1. leht 1-st

Esiamordid

Postitatud: 04 Mär 2013, 17:56
Postitas stamperyz

Tahtsin küsida, et nagu manualist aru saan siis esiamortidesse ei olegi öeldud kindel kogus õli , vaid pead mõõtma nihikuga sügavust et õli peaks olema 135mm juures? Tegemist on yamaha yz 125-ga.
Valad selle sisemise väikse toru ääreni siis liigutad seda 10 korda üles alla ja pärast seda liigutad välimist kesta üles alla 10 korda. Ja seejärel lased 10 minutit seista ja siis mõõdad õli seda taset?


Re: Esiamordid

Postitatud: 04 Mär 2013, 19:55
Postitas kurikristjan

Õli kogus antakse vahest ka selleks ette, et oleks mingisugune orientiir mille järgi õli osta. Näiteks YZF1000R amortide puhul on liitrisest plännist vähe.


Re: Esiamordid

Postitatud: 04 Mär 2013, 20:55
Postitas zweitakter

ca 570 ml igasse torusse. Selleks, et ta kiiremini "cartridge"`sse imbuks, mina olen teinud niimoodi: kallad nii palju kui mahub, keerad kergelt käega kork vardale otsa ja kork välise toru sisse ja siis saad jõuga amorti mitu korda kokku suruda (ilma vedruta, õhuga lükkab tagasi üles). Kork välistorust välja, kallad õli juurde ja kordad seni kuni õlitase paigas ja varras liigub lõpuni üles märgatava takistusega


Re: Esiamordid

Postitatud: 04 Mär 2013, 21:39
Postitas stamperyz
zweitakter kirjutas:

ca 570 ml igasse torusse. Selleks, et ta kiiremini "cartridge"`sse imbuks, mina olen teinud niimoodi: kallad nii palju kui mahub, keerad kergelt käega kork vardale otsa ja kork välise toru sisse ja siis saad jõuga amorti mitu korda kokku suruda (ilma vedruta, õhuga lükkab tagasi üles). Kork välistorust välja, kallad õli juurde ja kordad seni kuni õlitase paigas ja varras liigub lõpuni üles märgatava takistusega

Kas seda õli tuleb valada sisse amordi keskel olevasse peenikesse auku kus tuleb pikk peenike toru kuskil 8mm jämedune välja? Ja ka sealt samast august mõõdan õli kõrgust, täpselt nagu videos?

13:23 vaadake


Re: Esiamordid

Postitatud: 04 Mär 2013, 21:51
Postitas mx77

sel videos on ikka paras kombainer asja kallal :)

õli valad välimisse torusse, sisemisel torul on augud ja see imetakse niikuinii sinna sisse. amordivarrast liigutad täiskäigu üles ja alla niikaua kuni õhu lörinat enam kuulda ei ole ja varras liigub kogu käigu ühtlaselt. Välist toru liigutada pole mõtet ega vaja.
õlitaseme mõõdad täiesti kokku lükatud amordist välisest torust. 135 mm on ilmselt liiga palju, ma pakuks, et 110mm on vähe õigem number.


Re: Esiamordid

Postitatud: 04 Mär 2013, 22:13
Postitas stamperyz
mx77 kirjutas:

sel videos on ikka paras kombainer asja kallal :)

õli valad välimisse torusse, sisemisel torul on augud ja see imetakse niikuinii sinna sisse. amordivarrast liigutad täiskäigu üles ja alla niikaua kuni õhu lörinat enam kuulda ei ole ja varras liigub kogu käigu ühtlaselt. Välist toru liigutada pole mõtet ega vaja.
õlitaseme mõõdad täiesti kokku lükatud amordist välisest torust. 135 mm on ilmselt liiga palju, ma pakuks, et 110mm on vähe õigem number.

mm suur tänu, manualis lihtsalt kirjas et 10 korda sise toru ja 10 korda välis toru ja siis las ta seista ja siis ära mõõta ja manualis oli 135, Umbkaudselt kas Liitristest potsikust ei tule välja? ja mis õli soovitad kas 5W või 10W? firma on tähtis?


Re: Esiamordid

Postitatud: 04 Mär 2013, 22:18
Postitas mx77

Õli soovitaks Motorexi oma. 5W kindlasti. Liitrist tavaliselt välja ei tule, tiba jääb puudu.


Re: Esiamordid

Postitatud: 04 Mär 2013, 22:39
Postitas stamperyz
mx77 kirjutas:

Õli soovitaks Motorexi oma. 5W kindlasti. Liitrist tavaliselt välja ei tule, tiba jääb puudu.

Mõtlesingi seda osta, aga jjah eks siis peab 2 pudelit ostma, aga kas ei tohi seda tilka panna Agip 5W amordi õli juurde kui puudu jääb? Seda mul rolleri ajast üle jäänd