Pidurituli ei sütti
Baigil probleemiks piduritule puudumine kui esirattaga pidurdada. Tagumise rattaga pidurdades läheb tuli ilusti põlema. Kust võiksin hakata probleemi otsima, ehk kaitsmes viga vms? Suht võhik
Baigil probleemiks piduritule puudumine kui esirattaga pidurdada. Tagumise rattaga pidurdades läheb tuli ilusti põlema. Kust võiksin hakata probleemi otsima, ehk kaitsmes viga vms? Suht võhik
Action kirjutas:Baigil probleemiks piduritule puudumine kui esirattaga pidurdada. Tagumise rattaga pidurdades läheb tuli ilusti põlema. Kust võiksin hakata probleemi otsima, ehk kaitsmes viga vms? Suht võhik
Piduri lüliti lingi enda juures, kehv/katkenud ühendus jne.
Ei usu, et Su rattal on esi- ja tagapiduri vooluringil eraldi kaitsmed.
edu
Action kirjutas:Baigil probleemiks piduritule puudumine kui esirattaga pidurdada. Tagumise rattaga pidurdades läheb tuli ilusti põlema. Kust võiksin hakata probleemi otsima, ehk kaitsmes viga vms? Suht võhik
Pidurilingi all selline jublakas
Lüliti kontaktid ei anna enam ühendust. Puuri 3 plastikneedi pead maha ja saad lüliti pooleks võtta ja seest kontaktid ära puhastada. Pärast paari liimitilgaga kokku tagasi. 110% selle viga.
Küsimus ainult selles, kas lahti võtta ja püüda puhastada vaid uudishimust või tahta ka jäädavat tulemust. Point selles, et sedatüüpi lüliti on sisuliselt kuluosana letikaup - hinnaks 6-7 eur. Kui hinnata oma tööaega rahas, siis kindlasti mõistlikum uus lüliti külge keerata kui vana lahti võtta ja elustada püüda.
StreetMoto kirjutas:Küsimus ainult selles, kas lahti võtta ja püüda puhastada vaid uudishimust või tahta ka jäädavat tulemust. Point selles, et sedatüüpi lüliti on sisuliselt kuluosana letikaup - hinnaks 6-7 eur. Kui hinnata oma tööaega rahas, siis kindlasti mõistlikum uus lüliti külge keerata kui vana lahti võtta ja elustada püüda.
Sõna "püüda" on vale kuna see õnnestub pea alati. Ajaliselt 5-10min töö.
OK - eks ma vahest vaatan asju ilmselt liiga palju kui juriidiline isik, kes peab andma tegevusele ka garantii Iseendale teeksin samuti ilmselt esmaselt "lahtivõtupuhastusprogrammi" aga töökojana ei saa ma seda lubada ja paneksin kindlasti uue lüliti...
Mina lasin kunagi ühele elektroonika puhastus vedelikku sisse ja pärast seda on nüüd veel 4 aastat töötand ei olnud vaja lahti võtta
mina olen samuti võtalahtipuhasta strateegiat kasutanud . 5- 10 minuti töö jah .
Mina olen kasutanud enda ja paari sõbra ratta peal ka seda varjanti, et sellesama lüliti külge käivad juhtmed lihtsalt uuesti klemmide külge ühendanud nende tobedate pistikutega, mis kipuvad aegajalt sealt küljest ära tulema. Pärast pigistad tangidega kõvasti klemmi külge kinni. Igal juhul on sel puhul vaja hakata viga otsima lingi alt lülitist/ühendustest.
Aitab, kui seda lülitit lahuses veidi leotada ning pärast korralikult ära kuivatada. Ei pidanud isegi lahti võtma, sel on mingid väiksed augud juba sees.