jama jawa süütega
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Mai 2005, 20:19
jama jawa süütega
no probleem selline et ei saa oma jawal süüdet paika sai lolli peaga kallale mindud et oli veits vale ja et paremaks panna aga läks hoopis hullemaks. olen küll lugenud igasuguseid õpetusi aga ei saa ikkagi. kas keegi äkki seletaks ära kuidas saaks kõige täpsemalt paika. oleksin väga tänulik abi eest
-
Teema algataja - Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Mai 2005, 20:19
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
süüde on u. 3,2mm enne ülemist surnud seisu.
kontakti vahe õigeks(0,35mm)
kõigepealt paned süütemängu poolse silindri oma paika,siis alles teise.
see käib nii siis,et kontroll lamp aku+ ja kontakti otsa külge(süütepooli ots tuleb ära võtta!!!)
indikaatorkell küünla auku,ülemine surnud seis nulliks ja keerad 3,2mm väntvõlli tagasi(vastu pöörlemis suunda)ja sel hetkel peavad kontaktid avanema.(kontroll lamp kustub)
kui sul indikaatorit pole,siis saab ka supleriga,paned selle küünla auku ja mõõdad ülemise surnud seisu ära ja siis sead näidu 3,2mm suuremaks,
paned ta uuesti küünla auku ja siis selles kohas kus nüüd kolb supleri varrast puudutab,siis sel hetkel peavad kontaktid avanema.
kui 1 silinder on paigas,siis paned teise samamoodi.
sai küll segane jutt,aga ma loodan et sellest on kasu
kontakti vahe õigeks(0,35mm)
kõigepealt paned süütemängu poolse silindri oma paika,siis alles teise.
see käib nii siis,et kontroll lamp aku+ ja kontakti otsa külge(süütepooli ots tuleb ära võtta!!!)
indikaatorkell küünla auku,ülemine surnud seis nulliks ja keerad 3,2mm väntvõlli tagasi(vastu pöörlemis suunda)ja sel hetkel peavad kontaktid avanema.(kontroll lamp kustub)
kui sul indikaatorit pole,siis saab ka supleriga,paned selle küünla auku ja mõõdad ülemise surnud seisu ära ja siis sead näidu 3,2mm suuremaks,
paned ta uuesti küünla auku ja siis selles kohas kus nüüd kolb supleri varrast puudutab,siis sel hetkel peavad kontaktid avanema.
kui 1 silinder on paigas,siis paned teise samamoodi.
sai küll segane jutt,aga ma loodan et sellest on kasu

-
Teema algataja - Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Mai 2005, 20:19
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
indikaator kellast veel,et lamp on üks osa sellest ainult,mis näitab kontaktide avanemise momenti.
teine osa on indikaator,mis keeratakse vahepuksiga küünlaauku,jawal oli
tööriista komplektis kaa, ainult lihtsam,see oli lihtsalt vedruga pulk millel olid millimeetriste vahedega kriipsud peal.kui seda pole,siis pole ka midagi hullu,supleriga saab ka väga hästi süüte õigeks.
(kui viitsid mulle juuni lõpus meelde tuletada,siis võin sellest indikaatorist pilti kaa teha)
cobra võibolla täpsustaksid millise jawa 350 sul probleem on?
arvata võib,et sellel kontakte avaval eksentrikul on midagi viga või on midagi
kõver või lahti.
teine osa on indikaator,mis keeratakse vahepuksiga küünlaauku,jawal oli
tööriista komplektis kaa, ainult lihtsam,see oli lihtsalt vedruga pulk millel olid millimeetriste vahedega kriipsud peal.kui seda pole,siis pole ka midagi hullu,supleriga saab ka väga hästi süüte õigeks.
(kui viitsid mulle juuni lõpus meelde tuletada,siis võin sellest indikaatorist pilti kaa teha)
cobra võibolla täpsustaksid millise jawa 350 sul probleem on?
arvata võib,et sellel kontakte avaval eksentrikul on midagi viga või on midagi
kõver või lahti.
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
vaata ega need kontaktiplaadi kruvid lahti ei tule,võibolla see kukkumine lõhkus selles alumiinium korpuses keermed.
kui kontaktid juba puruks lõi,siis see eksentrik võib kaa kõver olla koos ankru ja seda kinni hoidva poldiga.
kõige lihtsam oleks terve uus kenekas panna(ankur,gene välimine osa,eksentrik ja kontakti plaat) ja siis proovida.
aga võibolla läks seal ankru otsas olev eksentriku stopper,mis teda kindla koha peal hoiab puruks ja polt on lahti ning siis liigub eksentrik lihtsalt paigast ära.keera see polt lahti ja vaata,mis seal all toimub.
NB!kui see polt ka kõva matsu sai,siis on võimalus,et ta murdub väntvõlli sisse ära!
kui kontaktid juba puruks lõi,siis see eksentrik võib kaa kõver olla koos ankru ja seda kinni hoidva poldiga.
kõige lihtsam oleks terve uus kenekas panna(ankur,gene välimine osa,eksentrik ja kontakti plaat) ja siis proovida.
aga võibolla läks seal ankru otsas olev eksentriku stopper,mis teda kindla koha peal hoiab puruks ja polt on lahti ning siis liigub eksentrik lihtsalt paigast ära.keera see polt lahti ja vaata,mis seal all toimub.
NB!kui see polt ka kõva matsu sai,siis on võimalus,et ta murdub väntvõlli sisse ära!
-
Teema algataja - Postitusi: 15
- Liitunud: 20 Mai 2005, 20:19
[quote="ints0000"]indikaator kellast veel,et lamp on üks osa sellest ainult,mis näitab kontaktide avanemise momenti.
teine osa on indikaator,mis keeratakse vahepuksiga küünlaauku,jawal oli
tööriista komplektis kaa, ainult lihtsam,see oli lihtsalt vedruga pulk millel olid millimeetriste vahedega kriipsud peal.kui seda pole,siis pole ka midagi hullu,supleriga saab ka väga hästi süüte õigeks.
(kui viitsid mulle juuni lõpus meelde tuletada,siis võin sellest indikaatorist pilti kaa teha)
Kle jah kindlasti tuletan meelde kui vitsid teha pilti... äki saaks ise järgi teha oleks mingigi tugipunkt... aga muidu ma sain enda pilli normaalselt jälle jooksma... panin uued küünlad ka ja asi lippab nagu hull
teine osa on indikaator,mis keeratakse vahepuksiga küünlaauku,jawal oli
tööriista komplektis kaa, ainult lihtsam,see oli lihtsalt vedruga pulk millel olid millimeetriste vahedega kriipsud peal.kui seda pole,siis pole ka midagi hullu,supleriga saab ka väga hästi süüte õigeks.
(kui viitsid mulle juuni lõpus meelde tuletada,siis võin sellest indikaatorist pilti kaa teha)
Kle jah kindlasti tuletan meelde kui vitsid teha pilti... äki saaks ise järgi teha oleks mingigi tugipunkt... aga muidu ma sain enda pilli normaalselt jälle jooksma... panin uued küünlad ka ja asi lippab nagu hull
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.