yamaha R1 2007
Moderaator: Moded
yamaha R1 2007
Suvel tuli suur isu teha endale ka bike load ja nii saigi veel augusti algul kiirelt autokooli mindud. Septembri alguseks olidgi load käes ja nädal varem oli juba ratas ka ootamas. Pikalt sai mõtlesin kas esimeseks rattaks osta 600 või kohe 1000.
Sai siis ostetud endale Yamaha R1 2007a. Kõik mis rattal küljes on originaal. Lisadest on original sigana ja kukkumis punnid Ostu hetkel oli ratas sõitnud 5900km. Endal õnnestus sügisel läbida veel umbes 2000km:).
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: yamaha R1 2007
Piltide lisamisest on siin palju juttu olnud, kasuta otsingut.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=3 ... e+lisamine
Ääremärkusena, et koodi vahele pead kopeerima pildilingi, mille lõpus on .jpg laiend, üldjuhul. Ehk siis laed pildi netti üles kuhugi, siis avad pildi ja parema hiireklõpsuga pildil avaneb rippmenüü ja sealt valid "Copy Image Location" ja siis paste [img]siia_vahele[/img]
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: yamaha R1 2007
Loff kirjutas:Piltide lisamisest on siin palju juttu olnud, kasuta otsingut.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=3 ... e+lisamineÄäremärkusena, et koodi vahele pead kopeerima pildilingi, mille lõpus on .jpg laiend, üldjuhul. Ehk siis laed pildi netti üles kuhugi, siis avad pildi ja parema hiireklõpsuga pildil avaneb rippmenüü ja sealt valid "Copy Image Location" ja siis paste [img]siia_vahele[/img]
Aega läks aga hakkama sain:)
Tänud sulle:)
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: yamaha R1 2007
ilus ratas, ise teeks talvel sabaaluse korda, st see tehase plastikukobakas minema, väiksed suunad jne. Tumeda tuuleklaasi sebiks ka ebayst.
Re: yamaha R1 2007
kristjan128 kirjutas:ilus ratas, ise teeks talvel sabaaluse korda, st see tehase plastikukobakas minema, väiksed suunad jne. Tumeda tuuleklaasi sebiks ka ebayst.
Mis sa selle tehase plastikukobaka all mõtled?
Esimene ratas mul ja ei jaga nendest veel suurt midagi.
Ostu puhul oli põhiline et kukutud, lapitud ja ringrada poleks masin sõitnud.
Re: yamaha R1 2007
ummi.. kirjutas:Miks ringrada sõitnud masinaid vältisid?
Ringraja masinatel on AIDS. Nagu stundimasinatel on süüfilis(jupid kukuvad küljest).
Re: yamaha R1 2007
ummi.. kirjutas:Miks ringrada sõitnud masinaid vältisid?
Loogiliselt võttes ringrajal kasutatakse ratast natuke teistmoodi kui tänaval niisama sõites.
Vaevalt seal keegi midagi tagasi hoiab. Arvan et ringrajal kulub ratas samapalju ühe sõiduga kui minu käes niisama sõitmisega aastaga .
Re: yamaha R1 2007
rando58 kirjutas:ummi.. kirjutas:Miks ringrada sõitnud masinaid vältisid?
Loogiliselt võttes ringrajal kasutatakse ratast natuke teistmoodi kui tänaval niisama sõites.
Vaevalt seal keegi midagi tagasi hoiab. Arvan et ringrajal kulub ratas samapalju ühe sõiduga kui minu käes niisama sõitmisega aastaga.
Tegelikult on rinkarattad tihtipeale korralikumad kui need tänavajurakad mida igaüks ise kodus paremaks tuunib. Rinkarattad saavad kindlasti vatti, kuid kilometraaž on üliväike, õlivahetused idiootselt tihedad ja tehnika korras. Kui kukkunud on, siis kindlasti märgid juured, kuid palju on ka neid rattaid mis ei kuku. Mina ostsin rinkal sõitnud ratta ja olen ülimalt rahul. Vähe sõitnud, väga korralik, paar pisiviga oli ikka, peal palju tuuning juppe mida kallilt sai maha müüdud jne. Rinkaratastel tihti on miinuseks hind, sest iga tuuningjupp mis külge pandud maksab jne. Kuid harrastajana rajal käinud rattaid, isegi tänavagondlis masinaid ei tasu karta, pole see aids hullu mida. Kuigi eestis on jah arvamus, et nii kui parem piduripump on peale pandud, siis on rinkamasin, mis kukkunud ja saugal nii läbi hooratud et silindri ja kolvi vahele kartulid mahuvad.
Re: yamaha R1 2007
rando58 kirjutas:Mis sa selle tehase plastikukobaka all mõtled?
See nõme taguporikas kus küljes number ja suunatuled on...Ja võistlusrattad saavad hooldust ja õlivahetust tihemini kui sina sokke vahetad See on umbes sama, et kurat näe, 1985 aasta auto ja 100 000 km läbisõit, selle ma küll võtan, vahet pole, et roolist on ainult metallvõru järgi ja istmed räbalaks kulunud

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: yamaha R1 2007
-PitBull- kirjutas:rando58 kirjutas:Mis sa selle tehase plastikukobaka all mõtled?
See nõme taguporikas kus küljes number ja suunatuled on...Ja võistlusrattad saavad hooldust ja õlivahetust tihemini kui sina sokke vahetad
See on umbes sama, et kurat näe, 1985 aasta auto ja 100 000 km läbisõit, selle ma küll võtan, vahet pole, et roolist on ainult metallvõru järgi ja istmed räbalaks kulunud
Njah...sõiduomadusi see tagaporikas küll ei muuda . Pigem kulutask raha sõiduvarustusele et kõik viimasepeal oleks ja turvaline.
Minu loogika ütleb et enamus rinka rataid müüakse ära siis kui nad on liiga vanad, remont läheb liiga kulukaks või on nii läbi omadega et ei ole enam mõtekas hoida endale.
Re: yamaha R1 2007
rando58 kirjutas:Njah...sõiduomadusi see tagaporikas küll ei muuda
. Pigem kulutask raha sõiduvarustusele et kõik viimasepeal oleks ja turvaline.
Minu loogika ütleb et enamus rinka rataid müüakse ära siis kui nad on liiga vanad, remont läheb liiga kulukaks või on nii läbi omadega et ei ole enam mõtekas hoida endale.
Selles suhtes küll, et ega see rinkaratas mingi prillikivi ole, kuid ringiga ei tasu mööda ka minna. Tihti müüakse ka rinkaratast kuna uuel hooajal uuemat ja kiiremat mudelit vaja. Vb vanaga vaevalt paar tiiru tehtud. Neid mehi on eestis ka. Aga noh, ratta valik sul igatahes õnnestus ja paistab korralik. Edu ja turvalist tulevast hooaega
Re: yamaha R1 2007
mart211 kirjutas:rando58 kirjutas:Njah...sõiduomadusi see tagaporikas küll ei muuda
. Pigem kulutask raha sõiduvarustusele et kõik viimasepeal oleks ja turvaline.
Minu loogika ütleb et enamus rinka rataid müüakse ära siis kui nad on liiga vanad, remont läheb liiga kulukaks või on nii läbi omadega et ei ole enam mõtekas hoida endale.Selles suhtes küll, et ega see rinkaratas mingi prillikivi ole, kuid ringiga ei tasu mööda ka minna. Tihti müüakse ka rinkaratast kuna uuel hooajal uuemat ja kiiremat mudelit vaja. Vb vanaga vaevalt paar tiiru tehtud. Neid mehi on eestis ka. Aga noh, ratta valik sul igatahes õnnestus ja paistab korralik. Edu ja turvalist tulevast hooaega
Kevadel peab tõesti vaikselt edasi vaatama. Sõidukogemust ikka väga vähe veel
Re: yamaha R1 2007
Siin aastaid 3 tagasi müüs velt oma musta gixxerit, krt, tolle oleks kll omal ajal võtnud manu, kahjuks ei olnud võimalust. Tal oli ka see mõnusalt tuunitud ja võimu enam kui küll( nagu ta ise mainis siis mootorivõimu puuduse kätte tulemused ei jää). Läbisõit oli vist ka nii 3-4k vahel. Selles suhtes küll, kui järgmist ratast ostma hakkan, ei vaataks neist rinkaratastest üldse mitte mööda. Ja eks neid ikka liigub, eriti hooaja lõpus.
Teemalgatajale soovin muretuid kilomeetrid ja mõistlikku rutskakätt, see R sul lollusi ei andesta Ja muidugi kena ratas ka
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
Re: yamaha R1 2007
Ise ostsin ka esimeseks rattaks 2003.a R1.Ja sõitnud olen sellega 3aastat maanteed.Nüüd selle aasta lõpus käisin esimest korda ringrajal ja vot see oli alles tunne.Mis sest et sõita väga ei osanud,aga esimest korda põlv kurvis maha saada krt seda tunnet sõnadesse ei pane.Tõsi,kohe sai ka külg maha pandud aga ei midagi tõsist,paar kriimu plastil ja geneka kaanel.Tänasest hakkan oma ratast juba raja jaoks kohandama,sest minuarust on see ratas just sinna loodud.Tahan ainult ütelda et minujaoks oli R1 esimeseks rattaks liiga kallis,mis hoidis mind nagu natuke tagasi,kiirust küll aga kurvis väga kallutada ei julgend.Loodan et rajal asi paraneb.Sulle aga soovin muretut kulgemist ja ära oma võimeid kindlasti üle hinda.
Re: yamaha R1 2007
ain30 kirjutas:Ise ostsin ka esimeseks rattaks 2003.a R1.Ja sõitnud olen sellega 3aastat maanteed.Nüüd selle aasta lõpus käisin esimest korda ringrajal ja vot see oli alles tunne.Mis sest et sõita väga ei osanud,aga esimest korda põlv kurvis maha saada krt seda tunnet sõnadesse ei pane.Tõsi,kohe sai ka külg maha pandud aga ei midagi tõsist,paar kriimu plastil ja geneka kaanel.Tänasest hakkan oma ratast juba raja jaoks kohandama,sest minuarust on see ratas just sinna loodud.Tahan ainult ütelda et minujaoks oli R1 esimeseks rattaks liiga kallis,mis hoidis mind nagu natuke tagasi,kiirust küll aga kurvis väga kallutada ei julgend.Loodan et rajal asi paraneb.Sulle aga soovin muretut kulgemist ja ära oma võimeid kindlasti üle hinda.
Ega ise eriti vajutada ei julge. Endal selline tunne et 8-9K pöörde pealt hakkab nii rebima et ei julge enam vajutada. Ristmikul pöörded lähvad veel ka suht puiselt. Väga ei õnnestu nagu stabiilselt kurvis keerata. Nii kui natuke gaasi keerad siis ratas nagu hüppab. Üritan vahest natuke siduriga libistada et asi sujuvam oleks. Või lähen kurvi liiga väiksel kiirusel. Kas siduriga peaksgi natuke kaasa aitama? Endale tundub et taga rehv on ka kandiline. Tundub et see ka mõjutab natuke sõitmist?
Peale ostu oli muidugi kohe üks tore seiklus ka. Läksin tanklasse panin paagi täis ja tahtsin hakata kodu poole liikuma. Panin siis ratta tööle. Nii kui natuke gaasi keerasid või käigu sisse panin ratas suri välja. Esimene mõte oli kohe et tore tore rattal midagi viga. Peale paari minutilist pusimist taipasin ära et jalg oli alla jäänud ja sellepärast ei läinud ratas käima
Re: yamaha R1 2007
10 k juures läheb hoopis lõbusaks
Aga seda hüppamist tekitab kintsus TPS. Tasub ära vahetada. Korras TPS iga tulevad kurvid nagu ise enesest
Re: yamaha R1 2007
[quote="Raits66"] 10 k juures läheb hoopis lõbusaks
Aga seda hüppamist tekitab kintsus TPS. Tasub ära vahetada. Korras TPS iga tulevad kurvid nagu ise enesest [/quot
Ise kahjuks ei jaga ratastest suurt midagi veel nii et ei hakka midagi näppima. Kevadel viin ratta kuhugi hooldusesse kus tehakse kõik vajalik et oleks jälle muretud kilomeetrid .
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.