Honda CB 1000R

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Kellelgi kogemusi pealkirjas nimetatud nakediga?
Head?Vead?

Kasutaja avatar

M2
Postitusi: 607
Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
Tsikkel: CB1000R
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas M2 »

Hakkan eeloleval suvel kogemusi korjama, kuid peamiseks plussiks minu silmis on lühike telgede vahe. Sellest tulenevalt on isteasend täpselt sobivalt vahepealne - mitte liiga baigilikult madal ega klassikaliselt püstine. Suurimaks miinuseks on minu lühike kasv :D . Suurele mehele võib ratas väikeseks jääda, kes streetfightritega harjunud, peaks end "sadulas" koduselt tundma.

ELUST TULEB LÄBI MURDA, MITTE PUGEDA!
http://www.animalistika.ee

Teema algataja
Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

M2 kirjutas:

Hakkan eeloleval suvel kogemusi korjama, kuid peamiseks plussiks minu silmis on lühike telgede vahe. Sellest tulenevalt on isteasend täpselt sobivalt vahepealne - mitte liiga baigilikult madal ega klassikaliselt püstine. Suurimaks miinuseks on minu lühike kasv :D . Suurele mehele võib ratas väikeseks jääda, kes streetfightritega harjunud, peaks end "sadulas" koduselt tundma.

Kui väike on väike ja kui suur on suur inimene selle ratta jaoks ;)?

Kasutaja avatar

M2
Postitusi: 607
Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
Tsikkel: CB1000R
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas M2 »

Minu 165cm juures jõuvad rattal istudes maani napilt ühe jala varbaotsad. Sõidu turvalisuse huvides tuleb selles osas ilmselt midagi ette võtta, kuid hetkel on see ka ainus negatiivne tähelepanek antud rattaga seoses ning omab tähendust vaid väiksematele sõitjatele. Võib arvata, et pikale mehele tähendab lühike paak püstisemat istumist ja kokkuvolditud jalgu. Eks konkreetsete kogemustega suured mehed annavad täpsemalt aru ja võibolla lükkavad need oletused hoopis ümber. Sõiduomaduste kohta ei oska paraku veel komentaare jagada. Need katsetused seisavad endalgi alles ees.

ELUST TULEB LÄBI MURDA, MITTE PUGEDA!
http://www.animalistika.ee

reimps

Re: Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas reimps »

M2 kirjutas:

Minu 165cm juures jõuvad rattal istudes maani napilt ühe jala varbaotsad. Sõidu turvalisuse huvides tuleb selles osas ilmselt midagi ette võtta

Ehk pigem seismise huvides? Sõites ongi hea, kui kodarad kogemata maha ei puutuks :mrgreen:
Küll sa ära õpid seisma jäädes kanni ühele poole venitama, et ühegi jala enam-vähem maha saaks ja hiljem imestad selle praeguse pseudoprobleemi üle ;)

Kasutaja avatar

M2
Postitusi: 607
Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
Tsikkel: CB1000R
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas M2 »

Loodan, et kanni venitamisest piisab, sest meie tänavate seisukorda arvestades pole alternatiivid kuigi ahvatlevad.

ELUST TULEB LÄBI MURDA, MITTE PUGEDA!
http://www.animalistika.ee

Linnainimene
Postitusi: 11
Liitunud: 02 Mär 2009, 14:02

Re: Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas Linnainimene »

Mul oli selline. Pisike on ta tõesti. Ma 176 cm pikk ja oli paras, aga see ka maksimum pikkus et normaalne sellel rattal välja näha ja mugavalt juhtida. Kui kardad et jalad maha ei ulatu osta tõukeratas seal seda probleemi ei ole.
Muidu sellest Hondast: päris hea ratas, kuni uut Kawasaki Z1000 (al. 2010) ei ole proovinud :) Ja tagarehv võiks 190 juba olla nagu normaalsetel ratastel.
Mul masin oli kombineeritud piduritega (st kui vajutad esimest siis pidurdab ka tagumine ja vastupidiselt) ja see oli huvitav.
Kawasaki teeb tänavaratastele (2007-2009 Z1000 ja 2010 kuni tänaseni Z1000) spetsiaalselt mootorid ja sellel on point - just madalatel pööretel. Hondal aga (ka Yamahal) on tonniste sportbaikide mootorid peal millel väändemoment veits madalamale toodud lihtsalt. Aga see pole see. Proovi - sõida!


Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas Ercki »

Isteasend on väga mõnus ma 186 pikk ja täitsa ok oli nagu valatud,kohe oli nagu oma, juhitavus ja tunnetus super, sellel mida proovisin oli dual ABS pidurid mega mugav pidurdada lahtisel kruusal või üldse ja aerodünaamika oli eeskijulik nakedi kohta tuul suunati põlvedelt minema ja esinokk ja kellad teeb samuti oma tööd natuke. Pritsega mootori ühtlane vedu igal pöördel kuigi max vääne võiks madalamalt haukama hakata, samas läheb lõpus päris kurjaks kätte kui vaja. Raskuskese on hästi timmitud, tundus hästi kerge näpus majandada. Linnas kutsus kohe funima- eks see lühike teljevahe ole hea manööverdamise võti. :bsmile:

Kasutaja avatar

svenzik
Postitusi: 135
Liitunud: 02 Juul 2010, 16:28
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tartumaa

Re: Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas svenzik »

M2 kirjutas:

Minu 165cm juures jõuvad rattal istudes maani napilt ühe jala varbaotsad. Sõidu turvalisuse huvides tuleb selles osas ilmselt midagi ette võtta

Tuttav probleem - pikkust sama.
CB1000R mul probleemi polnud (82,5 cm iste), küll läksid huvitavaks juba rattad millel sadulakõrgus 85. Auklikul teel sellisega seisma ei tahaks jääda. Nätuke harjutamist ja ei ole see kõrgus ka mingi probleem - peaasi, et ei hakka ratast madalamaks laskma...aga see on minu isiklik suhtumine :) ELUST TULEB LÄBI MURDA, MITTE PUGEDA! või kuidas...

ABS - 8 elu 9-st alles

Aspelund
Postitusi: 516
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Tuleb minna läbi seinte, mis sest, et uksed on kõrval olemas...

Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas Ilgekepp »

Sellise ratta peal 186cm pikk mees???!!! See vast vaatepilt .... ahv käia otsas. Võibolla ise oled peal ja ei saagi aru.

Aga jah 165 pikkusele täitsa OK. Masin muidu väga lahe ja omapärane. Aint et nagu juba ülal mainiti et tagaratas võiks laiem olla. ju see monokiige ei ole nii tugev et kannataks laiemat ratast.

Üks väike probleem tekkis mul veel - tagaratta pukk tuleb uus osta. :P Või tagarattast toru läbi ja siis pukile.

Ja veel tagaporika ellimineerimisel tekkis probleem reg. numbri paigutamisega, sest tal tagasadula võtmeauk seal samas.

Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Re: Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Olen ka natuke proovinud. Ma 180cm pikk ja ei tundunud liiga pisike. Üldiselt meeldis, ainus mis mind häiris oli spidokaplokk, mulle meeldib seireriga tahhomeeter.

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

nemcik
Postitusi: 56
Liitunud: 02 Mär 2010, 22:30
Tsikkel: Yamaha Tracer 900 GT
Tänanud: 1 kord

Re: Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas nemcik »

Siinpool on pikkust 185 ja isiklik sõidukogemus seda ahvi-käia võrdlust ei toeta. Mulle jättis see ratas igatepidi nii timmitud mulje, et ei üllatunud, kohates tema kohta foorumites sõna "igav". Minekut on, tunnetus on super (harjud kiiresti), aga emotsiooni ses tsiklis napib. Seda raevukat hinge, mida selliselt naked-loomalt eeldaks. Ja ka elektroonilised näidikud ei istu - lauspäikese käes ei näinud vahepeal üldse, mis numbreid või teibaid seal kuvatakse.

Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CB 1000R

Lugemata postitus Postitas Ilgekepp »

kuule ilgekepp 1 kui ma sellega sõitsin olin ka186 pikk ja vägev oli.mis te vingute, lõõge sinna laiem rehv peale ja andke tuld ,paarikümne kiltsa järel on rehv õige kujuga.ma ei väsi ennast kordama elu ei ole nii raske

Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”