Ehhee... Load läinud nigu niuhti...

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Ehhee... Load läinud nigu niuhti...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Njahh... Juhtus siis täna selline kole lugu, et peatas mind liikluspollar ja väitis, et mul Kaarli puiesteel lubatust 39 km/h suurem liikumiskiirus :( Ehee... ja nüüd siis peatavad mu juhtimisõiguse (mul üks kehtiv kiiruseületamine 23km/h) 1 kuuks...

Kurat... Ega ikka ei olnud mu kiirus (omaarust) normist eriti üle midagi.. Nimelt startisin ma kaarli kiriku juures olnud valgusfoori tagant (Asub 265m kiirust mõõtnud pollarist eemal) ja siis sain sõita 56m, kui pollar mõõtis minu liikumiskiiruseks (Mõõdeti 209m enne pollarit) 89km/h. Kuna liikusin koos vennapoja rattaga (see startis minu kõrvalt) ja suht samas tempos (tema minust ~5 m eespool), siis minu loogika ütleb, et ükski 25KW Aprilia Pegaso (Tühimass 180kg+reisija 75kg) ei suuda 56 meetriga saavutada kiirust 89 km/h... Kurat.... Ilgelt ajab just tigedaks see, et kuigi olin mina oma bike asjandusega tagapool, võeti just kinni mind... Mulle vähemalt tundus, et eilne surmasõit bikeri juures oli just selle minu "kiiruseületamise" põhjuseks...

Nii... Abiturjendid ja muidu füüsikahuvilised :)...

Kuidas ma siis teada saaksin, et kas ja kui kiiresti suudab kiirendada (mitu meetrit kulub kiiruse 89km/h saavutamiseks) Aprilia Pegaso 650 võimsus 25kw, kui täismass on 255kg ja vääne 35 Nm...

Kuna ma sellel hetkel kohe kuidagi ei kihutanud, siis kavatsen selle huinjaa kohtus vaidlustada...

Terv,
Lubadetu Kommionu
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

teepikkus x on 50m, mõõdetud lõppkiirus v on u. 25 m/s.

x=at(2)/2 ehk siis kiirendus korda aeg ruudus ja kõik see jagatud pooleks.

100=at(2) ja teiselt poolt teame, kiirendus a = v/t ehk a=25/t.

Avaldame esimesest võrdusest a. 100/t(2)=a. Asendame a teise võrdusega:

100/t(2)=25/t . Korrutame selle ajaga t läbi. 100/t=25 ehk t=4.

Asendame t esialgsesse võrrandisse, et leida kiirendus a:

100=a*16 , kus saame, a=100/16=6,25 ehk 0,64g . MotoGP tsiklid tekitavad kuni 1,1g.

Jõud F=m*a, kus m on mass ehk 250 kg. F=250*6,25=1560 N.

Töö, mida meil on võimsuse leidmiseks vaja teada, on A=F*s ehk A=1560*50=78150 J.

Pidage vastu - võimsus N on A/t ehk N=78150/4 ehk 19531W ehk 19kW.

Kuid oodake, see läheb põnevamaks: kineetiline energia E = m*v(2)/2. Juhuslikult on E antud juhul sama mis tehtud töö A. Ehk p=A=250*25*25/2=78125J, mis on peaaegu sama väärtus mis leidsime varemas arvutuses. Sealt edasi ka võimsuse N arvutamine.

Sa võid laenata akseleromeetri vms ning mõõta ära, mis juhtub kui sa gaasi peale keerad aga arvutuste järgi mahub su tsikkel igati peenelt sinna lubatusse ära ning kohtus võita see vaidlus tundub ebatõenäoline.

Ma muidugi loodan, et mu arutluses on kuskil viga. Sest teisipidi selgub, et su pill läheb 5 sekundiga sajani. Ja see on väga hea tulemus, Yamaha R1 oma 180hj teeb selle 2,8 sekundiga. Ferrari 430 jõuab sinnani 4,3 sekundiga, 7-ne bemm ei jõuagi.

Skyrunner
Postitusi: 102
Liitunud: 16 Okt 2004, 23:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Skyrunner »

Kahju Kommionu,et sinuga nii läks.Vaatan,et sul on kõik nii täpselt meetrites välja toodud.Kas sa käisid seda trassi uuesti ise üle mõõtmas,kus sa sõitsid?Panid täpselt paika meetrites,kus politsei seisis jne.Ma loodan,et sa ikka palusid politseil näidata ka radarit ja vaatasid seal olevat kella,et sina olid just kiiruse ületanud. Selline võimalus sul oleks olnud.Minuarust pole sul mõtet selle asjaga kohtusse minna,saad veel lisakulutusi omale. Kui sul aga huvi ja raha üle on ning hinges KRIIBIB,siis MIKS MITTE võta see teekond ette. Kindlasti anna oma tulemusest ka siin teada.Sel puhul peaks siis pöidlad pihku panema.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Umbes nii 5 sekiga või alla lähebki iga motikas nullist sajani.
Honda TransAlp mis on enam vähem samasse auku oli vist 4, ... millegagi.
180cc 2 takti Gilera Runner ( roller) läks mingi kuue sekiga.
Aga siin tuleb arvestada, et igasugu ühe ja kahesilindrilised saavad haruldaselt hästi kohapealt minema... nii et seal nagu ei taju et kiirendaks kõvasti. Endal tundubki rahulik, sest ta ei rapsi ega midagi,
Katsuge spidot ikka jälgida.

Kunagi kui alpiga sai sõidetud siisi kah pidevalt tabasin et lasen mingi 80 linnas aga ise ei pannud tähelegi.

Igast supermoto mehed peaks aga üliettevaatlikud olema sest need pillid lähevad sinna 80-90 kanti pea miinusega juba :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Skyrunner kirjutas:
Kahju Kommionu,et sinuga nii läks.Vaatan,et sul on kõik nii täpselt meetrites välja toodud.Kas sa käisid seda trassi uuesti ise üle mõõtmas,kus sa sõitsid?Panid täpselt paika meetrites,kus politsei seisis jne.Ma loodan,et sa ikka palusid politseil näidata ka radarit ja vaatasid seal olevat kella,et sina olid just kiiruse ületanud. Selline võimalus sul oleks olnud.Minuarust pole sul mõtet selle asjaga kohtusse minna,saad veel lisakulutusi omale. Kui sul aga huvi ja raha üle on ning hinges KRIIBIB,siis MIKS MITTE võta see teekond ette. Kindlasti anna oma tulemusest ka siin teada.Sel puhul peaks siis pöidlad pihku panema.
Ehhee.. Kuna ma tõesti ei kihutanud ja see kiiruseületamine mulle utoopiline tundus, siis pollar seletas, et mõõtmine/kiiruseületamine toimus temast 209m kaugusel ja ristmikuni on 265m.... Ta kuidagi radariga mõõtis seda...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

Skyrunner
Postitusi: 102
Liitunud: 16 Okt 2004, 23:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Skyrunner »

Kommionu,sul on õigus ka radari näitu näha saada,kui sa seda küsid ja nad peavad sulle selle näidu ka ette näitama sinu soovil,kui sa rikkumisega nõus pole(vaatama peaks ka kellaaega).Nagu öeldakse oma silm on ikka KRIIMSILM:) Paljud lihtsalt ei küsi seda ja lepivadki öelduga.Numbreid võivad nad ka lambist öelda või näidata sulle eelmise rikkuja näitu.
Sama lugu on alkomeetrisse puhumisega.Sinu juuresolekul peab politsei kile seest välja võtma uue huuliku.Kui ta juba tuleb sinu juurde huulik alkomeetri küljes,siis võid sa puhumisest keelduda või paluda panna peale uus huulik.Väga tihti kasutatakse kasutatud huulikuid, eriti teeb seda tavapatrull (mitte küll Liiklus).Kunagi ei tea,mis kopsuhaige sinna sisse on puhunud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

HeitiKender kirjutas:
teepikkus x on 50m, mõõdetud lõppkiirus v on u. 25 m/s.

x=at(2)/2 ehk siis kiirendus korda aeg ruudus ja kõik see jagatud pooleks.

100=at(2) ja teiselt poolt teame, kiirendus a = v/t ehk a=25/t.

Avaldame esimesest võrdusest a. 100/t(2)=a. Asendame a teise võrdusega:

100/t(2)=25/t . Korrutame selle ajaga t läbi. 100/t=25 ehk t=4.

Asendame t esialgsesse võrrandisse, et leida kiirendus a:

100=a*16 , kus saame, a=100/16=6,25 ehk 0,64g . MotoGP tsiklid tekitavad kuni 1,1g.

Jõud F=m*a, kus m on mass ehk 250 kg. F=250*6,25=1560 N.

Töö, mida meil on võimsuse leidmiseks vaja teada, on A=F*s ehk A=1560*50=78150 J.

Pidage vastu - võimsus N on A/t ehk N=78150/4 ehk 19531W ehk 19kW.

Kuid oodake, see läheb põnevamaks: kineetiline energia E = m*v(2)/2. Juhuslikult on E antud juhul sama mis tehtud töö A. Ehk p=A=250*25*25/2=78125J, mis on peaaegu sama väärtus mis leidsime varemas arvutuses. Sealt edasi ka võimsuse N arvutamine.

Sa võid laenata akseleromeetri vms ning mõõta ära, mis juhtub kui sa gaasi peale keerad aga arvutuste järgi mahub su tsikkel igati peenelt sinna lubatusse ära ning kohtus võita see vaidlus tundub ebatõenäoline.

Ma muidugi loodan, et mu arutluses on kuskil viga. Sest teisipidi selgub, et su pill läheb 5 sekundiga sajani. Ja see on väga hea tulemus, Yamaha R1 oma 180hj teeb selle 2,8 sekundiga. Ferrari 430 jõuab sinnani 4,3 sekundiga, 7-ne bemm ei jõuagi.
Njahh... Igati tore arvutus, aga reaalelus läheb poogitud (25KW) Pegaso täismassiga (255kg) sajani ju hoopis ~8.5-9.5 sekundiga ja minumeelest see 89km/h ja 4 sekundit ei tundu kuigi veenev... Max kiirus poogitud Pegasol ~135 km/h
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tfr »

Kui Sa suudad sellele rattale kuidagi sigaretisüütaja pistiku leiutada (pistik maksab Tevalos vist paarkümmend krooni, edasi tuleb ainult juhtmed kuskile 12V allikani vedada), siis võib sinna GTechi külge panna ja saab vägagi täpse kiirendusgraafiku.
TransAlp '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

HeitiKender kirjutas:
Pidage vastu - võimsus N on A/t ehk N=78150/4 ehk 19531W ehk 19kW.
Tadaa... Arvutasin kõik su arvutused veelkord läbi ja sain suht normull tulemuse millega võib ilmselt kohtusse vaidlema minna küll....

Nii.. Ratta tühimass on täpsustatult 191 kg ja sõitja mass koos varustusega 78 kg... kokku seega 269kg. Veel võtsin oma arvutustes arvesse tegeliku vahemaad stardipunktist kuni mõõtmispunktini 54m ja ratta võimsus on 25 kw ikkagi väntvõlli otsas, mitte aga tagarattas... Tagarattas julgeks arvata, et on kadunud ~15-20%. Veel võtsin arvesse, et kindlasti ei suuda pegaso saavutada kiirust 89km/h esimese käiguga.. seega oli käiguks kas kolmas või neljas... Kuna keskmistsorti käiguvahetuse aeg on 0,7sek ja minimaalselt tehti 2 käiguvahetust, seega tuleb eelpool arvutatud ajast maha võtta need 1,4 sekundit mille vältel "tööd" ei tehtud, vaid hoopis "pidurdatti"....

Sellisel juhul sain ma motika min. võimsuseks 27,87 KW... Nimetatud rattal aga sellist võimsust õnneks pole ja seega kavatsen selle pollarite soperdise kohtus vaidlustada... Eks näis kuidas mul siis läheb... Tundub juba ette selline tuuleveskitega võitlemine olevat....

Kommionu@Lubasid pole ja muutkui arvutab....
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

Kohtusse võid minna küll, kuid isegi kui sa selle teooria neile suudad ära tõestada, ei usu et siis võmmid tõde tunnistavad. Kuidas sa nimelt need meetrid ära tõestad, et kust sa kiirendamist alustasid ja millise koha pealt täpselt kiirust mõõdeti jne, seda kohtus väga raske tõestada, kui sind just ei filmitud.
Viimati muutis Erci, 28 Mai 2005, 17:12, muudetud 1 kord kokku.
___________________________

Luury

Lugemata postitus Postitas Luury »

No loodame, et läheb sul siis hästi. :bsmile: hoiab sulle pöidlaid!


p.s. ...muudkui...

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Kahju küll täiega. Peab ikka vaatama spidomeetri näitu. :oops: ...Ja mitte ületama.
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

protokollile siis alla ei kirjutanud või?
Siim
#609
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Erci kirjutas:
Kohtusse võid minna küll, kuid isegi kui sa selle teooria neile suudad ära tõestada, ei usu et siis võmmid tõde tunnistavad. Kuidas sa nimelt need meetrid ära tõestad, et kust sa kiirendamist alustasid ja millise koha pealt täpselt kiirust mõõdeti jne, seda kohtus väga raske tõestada, kui sind just ei filmitud.
ehhee... need meetrid teatas mulle pollar ise... Need märkisin ka ülekuulamise protokolli. Ilmselt neid meetreid ja lõpkiirust pollarid ei vaidlusta...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

ja siis võiks võtta paar tunnistajat, sõitjaks Risto Klauseni või Hanno Velti või Marko Rohtlaane ja nad võiks proovida, mis su pillist maksimaalselt 56 meetriga välja venitab. See on kusjuures kohtus pidav argument kui Eesti või Balti või Skandinaavia meister sellest pillist 89 välja ei venita :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

HeitiKender kirjutas:
See on kusjuures kohtus pidav argument kui Eesti või Balti või Skandinaavia meister sellest pillist 89 välja ei venita :)
ehee.. Minu rattast tuleb see 89 välja nigu niuhti... aga lugu selles, et sellest apriliast ilmselt ikkagi 56m jooksul ilmselt ei tule. Kuna startisime koos ja mina ei möödunud apriliast, siis mulle isiklikult tundub, et sain selle "näitliku õppetunni" endale kaela tänu eelmisel päeval hukkunud mootorratturile... ise sõitsin sel hetkel selle motikaga http://www.streetfighter.ee/Motikajubin ... 9r__02.htm

Terv,
Kommionu
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Siis on vist pisut jama... oleks Sa Apriliaga sõitnud, oleks asja kergem seletada..
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

N2O kirjutas:
Siis on vist pisut jama... oleks Sa Apriliaga sõitnud, oleks asja kergem seletada..
seda küll... Kuna minu mass on uuuh kui suur, siis oleks seda Pegaso kiirendust kuni 89 km/h pidanud lausa kalendriga mõõtma...

Aprilial on sellest samast õhtast alates uus omanik...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

Skyrunner
Postitusi: 102
Liitunud: 16 Okt 2004, 23:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Skyrunner »

Mina jään ikka oma arvamuse juurde.Sul pole mõtet minna selle asjaga kohtusse,kuna see lahend võita on 0 lähedane.Sa kirjutad
Ega ikka ei olnud mu kiirus (omaarust) normist eriti üle midagi..
Minuarust see lõik kus sul kiirust mõõdeti on mingil määral ka allamäge (Vabaduse paltsi poole) ja allamäge sõidavad ka mopeedid kiiremini,siis miks ei võinud kiirendades see kiirus selline olla? Kuna ikka peeti kinni sind,mitte seda Aprilia Pegasoga sõitvat vennapoega,siis sul on suht raske tõestada,et sa sõitsid just Aprilia taga,mitte ees(ükskõik mis valemit sa selle tõestamiseks kasutad).Vaadatakse ikka sinu ratast,mitte tema ratast.Nagu ma sinu jutust aru sain,et sa ei eita kiiruse ületamist(aga sa pole rahul 89-ga),siis pole ju vahet kas sa sõitsid 89 ga või 55 ga.Linnas on lubatud 50km/h ja kui sa selle numbri ületad,siis võidakse kinni pidada. Kuna sa oled juba ükskord kiiruse ületamisega vahele jäänud ja trahv pole aegunud,siis kohus arvestab ka seda ja sinu shansid kohtust sirge seljaga välja astuda hääbuvad.

See on siiski minu arvamus ja igal ühel on õigus oma arvamust avaldada,nii et ära võta isiklikult seda juttu.
Igatahes kui plaanid siiski kohtusse minna,siis mina hoian sulle pöialt,kuna kerge sul olema ei saa.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Skyrunner kirjutas:
Igatahes kui plaanid siiski kohtusse minna,siis mina hoian sulle pöialt,kuna kerge sul olema ei saa.
Kuna suvel on lubade omamine natike vajalikum kui sügis/talvel, siis kohtu kaudu selle asjaga natike venitamine ei luba ju ARK-il juhtimisõigust peatada enne, kui on jõustunud on karistus... seega saan vähemalt oma karistuse kandmist sügise poole edasi lükata...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

Karks
Postitusi: 39
Liitunud: 14 Juun 2004, 19:47
Tsikkel: Saag & Tuk-Tuk
Asukoht: Eesti
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Karks »

Ei oma seisukohta selles kui võimatu/võimalik on antud kiiruse ületamise teemal kohtus edu saavutada. Küll aga soovitan oma õiguste eest seista ja kui Kommionu miskitpidi suudab vettpidava teooria abil oma süütust tõestada, siis tasub igal juhul kohtu tee jalge ette võtta.

Isiklikust kogemusest võin ütelda, et politseil reeglina puuduvad vahendid, et keegi mõtlev inimene asutust esindama istungile saata, mistõttu reeglina oled kohtus vastamisi sarnase ajukääbikuga kes "üleastumise" fikseeris. Kohtunik lähtub õnneks argumenteeritud tõestusmaterjalist ja sellest, mis seaduses kirjas. Kui oled materjalid korralikult ette valmistanud ja süütust on võimalik tõestada, siis pole miski võimatu.

Endale on igatahes need 2 korda, kui oma õiguseid kaitsnud olen haiglast rahuldust pakkund. Ja olgugi, et mõlemil juhul tuli ca. 6 kuud enda aega raisata ja seadustes tuhnida, lahenesid otsused minu kasuks. Ainuke okas, mis südamesse jäi oli eluline näide sellest, kuidas riik maksumaksja raha kulutab - pidid nad ju minu kohtukulud tasuma.

Edu!
Kasutaja avatar

nitse
Postitusi: 695
Liitunud: 05 Dets 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas nitse »

Juhtub! :-(

Aga ma ei saa aru, mida nad sind seal "saarel" nii pikalt k******d. Ma jõudsin selle ajaga 2 korda Pirital ära käia :D

Ka mina sain täna oma litaka kätte! Tulin Rocca poolt linna poole töristades ja Paldiski maanteel suutsid kaks mootorratturhiirt mul 79km/h välja mõõta vahetult seal, kus 70 lõpeb ja 50 hakkab :-(. Kusjuures ütlen päris ausalt, et ma jumala tõristasin ja ma polnud seal mitte kunagi varem nii vaikselt sõitnud, seda ütlesin ka neile:-) Käisin ratast pesemas ja mul polnud isegi kombekat seljas. Pärast 10 minutilist vestlust, mis sisaldas mitut erinevat trahvisumma pakkumist mulle kiirmenetluse korras, milledest ma kategooriliselt keeldusin, öeldes et kui väänama hakkate, siis ainult protokolli korras, sest nii tuleb mulle kindlasti odavam. Küll nad uurisid, et keda ma siis seal tunnen ja nii ja naa. Nimesid nimetamata lahkusime lõpuks kirjaliku hoiatuse saatel.

Äkki peaks selle ka kohtusse kaebama? :-) Aga ma tõesti ei vaadanud, palju mul kiirus oli, tead vaid seda, et sõitsin tõesti väga rahulikult ja täiesti ohutult!
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Ei ole motopollarite kohta midagi halba öelda aga üldiselt ültse VÕIKS politsei tegeleda idiootide maha võtmise ning trahvimisega, KES ei tunne ringtee liiklust - lasevad nii kuidas p**** *** juhatab, KES tõmblevad sõiduridade vahel üritades nii kiiremini edasi saada ning tekitades väga liiklusohtlike olukordi ning KES valgusfooridest sittagi kinni ei pea.

Mille t***a pärast te võtate kinni kedagi, kes ületab +10, +20.. mida iganes.. ühesõnaga ületab ja sõidab ohutult! Samas ISTUTE t*** ÕIELI ringtee ääres föönitate sinnapoole suunduvaid ning kui mõni idioot jälle ringteel 3 kaasliiklejat peaaegu SURNUKS sõidab siis vahite nagu täiesti normaalset liiklemist.

Ma olen kindel, et ka mõni ment seda foorumit loeb.. Nii, et ärge võtke minu vihahoos väljapritsitud sõnu südamesse.. aga no tõesõna!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8861
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

jajah, kaeba kirjaliku hoiatuse pärast kohtusse, et veel õli tulle valada :)
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Kõige kõvem oli see kui mingi purjus penskar sõitis oma siksiga paldiski mnt.-l JA VEEL mendi bussi kõrval.. papil oli lausa raskusi auto ühes reas hoidmisega.

Sellises olukorras oleks tulnud midagi teha, kas või mõne patrulli tähelepanu juhtida antud roolijoodikule!

sry, läks OT-ks ära :(
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

ja siis võiks võtta paar tunnistajat, sõitjaks Risto Klauseni või Hanno Velti või Marko Rohtlaane ja nad võiks proovida, mis su pillist maksimaalselt 56 meetriga välja venitab. See on kusjuures kohtus pidav argument kui Eesti või Balti või Skandinaavia meister sellest pillist 89 välja ei venita
Näed siis-> käisin väiksel "ringil" ja sõidu ajal tuli see lugu mulle meelde :idea:
Ega muud kui pidasin Kuivastu-Kuressaare mnt.-l kinni, mõõtsin tee ääres ilusast valgest postist 50 m sammudega maha ( no ei mäletanud, kas oli 54 või 56 võ misiganes ) ja kiirendasin oma 24kw 600ccm itaaliarauaga, mis vaat et lahejm kui kägistatud Pegaso oma 650 ccm-ga ( nothing beats the ,khm...ccm) . 50m peal oli spido järgi 70...75 ja niimoodi kaks korda ning tulemus sama. Sportlane ma ei ole ja kiirendamisega ma kah ei tegele, mingist vilumusest rääkida ei saa. Nii et mine tea, kas see kohtujama ikka soovitud tulemust annab. Tuttav protsessis kah kunagi 6 kuulise "käi-jala" vastu ja protsessimise ajal vist olid mingid ajutised load, mida pikendati pidevalt ja üle piiri nendega ei olnud mõtet minna. Peale 6 kuulist protsessi muidugi käiski 6 kuud jala... :?
Mõtle ikka mitu korda, enne kui protsessima hakkad.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Tadaa... Mõned tunnid veel ja siis tuleb minu kiiruseületamine/mitteületamine arutusele kohtus...

Hoitke siis politseile põialt, et ma neile väga liiga ei teeks ja väga suurt summat maksumaksja raha endale ei kahmaks....

ARK-ilt (Kes suvatses mu juhtimisõiguse suht seadusevastaselt peatada) kavatsen ma võtta ikka päris mitu raha ja seda siis 14.09.2005...

Kommionu@rüüpab_õlli_ja_koostab_kohtule_kõnet...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Siiamaani ajutiste peal ?!
Kuidas iganes asi ka ei laheneks, oleks täitsa huvitav sellest ikkagi lugeda.
Edu!
Suzuki GSX 750 Inazuma

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Kommionu - kõigepealt jõudu protsessimisel ja tõesti oleks selle case'i käekäigust huvitav siin ülevaadet saada.

Minu arvamus on aga see, et võitled siiski tuuleveskitega... Teatavasti oleks sinu lubade kuu ajaliseks peatamiseks piisanud ka 70 km/h kiirusest. Ok radari eksimusvahemik 7% ka veel sisse ehk siis ca 75 km/h. Kui see Pegaso sellise kiiruse selle 54 m jooksul peale saab, siis on sinu lubade ära võtmiseks põhjus olemas :-( Iseasi on muidugi mängida politsei ebakompetentsuse peale a la "Kui nad kiirust nii valesti said mõõta, siis ei ole nende tegevus üleüldse usaldusväärne."

Ja see on ikka uskumatu, kui kiiresti see 100 peale kerib kiirendades... :oops: Teinekord foori alt autodest ridade vahel ette jõudnuna rohelise tule süttides startides tuleb see sada täitsa tahtmatult, kuna keerad vähe rohkem peale, et autodele nendele ette jäämisega mitte pahameelt tekitada...
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

spinna kirjutas:
Siiamaani ajutiste peal ?!
Kuidas iganes asi ka ei laheneks, oleks täitsa huvitav sellest ikkagi lugeda.
Edu!
Tadaaa... Kohtust tagasi... Esialgu aga tulemus puudu...

Nimelt appeleerisin kohtus MÕÕTESEADUS-e https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=849449

§ 50. Üleminekusätted asjale...
(5) Kuni 2006. aasta 1. jaanuarini piisab liiklusseaduse (RT I 2001, 3, 6; 2002, 92, 531; 90, 521; 105, 613; 110, 654 ja 655; 2003, 26, 156; 32, õiend; 78, 522; 2004, 30, 208; 46, 329) § 20 lõike 6 ja § 46 lõike 2 alusel kehtestatud õigusaktide kohaselt teostatava riikliku järelevalve käigus läbiviidavatel mõõtmistel saadud mõõtetulemuste jälgitavuse tõendamiseks ning § 13 lõike 3 alusel kehtestatud õigusaktides sätestatud mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundi nõuetele vastavuse kontrollimiseks nõuetekohaselt kontrollitud mõõtevahendi kasutamisest. Eespool nimetatud juhtudel ei pea mõõtja pädevus olema hinnatud ja tõendatud käesoleva seaduse § 5 lõike 3 kohaselt. Kasutatavad mõõtevahendid, mis on kantud käesoleva seaduse § 7 lõike 3 alusel kehtestatud metroloogilisele kontrollile kuuluvate mõõtevahendite nimistusse, peavad olema taadeldud, teised kasutatavad mõõtevahendid kalibreeritud.

ja sealt siis edasi Majandus- ja kommunikatsiooniministri määrusele 211 21. aprilli 2004.a Mis kehtestab erinevate mõõteseadmete taatluskehtivusajad. https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=795216

7.3
Kiirusmõõturid liiklusjärelevalveks – +3 km/h kiirustel kuni 100 km/h kaasa arvatud, +3% mõõdetud kiirusest kiirustel üle 100 km/h (taatlemisel kaudsel meetodil laboritingimustes ±1 km/h)
1
OIML R 91 (1990)


Politsei kasutuses olnud Mõõteseade "Marksman sn: 004323" taatlustunnistuses nr. 4009017 oli aga viimane taatlemine 14.04.2004... seega on politsei seda kasutanud alates 14.04.2005 "mittesihipäraselt".

Loomulikult hakkas politseitädike sellepeale rääkima, et "äkki" neil ikka on kusagil mingi hilisem taatlustunnistus veel... (Kohtule esitas aga selle 14.04.2004 taatlustunnistuse)... Kohus pidas vajalikuks välja kutsuda ka väärteoprotokolli koostanud liikluspolitseiniku, et täpsustada, et mis ta seal siis ikkagi tegi... Juhul kui selgub, et mõõtis seal sõidukiirust ja seda mitte nõuetekohaselt taadeldud jullaga, siis saab teda karistada vastavalt MÕÕTESEADUSE § 41-le....

6. peatükk
VASTUTUS

§ 41. Mõõtevahendi turule laskmise, kasutusele võtmise ja kasutamise nõuete rikkumine

(1) Nõuetele mittevastava taatlemisele kuuluva mõõtevahendi turule laskmise, kasutusele võtmise või kasutamise eest, samuti mõõtevahendi paigaldamise ja kasutamise nõuete rikkumise eest – karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut.

(2) Sama teo eest, kui selle on toime pannud juriidiline isik, – karistatakse rahatrahviga kuni 30 000 krooni.

Kohus jätkub 15.09.2005... Juhul kui politsei "leiab" värske (enne 27.05.2005) taatlustunnistuse olen ilmselt kaotajaks mina :( Kui aga ei leia, siis tahan päris mitu (valu)raha saada....
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Suletud

Mine “Vaba teema”