jama jawa süütega

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
theboynextdoor
Postitusi: 15
Liitunud: 20 Mai 2005, 20:19

jama jawa süütega

Lugemata postitus Postitas theboynextdoor »

no probleem selline et ei saa oma jawal süüdet paika sai lolli peaga kallale mindud et oli veits vale ja et paremaks panna aga läks hoopis hullemaks. olen küll lugenud igasuguseid õpetusi aga ei saa ikkagi. kas keegi äkki seletaks ära kuidas saaks kõige täpsemalt paika. oleksin väga tänulik abi eest

Teema algataja
theboynextdoor
Postitusi: 15
Liitunud: 20 Mai 2005, 20:19

Lugemata postitus Postitas theboynextdoor »

aa ja see jäi mainimata et mark on 638/350
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

süüde on u. 3,2mm enne ülemist surnud seisu.
kontakti vahe õigeks(0,35mm)
kõigepealt paned süütemängu poolse silindri oma paika,siis alles teise.

see käib nii siis,et kontroll lamp aku+ ja kontakti otsa külge(süütepooli ots tuleb ära võtta!!!)
indikaatorkell küünla auku,ülemine surnud seis nulliks ja keerad 3,2mm väntvõlli tagasi(vastu pöörlemis suunda)ja sel hetkel peavad kontaktid avanema.(kontroll lamp kustub)
kui sul indikaatorit pole,siis saab ka supleriga,paned selle küünla auku ja mõõdad ülemise surnud seisu ära ja siis sead näidu 3,2mm suuremaks,
paned ta uuesti küünla auku ja siis selles kohas kus nüüd kolb supleri varrast puudutab,siis sel hetkel peavad kontaktid avanema.

kui 1 silinder on paigas,siis paned teise samamoodi.

sai küll segane jutt,aga ma loodan et sellest on kasu :)

Teema algataja
theboynextdoor
Postitusi: 15
Liitunud: 20 Mai 2005, 20:19

Lugemata postitus Postitas theboynextdoor »

tänan väga ints kle oli kül abiks. indikaator kella mul ei ole aga ma olen lugenud et mõned mehed teevad selle kuidagi ise kuidas seda siis teha kül saaks äki oskab keegi täpsemalt seletada

Vellou Kask

Lugemata postitus Postitas Vellou Kask »

Usun, et suurt midagi ei ole. 2 paraja pikkusega juhet ja pirn(vastavalt siis 6V või 12V). Joodad juhtmed külge ja asi peaks toimima.

cobra

Lugemata postitus Postitas cobra »

sry risustan teemat aga äkki ei pahanda.Nimelt mure jawa 350 süütega et peale paikka panemist saab sõita mingi 5km kui süüde läheb valeks-mootor läheb valet pidi käima.esimene ehmatus oli suur pidin üle juhtraua käima.
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

indikaator kellast veel,et lamp on üks osa sellest ainult,mis näitab kontaktide avanemise momenti.
teine osa on indikaator,mis keeratakse vahepuksiga küünlaauku,jawal oli
tööriista komplektis kaa, ainult lihtsam,see oli lihtsalt vedruga pulk millel olid millimeetriste vahedega kriipsud peal.kui seda pole,siis pole ka midagi hullu,supleriga saab ka väga hästi süüte õigeks.
(kui viitsid mulle juuni lõpus meelde tuletada,siis võin sellest indikaatorist pilti kaa teha)


cobra võibolla täpsustaksid millise jawa 350 sul probleem on?
arvata võib,et sellel kontakte avaval eksentrikul on midagi viga või on midagi
kõver või lahti.

cobra

Lugemata postitus Postitas cobra »

jawa on 638/350. olen ise sellega külje maha pannud küll ja see mats lõi geneka paigast ära. aga sai pulkadeks lahti võetud ja ära vahetatud see kontaktidega plaat ning asi toimis- kuni siiamaani. mismoodi oleks üldse võimalik kontrollida seda eksentrikku?
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

vaata ega need kontaktiplaadi kruvid lahti ei tule,võibolla see kukkumine lõhkus selles alumiinium korpuses keermed.
kui kontaktid juba puruks lõi,siis see eksentrik võib kaa kõver olla koos ankru ja seda kinni hoidva poldiga.
kõige lihtsam oleks terve uus kenekas panna(ankur,gene välimine osa,eksentrik ja kontakti plaat) ja siis proovida.

aga võibolla läks seal ankru otsas olev eksentriku stopper,mis teda kindla koha peal hoiab puruks ja polt on lahti ning siis liigub eksentrik lihtsalt paigast ära.keera see polt lahti ja vaata,mis seal all toimub.

NB!kui see polt ka kõva matsu sai,siis on võimalus,et ta murdub väntvõlli sisse ära!

Teema algataja
theboynextdoor
Postitusi: 15
Liitunud: 20 Mai 2005, 20:19

Lugemata postitus Postitas theboynextdoor »

[quote="ints0000"]indikaator kellast veel,et lamp on üks osa sellest ainult,mis näitab kontaktide avanemise momenti.
teine osa on indikaator,mis keeratakse vahepuksiga küünlaauku,jawal oli
tööriista komplektis kaa, ainult lihtsam,see oli lihtsalt vedruga pulk millel olid millimeetriste vahedega kriipsud peal.kui seda pole,siis pole ka midagi hullu,supleriga saab ka väga hästi süüte õigeks.
(kui viitsid mulle juuni lõpus meelde tuletada,siis võin sellest indikaatorist pilti kaa teha)

Kle jah kindlasti tuletan meelde kui vitsid teha pilti... äki saaks ise järgi teha oleks mingigi tugipunkt... aga muidu ma sain enda pilli normaalselt jälle jooksma... panin uued küünlad ka ja asi lippab nagu hull
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”