Esiamordid

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
stamperyz

Esiamordid

Lugemata postitus Postitas stamperyz »

Tahtsin küsida, et nagu manualist aru saan siis esiamortidesse ei olegi öeldud kindel kogus õli , vaid pead mõõtma nihikuga sügavust et õli peaks olema 135mm juures? Tegemist on yamaha yz 125-ga.
Valad selle sisemise väikse toru ääreni siis liigutad seda 10 korda üles alla ja pärast seda liigutad välimist kesta üles alla 10 korda. Ja seejärel lased 10 minutit seista ja siis mõõdad õli seda taset?


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Esiamordid

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Õli kogus antakse vahest ka selleks ette, et oleks mingisugune orientiir mille järgi õli osta. Näiteks YZF1000R amortide puhul on liitrisest plännist vähe.

Kasutaja avatar

zweitakter
Postitusi: 109
Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45

Re: Esiamordid

Lugemata postitus Postitas zweitakter »

ca 570 ml igasse torusse. Selleks, et ta kiiremini "cartridge"`sse imbuks, mina olen teinud niimoodi: kallad nii palju kui mahub, keerad kergelt käega kork vardale otsa ja kork välise toru sisse ja siis saad jõuga amorti mitu korda kokku suruda (ilma vedruta, õhuga lükkab tagasi üles). Kork välistorust välja, kallad õli juurde ja kordad seni kuni õlitase paigas ja varras liigub lõpuni üles märgatava takistusega


Teema algataja
stamperyz

Re: Esiamordid

Lugemata postitus Postitas stamperyz »

zweitakter kirjutas:

ca 570 ml igasse torusse. Selleks, et ta kiiremini "cartridge"`sse imbuks, mina olen teinud niimoodi: kallad nii palju kui mahub, keerad kergelt käega kork vardale otsa ja kork välise toru sisse ja siis saad jõuga amorti mitu korda kokku suruda (ilma vedruta, õhuga lükkab tagasi üles). Kork välistorust välja, kallad õli juurde ja kordad seni kuni õlitase paigas ja varras liigub lõpuni üles märgatava takistusega

Kas seda õli tuleb valada sisse amordi keskel olevasse peenikesse auku kus tuleb pikk peenike toru kuskil 8mm jämedune välja? Ja ka sealt samast august mõõdan õli kõrgust, täpselt nagu videos?

13:23 vaadake

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Esiamordid

Lugemata postitus Postitas mx77 »

sel videos on ikka paras kombainer asja kallal :)

õli valad välimisse torusse, sisemisel torul on augud ja see imetakse niikuinii sinna sisse. amordivarrast liigutad täiskäigu üles ja alla niikaua kuni õhu lörinat enam kuulda ei ole ja varras liigub kogu käigu ühtlaselt. Välist toru liigutada pole mõtet ega vaja.
õlitaseme mõõdad täiesti kokku lükatud amordist välisest torust. 135 mm on ilmselt liiga palju, ma pakuks, et 110mm on vähe õigem number.


Teema algataja
stamperyz

Re: Esiamordid

Lugemata postitus Postitas stamperyz »

mx77 kirjutas:

sel videos on ikka paras kombainer asja kallal :)

õli valad välimisse torusse, sisemisel torul on augud ja see imetakse niikuinii sinna sisse. amordivarrast liigutad täiskäigu üles ja alla niikaua kuni õhu lörinat enam kuulda ei ole ja varras liigub kogu käigu ühtlaselt. Välist toru liigutada pole mõtet ega vaja.
õlitaseme mõõdad täiesti kokku lükatud amordist välisest torust. 135 mm on ilmselt liiga palju, ma pakuks, et 110mm on vähe õigem number.

mm suur tänu, manualis lihtsalt kirjas et 10 korda sise toru ja 10 korda välis toru ja siis las ta seista ja siis ära mõõta ja manualis oli 135, Umbkaudselt kas Liitristest potsikust ei tule välja? ja mis õli soovitad kas 5W või 10W? firma on tähtis?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Esiamordid

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Õli soovitaks Motorexi oma. 5W kindlasti. Liitrist tavaliselt välja ei tule, tiba jääb puudu.


Teema algataja
stamperyz

Re: Esiamordid

Lugemata postitus Postitas stamperyz »

mx77 kirjutas:

Õli soovitaks Motorexi oma. 5W kindlasti. Liitrist tavaliselt välja ei tule, tiba jääb puudu.

Mõtlesingi seda osta, aga jjah eks siis peab 2 pudelit ostma, aga kas ei tohi seda tilka panna Agip 5W amordi õli juurde kui puudu jääb? Seda mul rolleri ajast üle jäänd

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”