1998 Yamaha R1 läheb keema.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Otto Aermates

1998 Yamaha R1 läheb keema.

Lugemata postitus Postitas Otto Aermates »

HEi kellegil on kogemust Yamude termoandur lülititega. Mis kraadipealt peaks ventika järgi hakkama?
Mul anduri peal kirjas 105 kraadi.99 kraadi juures toosooli igal juhul lendab.
JA lisaks kui mootor on saavutanud töötemperatuuri,ehk siis 90 kraadi. Hakkab mootor kolisema kusagi 5000 prm i juures.
Ise arvan,et see on ketipinguti. :wack:


Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: 1998 Yamaha R1 läheb keema.

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

105 pealt peaks vent käima minema.

Kasutaja avatar

Kägu
Postitusi: 332
Liitunud: 28 Aug 2012, 12:45

Re: 1998 Yamaha R1 läheb keema.

Lugemata postitus Postitas Kägu »

On see nüüd nali või on sul tegelt ka tosool seal sees?


madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: 1998 Yamaha R1 läheb keema.

Lugemata postitus Postitas madispilt »

Kui jahutusevedeliku välja lööb, siis kehvemal juhul on surve veesärgis ehk plokikaane osakonnas tihend katki.
Kolisemise koha pealt nii palju, et sel raipel on õlipump üsna lõdva ketiga. See siga kolisebki seal mootoris. Aga võib juhtuda, et ka nukaketi pinguti on kutu.

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.

Teema algataja
Otto Aermates

Re: 1998 Yamaha R1 läheb keema.

Lugemata postitus Postitas Otto Aermates »

Tossol on sees,täna kallasin liitri sisse. Ma täna keetsin termo andurit ja see toimib,homme siis lasen 105 välja ja vaatab mis juhtub.
Aga selge on see,et 99 kraadi pealt hakkab tossoli välja tulema.
Pean nats manuaali vaatama,kuna seal on eelmine omanik midagi aretanud. Radikakorki pean silmas.

Kasutaja avatar

Raits66
Postitusi: 274
Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda

Re: 1998 Yamaha R1 läheb keema.

Lugemata postitus Postitas Raits66 »

Paisupaagi voolik sõlmes äkki :idea:


Teema algataja
Otto Aermates

Re: 1998 Yamaha R1 läheb keema.

Lugemata postitus Postitas Otto Aermates »

Probleem lahendatud,radikal puudub kork,sinna on mingi kräpp aretatud.
Kas kellegil radikat on müüa???

Kasutaja avatar

ibra
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Juun 2010, 21:52
Tänanud: 1 kord

Re: 1998 Yamaha R1 läheb keema.

Lugemata postitus Postitas ibra »

Otto Aermates kirjutas:

Probleem lahendatud,radikal puudub kork,sinna on mingi kräpp aretatud.
Kas kellegil radikat on müüa???

Mis see peaks tähendama?


Teema algataja
Tuono

Re: 1998 Yamaha R1 läheb keema.

Lugemata postitus Postitas Tuono »

ibra kirjutas:
Otto Aermates kirjutas:

Probleem lahendatud,radikal puudub kork,sinna on mingi kräpp aretatud.
Kas kellegil radikat on müüa???

Mis see peaks tähendama?

Ilmselt oli aretatud mingi auto radikas, millel puudub kork :bsmile:


Teema algataja
Otto Aermates

Re: 1998 Yamaha R1 läheb keema.

Lugemata postitus Postitas Otto Aermates »

Õige radikas aga lihtsalt kukkumise tagajärjel on murdunud korgiavavus ära. Seal lihtsalt alaa polt ees.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”