis napib. Seda raevukat hinge, mida selliselt naked-loomalt eeldaks. Ja ka elektroonilised näidikud ei istu - lauspäikese käes ei näinud vahepeal üldse, mis numbreid või teibaid seal kuvatakse.
kuule ilgekepp 1 kui ma sellega sõitsin olin ka186 pikk ja vägev oli.mis te vingute, lõõge sinna laiem rehv peale ja andke tuld ,paarikümne kiltsa järel on rehv õige kujuga.ma ei väsi ennast kordama elu ei ole nii raske